- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kriptovaluták és az adózás
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Milyen program, ami...?
- Windows 11
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- Mozilla Firefox
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz dethroner #69027 üzenetére
így igaz, főként a hazai képviseletnél futnak össze a szálak, de ha - szerződés alapján - ő biztosítja a szervizes, támogatási...stb hátteret, akkor megteheti, hogy csak azokra a készülékekre adjon a vonatkozó törvényben előírtakon felüli extrát, amiknek a forgalmazása során keletkezett extra bevétel az ő kasszáját gazdagítja, a jelenlegi jogi szabályozás mellett más kötelezettsége nincs, mint az 1 év kötelező jótállás.
a gyártó nem is foglalkozik ezzel országokra lebontva, hiszen minden országban más és más a vonatkozó jogszabály és kötelezettség, ezért vannak a hazai képviseletek, akik az alapján működnek.
te és egy ismerősöd leszerződtök egy gyártóval - de egymással nem álltok üzleti kapcsolatban -, mind a ketten más és más országban működtök mint cég, mind a ketten eltérő, adott országra vonatkozó jogi szabályozás alapján, te a haszonkulcsod ellenében adsz x, ő pedig szintúgy azért y extra szolgáltatást, melyikőtök fog jogi kötelezettség hiányában díjmentesen elvégezni olyan munkát, amivel kapcsolatban nem a saját, hanem a másik cég zsebelte be a hasznot?
amit bekarikáztál, az gondolom sablonos szöveg, és nem változik, ha nem regisztrálható a készülék.
nem csak a samsungnál van ilyen, sorra futják a köröket más gyártók termékeivel kapcsolatban is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen