- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atyus77
csendes tag
Nekem az ajtó falcon van egy matrica a guminyomásokról és 1,7-1,9 -re írja a megfelelő nyomást ,..ha jól emlékszem.
Ezt régebben be is tartottam ,de újabban már én is 2,2 -re fújom a kerekeket .
Fogyasztási szempontból biztos előnyösebb a keményebb gumi (gondolom azért emelte a gyártó),de a "puhább" sokkal kényelmesebb ,lágyabb ,komfortosabb menetet biztosít. Nem rázkódik úgy az autó és nem veszi föl olyan keményen a gödröket.
A futóművet hamarább szét lehet veretni a keményebb gumikkal .SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
Mágus ,, múltkor írtam hogy egy picit befog a bal oldali első fékem és ezáltal tűzforró még a felni is . Na szóval megemeltem a kocsit ,levettem a kereket és forgattam a tárcsát ; közben kiengedtem a légtelenítő csavart és egy picit könnyebben lehetett forgatni a tárcsát ,..súrlódott akkor is de talán nem annyira .
Mit javasolsz ,hol kezdjem a gyógyítást ?
Ezen a beteg oldalon már csak 2-3 mm ferodol van , a másik oldalon még egész jónak mondható.A tárcsáim is elég vállasak már ,de addig nem akarom cserélni őket amíg fog a fék ..magától.SKODA FORMAN
-
rob210
nagyúr
tudod erre csak azt tudom mondani, hogy a gyalogosok 70%-a elmehet a k.rv@ @nnyáb@ egyik se néz szét mielőtt lelép a járdáról. amikor ledudálom satufék mellett a fejét akkor még mutogat, ha elütöm akkor még lecsuknak, mert szegény gyalogos nem lehet hibás semmiben még az én autóm törik össze.
milyen érdekes,hogy ha kiszálok a kocsiból akkor én körül tudok nézni.már nem egy ilyen buzit megöltem volna ha nem figyelek rájuk és nem számítok rá hogy köcsög az összes.
már bocsánat.
Renault power
-
Atuska75
tag
Faragok acélból és ki is élezem
Volvo mintára rárakok házi légzsákot hogy a hülyéje puhára essen (felfújt gumimatrac) itt a Balaton mellett van bőven
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Nem értek egyet. Az 1.4-es Off, kb 100 ig olyan mint benzinnel, utána gyengül észrevehetően. A szekis rendszer 20% többletfogyasztással elmegy (számoljuk hozzá, hogy az egy 1200 kg-os bódé). A Favorit 880 kg (mondjuk a gázzal legyen 940 kg). Nem kellene 50%-os fogyasztástöbbletet okozni a gáznak. Egyszerűen túlságosan jól megy (konkrétan amíg több mint negyeden van a gáz úgy ment mint a benyával), ehhez viszont több gáz kell. Első körben elgurulok az autószerelő mester barátomhoz és megszagoltatjuk egy gáz elemzővel. Ha ott tudtunk szegényíteni akkor teszt. Ha nem akkor kapja a lambda monitor! Ne aggódj durván nem fogom szegény keverékesre állítani.
Figyelem a műszert és ésszel csavargatom!
Retro
-
Atuska75
tag
Nem tudom te mire gondolsz, mi ez? De mi csak kib@szásnak hívjuk:
Egyébként minden sz@ar után adóznunk kell, még olyanok után is amiért sehol máshol.
EZ MAGYARORSZÁG!!!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Most fogja magát le...opni aki az olcsósága miatt szerelte be az autógázt. Tartok tőle hogy, az összes autógáz beszerelő lehúzhatja a rolót. Egyébként a vicc hogy, Európában mindenhol kedvezményeket kap aki alternatív üzemanyagot használ mert kevésbé szennyezi a környezetet. Itthon az ilyet büntetni akarják.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Sajnos ez varhato volt.
Ennek ellenere az Octavia meg igy is nyereseges lesz, a favorit mar nem igazan. Az akciotervem meg van arra az esetre, ha radikalisan emelkedne! En inkabb attol felek, ha az autogaz 300 lesz, a benzin meg 500 :Ennek ellenere az Octavia meg igy is nyereseges lesz, a favorit mar nem igazan. Az akciotervem meg van arra az esetre, ha radikalisan emelkedne! En inkabb attol felek, ha az autogaz 300 lesz, a benzin meg 500.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Es a legszebb, hogy ugy allitjak be, hogy az emberek egeszsegeert teszik. A chips, dohany, alkoholt meg meg is ertem, de az Lpg hogy a rakba egeszsegkarosito mikor 30%!kal kevesenbb a jarmu karos anyag kibocsajtasa!
Az is kiraly, hogy megszunnek a gazautobeszerelok, csokken a kutak szama, itt a taxisok 99%-a gazzal nyomja. Munkahely teremtes meg smafu, mi?
Retro
-
boken
senior tag
Ez így van.Anyósom vette 0 kilométerrel 20 éve,mi kaptuk meg kb 4 éve,ezek azóta még nem voltak megpucolva
még esetleg Bp-en vagy a környékén bontót tudtok?
Pár műanyag alkatrész már tönkre ment,(ajtó nyitók,+a külső vissza pillantók)Google-ben kerestem de mindenhol azt mondták hogy ilyen öreg autóval nem foglalkoznakTanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
Atuska75
tag
Sok okosságra: Felicia ülés, hűtődíszrács, (ez már meg van) meg amin megakad a szemem és be lehet tenni a Faviba.
Az óránál még nem sikerült megtalálni a hibát mert nincs műszerem meg ha tudnám is hogy, mennyit eszik akkor se tudnám mit tegyek vele hogy ne egyen sokat.
Más.: Veszprém rallyra nem jön senki?
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Marczi80
tag
Nem tudom, milyen lehet, amikor ezt fékezés közben a rásegítő nyomja vissza a pedált, valamit érzek én is, de nem olyan számottevő, hogy ezt valami hibának tudjam be.
A motornak nincs alapjárata, ezért nincs fékrásegítés, az apapjárattal meg már volt gondom, de általában csak koszos karburátor volt az oka.
Azért írtam, mert nem emlélkszem rá, hogy ilyen hamar elment volna a fékrásegítő ledöglés után.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
Baromi nagy gáz van kivettem az órát és levettem az aksi sarukat hogy, fel hozzam tölteni. Amikor levettem a negatívot szikrázott egyet tehát valami még mindig szívja az aksit, pedig mint írtam az órát már előtte kikötöttem.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Mester!
Padloig rugott gaznal megsem pisszent a kis nyelvecske a torokban (30 fok korul). Aztan kezzel megjarattam a rugos szerkezetet, akkor kiszabadult, es majdnem teljesen becsukta, ezek utan olyan lett az alapjarat mint regen - hidegen.
Aztan adtam neki egy jo adag WD-40-et, megjarattam az egesz szerkezetet, holnap majd kiderul.
Valami rugo gyengulhetett el? Vagy valahol kenni kellene a szerkezetet?
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Ennyire nyitott ki ma ~25 fokban: kép
Ennek ellenére magától nem pörgött, gázpedállal kellett életben tartani. Aztán eltelt 2 perc és magától tartotta az 1000-1100-as fordulatot, és a melegedés függvényében csökkent.
Az a baj, hogy a benzines rész sem akar működni rendesen.
Azt is gázzal tartom életben, és ahogy valamennyit melegedik, akkor elkezd emelkedni. Mivel a keverő miatt szűkítve lett, kaphat dúsításkor sokat?Retro
-
rob210
nagyúr
Ahhoz hogy a toronycsapágyat ki tudd szedni ki kell venni a lengéscsillapítót.
Ahhoz hogy a lengéscsillapítót kivedd, kell egy rugó összehúzó és ki kapod az egész tagot.
Ha kiveszed a lengéscsillapítót, úgy hogy nem állítódik el semmi akkor valóban nem kell futóműveshez vinni.
De ez nekem még soha nem sikerült.
(igaz én csak 2x cseréltem eddig toronycsapágyat)Renault power
-
rob210
nagyúr
Hm
Én a Golfon cseréltem és egy Toyotán.
Ott mind a kettőn után kellett állítani.
Mindig tanul az ember.
Azt hiszem előkeresem a favoritkönyvem, mert ez nekem bazi fura.
A hátsó híd az fix mert merev hidas, azon nem sok mindent lehet állítani illetve semmit.
De az elejében sem lenne állítási lehetőség???Renault power
-
rob210
nagyúr
Hm nekem 3 csavar van 2 tartja a szilenteket a kasznihoz egy pedig a csapágyfeszítésre szolgál.
Hát őszinte leszek néha jobb volt a favorit.
Kényelmi szempontokból ég és föld a kettő, meg azért ez a kényelem sokkal szerethetőbb.De pont tegnap olyat szoptam a haver ugyan olyan megane jának az olajteknő leszedésével, hogy elképzelni nem tudod.
Renault power
-
-
Retro DJ
aktív tag
De az utolsó előtti nem záródik teljesen, kb 2-3 mm van nyitva.
Hol és hogyan tudom beállítani a dúsításkor mennyi a fordulatszám? Az a baj, hogy picit melegedik, és nagyon rövid idő alatt teljesen kikapcsol a dúsításos üzem. Ugye, ha beröffentem akkor a második állásban nem tud annyira felpörögni, hogy töltsön a kocsi, ha adok egy kis gázt, akkor szinte biztos, hogy kikapcsol a szívató.
Holnap próbálok kisfilmet csinálni róla.
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!