Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #28210 üzenetére
Én épp szüleimet látogattam, szóval várhatóan kiesve maradok.
macy: yepp, én manuálisan szedem a patcheket, szóval ha kell még segítség, délután leszek úgy tartósabban gépközelben hogy leírjam hogy csinálom
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #28210 üzenetére
ma mikor lesztek fenn?
-
Drenadar
Topikgazda
válasz GypsFulvus2 #28224 üzenetére
nem ezekre gondoltam, hanem arra, mikor valamelyikőtök egyedül maradt a wave 16-ban és kapott 8-9 rakétát és semmi sem történt...
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #28381 üzenetére
A recből 7x24 órára lehet bérelni. A 23 óra valószínűleg azt jelzi, hogy a mostani 24 órából még annyi van meg, meg ezen kívül 3 nap. Mondjuk nekem eltűnt egy bérlésem egy idő után úgy, hogy nem használtam fel belőle, csak kb. 2 napot, szóval valamennyi idő alatt kell szerintem lejárni, de ennyire mélyen még én sem mentem bele
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #28474 üzenetére
Azért ekkora, mert jelenleg még nincs megoldva az, hogy csak az adott részt patcheljék, tehát nagyjából az egész játékot leszeded újra. Tehát egy teljes új buildet szedsz le, nem a régit frissíted. Már többször írták, hogy folyamatban van ennek a fejlesztése, és akkor több hotfixet is tudnak majd tolni, mert nem kell majd minden alkalommal 25 gigát leszedni.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #28476 üzenetére
Ezzel kapcsolatban az a tippem, hogy a pár megás patch-ek azok nem a játék lényegi részét érintő frissítések voltak (pl. a launcher, stb.), de ha figyelted, akkor az összes nagyobb patch, ami hozott magával valami újítást a játékmenetben, mind 25 giga körüli volt. Amúgy meg ezt ők mondták, hogy így van, nem hiszem, hogy kitaláltak volna egy ilyen történetet, mert nincs értelme, egyrészt mert béna megoldás, másrészt nem valószínű, hogy nekik is jó minden alkalommal ekkora patch-et kiadni...
És nálam már pakolja fel a patchet a launcher
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #28474 üzenetére
Ahogy írták is, jelenleg nem tudnak még byte-diff alapon patchelni, és lehet nem is lenne sok értelme, elvégre több modellen vannak változtatások (adatstruktúra, tömörítés, stb). A program jelenlegi szakaszában bőven belefér hogy átállnak mondjuk új shader verzióra és húzható is minden újra...
Az ha csak egy kis, pár megás patch jön, az azt jelenti hogy az egy új kis file a filerendszeren, nem épül bele valami nagyba. Ha megnézed az SC mappáját, perpill van 2 gigás PAK file is (ObjectsCharacters-part0.pak) és van 2,5 megás is (ObjectsShipsORIGLandingGear.pak). Nem mindegy hogy melyiket kell újrahúzni. Egy-egy ritkábban használt cucc (pl flair item) pl elfér egy kisebb file-ba, de a gyakoribbakat célszerű összepakolni egybe, hogy elég legyen azt az ramban tartani. Ne feledjük, a program jelenlegi állapotában a komplett modellt betölti akkor is, ha csak egy wireframe-et kell megjeleníteni.
A mostani file illetve változtatás kicsi, ezt bele lehet még gyúrni egy nagy file-ba (azt is teszi). Viszont ha jelentős változás van, ott már akár az újat is le lehet szedni csak.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Jack@l
veterán
válasz GypsFulvus2 #28474 üzenetére
Ennyire futja az updatelő rendszerüktől, leszedi újra a játékot ...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Yllgrim
őstag
válasz GypsFulvus2 #28531 üzenetére
Remelem hogy esz, a kartyat kiszallitottak, ott van a kuszobomon, majd melo utan megnezem ott van-e meg, ha igen, akkor mehet, beallitok mindent holnap napkozben es adjunk neki
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Yllgrim
őstag
válasz GypsFulvus2 #28533 üzenetére
Jott a Gigabyte G1 980Ti, azt visszakuldtem es most jon egy Zotaz AMP! Extreme 980Ti, vagyis ott van az ajtomban, en meg melozok Egyelore nem tervezek valtani, hacsak nem nagyon coil whine-os lesz, akkor meg mar talaln lesz Fury X ujra kaphato es akkor lehet huzok azt Igazabol maradnek a 980Ti-nel, a kov generaciokig eleg lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #28531 üzenetére
Múlthéten nem voltam, az összefoglalót vágtam, de ezen a hétvégén szeretnék repülni, igen.
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #28550 üzenetére
Nem, ez nagyon sokban függ az illetőtől, a tapasztalatától és attól hogy mennyire akarják mások is megszerezni. Ilyen 2009-es adatokat tudok játékfejlesztésbeli fizetésekről (de itt is csak nagy átlagokról), egy programozó pl évi 60 és 130 ezer dollár között kereshet tapasztalattól függően, Artistok és Animatorok 45 és 105 között, designerek 45 és 100 között, producerek 40 és 140 között, audio developerek 50 és 95 között, QA-sok 25 és 80 között, egyéb személyzet (jogi, rendszergazdai, stb) pedig bármi lehet 60 és 130 között, attól függően hogy 3-nál kevesebb vagy 6-8 évnél több tapasztalatuk van (és persze a nagy összegeket lead-ek viszik, tehát lead engine programmer, executive producer, stb). Ugyanakkor ez erősen szór amerikában is régiók szerint is, programozók 74k-s átlaggal vannak középnyugaton, míg 91k-val nyugaton. Emellett elmondták a CIG-nél hogy nehéz cryengine-hez vérprofi embereket találni, mert kapósak, és ők nem tehetik meg azt, mint amit a nagy kiadóknál, hogy felvesznek "alapanyagot", amit majd betanítanak a kedvük szerint, mivel nincs erre idejük.
A Freelancerek alapvetően ennél általában jelentősen olcsóbbak, kivéve a Ryan Church és George Hull jellegű figurák, mert értük megy a harc a filmvilággal (Ryan Church dolgozott a Transformersektől a Star Warsokon át az Avatar-ig sok filmen). Szóval ilyen embereket nem lehet fillérekért megkapni, csakúgy ahogy a soktíz éves tapasztalattal rendelkező veteránokat. De nem ezekből van a többség. Az iroda/szerver/rezsiköltségről meg végképp nem lehet sokat tudni, bár azok a városok amikben vannak, azok nem a legdrágábbak közül valók, de irodákat általában sehol sem lehet olcsón szerezni. Plusz a kiadásokban még ott van számtalan egyéb dolog, az Imaginarium bérlése a mocap-hoz, a hangstudió, a programlicenszek, stb. Hogy a 85 millió minden eddig bejelentett dologra elég lenne? Kétlem. De havi 1 milliónál több (ez is csak egyszer, most júniusban történt, amúgy 2,5 milla felett voltak eddig havi szinten) bevétellel azért nem pödör lefele olyan észvesztő tempóban a készpénzmennyiség, illetve amint kiadnak valamit, onnantól kicsit megint meg fog lendülni a szekér. Most a nagy uborkaszezon, csönd, várakozás és önmagában forrongás miatt csorog be jóval kevesebb pénz mint eddig. Szerintem azért nincs gond azzal, hogy legyen pénz addig, amíg nem sikerül egy olyan szintre hozni a játékot, ami újabb vevőket belendít.
A pénzügyi modell viszont kérdés a jövőre nézve, hisz az, amiket még 2-3 éve mondtak, a scope növekedésével szintén változhatott. Nem gondolnám hogy majd minden szarságért pénzt akarnának majd szedni, de szerintem ezt az infrastruktúrát ami a játék mögé van tervezve, pusztán új játékot vásárlókkal és limitált UEC vásárlással már majd nem lehet eltartani (mégha amúgy csökkenteni is szokta minden (!) cég a létszámát, amikor már a fejlesztés későbbi fázisába lép a játék). Szóval én feltételezem hogy valamilyen szintű hajó vásárlás KP-ért a jövőben is meg fog maradni, de biztosan törekedni fognak arra hogy ne rondítson bele különösebben a játékélménybe. Ugyanez vonatkozik a moddingra. Ez a cryengine már nem az a cryengine, már nem olyan hajók kerülnek bele amik eddig (elég csak a damage shaderre gondolni, meg a bonyolult áram-hardpoint és egyéb rendszerek scriptelésére), így én arra is fel vagyok készülve hogy végül a nagy moddolhatóságból vagy semmi, vagy csak kevés dolog valósul meg.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #28645 üzenetére
Nem a játékok csúcsán. A saját csúcsán A battlecruiser sorozatnak azért volt neve a 90-es évek végén. Azóta kb ennyi.
Jah és nyilatkozott már ilyet online magazinnak:
"Sometimes when I get online, and it's quiet, and I see something that attracts my attention, I'll post just to piss these guys off. That's why I do it. Because I'm in a good mood that day, I go in there and I start trouble
Read more at http://www.mmorpg.com/newsroom.cfm/read/35572/Star-Citizen-Should-We-Question-RSI-Star-Citizen-Derek-Smart-Thinks-So.html#a7YzOu6IYF5tha1s.99"[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #28753 üzenetére
Nekem többet is megért. Úgy képzelem, ha kijön és tényleg hozza amit ígért, akkor kb minden más játék bazári bohóckodásnak fog tűnni mellette.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #28753 üzenetére
Nem írok újat, ha azt is hozzá teszem, hogy nemcsak a játékról alkotott elképzeléseikben úttörőek, de ilyen méretekben nyílt kiadó nélküli fejlesztés sem volt még. Már ebben is új terepen járnak, nem csoda, hogy nem megy minden simán.
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #28918 üzenetére
Én nem néztem meg a PTU hivatalos listát, de lehet abban benne van. Ami a fórumra került ki, csak részleges. A játékosszám növekedésének viszont nagyon örülök, mostantól nem lesz gond, ha 4-nél többen akarunk játszani egy Vanduulon.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #29224 üzenetére
Na az előbb próbáltam, de ne emlékszem rá pontosan, asszem 250. Mondjuk rosszul látszik, mert a gépemen csak ablakban fut jól a játék és úgy meg majdnem olvashatatlan minden .D
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #29226 üzenetére
Kipróbáltam, és kiderült, hogy átvertelek, csak 240... gyári beállításokkal.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #29224 üzenetére
Az Elite-féle radart csak én szeretném?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #29309 üzenetére
Most az újra telepítést próbálom ,registry törlést is csináltam.
Tegnap este jött 18 mb/s-el, de most 200 kb/s, holnap estére lent is van.
Win 8.1-em van, elvileg mennie kéne rendesen. Gép is megvan hozzá, szóval nem értem. Valami más gondja van.
Ha be enged egy 10 percre én már boldog leszek, csak megnézni milyen a repülési modell. Ha jól emlékszek az már nagyon nem fog változni.
Ezzel kínlódok tegnap estétől.
Az is érdekes amit marcy ír, remélem nekem nem jön elő ez a hiba, már ha napokat várok mire letölti.
Akkor inkább hanyagolom és megvárom a köv. frissítést. Addigra veszek egy csomagot is szerintem.
Esetleg megpróbálom a lapozófile engedélyezését még, amit javasoltál.[ Szerkesztve ]
-
BlackDevil
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #29482 üzenetére
a lockolást jeleznie kéne valahogy? t-vel is azt csinálja mint v-vel ( nem állítottam át semmit )
téglalap veszi körbe az enemy-t gondolom az a célpont kijelölése. tartom rajta a gépem - nyomok egy görgőt nyomat is valami hangot utána meg hosszan nyomom pl 5sec múlva és ellövi a rakétet de nagyon nem arra amerre kéne.»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #30224 üzenetére
És két pesszimista...
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #30440 üzenetére
a világításra gondolsz? Csak mert nem tudtam eldönteni, hogy bug miatt alig látható a self land hangár, vagy tényleg átvariálták a megvilágítását
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #30453 üzenetére
Kösz, azért ez nem igazán fordítás, csak elolvastam azt az amúgy is rövid hírt és csináltam belőle egy még rövidebbet. Majd a hajót azért fogom mutogatni.
-
vaakuum
addikt
válasz GypsFulvus2 #30483 üzenetére
Az SQ 42 engem is főleg a gyerekek miatt érdekel... annyiszor kezdik el, ahányszor akarják
Na meg én is, nem mellesleg"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #30486 üzenetére
Jé tényleg, teljesen el is felejtettem. El is van mentve már. Köszi.
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #30634 üzenetére
Azokat minden patch után törlik.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz GypsFulvus2 #30636 üzenetére
SC bejelentkezési nevem:
Gyps Fulvus"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #30801 üzenetére
A GIM-el van probléma, dolgoznak rajta. Totál lecserélték a matchmakinget, ezért van vele még gond.
Illetve pl az egy dolog hogy nálunk probléma van vele (és az idevágó topic szerint másoknak is), de nem egy 10 ezer hsz-es topic keletkezett, szóval benne van hogy van olyan tájegység ahol jó.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #30801 üzenetére
Tessék, jön is az 1.1.6a patch, gyorsan reagáltak
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #30803 üzenetére
Az még nincs benne a mi verziónkban szerintem.
A GIM a Game Instance Manager, ez a backend oldali matchmaking és szerverrendszer, ami egyrészt szükség esetén új szerverpéldányokat indít, vagy épp lő le ha már nem kellenek, illetve végzi azt, hogy megfelelő tudású emberek legyenek összesorsolva, meg eleve hogy kik kikkel játszhassanak. Tehát backend/szerver oldali dolog, ami a google szerverein fut tudtommal.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #30875 üzenetére
köszi a fontos tapasztalatot, engem most LoL-ban oktattak ki hogy ne vigyek hógolyót, pedig egy kis hubi után halálpontos vagyok vele No meg Brand-del
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #30875 üzenetére
GG
Sajnálom hoigy nem tudtam tegnap lenni, jönnek az ősök és puccba akartam vágni a kérót. (persze elaludtam már fél 8kor, aztán 4kor keltem így éjjel csináltam
Tea az élet!
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #30886 üzenetére
Én alapból úgy rajtoltam, hogy fentről megkerüljem az előttem lévőt, mert az esetek 90%-ban valahogy sosem indultak el időben, vagy ez valami szerverkésedelem. Az volt a ciki, amikor ketten próbáltuk egyanezt egy másik játékossal, szintén ütközés lett a vége. Amúgy így sem tökéleres a helyzet, mert még mindig van előtted ember, bár két hellyel előrébb, de a mai próbán így is nekimentem volna, ha nem térek ki.
Remélem azért ez a sebtiben összedobott versenypálya még jócskán változni fog a startmezővel együtt. Először is kéne egy nézőtér a startvonalhoz, nem kéne ez a hülye kis folyosó, hanem valami nagy látványos rajtvonal, és a hajóknak meg egymás mellől kéne indulniuk alatt és fölött elvégre van hely, ez nem autópálya, hogy egy síkban gondolkozzunk.
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #30933 üzenetére
Köszi! Igazából nincs akadálya, most már csak be kéne logolni rögzíteni
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #30958 üzenetére
Én most valószínűleg jövőhéten annyit se fogok játszani, mint eddig, de utána jövök majd többször.
(#30959) ÁDI
Nálam nem történik semmi, mikor hozzá akarom adni maga, csak eltűnik a mező.[ Szerkesztve ]
-
Emirates777
tag
válasz GypsFulvus2 #30979 üzenetére
A Kobára gondolsz? Láttam is már élőben Mig 29M2-estől is. De ezt akármelyik megcsinálná ami modern vas más kérdés hogy a fly by wire vezérlő rendszer nem engedi sok nyugati gépnél. Náluk tudja ezt Szu-30 Szu-30Szm Szu-35 Mig-29OVT, Mig-29M2 Mig-35 meg ugye a T-50 is. Az a lényeg hogy tudja vektorálni a fúvócsövet annál "egyszereűbben" véghez viszi az adott manővert.
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #30979 üzenetére
Pedig szerintem nem az. Ezeken a fázisokon túl kell esnie minden produkciós környezetben született modellnek (legyen az film vagy játék), csak max nem nevezgetik el őket külön (mármint concept fázis után nevezhetik a következőt simán prefab fázisnak, amikormegy a white/grayboxing és az alap formák kimodellezése (de még nem a végleges minőségben). Ez a fajta darabolás lehetőség arra, hogy bizonyos részfeladatokat más kapjon meg (animációk, LOD generálás, tech setup), illetve mint minden több részfeladatra szétosztott dolog, ez is könnyebben párhuzamosítható. Ha megnézed amúgy, régen is ez volt a menet, volt a concept, majd modelltől függően low vagy high res elsőnek (épületeknél, járműveknél jellemzően inkább a low poly jön előbb, míg karaktereknél a high poly, de meg kell csinálni mindkettőt), majd a high poly rászámolása a low polyra displacement mapként. Az animálást és riggelést általában már nem a modeller végzi, ráadásul állandóan oda-vissza kell pattogtatni az art director és a grafikus között minden folyamatot.
Szóval Zsömi jól mondja, ezeken általában minden játék modellje átesik valamilyen szinten, több-kevesebb fókuszt kapva ez-az (van ahol a highres 3d-re mennek inkább rá, máshol inkább a prefab dolgokra vagy az animációkra). AAA kat. modelleket gyártani sajna bonyolult dolog, és részben ezért is emelkedik egy-egy játék költségigénye. Ilyen minőségű modelleket már nem tud egy ember egy hét alatt összedobni.
Emirates777: a kobra a "decoupled pitch" lenne, nem?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yllgrim
őstag
válasz GypsFulvus2 #30986 üzenetére
Most keszul a jatek, hivatalosan Alpha statuszban, jott par jo otletuk es arra attervezik az osszes hajot, az eleg jo lesz ha kesz lesz, most mar megvan a rutijuk hozza
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #30991 üzenetére
Az eddigi újítások jelentős része arra is ment az adott hajó fejlesztése mellett, hogy a többi hajót az alapján gyorsabban el lehessen készíteni, sok olyan technikát csinálnak meg most ezeknél - legalábbis ezt mondták - amit a többi hajónál is fel tudnak használni, és így azokat gyorsabban összerakhatják. Ha ezek a technikák elkészülnek, és "már csak" fel kell tölteni tartalommal a dolgokat, akkor nagyon be fog indulni itt minden
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31008 üzenetére
Most sajnos nemtudok TS en lenni, de legközelebb jövök 8 körüli szokásos időpontban.
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #31022 üzenetére
de vedd bele a kikerülő oldalt is. Tehát egyrészt a lövő oldal ügyességétől is kell hogy megfelelően függjön, és a kikerülőtől is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
_Gugu_
tag
válasz GypsFulvus2 #31027 üzenetére
Az egyetlen hozzá szólásom hogy ehhez több minden kéne, első sorban nagyobb mappek, hogy ne ez a szemtől szembe harc legyen mindenképpen.
Ugye a radar sem egészen kiforrot, viszont egyszerűen a pálya méretéből adódóan nem nagyon lehet taktikázni...(tudjuk hogy ott vannak, tudjuk hogy ott kell lenniük....) -
PoeDameron
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31027 üzenetére
Ii. világháborús dogfightokkal összehasonlítva szerintem az a három fő különbség, hogy légköri harcban a repülés maga is kihívás, emellett nincsenek forgatható ágyúk, és nincsenek pajzsok.
Ebből mit lehet átemelni? 1 személyes gyors vadászokra nem raknék forgatható ágyút. Emellett az űrhajók vezethetőségét valahogy kihívássá kell tenni, hogy küzdeni kelljen vele, legyenek határértékei, amiket ki kell tapasztalni. Persze nincs légkör, ezért másfajta kihívásokat kell találni, de a lényeg hogy a pilótának oda kelljen figyelni magára a repülésre is.
-
HwAdokVeszek
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31569 üzenetére
Ebbe az a vicces hogy kollégám aki az elmúlt két hónapban 1-2 órát játszott maximum ő már tegnap kapott.
Azért én annál jóval többet játszottam -
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31569 üzenetére
Én csak gép ellen játszottam. 1-2 alkalommal töltöttem be multit, de mivel a hornet akkor még 1 rakétától meghalt, abba is hagytam, és mentem swarmolni, és ugye énis kaptam meghívót már 2 napja. Itt gondolom az online töltött idő számított csak.
(#31571) xboxmod
Akkor lehet hogy arcra megy. Te nem voltál szimpi nekik.[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz GypsFulvus2 #31569 üzenetére
Hetek óta be sem léptem, tegnap kaptam invite-ot. Lehet, hogy tök random?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz GypsFulvus2 #31666 üzenetére
Most nálam is ezt csinálja, lehet van vmi hiba náluk. Na bumm majd megcsinálják.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PhilBrick
őstag
válasz GypsFulvus2 #31690 üzenetére
Szerintem most nem nálad van a hiba, én sem találok meccset.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz GypsFulvus2 #31799 üzenetére
Nem értek egyet veled, mivel van kb. 950.000 ember, aki hozzáfér a szociális modulhoz, akinek egy jelentős része biztos, hogy próbál most bejutni, viszont egy-két héten belül csak a töredékük lépne be rendszeresen. Nem tudom, hogy a google hogy áll a dologhoz, de nem hiszem, hogy 2 hétre lehetne bérelni 500.000 embernek megfelelő szerverkapacitást, aztán visszatérni a sokkal kevesebb emberre. Tehát én nem értek egyet abban, hogy hibás lett volna, egyszerűen csak várni kell, hogy mindenki megcsodálja, aztán visszaálljon a normális állapot.
Megjegyzem az olyan nagy játékok, mint a WoW, kb. 10 év tapasztalattal se tudta megoldani a kiegészítők során fellépő többletjátékost.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Vicces képek
- Gaming notebook topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TCL LCD és LED TV-k
- MOBILTELEFON / TARTOZÉK / OKOSÓRA / OKOS KIEGÉSZÍTŐ beárazás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
- Játszós PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB 3200MHz , 512GB NVME
- Új 2K Gamer PC Ryzen 9 5900X/RTX 3070 8Gb/Asus Tuf lap/M2 500Gb NVME/2x16Gb DDR4/750W 2Év gari
- ASUS VivoBook Pro 14 OLED Ryzen laptop RTX VGA-val
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen