- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- ASUS routerek
- Synology NAS
- AliExpress tapasztalatok
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Amazon
Új hozzászólás Aktív témák
-
AsUsLaptop01
csendes tag
válasz bringasisti #16210 üzenetére
Az van rajta amit szétszedtem, már összerakva. 1db generátor volt mindvégig és 2db fesszabályzó.
Ezt mértem ki, jó volt, és azóta össze is raktam.
Ne haragudj, ha nem vagyok érthető, sajnos előfordul, megpróbálok mindent leírni minél részletesebben.A probléma ott volt, hogy a generátort nem raktam vissza a kocsiba,nem kötöttem akkura, hanem megforgattam önmagában egy motorral.
Szóval, ha jól értem:
Segédkábellel tölt, így ezek lehetőségek maradnak:
A fekete diódák közül valamelyik tönkrement, vagy több is,
Rossz a feszültségszabályzó.Esetleg, hogy a műszerfalon lévő izzó nem 1,2W-os? Cseréltem már azt már is tudja a fene, a könyvben volt valami róla.
A fekete három diódát kimértem, de azért is szét fogom szedni mégegyszer, ilyesmire eddig képes voltam, így nem értem
A szabályzók keféin ott van a tápfesz.Megpróbálom tovább rajtahagyni a segédkábelt, és nagyobb fordulatra emelni a motort....
Köszi a tippeket, és bocs ha érthetetlen vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen