- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Programozásról_szubjektíven
- DIGI internet
-
IT café
Samsung Galaxy S23 és S23+ téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
modd3r
őstag
válasz st3v3np3t3r #7298 üzenetére
Ilyen esetben rögtön az elején közölném a hívóval, hogy rögzítem a hívást, ennek tudatában folytassa a beszélgetést.
-
nobodyy
csendes tag
válasz PedroPascal #7300 üzenetére
Olvasgatva a hozzászólásokat itt és a garancia topikban azért más jött le nekem. Alapvetően nekem sincs rossz tapasztalatom velük de az más kérdés hogy nem szeretem a szürke importot támogatni. (A kétséges garancia miatt meg pláne)
-
st3v3np3t3r
veterán
Ez csak 1 dolog sok közül aminek meg kell felelni... amit nekünk tanítottak erről anno:
-Hívó/hívott fél kötelező tájékoztatása
-biztonságos tárolás(titkosított tárhelyen lehető legmagasabb titkosítással és jelszóvédelemmel ellátva az illetéktelen hosszáférhetőség miatt, biztonsági mentéssel együtt, külön külön tárolón, nem felhőben, offline!)
-min.5évig kötelező megőrizni, 0-24ben bármikor kiadható legyen visszahallgatható formátumban
-minden hívásnak egyedi azonosítóval kell ellátni(személyes adattal nem lehet ellátni:pl. Név és/vagy hívószám)
-adatvédelmi törvény betartása, eu gdpr betartásaÉs ez csak a 1hívásra vonatkozóan.
Ezen felül meg kell feleni mint adatkezelő,adatfeldolgozó és kellene csinálnod egy adatvédelmi tájékoztatót is amit szabadon elérhető helyen kell tartanod, hogy bárki elérhesse.
Éz ugye pont ezen előírások miatt nem engedik magánszemélyeknek, mivel ezek közül az összeset kötelező betartani.
De szerintem itt fejezzük is be, mert magánszemélynek lehetetlen mindennek egyidőben megfelelnie.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Gedeon31
addikt
válasz nobodyy #7299 üzenetére
Nekem nyáron nem volt szerencsém azzal a bolttal. Semmi baja nem volt a terméknek amit visszaküldtem ,de szerintük egy lista lett belőle mire fizetniük kellett volna és nem is a teljes összeget kaptam vissza. Lehet ezután bármi olcsó ott, inkább megveszem máshol drágábban.
-
metrion
aktív tag
Szia!
Kétféle leírást találtam, sajnos semmi. Smart View nem látja a Sony TV-m. Egy újabb leírás szerint a Labs-on belül lenne, de semmi Chromecast-os szöveg.
-
modd3r
őstag
válasz st3v3np3t3r #7304 üzenetére
Sajnos nem tartunk ott, hogy ezeknek a követelményeknek valódi súlya legyen. Nézd meg pl. a magyar cégek hány százaléka felel meg a GDPR követelményeknek. Vicc az egész. Mondjuk ellenőrzés sincs.... Amit te írsz az bár törvényes, de életszerűtlen.
-
őstag
válasz autotaxmo #7287 üzenetére
Az én készülékem pont ugyanúgy számolja a sot-ot, mint itt mindenkinek, mert ugyanaz a szoftver van ugyanolyan típusú telefonon. Az én felhasználásommal ennyi a sot. Sok a 10-11 óra 24 óra alatt? Sok. De nem lehetetlen, mert akadnak élethelyzetek amikor az embernek egész nap más dolga/lehetősége sincs mint a telefon bámulása ( a teljesség igénye nélkül: munkahelyi ügyelet, ágybanfekvős lábadozás, egésznapos utazás, várakozás mesteremberre, orvosra, megváltóra stb). Se a böngészés se a youtube-ozás nem akkuzabáló tevékenység. Sose játszom, nem facsézek, nem twitterezek. És ahogy más is említette, nem kell nyomkodni a telefont mert a kijelző aktív, pl. video/film/koncert nézés közben mit nyomkodjak rajta? Ha zenét hallgatok youtube-on, bár van előfizetésem, mégse rakom háttérbe, nem zárom le a kijelzőt, mert néha nézem is pl a koncertfelvételeket. A videotelefonálás ami zabálja nálam az akkut, de az max fél óra szokott lenni. Ha neked nem ennyi a sot, akkor te másképp, másra használod a telefonod, ami jobban eszi az akkut.
-
nobodyy
csendes tag
válasz alex devil #7312 üzenetére
Igazad van de ha én is vállaltam volna a kockázatot akkor ott veszem eleve. Régóta és nagyon sokszor vásároltam már ott pont ezért ütött ekkorát hogy nem adnak garancia papírt stb. Főleg úgy hogy személyesen azt mondták hogy persze rendes Samsung garancia van rá.
Ha ott helyben az igazat mondják hogy csak bolti a garancia akkor még lehet el is fogadom. Egyébként ha mondjuk legalább 1 év gyári garancia lenne rá már azt mondom egye fene de ez így bűzlik.
-
#64638144
törölt tag
válasz st3v3np3t3r #7304 üzenetére
Ez az egész szerintem ott vérzik el, hogy miért nekem kell védenem a tróger bűnöző embert? Értem ez alatt, hogy felhív engem valaki, hogy nekem kárt okozzon és még én tájékoztassam, hogy ha ezt a beszélgetést meghallják, akkor ő bajba kerülhet? Ez nonszensz. Miért nem vállalja valaki azt, amit mond? Ez az egész uniós törvény egy kamu átverés és nagyon sokan elhiszik.
Ezt a hangrögzítős marhaságot kizárólag a politikusok szemétségeinek védelmére hozták létre...
Gyakorlatilag bármelyik cég simán rögzíthet telefonhívást. És akkor még nem beszéltem arról, hogy minden üzletben van kamera, ha akarom, ha nem. És meg sem említem a sok kihangosítva gofritelefonálós, általában alacsony értelmi szinttel rendelkező embert, akiknek a beszélgetését akaratlanul is hallom.
Ezt a hangrögzítős tiltást kizárólag azért találták ki, hogy a politikusokat védje a törvény, ha elszólják magukat a telefonban, valaki meg rögzíti. Ennyi. Az átlag polgár meg tűri, hogy szivassák. -
#64638144
törölt tag
válasz alex devil #7312 üzenetére
Baja nekem sem volt, de kettővel is megszívtam, hogy távolkeleti import volt (egyik telefon mai napig megvan), és nem támogat olyan frekvenciákat a telefon modulja, hogy fel tudjon lépni a hazai hálózatokra. Aztán nem értettem, hogy mikor kimegyek a városból, akkor miért nincsen 4G...
Akkor elkezdtem itt olvasgatni a fórumot és itt írták, hogy ennek a nem támogatott frekvenciák az oka, mert külterületen más frekvenciákat használnak mint a városokban. Akkor megnéztem a régiótámogatást és igazuk volt, tényleg azért nem volt 4G. Szóval sok sikert... -
st3v3np3t3r
veterán
válasz #64638144 #7314 üzenetére
Értem a célzást azzal amit írtál, de nem lehet mit tenni.
A vagyonvédelem teljesen más, ott a felvételeket alapesetben 3, kivételes esetben pedig 30 vagy 90 napig lehet max megőrizni,amire ugyan úgy vonatkozik az adatvéd törvény. Viszont az se enyhébb, csak ott mint magánszemély jogod van birtokvédelemre és vagyomvédelmre hivatkozva megfigyelni, jogod van max.3napig a felvételt megőrizni, a megőrzésre ugyan úgy vonatkozik, az illetéktelen elleni hozzáférés biztosítása, viszont az utcarészt már nem figyelheted meg, mert az közterület.
Se így, se úgy nem könnyű.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
autotaxmo
őstag
válasz PedroPascal #7300 üzenetére
Ez az egyik legnagyobb baj, hogy ha a TMX-nel landol a telefonod
-
PedroPascal
senior tag
válasz autotaxmo #7320 üzenetére
Samsung ott szervizeli a telefonokat. Regalaxy-val munkatársam S10+ ott volt szervizelve. Kijelző, akksi, hátlap, mikrofon, usb csere volt kérve. Még az oldal keret is ki lett cserélve pedig nem kérte. Imei szám nem változott, azóta is tökéletes a telefon.
ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /
-
migabi24
nagyúr
válasz PedroPascal #7322 üzenetére
Nem értem miért szidják a Tmx-et, nekem is volt regalaxy, meg javítás is mindig minden cserélve volt makulátlan munkát végeztek.
-
st3v3np3t3r
veterán
válasz migabi24 #7323 üzenetére
Rengeteg a negatív tapasztalat. Régen nagyon gánya munkákat végzett a TMX, meg az olyan javításokat amik jótállási keretbe beletartoztak, pénzért akarták megcsinálni, nem jótállásban.
Konkrétan az ismeretségemben nekem is van olyan személy, akinek szó szerint tönkretették a TMX-ben a telefonját majd sok pénzért akarták javítani. Elküldte akkucserére, majd rávágták, hogy beázott(holott nem) és a kijelző,alaplap,akkucsere többe került volna mint a telefon újkori ára.
Bár nekem eddig nem volt negatív tapasztalatom, a watch4classicom ott javították, megrepedt az óra alsó szenzorja külső behatás nélkül, jótállásban javították.
Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...
-
Addel
senior tag
válasz st3v3np3t3r #7324 üzenetére
Mondjuk, ha egy IP68-as telefon beázik, az is garanciális hiba szerintem .
-
autotaxmo
őstag
válasz migabi24 #7323 üzenetére
Csak javaslom, hogy nezzd meg, sajnos azota nem valtozott a munkamoraljuk ahogy latom. A mai napig olyan kritikak vannak veluk kapcsolatban, hogy en megbizo cegkent menekulnek toluk, hogy a sajat keszulekeimet es ugyfeleimet szolgaljak ki. Csak kezd el gorgetni a velemenyeket, en ezt sokkolonak gondolom egy cegnel es itt nem arrol van szo hogy kifogsz egy problemas kotekedo ugyfelet aki rossz ertekelest ad neked hanem itt ozonlenek a negativ elmenyek tapasztalatok. Elgondolkodtato. Az hogy valakinek szeremcseje volt es belefutott egy jo ugyintezesbe/szervizelesbe arra nem alapoznek ha mellette tobb 100 negativ komment van a munkajukkal kapcsolatban. En peldaul ettermeket is igy szoktam kivalasztani vagy szallodakat ha megyunk valahova, hogy utana olvasok a velemenyeknek. Persze helyen kell kezelni a negativ kritikakat, mert van aki lehuzza pl. A szallast azert mert wc papirbol csak 2 guriga volt a 3 helyett, de itt azert a TMX-nel komolyabb dolgokrol van szo
[ Szerkesztve ]
-
nobodyy
csendes tag
válasz st3v3np3t3r #7324 üzenetére
Ez a vizes vödör megoldás?
-
autotaxmo
őstag
válasz Monstersnake #7331 üzenetére
Ez a baj,hogy ki vagy szolgaltatva teljesen. Nagyon monopol helyzetben vannak mint hivatalos szerviz. Jobban orulnek olyan cegnek ahol kizarolag Samsunggal foglalkoznak ergo legyen samsung gyari szerviz. En ezt ahhoz hasonlitanam mint amikor megveszel egy uj Mercedest es azt garancialis szervizbe egy Markafuggetlenbe vinnek
-
PedroPascal
senior tag
20 éve is ilyen hiba miatt, beázás elutasították a garanciális ügyintézést pl Nokia. Sokan voltak akik így jártak pedig víz közelében sem volt a telefon. Azt mondták a zsebben a pára is okozhatja. A mai konkrétan vízálló telefonokkal ha ez történik úgy hogy nincsen rajta külsérelmi nyom sem akkor az durva ha így elutasítják a garanciát.
ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /
-
realist
őstag
Egy tesztben emlegettek, hogy energiatakarékosság okán lehet csökkenteni a cpu teljesítményét. Ezt "Energiatakarékosság" beállítás részeként lehet megtennie?
Bármilyen jó is lenne, emiatt nem szeretnek 60hz képernyő limitet és ritkább értésítéseket -
realist
őstag
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Meg tudja valaki mondani, hogy gyakorlatban, használatban mennyire érezhető a 128 VS 256 GB-os S23 között az UFS3.1 - UFS4 sebesseg-elteres?
5 év alatt a 128-as S10e-mben 50GB foglalt hely van, a többi szabad. Nem játszok, csak kepek-videok vannak fent.
Cirka 30+ ezret er-e magyarul a dupla annyi tárhely?
Köszönöm!*ha jól tudom, az S10e UFS2.1, az S21-esek meg 3.1-esek.
-
-
Essien
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #7347 üzenetére
Akkor neked egyik sem jó, én és sok másik ember vígan elvan 128-al
-
Essien
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #7347 üzenetére
Nálam ennyi , ha hozzá adjuk a felhőben lévő 13gb képet és videót még akkor is évekre lenne elég......
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest