-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
F.O.T.O.G.R.A.F. teljes angol verzió, tartalmazza az alapjátékot is. Nem kell semmit csinálnod, csak kicsomagolod, beállítod és játszol.
-
Sensut
őstag
Ez nekem új, de nagyon dicsérik. Goldsphere aka Golden Ball (Zolotoy Shar) SOC mod. Teljesen új sztori angol, francia, német, olasz és spanyol nyelveken az eredeti oroszon kívül. Na vajon mit fogok csinálni a hétvégén?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #14343 üzenetére
Láttam, de akkor még orosz volt csak és az nekem kínai Amúgy tetszik a mod, egy teljesen új karakter vagyunk, aki beszökik a Zónába szerencsét próbálni. A katonaság elkapja és lecsukják a cordoni bázison, de meg kell szökni (itt nem csak az a lényeg, hogy ne vegyenek észre szökés közben, hanem hogy ne állj meg, csak menekülj ki a bázisról, mert ha megálltál, abban a helyben leszed a mesterlövész). Sidorovich még, vagy már nincs a bunkerben, ezt nem tudtam eldönteni, mert a faluban csak 4 kalandor van egyelőre és azok segítenek talpra állni. Szerintem még nincsen. Nagy terjedelmű modról van szó, kíváncsi vagyok mi lesz tovább. Egy csomó új dolog is van a játékban, köztük ez a kedvenc német juhász a faluban
Majd még írok róla, ha tovább haladtam.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát nem tudom, erre felé még nem nagyon volt emlegetve, de nagyon fasza. Valaki játszotta már? 2012-es mod. Talán ez az a mod, ami eddig a legközelebb visz a Zóna valódi világához, mivel nem a megszokott lövöldözés az alapja, hanem a puszta túlélés. Egyelőre. Nincs fegyver, nem kapsz egyből egy pisztolyt, hanem csak egy mindenféle alkatrészekből összebarkácsolt stukkert, amit úgy kell tölteni elölről, mint a polgárháborúban, és a lőszer puskapor + csapágygolyó, amit neked kell összeállítanod Vannak konzervek, de a mutáns testrészekből lehet főzni levest a tűzhelyeknél, ami sokkal jobb és ehhez is megvannak az edények meg a hozzávalók. A vizet esőből fogják és hordóból lehet merni. Mindenfelé halott kalandorok, akik szerencsét próbálni jöttek, de mind odavesztek kik mutánsok által, kiket a katonaság szedett le vagy anomáliák öltek meg. Wolf neve felmerült már és azt hiszem ez az egész Sidorovich kora előtt történik. Viszont rengeteg a szöveg úgyhogy angol (vagy bármelyik másik nyelv amire fordították) tudás kötelező, mert a küldetések sem a megszokott "egyszerű menj és öld meg", hanem általában egy alapos tervezgetés előzi meg őket. A Fotografra hasonlít a leginkább, de most kaptam egy olyan interaktív tárgyat, ami az OGSE-ban is megjelent jóval később. Minden esetre látszik rajta, hogy profi munka és van ötlet meg tartalom is bőven benne. Csak ajánlani tudom.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #14348 üzenetére
Igen, csak ez itt sokkal bonyolultabb, mert a kontroller voltaképpen nyugis, viszont van vagy 10 zombi a környéken, akiken keresztül lát és hall. Van egy segéd, aki az útról távcsővel figyeli a kontrollert az ablakon keresztül és irányít. Ha volna egy rendes fegyver, csak egy lövés lenne erről a pontról, de itt (még) nincs egy rendes fegyver. A zombikat 20 méteren belül nem közelítheted meg, mert akkor riasszák a kontrollert és vagy elmenekülsz, vagy neked annyi. A kontroller itt képes még akkor is a falhoz verni téged, ha közvetlenül előtte állsz, így esélyed sincs késsel ellene szemtől szemben, mint pld a COP-ban. Tehát ki kell kerülnöd a zombikat, hogy ne vegyenek észre és a kontroller háta mögé kell lopóznod, mindezt Cordonon az ATP emeletén. Ha elérted, akkor már hátból ledöfheted őt egy komoly vadászkéssel, amit ezért adnak, de egyáltalán nem egy leányálom a háta mögé jutni. Mellesleg nekem begyúródott egy csomó kutya meg vadkan az ATP-re és jól felzaklatták az összes zombit, hogy azok csak futkosnak össze vissza az udvaron. De valahogy mégis sikerült belopóznom és leszedtem a bestiát. Hát ez tényleg egy egyedi feladat volt és egyáltalán nem ölt a méreg miatta, hanem csak pumpálta belém az adrenalint. Már csak ennyiért is megérte a fáradságot ez a mod
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14351 üzenetére
A vízmerés amúgy nem látványos, csak az ötlet a lényeg. Itt van egy végigjátszás video, ami kicsit kapkodósra sikeredett, de bele lehet látni a dolgokba.
Dhampir:keménynek kemény, de nem mindig lopakodós. Viszont van ilyen is benne és itt működik is a lopakodás ellenben más modokkal. És az a jó benne, hogy minden kelléket meg tudsz szerezni már Cordonon, ha együttműködsz a társasággal. Éjjellátó, profi anomália detektor, artifact szkenner stb, mindent adnak, ha te is adsz valamit cserébe.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #14356 üzenetére
A kakassal vigyázni kell, mert veszélyes tud lenni. Hát még egy pulykakakas
A vasúton még én sem tudtam átkelni, de már kitaláltuk, hogy mi a módja, és nem lesz egyszerű. Kaptam egy olyan flaskát is jutalomba, aminek a belseje valami ezüstötvözettel van kibélelve és így bármilyen szennyezett vizet képes ihatóvá tenni. Most már bármilyen vízforrásból, akár csatornákból is meríthetek vizet. Hát ilyen cselek vannak a játékban. Na, és végre találtam egy világháborús mesterlövész puskát egy rejtekhelyen. Ezek a rejtekhelyek isteniek, mert tele vannak mindenféle jó dolgokkal.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14358 üzenetére
A puskákhoz leginkább a rejtekhelyeken találsz lőszert. Egy jó ideig kapni több féle lészert, de még fegyver hozza sehol Aztán találsz egy ügyes kis shootgunt, egy mesterlövész puskát stb. A környéken csak egyetlen kereskedő van, Skidan, aki Sidorovich helyén uralkodik, de nem igazán vagy rászorulva. Én még semmit se vásároltam tőle, viszont feladatokért cserébe ő is ad hasznos dolgokat. De fegyver nála sincs, meg ruha se. Ezt a modot mindenkinek ki kell(ene) próbálnia, mert tényleg a Piknikes Zónát idézi. A Szemétdomb egy az egyben az a felállás, amikor 3 alanynak (egy sztalker, egy eltévedt katonatiszt és te) egy anomáliáktól hemzsegő területen kell végighaladnia. De itt szinte ahány anomália, annyi féle és a pálya fele szinte járhatatlan tőlük. Nem is tudom honnan jött ennyi ötlet. Ellenfelek alig vannak (egyelőre), azok is olyan furcsa teleportálódó egyenruhások, akik PSY fegyverekkel támadnak és "ügynököknek" nevezik magukat. Ez a fegyver zombifikál, ha eltalálnak vele, mint a kontroller. Még nem lehet tudni kik azok, de könnyű elbánni velük a mesterlövész puskával. Nem tudom kik készítették a modot, de sok elem belőle megjelent a Fotografban, majd később az OGSE-ben is. Minden esetre profi munka jól kidolgozott, egyedi HUD-dal és anticheattel ellátva. Ne is próbáld az actor.ltx-et módosítani, mert ilyenkor a játék nem hogy nem indul el, de halva indulsz. Vagyis, amint a pálya betöltődik, sudden death
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Négy pálya után sikerült tapasztalatot szereznem a Golden Ball mod sötét oldaláról is, mert mint minden Stalker játék, ez sem tökéletes. Itt a gond nem a tulajdonképpeni stabilitással van, hanem a játék mentéseivel kapcsolatos. Mivel a játék nagyon, de nagyon komplex és épp annyira feszegeti az X-Ray határait is, néha, bizonyos küldetések alatt van, hogy a játék logikai rendszere összeomlik. Ez leginkább olyankor történik meg, amikor egy bizonyos feladatot nem a leírtak szerint hajtunk végre, vagy a jelenet tartalmaz olyan egyedi effekteket, amiket a készítők loptak be a játékba. Pld van egy pillanat, amikor egy vérszívó bőrébe bújunk és az ő szemével látjuk a világot, amint az épp az áldozat felé rohan hatalmas sebességgel. De lényeg, ami lényeg, hogy az ilyen összeomlások egy ideig még nem észlelhetők a játékmenetben, viszont azonnal kiszúrhatóak, ha az óra eltűnik a minimap alatt ! Ilyenkor azonnal vissza kell tölteni egy korábbi mentést, amikor még jó volt, különben nem csak az aktuális mentés lesz korrupt, de az összes további is. Ha az óra eltűnt, akkor baj van! Ez nem tudom, hogy szándékos megoldás-e, de jó mentőöv a bajban.
Ez nálam a Szemétdombon történt meg az alatt, amíg a három (a piros, sárga, zöld) artifaktot kerestem; aztán egyszer Agropromban amikor elindultam a felderítő menhelye felé; majd Dark Valley-ben miközben a lányt próbáltam kiszabadítani a benzinkútnál. Ez a probléma látszólag benne volt a pakliban, mert a beállításokban van egy olyan opció is, hogy csak a biztos menhelyeken lehessen menteni.
Ezeken a helyeken - amikor a ház ikon megjelenik a játékos életvonala fölött - a mentések mindig biztonságosak. Ezt kikapcsolva bárhol lehet menteni, de ott van ez a kockázat. Legjobb megoldás, hogy minden komolyabb menet után visszamenni egy ilyen menhelyre és csinálni egy fő mentést a biztonság kedvéért. Minden pályán van legalább egy ilyen hely ahol mellesleg van víz és tárhely is.
Mindennek ellenére a játék nagyon jó, tartja a kezdeti szintet és olyan különbnél különb féle területekre keveredünk benne, amilyet még Stalker játékban nem tapasztalhattunk, annak ellenére, hogy az akciózás még mindig minimális. Szerintem így is lesz egész végig. Sokat kell okoskodni és nem szégyen néha bele nézni a végigjátszásba is, mert a sok technikai eszmefuttatás hamar meghaladja az átlagember tudásszintjét[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Nos, én végigmentem a Golden Ball modon, simán, a fenti hibákon kívül bármiféle gond nélkül. De csak nagy vonalakban, mert meggyőződésem, hogy a mellékfeladatok egy negyede kimaradt. Azok a fenti hibák is csak kimondottan Dark Valley-re, Garbage-re és estleg Agropromra jellemzőek, és ott is csak egyes feladatok alatt. A sztoriról röviden csak annyit, hogy ez mindenek előzménye, amikor még a Fotográfus sem járta végig a Zónát. Csak két ismert szereplő jelenik meg az egész játék alatt - Sakharov professzor és a játék legvégén Charon, a jövőbeli monolitos főnök. Még nincsenek se klánok, se népes helységek. Itt még minden ajtó zárva van a kiürítés óta és alig járt arra valaki. A játék legelején még nem annyira, de Yantartól kezdődően lassan rájövünk, hogy miről is van itt szó. Megtudjuk, hogy ki hozta létre és miért az Agyat az X-16 laborban, ki és miért kapcsolta be az Agyperzselőt Radaron, kik a Burerek és egyéb mutánsok, vagy olyan további kalandokba keveredünk, mint a Freedom vagy a Monolith klánok megalakulása, stb. Kronológiailag ez lenne a legelső rész, majd a Secret Trails 2 és utána a Shadow Of Chernobyl. Furcsamód a Fotograffal nem nagyon illeszkedik, mivel itt már a mutánsokat a nevükön említik, míg a Fotográfban maga a fotográfus nevezi el őket. Viszont a Fotografban már a klánok léteznek, úgyhogy ez a mod nincs összhangban vele. Lényegében két részre osztható a játék. Az első rész tele van mindenféle érdekes küldetésekkel egész addig, amíg föl nem érünk a Katonai Raktárakhoz. Itt már kicsit lineárissá válik a játék és csak egyetlen célunk az marad, hogy megtaláljuk a Kívánságteljesítőt. Persze az oda vezető út egyáltalán nem egyszerű. Voltaképpen ez az eredeti cél is, amiért beszökünk a Zónába. Mivel egyes pályákról már nem tudunk visszatérni az előzőekre, megsúgom a sorrendet, amelyet érdemes követni:
- Cordon
- Outskirts of the Zone
- Dump (Landfill / Garbage)
- Agroprom
- Dark Valley
- Rostok (Bar) - innen már nem lehet visszamenni az előzőekre!
- Yantar
- Army Warehouses
- Radar
- Pripyat
- CNNPMinden pálya egy külön történetet ad, amit a többitől függetlenül kell letudni. Nem szokványos történetek és a sok szöveg ellenére is lebilincselőek. Sajnos az angol fordítás sem tökéletes, de a lényeg jól érthető és a feladatokat is általában a térkép megjelöli. Nem arról van szó ebben a játékban, hogy minden áron meg kell halnod, viszont rengeteg gondot tudnak okozni a sosem látott anomáliák, melyektől csak úgy hemzsegnek a pályákon. A mod alapja és hangulata nem a megszokott Stalker akció, amikor meg kell hódítanunk a Zónát, hanem inkább a Piknik az Árokparton-szerű fedezzük fel a különbnél különb féle jelenségeket a Zónában és gyűjtsünk minél több artifaktot, amit jó pénzért eladhatunk. Egyszer még egy Ufóval is összetalálkozunk. Ez a hangulat az elején elképesztően jól dominál, de aztán szép lassan ráhangolódunk a tulajdonképpeni célra, a Kívánságteljesítőre egy olyan területen, ahol még nem járt senki az evakuálások óta.A mod mindenképpen ajánlott, mert sok mindenre magyarázatot ad a Zónában. Persze nem hivatalosan, de elég hitelesen. Ez a mod a Secret Trails 2 és a Fotograf szintjét simán üti.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Solymi81 #14394 üzenetére
Az első számú grafikai mod a SOC-hoz mindenképpen az Autumn Aurora 2. Ez számottevően javítja a teljes környezetet, de még az időjárást.. Az alapjátékhoz mindenképpen ajánlott mert a történeten úgysem változtat.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #14398 üzenetére
Nekem a lemezes angol alapverzió van meg, amit peccselni kell manuálisan a legújabb verzióig és soha semmi gondom nem volt vele olyan dolgokban, amiket itt olvasgatok néha egyes modokkal kapcsolatban, beleértve az AA2-t is. Simán végigvittem nem is egyszer vele a játékot, ezért is ajánlom. Ami nem megy nálam, azt én sem ajánlom
Dhampir: ZRP = Zone Reclamation Project
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #14407 üzenetére
Hát ha az alapjáték kell, akkor azt a 6-os verzióig érdemes peccselni, de ott van pld. a Fotograf vagy a ST2 és még néhány mod, amik kimondottan csak 4-es verzióval működnek. Bár van visszapeccselő is a 4-es verzióra, én sorra szoktam felrakni a frissítéseket addig, amíg szükség. Mindössze 3 patch van.
-
Sensut
őstag
válasz Rony949 #14414 üzenetére
Plusz a Return Of Scar és a Goldsphere (aka Golden Ball). Mindkettő teljesen új sztori mod és közük van a fent említett két csúcs mod készítőihez is. Magyarítás azonban egyikhez sincs, úgyhogy csak angolul elérhetőek az orosz mellett, a Goldsphere több más nyelven is.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekesi132 #14426 üzenetére
Mindenképpen a megjelenési sorrendben játszd, mivel a CS története is úgy van megírva, hogy akkor legyen a leghatásosabb, ha a SOC után játszod (magyar szinkront nem ajánlom a CS-hez, mert katasztrofális. Még az angol sem az igazi, az orosz a legjobb). Semmiféle moddal ne kezd az élményt, mert így nem csak a szűz sztorit kapod, de jó viszonyítási alapot is kapsz a későbbi modokhoz, illetve a játék hibáihoz is.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz kekesi132 #14430 üzenetére
Nagyon is sztori centrikusak a részek és összefüggenek egy bizonyos ponton, de a játékok ennél sokkal bővebbek a mellékküldetéseken keresztül. Az időlimit itt pipepurc, nem okoz gondot és bőven lehet teljesíteni a feladatokat a határokon belül, kivéve talán a CS-ban, ahol annyira nem is fontosak az időlimites küldetések. Persze némi gyakorlat kell hozza és hogy azt megszerezd, ezért jó ha teljesen az alap játékokkal kezdesz, mert a modok csak nehezítenek vagy bonyolítanak a dolgokon. Még mindig azt ajánlom, hogy a tök üres játékokkal kezd, de hát ahány ház, annyi szokás. Happy stalking!
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #14478 üzenetére
Ez így jó lesz:
gamedata - config - models - objects - light_night.ltx
[torch_definition]
range = 70
range_r2 = 70
color = 1.0,1.0,1.0,0.2
color_r2 = 0.6,0.55,0.55,0.8
omni_range = 0.8
omni_range_r2 = 0.8
omni_color = 1.0,1.0,1.0,0.1
omni_color_r2 = 1.0,1.0,1.0,0.1
color_animator = empty //light_torch_01
spot_texture = internal\internal_light_torch_r2
spot_angle = 48
glow_texture = glow\glow_torch_r2
glow_radius = 0.3
guide_bone = lights_bone[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz BTom1970 #14518 üzenetére
Elnézést, hogy belepofázok, de ez a laptop hűtés nincs rendben Normális esetben ez nem szabadna megtörténjen. Szerintem bele kellene nézni, nincs-e leállva / elakadva a ventilátor, vagy leporosodva. Na, meg ha jól emlékszem, a SOC-nak problémái voltak az ATI kártyákkal, az elején (?). Nem tudom pontosan, mert nem volt ATI kártyám, de olvastam volt valahol erről. Talán speciális driverekkel lehetett orvosolni a hibát, vagy ilyesmi. Talán érdemes volna ennek is utána nézni.
-
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #14571 üzenetére
Kihagytál egy fontos javítást, a "Patch_Final_FOTOGRAF"-ot!
A telepítés leírása hivatalosan:
- STALKER Shadow of Chernobyl 1.0004 + F.О.Т.O.G.R.A.F + Final Patch + SS & GH - F.O.T.O.G.R.A.F English Trans v1
- Adaptations of target grids and correct display of SMS messages on the screen for owners of widescreen monitors - in the general archive. Set necessarily! On top of everything with the replacement of files.
- Modification is intended ONLY for "STALKER SoC" version 1.0004. On patches 1.0005 and 1.0006 will not work!Az angol szövegcsomagban azt írják, hogy a final patch is benne van, de nem igaz, vagy nem az a final patch. Ellenőriztem és a fájlok java hiányzik, úgyhogy kell előtte ez a Final patch is! Ebben a sorrendben nálam mindig egyből működött az angol verzió.
De mondok jobbat, ez itt egy totál full verziója az eredeti sima Fotografnak, ami tartalmaz mindenfélét az angolosításig, beleértve az alapjátékot is. Csak kicsomagolod és játszol. Erre kellene optimizálni a magyarosítást is.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #14606 üzenetére
A dózismérő minden verzióban így működik. Erre még a készítők se tudtak magyarázatot adni, hogy miért van így. A 3 verzióból az utolsó, a sima AMK-s verzió ajánlott és a második, az AA-s verzió a legkevésbé ajánlott, mert az artifaktokkal baj van benne. Mellesleg ez a legburjánosabb verzió is, amiben alig megtalálni bármit is a fűben / bozótban, hiába veszed le a fűsűrűséget. Ha tiszta ST2-t akarsz játszani, akkor a sima, harmadik verzió ajánlott és ehhez ajánlom a magyarítást is. A Horus modos, első verzió sem rossz, viszont vannak benne konkrét, végzetes hibák, amiket beavatkozással lehet csak javítani. De hát ezeket már leírtam korábban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14608 üzenetére
Az egyik verzióban működött a spawn menu, nem tudom melyikben. A többiben nem próbáltam, de abban úgy jött elő, hogy játék közben Esc és a menüben S. A szkript lefagyás nekem itt új, nálam sosem történt ilyesmi.
Még néhány hasznos tipp a Fotografhoz, további fontos tippek vannak az angol fordításcsomagban:*. A kezdő, orosz filmbejátszás kikerülése: a 'fotograf.script' fájlban az alábbi sorokat írd át erre:
function foto_start_video()
-- game.start_tutorial("mov_intro_foto")
db.actor:give_info_portion("smith_nachalo_start")
endfunction end_foto_video(actor, npc)
-- db.actor:give_info_portion("smith_nachalo_start")
end*. A "headbob" (menet közbeni billegés) kiiktatása: az appdata\user.ltx fájlban a "cam_inert" paramétert változtasd meg 0,7-ről 0.1-re.
*. Figyelj a suttogásokra. Ha ilyet hallasz, akkor a közelben valami fontos van a számodra. Pld. az elején a faluban, amikor megpróbálsz bejutni a bárba.
*. Ne adj el semmit, ha nem muszáj! Rengeteg tárgyra - főleg az egyedi tárgyakra - szükséged lesz később a játék során.
Amúgy ez érvényes a ST2-re is.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14614 üzenetére
Ez az anomáliás - detektoros szál sajnos gyárilag hibás. Ezt írják a leírásban is. Nem lehet befejezni sajnos, mert hiába fedezed fel mind az összes anomáliát, a feladat nem teljesül a végén. Baj nem lesz belőle, csak Kruglov nem fogadja el a végén az eredményt. Ez összes munkáért kapnál egy jobbfajta detektort, ennyi. Szóval nem érdemes kínozni ha nem akarod, hogy egy sorral több legyen a megoldatlan feladatlistádon. Eredetileg ezért is tették be a spawn menüt valamelyik verzióba, hogy a detektort meg lehessen szerezni, de lehet hogy ki is vették a menüt később, mert a detektor hamarosan úgyis elérhető lesz.
Itt a képződményeket fejleszteni kell bizonyos anomáliákba dobva. A szimpla kristályokból lesz az "Absolute" (nem tudom milyen magyar nevet kaptak). Ebből van 12 féle. Ezekből lesz a "Talizman", 6 féle. A Talizmánokból aztán lesz a "Charm", 6 féle. Ezeket különböző anomáliás zónákban lehet létrehozni a megadott eljárás és képlet szerint. Ez elég bonyolult folyamat és időigényes, mert minél tovább fejlesztesz egy képződményt, annál jobban fogynak a lehetőségeid rá. Azonban ez nem egy kötelező feladat, e nélkül is végig lehet vinni a fő sztorit. Én eddig egy Charmot tudtam összehozni úgy, hogy egyáltalán nem koncentráltam erre a dologra, csak abból, amiket menet közben összegyűjtöttem. Viszont jó ára van az eredménynek és ez tiszta kereset És ha azt hinnéd esetleg a végén, hogy mind a 6 Charmot megkaptad és te vagy az ász, akkor tévedsz, mert Sakharov elárulja, hogy a csúcs nem a Charm, hanem egy valami ennél is nagyobb - talán az "Artifact", amit mi már így ismertünk meg a Stalkerben. Tehát csak most formálódik a Zóna, a Fotografban, ezért jó ez a mod.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Ebben az AMK+ENB+AA-s Fotograf változatban van beépítve a spawn menu. Ez a verzió nekem nem tetszett mert elég sok grafikai (és nem csak) hiba volt benne. A Kruglov anomáliás probléma is ebben van, a sima verzióban aztán nem is próbálkoztam vele:
1- BUG temp fix : Professor Kruglov mission "place detectors in anomalies" has a bug where you cannot not complete it. This is a side mission and main game can be completed with out it. As a reward for this mission you get a detector which now can be bought from the trader in the swamps (next to Kruglov).
2- Additionally there is a spawn menu included in the mod. Press S in the main menu.
3-How to avoid crashes : You need to use the standard shaders in 2 instances also return to object dynamic lighting.
3.1. When you talk to the good zombie in dead city
3.2. Every time you enter the chevron farm level !!!!Amint lesz rá alkalmam, megpróbálom átmenteni a spawn menüt a sima verzióba is, mert azért jól jön ha netán elvesztünk játék közben fontos tárgyakat. Vannak olyan egyedi tárgyak benne, amiket már az elején megkapunk, de fogalmunk sincs róla, hogy mire való és muszáj letennünk valahova, mert különben a teherbírás hamar kimerül. Aztán később fogalmunk sincs hol lehet és ekkor jönne jól a spawn menu, hogy tovább tudjunk haladni. Rengeteg ilyen tárgy van a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14623 üzenetére
Dr. Wolfe hullájáról van szó? A pálya Dél-Nyugati részén kell lennie a bokrok között a drótkerítés mentén.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14625 üzenetére
Az orvlövészt nem tudod kinyírni, úgy van rendben, ha elmenekül.
A másik tudóst elég cseles megközelíteni. Ő fent van az egyik tömbház legfelső emeletén, de oda csak a szomszédos tömbházból tudsz átjutni, a villanydrótokon átegyensúlyozva. -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14631 üzenetére
"Hat megprobaltam par modon hogy elerjem azt a gerendan levo hatizsakot..."
Próbáltad lelőni? Általában az ilyenekbe ha belelősz, leesnek mindenestől.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14636 üzenetére
Emlékszem a faszira az alagútban, egy ruhát ajánl, ami jól jön azt mondja. Talán meg is vettem, de már nem emlékszem, hogy átverés-e. Úgy rémlik, hogy nem átverés. Itt van egy angol végigjátszás, ezt érdemes követni...
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14715 üzenetére
Ha mégsem jön össze a Miller sörvásár, ezt a sort:
old_melnik = 3, 1
tedd be mondjuk a Barman leltárába, és tőle megveheted. A leltár a következő 2 fájl:
gamedata - config - misc - shop_barman - barman_supl.ltx illetve barman_trade.ltx .
Vigyázat, mert mindkét fájlban 2 szekció van, a start... és a radio.... Ezek szabályozzák, hogy mikortól kezdi árulni a dolgokat. Mindkét szekció végére tedd be ugyanazt a sort és akkor folyton elérhető lesz nála.
Ja, a Barman a Csapos a Bárban
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #14764 üzenetére
Az OGSE lényegében az alap SOC jól kibővített változata. Azért mondom, hogy jól kibővített, mert rengeteg kitérővel jutsz el oda, ahova a rendes játékban csak egy átlépő, vagy egy párbeszéd visz. Mivel tartalmazza az alapjátékot, ezért a fordítása felhasználható, de van jócskán plusz szöveg is benne. Azok a mesék nem túl fontosak, inkább érdekesek, de azok elolvasása nélkül is végigjátszható simán a játék. Mindenképpen érdemes lefordítani, mert (ahogy akkoriban is mondtam volt), aki, most már 2019-ben a SOC-nak akar nekifogni, az mindenképpen az OGSE által tegye, mivel ez a jelenlegi legkorszerűbb változata a játéknak úgy grafikailag, mint játékmenetileg és tartalmilag is.
-
Sensut
őstag
válasz shield #14788 üzenetére
Az Aranygömb nem új mod, csak az angol fordítása készült el nem túl rég. Amúgy egy nagyon jónak induló, de aztán nagyon leseggelő mod. A kezdeti pályákon annyi a feladat hirtelen, hogy én meg voltam győződve, hogy a játék sose ér véget ennyi tennivalóval. Ettől bugzik is dögivel főleg Sötét Völgyben. De aztán Radaron túl már alig van mellékfeladat és egy lineáris sztoriba torkollik az egész, mintha az alkotók belefáradtak volna a moddolásba.
-
Sensut
őstag
válasz shield #14791 üzenetére
Erre én sem elemlékszem konkrétan, de a fájlokat visszaállítottam és gondolom, hogy abban a hot fixben van a javítás. Egyéb nem volt ott.
-
Sensut
őstag
válasz shield #14794 üzenetére
A Return Of Scar a legfaszább mind közül, de sajnos csak az első része készült el, bár az is legalább akkora, mint a Fotograf. A sztorit lezárták, de marad néhány szál, ami folytatást kíván. Viszont egy önálló történet és elég sok szöveg van benne, mellesleg guglis fordítás, ha jól emlékszem.
-
Sensut
őstag
válasz shield #14836 üzenetére
Nem ismerem a védelmét, nem foglalkoztam vele, csak végigvittem volt úgy ahogy van. Az a helyzet, hogy ahány mod, annyi fájlszerkezet és védelem. Valamelyik szkript fájlban van elrejtve mindig a pajzs (ha van), de azt megtalálni elég szenvedés. De az is lehet, hogy a db fájlok között van frissítés is integrálva. Ilyenkor több actor.ltx is van a db csomagokban és az történhet, hogy ha te kiszedtél egy előző, régebbi actor.ltx-et, módosítod és azt teszed vissza a gamedata-ba, akkor nem fog működni a játék, mivel ütközik a frissítéssel. A legjobb kicsomagolni az összes db archívumot és átvizsgálni. De az is lehet, hogy nem az actor-ban kell módosítani az ilyesmit, lásd Lost Alpha. Ezért mindenképp előbb át kell tekinteni a mod szerkezetét, de ehhez kéznél kellene lennie a modnak is telepítve, ami jelenleg nekem nincs. De amint lesz rá időm, leszedem és vetek rá egy pillantást.
-
Sensut
őstag
válasz shield #14843 üzenetére
A súlylimit engem is buzerál, főleg az olyan modoknál, ahol rengeteg cuccot nem szabad eladni, mert később kelleni fog és ha elhagyod azokat valahol, akkor később futkosnod kell értük, vagy egyszerűen elfelejted, hogy hol hagytad őket. Pld. a ST2, Fotograf vagy a NS/Stalkersoup. Ezeknél szinte kötelező megnövelni a súlylimitet, mert jó ha minden egyből az embernél van, amikor kell. A Solyankával az volt a helyzet, hogy az actor.ltx volt védve csak az amk.script fájlban. Legalábbis az én verziómban, mert állítólag volt egy másik verzió is, amiben már ezt valaki megbuherálta. Azt csinálta ez, hogy ha csak szimplán kimásoltad az actor.ltx-et és szabadon hagytad a gamedata-ban, már ettől sem indult el a játék mert megváltozott a fájl létrehozási dátuma. Egy ügyes kis trükk volt erre megírva a szkript fájlban, amit ha töröltél, semmi gond nem volt tovább - lehetett módosítani.
-
Sensut
őstag
válasz shield #14845 üzenetére
Nem tudom mi a helyzet a Souppal, rég óta nem foglalkoztam vele. Még kapok néha leveleket tőlük, de nem követem. Ha majd lesz egy véglegeshez hasonlító csomag, akkor kipróbálom, de meguntam, hogy ha valamit javítottak, akkor mellette 2x annyit elrontottak benne s folyton új játékot kellett kezdeni a frissítések miatt. Állítólag elég keményen belenyúltak az utóbbi időben.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #14858 üzenetére
Nálam sem volt gond soha. Viszont a kérdés az, hogy melyik verzióról van szó, amelyikben hibázik? A sima az biztosan nem, mert azt legalább 3x vittem volt végig gondok nélkül. Az AMK-s verziót is ismerem, az is ment rendesen nálam. Vagy valami tényleg közbeszól.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14875 üzenetére
Már volt szó róla régebben itt: [link]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #14885 üzenetére
Te, nézted-e, nincs-e kifogyva, illetve megtelve az SD kártya a kamerában. Azt is kell cserélgetni, ha jól emlékszem.
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #14793 üzenetére
Kedvem szottyant egy kis Stalkerre és gondoltam végigtolom az OGSE-t, mert a final verziót én se próbáltam még. Láttam volt a múltkor, hogy nem haladtál az OGSE db-k kibontásával (Laris2). Egyszerű. A STALKER_Data_Unpacker_RU-t kell használni. Az OGSE mappájában a .db csomagok készen el vannak nevezve a szerint, amit tartalmaznak, úgyhogy barangolnod se kell köztük. Neked pld. a gamedata.db_base_configs kell a fordításhoz, tehát ezt az állományt te ideiglenesen át kell nevezned így: gamedata.db. Ekkor az unpacker már .db csomagnak látja és kibonthatod valahova, majd a csomagot vissza kell állítanod az eredeti nevére, különben gebasz lesz. Ennyi. Ha gondolod, a kibontott fájlokat feldobhatom valahova.
Apropó: a modhoz készült még egy utolsó kis fix2 javítás is, ami már nem kerül .db csomagba hanem külső gamedata mappát hoz létre - ebben is lehetnek még szükséges fájlok![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hobby elektronika
- LG LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest