-
IT café
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F-ECT$
titán
válasz Selynelar #59021 üzenetére
Csinálj egy kamu google fiókot ha parázol (ha az adatgyűjtésre gondolsz biztonság alatt, akkor jogosan, de ha attól félsz hogy a tv-n keresztül lopják el a google fiókod adatait, akkor kevésbé). A törlésben nem vagyok biztos, szerintem nem fog kelleni a fiók a továbbiakban a használathoz, de frissítést várhatóan így nem tudsz majd telepíteni az HBO Go-hoz.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
salapp
addikt
válasz Selynelar #60272 üzenetére
Ez már bomba vétel 250K körül. Szép fokozatosan azért már megoldottak talán mindent. Akinek van, majd kijavít. Az XF9005-ben elvileg 48 zóna van, ebben csak 32, viszont jobb a proci, elvileg a mozgás is. Szóval még az etalon XE/XF9005-höz képest sem hiszem, hogy visszalépés lenne.
Cathrine Tate: -Computer says: nooo!
-
Rogiii
aktív tag
válasz Selynelar #60469 üzenetére
Köszi a beállításokat. Este ki is próbálom.
Egyéni képmódban vagyok. De megpróbálom normálon hátha, tényleg valami másik beállítással ütközik.
Ha meg sehogy se veszi be akkor 14 napon belül bármikor elállhatok a vásárlástól, bár ezt nem szívesen tenném.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!
-
Rogiii
aktív tag
válasz Selynelar #60471 üzenetére
Megpróbálom a gyári visszaállítást, de már azon is elgondolkodtam, hogy lehet hogy nem a legfrissebb szoftver van rajta, bár automatikusan nem talált frissítést. Majd megnézem a Sony oldalán hátha van hozzá valami update amit fel tudok telepíteni.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!
-
#62435328
törölt tag
válasz Selynelar #60524 üzenetére
Azért termett ott amikor megvedted, mert ha az ő neve alat fut az adott eladás, akkor jutalékot kap.
Én azon röhögtem amikor ki volt írva az ártábla mellé, hogy kérésre kalibrálnak.
Na mondom ezt megkérdezem, elkezdi a gyerek: Persze egy 10 perces művelet aztán a kolléga megcsinálja, mert neki baromi jó a szeme az ilyesmihez.
Mondom fehéregyensúlyt szemre állít be??
Válasz: Igen, tényleg nagyon jó a szeme![ Szerkesztve ]
-
Csabi1984
addikt
válasz Selynelar #60524 üzenetére
Megértem a jutalékot de ne a vásárló terhére. Persze aki úgy megy oda, hogy kell egy TV ennyiért akkor persze nyugodtan adják oda neki amiből az eladó hasznot húz
Aki ide jár csak azzal a szándékkal jár ide, hogy kapjon segítséget, tanácsot tehát nem ti rátok értettem hanem a "józsibácsira" akinek egy TV kell és nem pedig az igényekhez, pénztárcájához a lehető legjobb. -
chakany
tag
válasz Selynelar #60518 üzenetére
A kép amit produkál, gyönyörű. Ha csak megjelenítőnek használnám, szerintem ki sem derült volna ez. Filmeket mindig PC-ről indítom és hdmi-n megy a tv-be, a hang a PC-ből megy szinten optikán a hangfalra.
Amikor elsőre produkálta a hibát, az volt az első, hogy megcseréltem az optikaikat, mert azt hittem a hangfal adta be a kulcsot. Majd úgyis át lesz rendezve a szoba, akkor hosszabb optikai kell, akkor minőségibbet veszek. De remélem addig nem jelentkezik újra a probléma. -
Rogiii
aktív tag
válasz Selynelar #60542 üzenetére
Akartam már írni róla ,csak el voltam havazva.
Megcsináltam a gyári visszaállítást és azóta eltárolja a beállításokat, sőt ugyanazzal a mozgásbeállítással más képet ad gyári visszaállítás után.
Ahogy olvasom érdemes vásárlás után ezzel kezdeni, mert nekem ez akadt be, másnak meg a hangvezérlés. Érdekes.
Végül ami nekem jó lett beállítás.
Egyéni képmód
Autó kép ki
Autó fényerő ki
Fényerő 10
Kontraszt 90
Gamma -2
Kontrasztjavító közepes
helyi sötétítés közepes
Színtelítettség 50
profi 1
Élő szín ki
Élesség 50
Képjavítók ki
Mozgás Egyéni
Egyenletesség 2
Tisztaság min
Film mód ki
hdr automatikus
Ezekkkel a beállításokkal most nagyon elégedett vagyok.
Már csak arra várok hogy a sony mielőbb bekapcsolja a vrr funkciót.
Series x-hez nagyon jól jönne.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!
-
Csabi1984
addikt
válasz Selynelar #60569 üzenetére
Félreértés ne essen Sony alá nem szívesen adnám csak nem biztos, hogy az X90h-be belevágnék "MA" Azon azért vacillálok, hogy maradjak a 49-nél (Jelenlegi Samum 50") vagy áldozzak az 55"re, ha kell megoldom a kialakítást De csak azért nem szeretnék nagyobbat, hogy nagyobb legyen a kép, bár hozzáteszem az sosem hátrány de nem szeretnék a ló oldalára átesni ha esetleg gyengébb minőségű tartalmat nézek akkor a hibák is "nagyobbak" legyenek.
[ Szerkesztve ]
-
Csabi1984
addikt
-
Csabi1984
addikt
válasz Selynelar #60573 üzenetére
Hú nagyon szép képe van
Ha esetleg 49" Tv-t tudok csak szerezni az is lesz ilyen szép kép?
Amúgy többet ér a felhasználók által csatolt kép mint az MM és társainál a reklám filmek. Ha azt mondom, hogy pont láttam ezt a típust kirakva és ilyen ki.....ott jónak nem láttam a képet -
Selynelar
aktív tag
válasz Selynelar #62484 üzenetére
Üdv ismételten Mindenkinek!
Úgy néz ki, hogy a problémám megoldódott. Kértem a szolgáltatómtól frissítést a modulra. Mióta ez megtörtént, szerencsére nincs több fagyás és hiba üzenet.
Természetesen ma amint lehetett feltettem a frissítést.
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. A tv letöltötte a frissítést és utána követtem az utasításokat. Azt kérte, hogy kapcsoljam ki a tv-t és majd az frissíti magát. A led villogot is egy darabig aztán csak elaludt. Nem történt semmi más. Szóval kb 15perc várakozás után meguntam és visszakapcsoltam a tv-t. Melyen már az az üzenet fogadott, hogy a frissítés megtörtént.
Gondolom akkor ezek szerint jól csináltam? Azért kérdezem,mert nekem úgy rémlik, hogy végig szokott futni egy updating folyamat sáv.A kérdésem azokhoz szólna, akik szintén XH9096 birtokosai. Nektek is lassúbb lett a csatornaváltás? (A frissítés óta?)
Köszönöm előre is a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
válasz Selynelar #62484 üzenetére
Ne hagyd magadat! Ezt a hibát a szolgáltató berendezése okozza. Az ő oldalukról nem megfelelő a jeltovábbítás valamelyik eszköz miatt.
Tipikusan a CI+ kártya hibája, nem megfelelő működése, vagy szoftververziója. (UPC-nél vagyok, én is sokszor megtapasztaltam. Mondjuk ők legalább a hibabejelentésem után ráfrissítettek a kártyára. Egyszer cserélték is.)
Szerk.:
Látom, éppen ez volt a probléma... (Annak örülök, hogy végül megoldódot!)
És igen... nem csak a UPC/Voda, hanem a DIGI is bekaphatja!
Gyártók, szolgáltatók... egy kutya ez mind! Nesze neked "szép új világ", és fogyasztói, "emberközpontú" társadalom...!
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
vlevi
nagyúr
válasz Selynelar #62539 üzenetére
Nekem is XH9096 van, de ezt a CI modulos problémát (szerencsére) nem tapasztaltam.
Még a mostani TV-m előtt egy 2010-es Samuval kezdtem használni CI+ kártyát, azzal voltak jelerősség gondok, de szerencsére a Sony XE85-re váltás után 2017-ben ezek megszűntek,a Sony TV nem volt. Aztán idén év eleján cseréltem az XE85-öt XH90-re, de azon sincs probléma.
Arra nem emlékszem, hogy a UPC-ről Vodára váltáskor kaptam-e volna új CI+ modult, vagy kártyát, de szerintem nem.Ja, és igen, a csatornaváltás, és egyebek. Most, a frissítés után, igen, van néhány olyan hely, ahol megjelenik 1-2 másodpercre a pörgő karika, ahol eddig nem volt. Mintha kicsit lassabb, dadogósabb lenne pár helyen a működés.
-
Piftuka
veterán
válasz Selynelar #62539 üzenetére
Tehát nem tudtak megoldást találni a CI+ kártya problémájára, ezért inkább a médiabox eszközüket ajánlgatják... "Csodálatos"!
Sajnálom, hogy így jártál! Mondjuk olyan szempontból egyszerűbb helyzetben vagy, hogy a DIGI kínálatában csak az "extra" csatornák dekódolásához szükséges a modul.
Mi, UPC (Voda) előfizetők kénytelenek vagyunk megvenni, mert minden csatorna megtekintéséhez az szükséges. (Az "extra" filmes csatornákra nem fizettem elő, mert itt van nekem a jelentős DVD és BD filmgyűjteményem; annál jobb nem kell. Az HBO pedig úgyis ugyanazokat a filmeket ismételgeti huszonnyolcmilliószor..)
Én is váltottam a CI+ modulra, amint lehetséges volt; éppen amiatt, hogy ne legyen plusz egy doboz, és kábelek a televízió alatt/mellett.
Mindezekkel együtt is... ahogyan mondtam, mindkét cég üzemeltetői, részvényesei, döntéshozói, stb. elmehetnek a fenébe!
"Aquila non captat muscas."