Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz dethroner #69027 üzenetére

    így igaz, főként a hazai képviseletnél futnak össze a szálak, de ha - szerződés alapján - ő biztosítja a szervizes, támogatási...stb hátteret, akkor megteheti, hogy csak azokra a készülékekre adjon a vonatkozó törvényben előírtakon felüli extrát, amiknek a forgalmazása során keletkezett extra bevétel az ő kasszáját gazdagítja, a jelenlegi jogi szabályozás mellett más kötelezettsége nincs, mint az 1 év kötelező jótállás.
    a gyártó nem is foglalkozik ezzel országokra lebontva, hiszen minden országban más és más a vonatkozó jogszabály és kötelezettség, ezért vannak a hazai képviseletek, akik az alapján működnek.
    te és egy ismerősöd leszerződtök egy gyártóval - de egymással nem álltok üzleti kapcsolatban -, mind a ketten más és más országban működtök mint cég, mind a ketten eltérő, adott országra vonatkozó jogi szabályozás alapján, te a haszonkulcsod ellenében adsz x, ő pedig szintúgy azért y extra szolgáltatást, melyikőtök fog jogi kötelezettség hiányában díjmentesen elvégezni olyan munkát, amivel kapcsolatban nem a saját, hanem a másik cég zsebelte be a hasznot?
    amit bekarikáztál, az gondolom sablonos szöveg, és nem változik, ha nem regisztrálható a készülék.
    nem csak a samsungnál van ilyen, sorra futják a köröket más gyártók termékeivel kapcsolatban is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák