- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Linux kezdőknek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Reklámblokkolók topikja
- Milyen program, ami...?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AthlonXP #4049 üzenetére
*** Priboi ***
ne tévesszen meg senkit az alap kép, a katonánkon nincs védőruha a játék elején -0ás resistekről is feltűnő a dolog-! a második kék csík a mentális épséget mutatja, legalábbis elvileg, és nem a vért állapotát.
ha éjjellátóban közel mész bármilyen hőforráshoz, akkor az lángolás effektet fog mutatni. pl tábortűznél/anomáliánál olyan a dolog, mintha hatalmas tűz lenne előtted, ez a meghülyült éjjellátó miatt van. viszont így éjjel remekül ki lehet szúrni az anomáliákat.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz AthlonXP #4053 üzenetére
*** Priboi ***
nem mondod, hogy egyszál semmiben eljutottál Pripatyig
nincs rajtad vért. a kék a mentális épség, a sárga medkit gyógyít rajta. azért csökkent mert a controller/törpe elkapott. alapjátékban legalábbis asszem azt jelzi, vagy a nagy büdös semmit. a vért állapotát csak OLben (és ott marha zavaró, mert nem látni a mentális épséget... ami néha eléggé para).
az nfo file világosan leírja, hogy nincs rajtad vért. és mellette 0ás resistjeid vannak. szóval vegyél fel valami vértet, úgy egyszerűbb lesz az életed;>
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #4060 üzenetére
invertoryban alapjátékban 4 csík van. van a piros, szivecskésikonos, ez magától értetődő. van a kék tüdőikonos, ez a mentális épséget jelöli. általában maxon van, kivéve ha a controller megtámad. ugye ilyenkor szokott megjelenni az agy ikon is. van a sárga, hogy mennyi sugárzást kaptál be. és ha ráklikkelsz a ruhára (ill márkdvánra), ott megint lesz egy kék csík, ami a vért állapota.
alapjátékban sajnos már nem emlékszem a kék csík mit jelent a HUDon, OL alatt biztosan a vértet, Priboi alatt a mentális épséget.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #4065 üzenetére
és ha megnézed az inventoryt, ott a három csík, avagy health, mental, radiation, armour pedig külön, tehát meg is van a négy. ezek szerint viszont a hudra tényleg rosszul emlékeztem, sorry.
nagyon régen volt már az alapjáték...
*** Priboi ***
elértem CNPPt. ez így szívás, hogy nehéz a lőszer, keveset is sebez, bezzeg a zombikba eszméletlen mennyiségűt kell beleereszteni. a pisztolyok meg valami extrém módon hsználhatatlanok (de ahhoz legalább van lőszerem alapon).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz AthlonXP #4093 üzenetére
patchet, modot csak tiszta játékra rakunk, mindenféle mod nélkül. az 1.01es jármű mod nem biztos, hogy 1.05el is kompatibilis... .05-.06ot meg csak tiszta .05re szabad rakni.
*** Priboi ***
elvileg amikor eljutsz Army Warehouseig, onnantól mászkálni fog. hagyd a fenébe, 4000 ru nem ér annyit.
más: CNPPben voltam. kódzáras ajtón nem jutok túl. egyiken se, pedig van 2 és fél kódom. hm.
valami olyasmit pampog a játék, hogy találjam meg az UHFS dokumentumokat. ami nagyon jó, mert a második flee megvan, az első nincs... nem tudja valaki hol a rákban van? yantart végigjártam, Bart vgigjártam, x16?ot végigjártam (az van yantar alatt asszem), x18ba nincs meg a kódom, x10be nincs meg a kódom, az antidote nincs a helyén, nomeg a dokumentumok se dark valley bázison. burer kulcsa megvan, a kék házban szintén a nagy büdös semmi van. agropomban nem maradt semmi, bár az alagút végén lévő cuccot felszedtem, és nem jelent meg a pdaban... remek. ghost és strelok ládikója megvan, de dekódolni még mindig nem sikerült.
az őrült stalker pendriveja mit nyit? és ghosté? ötletem sincs merre kéne menni, potyára meg red forestbe nincs kedvem megint elgyalogolni. pripatyba meg főleg.
bónusz: kinyírtam Baron kívül pár mercet... na következőre vorogyin ellenségessé vált... mind1, már beszéltem vele. maradék dutysok viszont barátságosak
ellenben blowout után tömegesen pakolja ki a szörnycsapatokat a játék army wareousera... nemmintha nem lenne egyéb bajom.
patch meg... valami nem kóser. elvileg a death bugnak már nem kéne bennelennie (jelentem, van), és a két új terület se müxik. vagy csak nekem nem sikerült átjutni, de valami akkor se stimmel. ártweakelés/új fegyvereket se találtam meg, pedig szintén benne kéne lennie. szóval valami nagyon ne stimmel itt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz AthlonXP #4096 üzenetére
ahá... akkor van egy ötletem mi lehetett a baj. lehet bizonyos cuccokat csak akkor pakol ki, ha már X dolgot megtaláltál. akkor visszaDarkValley. váá.
igazából nem lenne problémás a dolog, ha Exoban lehetne futni (nem), nem csak pisztolyhoz dobnának lőszert az ellenek (de), a fegyverek már OL szerint sebeznének (nem), lenne PKM (nincs), súlyhatár emelve lenne (gyakorlatilag az inventory/belt átalakítása miatt nem), mert alapjátékhoz a blowout ArmyWarehouse szörnycsomagjai kicsit erősek.
asszem végzek ezzel (dokumentumok 75%a megvan), aztán nekiállok OL 2.0át ill a faction change/reset modot megdolgozni. van 1-2 ötletem, hogy hogy lehetne kicsit megpiszkálni a dolgot (bár kérdés, hogy hogy is müxik az egyes reputáció különböző szervezetknél... meg hogy mennyire lehetne a DeusEx2 faction rendszerét implementálni).
CS pedig nyárvégén... bár addig már időmnemnagyonleszjátszani, az is tény
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
elvileg az a headblobbing. OL alatt elvileg nincs. valamelyik sort át kell írni, asszem az nfoban le is van írva, hogy melyiket. mindenesetre Priboiban nekem ol után fura volt, hogy megint dülöngél.
más: mesterlövész puska általában csak álló helyzetben pontos. ez teljesen reális. célzott lövésre találták ki, emiatt is lehet, h pl a Groza pontosabb célzás nélkül a Vintorez. viszont a fegyverek összehasonlíthatatlanul pontosabbak. Deus Exen edződöttek előnyben;>
a Bloodsucker valahol tényleg ott van a swampban. nekem sem sikerült megtalálni, de alapvetően minden bokrot nem néztem át. térdiggázolás megvan, a víz gyönyörű, a tükröződés a fegyveren pedig tényleg realtime. az árnyékok már verik az OLt, nap visszaállítva. gépigény elviselhető marad valszeg. ezt mind úgy hallottam csak az AIt valszeg teljesen újraírják éppen (alpha alatt masszívan bugzott). Swampban tényleg el lehet tévedni, de mint állat. még anomáliák nélkül is para volt, nappal is. éjszaka vicces lesz esőben.
zombik OLben tényleg vannak. és ha gondoljátok, linkelek be a rondábbakról is egyébként én mostanában már a föld felett is be szoktam rottyantani néha, de én éjjel játszok általában, és éjszaka a bloodsucker villageban kergetőzni a vámpírokkal nem túl vicces meg a macskák nemlétező ambient hangja miatt szoktam néha megugrani. avagy semmit nem hallasz, aztán egyszercsak krssst.
*** Priboi ***
mind1, átírom futóra az exot, kezd elegem lenni belőle. tele van jó ötlettel, de az egész cucc olyan, mint egy béta verzió. még OL2.0ánál, sőt Diablo2 hell .08nál (MSLE, diablo legendás fissureje) is jobban ingadozik a nehézség... a kulcskeresős fpseken nőttem fel, de azok nem véletlenül haltak ki, a labirintusaikkal együtt.
aham... priboi 1.0 van fent, új map 1.2re ígérve. zseniális... akkor emiatt bugzik még mindig és ezért van pár fura feature
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz proci985 #4111 üzenetére
na, meg is van hol kell kilőni.
gamedata/config/misc/effectors.ltx
legfelső pár sort módosítsd pl erre
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;; Actor Effector Section
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;[bobbing_effector]
run_amplitude = 0.0 ; 0.008 ;0.0011
walk_amplitude = 0.0 ; 0.005
limp_amplitude = 0.06 ; 0.008 ;0.10run_speed = 10.0 ; 9.0 ;10.0
walk_speed = 7.0
limp_speed = 6.0a ; utáni rész nem számít. konkrétan az OL2.0 adatai amikre átírtam... és akkor tényleg lassabban futott a szereplő, mint megszoktuk;>
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
*** Priboi ***
mint kiderült, pár dokumentum hajlamos eltűnni save/load hatására. emiatt az egyik doksit esélyem sincs megszerezni. ill a játékot sem (Stancia1 és Dark Valley esetében eltűnt az öszes doksi). asszem részemről ennyit Priboi 1.0áról.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #4114 üzenetére
macskák eléggé és random módon támadnak be, meg puhaléptüek. nem hallasz semmit (nincs semmilyen ambient soundjuk), aztán egyszercsak rádugrik három. aaanyátok csinálok képet szerintem holnapig
van egy megfigyelésem: minél magasabb a karakter szintje, annál stabilabban céloz. a dolog onnan jött, hogy noviceként FT200 és Vintorezzel semmit nem találtam el (előbbivel 20méterről folyamatosan mellé, utóbbival 40 méterről alig tudtam valakit elkapni)... ehhez képest most master szinten idegességemben végigirtottam red forestet és dark valleyt, és FT200al 40méterről rövid sorozatokkal, kábé célzással is pontosan öltem, Vintorezzel pedig megállás után már képes voltam azonnal 50méterről fejeseket osztani. végülis reális lenne a dolog... szóval nem, nem szórakoztam sokat célzással, exos fegyverrel és lőszerrel megrakott márkd... johnramb... Priboi veszélyes ellenfél
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #4117 üzenetére
hát, három macska, ami körbeáll úgy, hogy max egy merc suit van rajtad, az eléggé veszélyes... golyót egész rendesen bírják.
x800gto stalkert csak static shadowokkal bírja el (tehát a gto2 is minden valószínűség szerint... full dynamichoz min hd38x0 kell), viszont olyan módban mindent maxra tolva is lazán viszi.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz AthlonXP #4126 üzenetére
[OFF] na, az viszont jó. gépem nekem is szépen apránként lett alá... 2.4celeronDvel vittem először végig (x1600proval... előző AGPs rendszer - szépen ment staticon), x800gtoval másodszor a jelenlegi quad mellett (innen a tapasztalat, az S3 VirgeDXel a Vistánál durvább programot nem próbáltam ), végül utoljára került a gépbe a hd3870, aztán örvendtem.
komolyabb AGPs kártyánál meg lassan jobban megéri a teljes csere egy apróbb C2Dre, az a poén, hogy adott esetben még olcsóbban is jössz ki (AGPre nincs kártya, ami meg van az horror áron... ehhez képest lassan 11-13 körül mozognak a 7900as pciok phn, 20 alatt már 3850es is van).
géppara meg sose jó pénzhiánnyal fűszerezve szintén (tavaly volt egy tápelszállással fűszerezett délutánom, amikor kis híján e2140am lett fél giga rammal és az emlegetett S3massal, mert éppen annyim lett volna rá... hála égnek a codegen táp csak az egyik kondenzátorát sütötte ki, többi alkatrész túlélte... végül hugom megkapta névnapjára most márciusban kicsit megerősítve táp/hűtés szempontjából a konfigot ). [/OFF]
na és hogy ne csak off legyen: AMK modnak van már angol portja? esetleg próbálkozott már valaki a CS alpha engine és SoC mergelésével? ahogy nézegettem, alapvetően a logikája a játéknak nem változott (config fileok nagyrészt maradtak), viszont nem tudom, hogy melyik file mit is használ pontosan... ellenben baba lenne az új particle effekteket bedolgozni OL alá aug végéig ahogy néztem pl Priboi mod alatt próbálkoznak pár featuret átemelni, ebből gondolom, hogy azért valamilyen szinten kompatibiliseknek kell lenniük. viszont filefronton az e3ra való techdemora hivatkozás tiltott, viszont valszeg ilyen apróságokkal az orosz modding community valszeg nem sűrűn foglalkozik pontosabban de, de a kiszivárgott beta 2215 buildet valószínűleg nem csak 1-2 ember látta... így elnézve a modokat és a használt textúrákat pár helyen;>
off meg nem müxik valamiért
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz VinoRosso #4195 üzenetére
*** Priboi ***
chaes az szerintem a dark valleyben van délre a labor bejáratától, egy kék házban. nekem elfelejtette kirakni oda a dokumentumot, először ott hagytam a fenébe a priboit (másodszorra már agropomhoz se dobta ki a dokukat:/). nem véletlenül mondom, hogy eszméletlenül bugzik
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz VinoRosso #4198 üzenetére
én is néztem, hogy mi a fenéről van szó, de tényleg van ott egy kék ház, kb félúton a labor és a Cordon exit között. Priboiban jópár tereptárgy került a játékba, ez az egyik. lesz pár bandita is, meg egy kilátótorony, meg hasonlóak.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz M@trixfan #4206 üzenetére
semmiképpen ne kezd újra. menj picit tovább, van egy rész, ahol áll két őr a folyosó végén, egyik shotgunnal ugyanazon az emeleten, amelyiken bejöttél. mellettük lesz jobbra egy nagyon sugárzó terem, aminek van pincéje is. menj le a pincébe, ott lesz egy stash, benne többek között egy exoval. military suitból is lesz 3-4 az igazi végéig, szóval nem kell visszamenni, azt a 4 őrt pedig túl lehet élni, ameddig ezt az exot felszeded. lőszer bőven elég lesz;>
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #4224 üzenetére
én gondolkoztam a pisztolyos végigjátszáson... OL 1.33ben szerintem meg lehetne csinálni, ha lehet gránátot is használni a controllerek ellen (talán gránát nélkül is megoldható lenne a dolog, vadásztam én már mindenre pisztollyal Priboi alatt, amikor kifogyott a lőszerem egy blowout alkalmával). OL 2.0ában szintén, bár a "crazy Alife@CNPP2" opciót lehet ki kéne kapcsolni. gránát nélkül meg biztos.
a vintar az esetek nagyrészében jobb a gaussnál (ritkán kell olyan távoli ellenfelet lekapni, ahova már a Vintorez kevés). természetesen 50-70 méter fölött már csak a páncéltörő és sniper round játszik. mondjuk én a gaussnál többre értékeltem az SVD/Dragunovot, ameddig ellátsz, addig ellő az is (olyan 800méter tiszta időben, és ilyen távolságról sniperkedni csak 1-2 helyen lehet), és nincs olyan bugja/featureje, hogy csak ha fejre lősz, akkor sebez, egyébként meg kb semmit. .005-.006-OL1.33-Ol2.0-Priboi1.0 legnehezebb fokozat alapján;>
M@trixfan: na, ennek örülök a vége eszméletlen fíling, avagy belesni a szarkofágba/elmenni a helikopter mellett...
*** Priboi ***
VinoRosso: ha a kék házban a bejárattól jobbra lévő szobában nincs semmi, akkor hagyd a fenébe, az összes dark valley dokut elfelejtette kirakni. esetleg próbálj meg egy ki a pályról vissza a pályára megmozdulást, ha az se megy, akkor nem fogod tudni végigvinni. a kóddal nem érsz semmit, ha nincs meg a doku... nekem is emiatt kellett félbehagynom.[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz AthlonXP #4557 üzenetére
előfordul néha. és ötletem sincs, mi okozhatja de egy idő (talán pár perc/reload/másik pálya) után elmúlik, mint a békáváváltozás;>
apropó: OL 2.1ről vannak már valakinek tapasztalatai? jelenleg nyaralok, legerősebb gép az én régim (cel2.66D, 1g ram, x1600pro) amit odaadtam hugomnak, és hát menni megy rajta, csak éppen nem az igazi... meg időm sincs sok. nézegettem, hogy vannak újítások, úgy nézem az árusokat is megtweakleték, a mozgó anomáliák pedig nagyon babák.
Hun'reeth: OL 1.33ban barba érés után már 15 perccel ILel és egyebekkel lehet futkosni. GP36 meg alap, amíg nincs pénz az M203ra. egyébként az OL visszaállítja a fegyverek nevét a valóságosra.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Hun'reeth #4583 üzenetére
az m203 emlékeim szerint az a natos fegyver, aminek alapból van gránátvető integrálva a cső alá, és az alapjátékban csak a szarkofágban lehet megszerezni (meg egyszer az arénában is használhatod). az FT300at én az ILnél jobban szerettem, sorozatlövésre pontosabb, meg alkalmas rohamra/közelharcra is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
és tényleg az FT200 a fegyver neve, nem pedig m203 (ami tényleg csak a gránátvető). OLben van a szarkofágon kívül is, beépített gránátvetője van a Thunderhez (Groza OC asszem OL alatt) hasonlóan. és a GPnél szerintem lényegesen jobb
a Pseudogiant ellen kb minden jó. nagy a feje, könnyű célpont, kb 1-2 tárnyi lőszertől bármelyik gépfegyvertől hal (vipertől azért nem, pisztollyal még nem próbáltam kilőni). vészesetben dobj rá egy támadó gránátot (a 0.63 kilósat), és nevess
a chymerák ellen meg valami sorozatlövő kell, korántsem olyan durvák, mint az ember a leírás alapján várná (pl a drága bloodsuckereknél nem veszélyesebbek, sőt, mivel nagyobbak és kevésbé mozgékonyak;>).
zombihorda ellen támadó gránát, azt szeretik;> rájukdobsz hármat, oztán annyi maradék ellen meg ami kéznélvan már megfelel (törpékre Vintorez/Dragunov). alternatív megoldás túlélőkre a Minigun (Ol 1.33) ill az M16 (OL 2.0+weapon mod, OL 2.1 alatt is valszeg ez a megoldás, de egyenlőre éppenhogy elértem barba, tvn meg nem tudok célozni... na majd ha visszajutok a normál gépemhez).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ez a kép
minigunt (meg m16ot) csak Exoskelton vértben tudod használni.
Bencom ™: bocsi, nem olvastam vissza szokás szerint:S végülis logikus a dolog, a pseudogiant és az elefánt eléggé hasonló ha a kilyuggatandó célpontot (fej) vesszük alapon.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Mosquitoo #4926 üzenetére
na az pl bug;> OL 1.33ban tippre csak anomáliával lehetett megölni, 2.0 fölött meg fejbelövöd gaussal és vége. viszont innentől felmerül a kérdés, hogy ha fejbedobnánk Sidet egy burnerrel, vajh mit szólna;>
az alapjátékban is volt ilyen bug, hogy nem mindig rakta el márkdván a fegyvert... egyszer reflexből én is fejbelőttem Sidet, de semmi baja nem lett.
látom közbne kijött a 2.2 is... hm
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
hujujujjj, OL különböző verzióit kiirni, ha a dolog verzióspecifikus. 2.0 után Koshei és Burer már sebezhető, mivel utánna kivették az anomáliaaktiválást inkompatibilitási okok miatt. 1.3.3ig anomáliával kellett fejbedobni őkelmeiket.
2.2 alatt tényleg nem teszi el márkdván a fegyver. mintha ez 2.0ban még nem így lett volna, de nem mernék megesküdni.
aztán, megtaláltam a HKt 2.2 alatt, Burernél van, 9x19est használ és remek fegyver. szeretem jó, kevésbé pontos és kevesebbet sebez a géppuskáknál, de még mindig jól és nagyon jó a lősebessége.
viszont jelenleg yantar előtt vagyok, és még mindig drágán adnak el nekem rossz cuccokat. remélem nem kell megint átírnom a trader ltxet, mert mérges leszek... a 60ezerért adom a Stalker suitot, ellenben 30ért meg is veszem tőled, valamint a 60%os állapotban lévő suitot olyan 15-20kért javítom című dolgot enyhén szólva kiegyensúlyozatlannak érzem.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
*** OL 2.2 ***
na, a javítás mintha egy arasszal olcsóbb lenne így veteran szinten, brain scorcher előtt és yantar lab után. még mindig nem olcsó, viszont a kis kedvenc komez freedom vértem legalább kevésbe kerül így nem megy rá a javításra a gatyám is (meg legalább éjjellátó is van benne). a játék elején nem éri meg semmit eladni, csak ha nem nagyon muszáj, javítás helyett a leszakadópáncél majd aztán eladás tűnik jobb megoldásnak, legalábbis egyenlőre (viszont Beril M7 upg nál jobb vért még nem volt rajtam összehasonlításképpen 1.33ban Burerhez Exoban vagy Military S9ben és FT200al mentem... kb fél-egy óra játékidő után).
nem tudom hogy oldották meg, de ahogy megy feljebb egyre a reputációm,és csinálok meg több questet, úgy apránként nő a fegyverarzenál. eddig találkoztam három fajta új géppisztollyal (+a P90 2.00ában már volt addonként), egyik új kedvencem, másik szintén remek, harmadikat még nem próbáltam, van egy új géppuska, megmaradt az AK74 (egyet találtam belőle eddig nem árusnál is, de lőszert senki nem dob bele, szóval használhatóság továbbra is kérdéses), a Vintart meg mintha erősen meggyengítették volna (célzáskor ismételten sniperként viselkedik, tehát eltalálni vele bármit is gyakorlatilag csak 1-2mp célraállás után lehet futásból), plussz visszakapta a régi PSO scopeját.
cserébe viszont az ellenfelek bar után (wild territory, warehouse) rendesen droppolnak AMK artifactokat is. eddig a mérleg 2 fire drops, 2 ancient glassbeads, 2 titan kobolok és 3 cobblestone valamint egy electro tears. nyami. magyarul valahol 65-70% körüli bulletproffal futkározok még egy light vértben is. és még nem transmuteloltam semmit.
az npck tényleg tudnak követni, örvendünk egyenlőre még nem próbálgattam a dolgot, de úgy néz ki működik.
az anomáliák nappal tényleg mozognak és agresszívan támadnak (nagyobb hatósugár). éjszaka kevésbé veszélyesek. úgyhogy innentől lehet örülni, bár fejből csukott szemmel már hála égnek nem lehet végigmenni a pályákon.
az ellenfelek használják az új fegyvereket is. apropó, minigunt/pkmet talált már valaki? fontos: egy FT200 van yantarban, a lejáratot is tartalmazó épület második szintjén. valszeg pripaty előtt senkinél nem lehetne előbb kapni, és mégiscsak a legjobb nato fegyver;> ja és így ingyér van, ez is fontos.
a szörnyek kaptak némi randomizációt, egyes npc spawn helyekre is igaz ez.
a blowout már sebez Bar területén pont annyit, hogy a dontstandtheres arc belehaljon. apró baki, ámde úgyis zavart a pofázása. a blowout tovább tart. kevesebb blowout van, és jobban randomizálva. eddig Barban és Dark Valeyben kapott el, szörnycsapattal egyik után se találkoztam. na majd Army Warehouseban;>
működik a beállás frakciókba. eddig a Duty, Freedom és tudós csapat akart beállítani. egyenlőre ellenállok;>
ha sok a barátod, az jó dolog. szólnak, ha valami rondát (bloodsucker, controller) látnak valahol a zónában, vagy egyéb érdekes információ történik. a stalkerek pedig lootolnak, mostmár hullát is. azaz ha sokat totojázol, kifsztják a hullákat, mire odaérsz. remekül erősödik az AI meg kevesebb gránátot dobál, főleg alacsonyabb rank/felszereltségi szinten. a Pseudogiant pöppet agresszívabb lett. meg nagyon megnőtt a látótávolsága is.
az időjárás szintén fejlődött. sajnos a reggel7órás gyönyörű aranysárga napsütésbe még nem futottam bele. a reggel7órás ködöslucskos idő viszont élmény, semmit nem lehet látni kb.
konklúzió: rakjátok fel, valami eszméletlenül jó és változatos móka. a balanceja pedig talán a legjobb eddig (az alap 1.005-.006 ugye gyerekjáték legnehezebb fokon is, az OL 1.33 nevetségesen egyszerű, a 2.00 pedig szinte élvezhetetlenül nehéz lett). elején még nincs jó cuccod, de cserébe még jópáróra játék után is találni új cuccokat (70% flött vagyok talán), és van hova fejleszteni a felszerelésed, ugyanakkor nem kell törött pisztollyal sem szaladgálni, mert a megfelelő felszerelésre azért szépen lassan, de biztosan akad pénz. szóval már a fullos felszerelést nem olyan lehetetlen összeszedni bepiszkálás nélkül, mint pl dio2ben magatalálósan összehozni egy fullos PvP bonenekrót.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #4978 üzenetére
az az én tegnap tizenvalahány gránátot dobtam rá, egyik se találta el (furcsálltam rendesen)... másodikra meg elsőre halt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
válasz remington2 #4998 üzenetére
azóta egy kicsit megváltozott a dolog pontosabban a trade_barman.ltx et nézdve három file includeolését fogjátok látni (tetszik a parserjük^^). azt a filet innentől már ne piszkáljátok;>
szerencsére rájöttek, hogy ha sokmindent akarsz változtatni, akkor agymenés a keresgélés, ezért a shop_barman mappába kerültek a cuccok.
közben azt hiszem megértettem a három file mire való.
a barman_buy.ltx azt határozza meg, hogy barman mit vesz. pl ha van exoskeltonod, de a barman_buy.ltx nem tartalmaz exoskeleton = X , X sort (ahol X szám), akkor nem fogja megvenni.
a barman_sell.ltx azt határozza el, hogy mit ad el. pl ha eladtad neki az exodat, de neki nincs exoskelton = X , X sora (pontosabban itt nem szerepel ilyen sor), akkor eltűnik, nem adja el neked.
a supplies sort először nem értettem... aztán jött a megvilágosodás: ez szabja meg, hogy trader alapból mennyit rak ki az üzletébe. egyenlőre tesztelésre szorul, viszont a paraméterek alapján az első jelenti, hogy hány darabot rak ki belőle, a második paraméterre pedig olyan sejtésem van, hogy talán a nehézségi szinthez van köze, de hogy milyen algoritmus alapján, az még tesztelésre szorulna.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #5000 üzenetére
leírva tényleg csúnyán néz ki, de a gyakorlatban azért korántsem veszélyes a módszer. ez a törlés dolog szvsz rossz ötlet, csomó fegyver így számodra 2.2 alatt nem lesz elérhető.
súlyt én alapból nem találtam (azt a priobinál piszkáltam). viszont nekem már kék nighvisionos exoim szoktak lenni run enableddel, hiába no, ha már drága, és nem prototype, akkor működjön is rendesen;> bár lehet ezt a bugot azóta megoldották.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #5002 üzenetére
a dokinál 40k;> egyébként 3600-3800as hsz környékén valahol az is le volt írva, hogy mit kell átírni
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #5004 üzenetére
nagyon nagyon sokmindent. pripatyba még nem mertem benézni (nincs psy védelmem), egyébként egy csomó új fegyver, új skinek, erősebb ai, átdolgozott árak, faction wars, új eventek, új traderek.... sokminden;>
Sonja: Oblivion lost mod. nagyon jó kiegészítés, de először az alapjátékot told végig, ez azoknak készült, akik azon már túlvannak... és a nehézségi szintje is ehhez van belőve. viszont tartalmaz egy csomó fontos újítást, minden szempontból.
közben megelőztek
CS megjelenési dátuma egyébként amerikában maradt ugyanaz... ami még korábbi is, mit európában... szóval nincs csúszás, csak itthonra magyarított lesz. vagy sem... elvileg itthon a magyarított miatt van acsúszás, de a wikipedia is mást tud, szal én már nem értem...
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
ohohohohóó mit találtam!
[link] szép kis leírás sokmindenről. pl a logikák átírásáról, elmagyarázza a trader.ltx működését... zseniális! végre nem kell mindent kitalálni, hogy mi mit jelenthet víííí
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Csiborbogár #5019 üzenetére
1.: lehet, csak trükkös. kell hozzá 4-5 pelice, vagy ugyanolyan fajtájú Battery. így 100% fölötti resisted lesz. ha ez megvan, beleállsz a megfelelőt sebző anomáliába (chemical burn = fruit punch, elektrik shock = elektro, burn = burner) és lám, gyógyulsz, meg a ruhád is;> minél nagyobbak a resistjei ilyen irányban, annál lassabban, de meg lehet javítani őket.
2.: oblivion lost mod. előbb alapjátékot vidd végig;>
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #5021 üzenetére
pl rakd rá a legutolsó particle enchanted modot, vagy weather overhauled modot. nem tudom melyik jött ki újonnan, de OL 2.2 kompatibilis, és eléggé fasza. és OL 2.2 ben a skandináv típusú arany napfelkeltéket hiányolom, azok gyönyörűek voltak. csillogást én nem láttam, nekem köd van (lehet az grafikai ultra fokozat is bennevan)
ja, megjelent a Priboi 1.1 final avagy a bugmentes priboi story... ha lenne még csúszás;>
Hun'reeth: igen, az npcknek a pályahatárok közötti területen is át kell mászni, ahol a karakterednek nem. várj kicsit, majdcsak kiér.
Csiborbogár: pedig az OL nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #5025 üzenetére
valszeg hdr a csillogás. a való életben is kisülthet a szemed biznyos napszakokban;>
pályahatárok vannak. amikor te a pálya továbbléptető pontjára érsz, akkor látod, hogy arra még van út... ez bizonyos helyeken több percnyi séta hosszú is lehet, pl Bar és Garbage között. az npck pedig akkor lépnek tovább két pálya között, amikor elérnek annak a szélére, ami a játékos továbbléptetőjéhez képest nagyon nagyon messze is lehet.
priboival mi az 1.0át toltuk, az egy bughalmaz volt finoman szólva is. elvileg az NFO alapján az idegesítő dolgokat kiirtották, de még nincs semmilyen visszajelzés innen a fórumról, én eg OLt tolok pillanatnyilag
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz Mosquitoo #5033 üzenetére
szándékosan csak az a hármat említettem. radioktivitás a játékban ugye alapból nulla sok helyen, tehát szinte mindenhol gyógyulnál;> és persze ott van az az apró tény is, hogy pár helyen a játékban horror méretű (nem tudom pontosan, de valszeg többszáz-többezres) radioaktivitás is előfordul.
szal csak aktív anomáliákkal működik a dolog, a radioaktivitás működési elve más.
természtesen annak, hogy az adott artifactot mi hozza létre, ehhez a bughoz az égvilágon semmi köze a trükk egyébként OL 2.X alatt már nem müxik.
más.
nike_: összeszedted a Fox mögötti házról a következőre ugorva a másik ház tetőterében lévő merc suitot? azzal egyszerűbb ám a dolog;>
megint más.
*** OL 2.2***
megvan a trader pripatyban és egy ismerős arc;> de hol lehetnek a nehézfegyverek? egy már megvan, de hiányzik a PKM, anélkül meg nem akarok CNPPbe menni... no mind1. és barman még mindig drágán árul rossz cuccokat... ejjj viszont blowout után pripaty nincs tele controllerrel és egyéb rémségekkel... dícséretes, amúgy is elég problémás a pálya.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
-
-
válasz Mosquitoo #5047 üzenetére
dede;> ezért is volt a nagy nevetés részemről, amikor megláttam banditának öltözve rakétavetővel
AthlonXP: Dutys vagy, és a Freedomosak a barátaid? na eddig ilyet még nem sikerült, csak hogy barátságos mindkét fél. de ez naggyon jó;>
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #5051 üzenetére
kiegészítve:
micha, urchin, night star (radioaktiv, de +5bulletproof), goldfish (+5 rapture, +5radio, max questbe beledobod), spring (jó ára van;>), batteryA (30 fire res) batteryB (30 electro res... javítgatni magad). utolsó kettő természetesen csak akkor legyen nálad, ha épp javítódni akarsz az anomáliában.
az artifactokért a doki jobb pénzt ad;> emiatt alapjátékbna én yantarban is tároltam cuccokat, bár a fő stashem barban volt.
alapszabály, hogy ami nem kell, azt lerakod. csak egy vért, max 2-3 fegyver, olyan lőszerrel, amilyen a területen esik (pisztolyt ne hurcolj, shotgunnak szintén nincs sok értelme bar után). 10-12 medkit elég, bandageból 10-15, kaja max 1-2 kiló, gránát max 3 kiló, lőszerből pedig általában olyan 3-500nál több felesleges (kivéve CNPP, de oda ildomos amúgy is exoskeltonban menni).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #5054 üzenetére
spring szerintem gránát ellen is jó lehet, viszont még nem teszteltem... urchinod előbb lesz, mint crystalod. meg ottvan red forest, ahol lustavagyok antiradozni, inkább berakok -90radiationt
big ben ennyire pontos? és helyette Grozázni szoktam.
gránátot én mindig viszek 3-3mat (igen, így jön ki a három kiló), controller ellen muszáj, meg ha nagyon beássa magát az ellenfél, plussz egy féle trükköm van. OLben valahogy a nyuszibuszokat (APC) is ki kell lőni, arra 2-2 támadó gránát kell.
AK helyett én a végén GP37el indulok, közben meg NPPben szoktam cserlni FT200, vagy FT200al indulok, ha hozzáférhető.
ja meg CNPPbe viszek egy SVDt. in dragunov i trust;> meg NPPben körbeszoktam sniperkedni, 1 km környékére a Vintar már picit pontatlan
éhhalál: vörösödik az ikon, aztán fogyni kezd villámsebességgel az épséged
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #5059 üzenetére
urchint már találsz agropom undergroundban, első kristály csak jóval később lesz. és egy michával/-600bleeddel meg lehet oldani a dolgot addigis. 4 kristály szerintem merész, hacsak nem exoban mászkálsz
ja, arra emlékszem, hogy mesélted. OL alatt viszont elfelejtették megerősíteni, bár ott most, hogy a CS vagy mifene géppityu állománya befigyelt és pisztoly lőszereket használ, igazából semmi értelme nincs
AK tényleg egy szuper fegyver, de én inkább a Groza/Thunder 5.45re szavazok OLben már az is kaphat távcsövet és hangtompítót, gránát meg ugye integrált... és többet is sebez.
puskagránátot én CNPPben szoktam aktívan tolni, meg ha elfogy a gránátom. a támadó eszméletlenül sokat sebez, nagy a hatótája, szóval tömeges zombik és controllerek ellen tökéletes;>>>
FT200 a legjobban sebző géppuska a játékban... beépített gránátvetővel, távcsővel, és mellé valami eszméletlen pontos. nekem nagy kedvencem
tóba nem lehet belefulladni. sőt víz alá se lehet lemenni. valszeg a fiúk nagyon kifutottak az időből
na aztán, ha lesz vidkarid: OL 2.2, 2.0 szigorúan felejtős, hacsak nem vagy mazochista (na én ott tanultam meg gránátot szórni mindenre, ami mozog, mert másképp nem lehetett előrejutni... ha gondolod keresd vissza júni közepe-vége felé az OL 2.0 Pripaty/CNPP szösszeneteimet, és nevess), utánna jöhet a Priboi 1.1, Clear Sky elvileg oroszoknál megjelent 2-3 napja...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #5068 üzenetére
én figyelmeztettelek legnehezebb fokozaton eszméletlen milyen volt (asszem az volt a 6. Stalker végigjátszásom, meg mostanában minden fpst legnehezebben tolok). se lőszer, se pénz, se fegyver... viszont gránáttal szór az ellenfél... bár droppol is;>
garbagen én nem szoktam rámenni a szemetes területre red forestben én össze szoktam szedni a sniperek fegyvereit, és ők azért masszívan radioaktiv helyeken ácsingóznak.
egyébként még azt hiányolom, hogy a radioaktív térségeknek nagyon világítania kéne a sötétben... ehhez képest semmi
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Bencom ™ #5073 üzenetére
ultra beállítások mellett minimum 2, de inkább több... olyan 1.3-1.6 gigákat megzabál menet közben.
*** OL 2.2 ***:
CNPP4en van két zombi, CNPP2őn márcsak egy bloodsucker, sétagalopp 2.0ához képest. exoskelton még mindig picit hibás -leírás szerint lehet benne futni, ezen ne múljon- APCket kiszedték, a helikopterek se próbáltak leszedni. a controllert CNPP4en továbbra is egyszerű megölni. új fegyverekből van egy a 26osban is. node, hol a minigun, és hol az orosz gépágyú? végigvitel után se ad több pénzt a dolgokért barkeep, szóval hekkelés lesz megint a dolog vége...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
na kész az OL 2.2 trader mod, ha kell valakinek;>
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jelentem OL 2.2 összerosálta magát, töltéstől számított percen belül hal. valszeg az volt a baj, h mielőtt CNPPbe menntem, beléptem ecolognak. na ennyit erről.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz remington2 #5113 üzenetére
OLben nem szoktak lenni bugok. vagy ez a baj, vagy az, hogy nem mentem be CNPPre egyből... bár az nem lehet, eddig se szoktam. hát ezvan, jöhet Priboi
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz VinoRosso #5125 üzenetére
vista nem eszik annyit. 3.2 giga memmel lazán elvan ultra grafikán (WO és PE fent van). pár helyen Bar mellett procilimit miatt akad meg, mert csak egy magot használ... olyan 3.2 ghzs core2es felett már talán ott sem.
vista x86, 4g ram, stb... szóval korántsem swappel, tapasztalatból;> bár tényleg a supreme commander után a stalker képes megenni a legtöbb memóriát. 1.6nál több memóriát én még nem láttam, hogy megevett volna.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- E-roller topik
- Ingyenes magyar EPG
- Foxpost
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Játszós PC , i7 7800X , GTX 1080 , 32GB DDR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Gaming PC v2 , R5 4500 , RX 5700 XT , 16GB 3000MHz , 256GB NVME , 1TB HDD
- Samsung Galaxy A04s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Go 3 Wi-Fi - I5, 8GB/128GB SSD Platinum
- Dell Latitude 7320 Intel Core i7-1185G7 16GB memória 512GB SSD 13.3 colos Full HD kijelző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen