- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
buke
tag
Sziasztok! Mi okozhatja azt a problémát, hogy egy hang és kép szempontból tökéletes szinkronú (win10 alap lejátszón), 1óra 50 perces mp4 videót betéve a Vegasba (16) már a preview-ban lejátszásnál késik a kép a hanghoz képest nagyon zavaróan. A videó legvégén viszont ennek a jelenségnek nyoma sincs, azaz minden újra tökéletes. A renderelés után is ez a helyzet. Az eredeti videó 1080p48 felbontású, twitchről töltöttem le és drasztikus rövidítés miatt vágnám. A project fájlban az fps-t 30-ra állítottam. Előre is köszönöm a javaslataitokat !
[ Szerkesztve ]
-
MrChris
nagyúr
Ha a videófájl 48fps akkor miért állítod a projectet 30fps-re?
Szemléltetve van két db 10cm hosszú cipzárod, egyiken 48 fog van, másikon 30. Elkezdjük összehúzni őket másodpercenként egy fogat zárva, így a 48 fogas le fog maradni. Másrészt hogyan tudnád a 48 fogat beleilleszteni a másik 30 fogába? Max úgy ha a 48-asból kicsípkedsz.
-
hito
nagyúr
Srácok! Twixtor nem használ GPU gyorsítást? Kísérletezgetek eGPU-val, amiben egy Asus Strix 1060 GB kártya van és azt nézem, hogy NVENC gyorsítást kiválasztva ugyanaz a render time, mintha Intel QSV-t használok (Intel Iris 940).
NV-t választva majdhogynem tétlen a 1060 (1-2%)
Twixtor csak a procit izzasztja?
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
Úgy látszik igen, mert sima 4k => 1080p render time NVENC-t használva 8mp, míg Intel QSV-vel 48mp Tehát nincs gond, Vegas szépen használja a 1060-at az eGPU-ban.
Be lehet valahogy fogni vajon valahogy a 1060-at Twixtor együttműködésre?
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
Na teszteltem a free verzióval. Elvileg ez már a 7-es. Tényleg csökkent a renderidő érezhetően, de nem olyan drasztikus mértékben mint ahogy azt a gyártó előadja (5-8x gyorsabb).
24-25 percről 18-ra csökkent. Ez sem rossz, de jobban örülnék a felének 1660 new NVENC codechez telepíteni kell valamit, vagy ezt out of stock tudja a rendszer, ha ez a kártya van benne?
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
-
bandika0626
senior tag
Ez a twixtor mire jó?
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
hito
nagyúr
válasz bandika0626 #7066 üzenetére
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
MrChris
nagyúr
Most dolgoztam volna a Vegassal i5 9600/NV1070 hardveren és 20fps a preview, nagyon nincs támogatva az Nvidia. A video 1080/25p/10bit 422FHD, 32 bites a project, két LUT-t már nem visz el reeltime, mert csak a proci dolgozik. Persze megfordult a fejemben, hogy betennék egy AMD kártyát, talán a 2GB is elég lenne, viszont nemtom mennyire működne két kártyával a gép és program. NV-ről menne a monitor és az AMD dolgozna. Az egész kizárólag a Vegas miatt...
-
ssgt1981
senior tag
Gopro/drón/telefon 4k videok vágására használom a programot. A Vegas jelenleg ssd-n van, de a rendelerés hdd-re megy. A kérdésem, az lenne, hogy külső ssd-re történő renderelés kb mennyit gyorsítana a folyamaton?
-
fede94
tag
4k 3840*2160/25p videot rendeltem vegasban, de kicsit mindig szaggat a 4 k tv-n. Melyik renderelést és milyen beállításokat ajánlotok? Ezeket próbáltam, de a beállításokat alapon hagytam, mert nem értek hozzá, mi mit jelent:
XAVC long 25 p, HEVC 25p, Internet 4K 25p
Köszönettel. -
MrChris
nagyúr
Bár 4k-ban is videózok, de rendernél downgradelek 2k-ba Lagarith-al lossless tömörítve, majd ebből csinálok lejátszhatót ffmpeggel, abba a formátumba ami kell. Nálam csak rövid családi projektek vannak. Ha csak gyorsan kell valami akkor Vegasból továbbra is x264 nekem a nyerő, biztos megoldás. HEVC-vel eddig csak szívtam.
-
MrChris
nagyúr
Igen, FHD. Lagarithot külön kell telepíteni, a Formats-ban a Video for vindows-t kell kiválasztani, Templates-ben valamelyikre kattintasz és beállítod az értékeket és a Video format-ban találod meg a Lagarithot.
Az alábbi hozzávetőleges bitsebesség lesz FHD esetén:
RGBA: 614 MBPS RGB/8bit
RGB: 614 Mbps RGB/8bit
YUY2: 364 Mbps YUV 4:2:2/8bit
YV12: 298 Mbps YUV 4:2:0/8bitAz x264 is free, hasonlóan tudod elérni, paraméterezni, fontos a Zero latency...
Az ffmpeg is free, parancssoros. De le lehet egyszerűsíteni és akkor a legkönnyebb használni content menüből...Ha ezeket használnád és elakadsz akkor megpróbálok segíteni.
-
flash-
veterán
üdv
soundforge-ban nekem volt noise reduction plugin, ez a vegasban a pluginoknál is benne volt, most reinstall után már nincs pedig feltelepitettem a soundforge-ot is..
hogy kell beletenni?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Dolphine
addikt
Sziasztok!
1.18-nál mire kattintanak? Hogyan vonták össze a két sávot?
linkNem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
Sirandrish
legenda
Heyo!
Lenne egy kérdésem. Mit kellene beállítanom és hol, hogy a renderelés végén ne veszítsek a nyers videó minőségéből?
4k60FPS-es videókat készítek a telefonommal, amik mind telón, mind gépen elég jól sikerülnek (képminőségileg), ám vegasba összefüzés majd renderelés után elég pocsék lesz.
Mindenhol (ahol tudom) 4K-ra rakom, qualityt bestre, etc, de nem jó. Elnézek valamit, vagy kéne valami codec?Első próbálkozásom mind a Vegassal mint a videózással, szóval ha lehet hülyebiztosan kérem
Néztem amúgy már alap videókat, és igyekszem is úgy beállítani, de vagy az igényeink nem egyeznek a feltöltővel, vagy nem tudom, mert nem jó valami
Hjaa, meg olyan az elkészült anyag mintha picit fel lenne gyorsítva..
Elklikkeltem volna valamit?[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
MrChris
nagyúr
válasz Sirandrish #7085 üzenetére
Esetleg ha feltennél egy pár másodperces mintát akkor könnyebb lenne segíteni. Ezeket az előre definiált render profilokat nem szoktam használni, franc se tudja mi nem passzol bennük a forrás videóhoz.
-
Sirandrish
legenda
válasz MrChris #7086 üzenetére
Hát itt a feltöltött (feldolgozott) videó egy jelenete...ez a pocsolya..
És ez itt pedig az eredeti anyag..(35mega)...azért van pici különbség...azt szeretném hogy ne legyen.[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
MrChris
nagyúr
válasz Sirandrish #7087 üzenetére
A feltöltöttnél frame probléma lesz, vagyis egy adott fps felvétel másmilyen képkockaszámúba van belepréselve/széthúzva, amit intrepolálással hidal át, ettől elég ocsmány.
Az eredeti felvételed nem 60fps, hanem 29.97-nek írja a Vegas. A project és render beállítások mindig egyezzenek meg a forrás videó képkocka számával. Különben a 'hiányzó' képeket elkezdi kiegészíteni a két egymást követőből. Ettől lesz furcsa szellemképes.
Ha kirenderelem MAGIX HEVC/AAC MP4/ Internet UHD 2160p 29.97fps-be akkor normális marad. A GPU támogatott kodek gyengébb minőségű mint a lassú CPU-s, ez főképp gyors mozgásoknál látszik meg, széteső blokkosodás formájában.
-
Sirandrish
legenda
válasz MrChris #7088 üzenetére
Köszönöm az infót. Ezt mindenképp kipróbálom!
Printeltem egy képet...itt állítsak valamit?Illetve oké hogy a CPU-s lassabb, de ennyivel? GPU-val lerenderelte 6-8 perc alatt, a CPU-sra több mint egy órát ír
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
MrChris
nagyúr
válasz Sirandrish #7089 üzenetére
Elvileg ez a beállítás ennek megfelel.
GPU rendernél azért nem olyan vészes a helyzet, kivágtam két képet, bal a cpu, jobb a gpu. Középen a levelek láthatóan posterizált blokkos, meg kissé színfoltos, míg a cpu-s nem.
FPS-re visszatérve, mivel két készüléket használsz az bonyolítja a dolgot, de fontos, hogy tökre azonos legyen a képkockaszám, a felbontás másodlagos. Tehát ha 30 fps akkor mindkettővel úgy videózz, de ha 29,97 akkor meg mindkettőnél az legyen.
Van még egy opció FPS-el kapcsolatban, hogy a videó event-n nyomsz egy jobbgombot -properties és átkapcsolod Disable resample-re, ekkor nem lesznek interpolált képek, csak simán megismétli az aktuálist. Ezt eleve is érdemes használni. A Confirm to Project Frame Rate-el, pedig kényszeríted, hogy ha a project 25fps és a videód 29,97 akkor is 1 project képre 1 videókép essen, így egy lassítás érhető el. 60fps->25fps-re már egészen látványos. -
-
Sirandrish
legenda
válasz MrChris #7090 üzenetére
Ilyen lett!
Sokkal jobb ez tény, de a mozgásnál mintha nem lenne 100as. Azzal tudok kezdeni valamit?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz Sirandrish #7092 üzenetére
Próbáltam finomítani..a minőség már csak-csak rendben van, de a lassú mozgások "akadoznak", míg a nyers videón nem. Azzal kéne valamit kezdeni!
Valami ötlet?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
MrChris
nagyúr
válasz Sirandrish #7094 üzenetére
A gépeden lejátszva a renderelt videót is ilyen akadozós?
-
Sirandrish
legenda
válasz MrChris #7095 üzenetére
Igen, viszont a forrásanyag nem olyan..
Ezen a jeleneten (balról jobbra úszik) pl nagyon látszik..
Az eredeti viszont ilyen..
Itt még minőségbéli különbségek is vannak, de azt ha minden igaz már sikerült orvosolni, viszont még mindig "akad"! Az eredeti sokkal smoothabb(folyékonyabb), vagy nem tudom hogy mondjam, de szerintem látszik..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
MrChris
nagyúr
válasz Sirandrish #7096 üzenetére
Igen látszik. Letöltöttem a youtubeost is..., ha egy lejátszóban megnyitod az akadozós rendereltet és tudod léptetni képkockánként jól láthatóan kiderül az akadás oka. Az elején minden 4. kép duplán kerül bele, de van ahol meg minden 8. duplán szerepel. Valamiért továbbra is több képet akar kevesebb képből, így kipótolja. Csak arra kéne rájönni miért.
A Project properties-ben a Frame rate ugye 29.97?Bedobtam a két videót Vegasba, de bárhogy renderelem nem lesz akadós. Nálam már volt olyan, hogy egy olyan videó került bele ami szintén elrontotta az egyenletes képváltást, meg olyan is, hogy egy mp3 okozott hasonlót. Azt át kellett konvertálnom wav-ba.
Nincs jobb ötletem mint újra felépíteni a videót. Egy üres projectbe betenném az első snittet és alá a zenét, majd renderelnék belőle 10másodpercet, majd playerben leellenőrizném van e dupla képkocka... így haladnék. Olyan is előfordult hogy egy fájl valójában hibás volt és elcseszte az egész projectet. -
Sirandrish
legenda
válasz MrChris #7097 üzenetére
Igen a frame már 29.97...
Próbálkozom akkor tovább...háthaEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
BUZZLGHTYR
senior tag
hello, innen onnan 1-2 reszletet ki kellene vágni egy videobol. de szeretném ha a minősége és nagysága ugyan olyan lenne, hogyan lehetséges ez?
mire lekonvertálom, kis kocka lesz, kb. 10x kisebb, miért?! hogylehet ezt lekonvertálni hogy a minősége és nagysága 1:1 aranyban legyen meg ugyanugy?!!! -
MrChris
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #7099 üzenetére
Akkor a project és render beállítása legyen azonos a felhasznált videó felbontá, képsebesség és kodek paraméterekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
● BigBadPlaYeR leírását olvasd el, mielőtt kérdezel
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- Eredeti Windows, telepítéssel! Digital Doctor Számítógép Szerviz
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok /Anuchard, Aragami, Children of Morta, stb. - 2024.04.17.
- Steames kulcsok jó áron eladóak!
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! LEGOLCSÓBB! Automatikus 0-24
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest