- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Bittorrent topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- DIGI internet
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Router gondok
- YouTube
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Béta iOS-t használók topikja
- Proxmox VE
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
A Sony 2010. május 11-én bejelentette a MILC (tükörnélküli cserélhető lencsés) fényképezőgépcsaládjának első két tagját, a NEX-3, és NEX-5 gépeket, APS-C méretű szenzorral. A piaci várakozásnak megfelelően az APS-C vázak rövid, de gyors evolúciója után 2013.október 13-án megjelent az első full frame méretű érzékelővel szerelt Sony MILC ILCE-A7 néven. Az összefoglaló a rendszert átlátni próbál segítséget nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Mai napig megvan egy Phase One marketing fotóm, elő is túrom ha megtalálom, gyönyörű stúdió kép egy csajjal és párduccal.. hát vannak jó gépek, de limitált a felhasználásuk. 1 max 2 területen jobbak, mint a csúcs fullframe milc-ek, pl. táj, stúdió, de 1. minek (anno menő volt a 100 MP, mikor a mainstream tizen-körül járt), 2. rengeteg másban szimplán elvéreznek és ahhoz földi halandónak túl drágák, hogy limitált - de kimaxolt - felhasználásra megvegyék őket.
Kicsit itt is azt látom, hogy a mainstream feljött már egy olyan minőségi szintre, ami a korábbi pro vonalat is simán megugorja, ergo tényleg csak verseny értéke van egy említett csúcs gépnek. Vagy filmalkotásban még el tudom képzelni, de őszintén, inkább az üveg legyen olyan és a szenzor kis túlzással mindegy, egyre több filmről derül ki, hogy xy jelenet Sony fullframe-en forgatva, és működik.
Amikor Ritter Doron is magazinfotót lő m4/3-al (csendélet egy csajjal meg rahedli gyümölccsel, eszméletlen jó kép az is), ez már nagyon nem az a korszak, hogy beájuljak egy KF váztól.
Ahogy a fullframe (és kisebb) szenzorméretek és gép tudások fejlődtek, számomra ezek a nagyok kezdenek niché és/vagy hipster liga lenni (bár hipsternek is drágák, .. az inkább a Leica monochrome, ami bár szintén nincs árában, hanem afelett, legalább vérhipster ).
70 körüli távoli rokon mai napig Mamiya-val hobbizik, a filmes hátfal mellé vett egy digit is pár éve, rettenetesen feeling belenézni és fogni és használni, de a mai A7 széria technológiában (és hasznos feature-ökben) körberöhögi. Szvsz minden elfogultság nélkül a Sony most a legjobb, Forma 1 autónak meg maradnak az erősen limitált említett KF-NF rendszerek (de egy Aldiba már nem visz el például, ha egy random street fotón nem a megfelelő helyre harap oda az AF).
POKE 16017,44 ..... SYS 2077