Új hozzászólás Aktív témák

  • PoeDameron

    aktív tag

    válasz Szőrös  #38304 üzenetére

    SQ42-ben pilóták leszünk elsősorban, nem kommandósok, szóval NAVY SEAL helyett Puma század. :D

    Mattyo, ez egy Wwng Ccommander lesz, csak a fejlesztésnél összemosódnak a PU és az SQ42 lehetőségei. SQ az teljesen kötött játék lesz, nem lesz freelancerezgetés.

    Knockout, az adja ezeknek a játékoknak a sava-borsát, hogy van hova fejlődni, mindig van mire gyűjteni, illetve a másik része, hogy élvezetes és változatos tud lenni egy űrcsata. Szerintem nem a küldetések viszik a hátukon majd el a játékot, hanem az a tengernyi mennyiségű variációs lehetőség, ahogyan elfoglalhatunk-kilőhetünk egy-egy ellenséges hajót. Assassin's Creed kalózos játékban például mélyen nem érdekelt az egész játék, viszont a hajócsatákból lejátszottam több százat, mire beleuntam. Pedig ott még variációs lehetőség se volt, csak maga a csata hangulata elvitte a hátán az egészet. Itt is valami hasonlóra számítok. Lesz egy fantasztikus hajóm, amivel sokféle egyéb hajókat legyőzhetek, eközben fejlődöm, veszek egy erősebb hajót, és ugyanezt megcsinálom. És így tovább. Lényegében ez lesz a játékélmény veleje, a többi csak körítés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák