Új hozzászólás Aktív témák
-
-
$p@rr0w
őstag
válasz proci985 #117 üzenetére
Én meg játszottam is vele.
"mondjuk 128mb vidmemóriába fogalmam sincs hogy férne bele a játék... a Stalker imádja a memóriát..." 9600pro-n játszottam vele...
Én a 256-os vga-t ídéztem a (#112)-ben mivel nem a minimummal van a gondom, nem tudom neked miért azzal van, mint mondtam 128as vga val megy a sima, és minimumon valszeg ez is úgy fog kinézni. Nekem az ajánlottal volt gondom, mivel ott túl széles a skála a (szűkszavú) leírás alapján...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Szasinka
tag
válasz proci985 #183 üzenetére
Hm. Olyan jól eldugták, hogy fel sem tünt A hangulat jobban magával ragadott. Akkor ezzel most okosabb lettem, hogy miért is mondják rá de azért még mindig eröltetettnek tartom az RPG elemek hangoztatását egyesektől. (Főleg, hogy a játékfejlesztő/kiadó se reklámozza így a játékot, és a dobozon sincs rajta pedig minden sz@rra ráírják) Végső soron mindegy.
(Jut eszembe, mekkora királyság lenne egy hard-core RPG Csernobili környezetben, megyek is szólok a Baldurs-os fiúknak )[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz proci985 #225 üzenetére
nem aug 29 a hivatalos dátum?
a szept közepe meg a full hd csilli-villi magyaré
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
-
Sonja
veterán
válasz proci985 #267 üzenetére
Orosz változaton valóban StarForce van, míg a nemzetközin SecuROM lesz. Így volt ez a Shadow of Chernobyl esetében is. StarForce védelemmel eljátott játékot én se veszek. Ezért kellett angliából hozatnom a FlatOut 2-t annak idején!
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
VinoRosso
veterán
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #362 üzenetére
hát nem tudom ehhez szerintem nem kell elszúrni semmit, lehetne írni sokkal de sokkal erősebb játékot is, csak nem lenne gép ami elviszi. Ez már lassan kezd ilyen urban legend lenni, hogy ha valami erős grafikával jön ki, akkor arról egyből az nvidia tehet. Tény hogy a hardver gyártók szeretik befolyásolni az alkalmazások készítőit, hogy az ő koncepciójukhoz illeszkedjenek inkább, de ennek vannak korlátai. Egyrészt maga a megvalósítás is, egyrészt ha valaki nem ketrecharc szerű fps-t akar készíteni(pl UT), ahol szinte csak beltréen megy a fight, hanem szabadtéren, sok nagyrészletességű objektummal, rengeteg kis terepelemmel, amik mögé jól fedezékbe lehet bújni, fákkal, növényzettel, atmoszférikus időjárással, realisztikus megvilágítással, esetleg küldönböző effektekkel, vízzel, tűzzel, villámlással, porral, füsttel, különféle térgörbítőkkel(lásd stalker anomáliák), motion blurrel, és akkor még nem írtam a dx10ről, hogy abban milyen lehetőségek vannak, szóval összeszedni meg felsorolni is nehéz mindazt, amit bele lehet ölni egy ilyen játékba, és minél szebbre csinálják, annál jobban igánybe veszi a hardvert. Én nem csodálkozom ezeken, hogy ezek így mennek, pl sokszor hallottam, hogy pl a Crysis így optimalizálatlan megy úgy rossz, de szvsz ezeknek fogalmuk nincsen hogy milyen mértékű számítások állank a háttérben, egyszerűen nem is tudják, hogy mennyire szép látványt nyújt a játék, pl a Crytek motor szerintem az egyik legszebb, elkápráztató az árnyalási technikája, gyönyörű textúrákat alkalmaz, a víz olyan élethűre meg van csinálva sokszor, hogy kedvem támadna inni némelyik forrásból, a füst meg tűz effektek is összehasonlíthatatlanok más játékokkal, a fizika is olyan, hogy leesik az állam az ütközésektől meg a robbanásoktól...lehet szidni az ilyet, hogy szarul fut, de azért abba is bele kell gondolni, hogy ezeket nem ilyen 100-200 shaderes, 512-es kártyákra tervezték, hanem a a legerősebb hardvert igénylik a maximális grafikához, egy vagy inkább több erős GPUval. A GSC meg nem a legjobb csapat fejlesztési szempontól az tény.A storyline jó, a játék koncepciója is, a legjobb amivel eddig játszottam, rengeteg jó ötlet van benne, de ennyire rosszul megtervezett és kivitelezett játékot se láttam sokat. Egy csomó baki van benne, hogy milyen lesz, megy a felhajtás, aztán meg a végén kiderül, hogy a fele sem igaz, egy csomó mindent kiszednek, és ezt már másodszor játszák el, a játéknak gyakorlatilag ugyanaz a motorja, kb ugyanaz az architektúrája is ahogy néztem, mint a SoC-nak, amit már a jó ég tudja mióta fejlesztenek, és most ennek a régóta csiszolódó játéknak az alapjain kidobank egy olyan játékot, ami még több bugot tartalmaz, mint a SoC annak idején. Megvannak ugyanazok a bugok, mint a SoC-ban voltak, pl, egy csomó game crash van, vagy nem jók a taskok, felveszed, de nem tudod megcsinálni különböző okok miatt, szóval ami anno a SoC-nál is elkövettek, meg ezen felül még vannak újak is, pl olyat még a SoCnál se láttam, hogy nem akart hajnalodni, ennél meg akármmikor beesteledik, nem jön el a hajnal, csak akkor, ha újra betöltöd a játékot, még az sem elég ha új pályára megyek át, aztán meg úgy láttam mozogni, vagy inkább rángatózni NPC-ket ahogy még eddig sehogy. Pl az egyik karakter úgy közelekedd mint valami béka, nem úgy ment hogy egyik lábát rakta a másik után, hanem így egyszerre tette mind a kettőt, és úgy ugrálva ment, de valami nagyon ízetlen módon, meg így hadonásztak a fegyverekkel, de úgy hogy semmi ellen nem volt a környéken, csak gondolom valamikor arra járhatott, aztán nem tudta eldönteni, hogy melyikre célozzon, és belenyilalt az ideggörcs, és jobbra balra rángatózva feszült ott, meg se lehetett szólítani stb..ja és még azt nem mondtam, hogy a motornak is megmaradtak ugyanazok a hibái, gondolok itt az akadásokra, vagy a kamera nézőpontjának sarkában időnként megjelenő sötét, csíkos árnyalási hibára. Dehát most az ukránoktól nagyon nem is kell minőséget várni, 7 év alatt kb erre képesek.
$p@rr0w ja de mikor???
[ Szerkesztve ]
-
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #522 üzenetére
SoC:
Ennél a proginál pontosan mit kell beállítani, mert nekem ez : "7a. 2 magosnál Minden CPU, majd 2 CPUs, majd "1+2", majd minimalizáld (jobbalsó sarokban ott fog maradni)" kicsit magas . . . mindkét magnál szerepel az exe, de ha nem használom a progit, akkor csak egy magot használ (megnéztem, 1.0005-ös patchel). Van olyan beállítás, amely jobb klikknél cpu 1+2, ezt állítsam be a másodiknál is?Szerk: eddigi próbálkozásaimból sajna nem sok mindent derítettem ki a beállítások helyességéről, viszont úgy tűnik, amikor sikerül összekókányolni, elég jó hatással van a játékra, és használja mindkét magot (látom a feladatkezelőben). Fraps-al mérve úgy tűnik, stabilabban fut, és úgy +20 fps-t is hoz (legalábbis nálam), bár ez szubjektív, mert most eléggé összekavartam magam a teszteredményekkel
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
válasz proci985 #553 üzenetére
picit továbbgörgetve a témát: meg lehetne nézni adott vidkari, felbontás és beállítások mellett, hogy meddig tart a procilimit. pl alapórajel, 100mhz húzás, 200mhz húzás, stb... fraps második monitoron, CS csak egy magon -tehát defaultban- Fraps második monitorra kirakva mert komolyan befolyásolja a mérést ha a háttérben még az is fut az elsőn. aztán nézni, hogy kb hol érjük el azt a helyet, amikor már semmit nem képes javulni, avagy mégis mekkora processzornál válik nem procilimitessé a játék (adott felbontás, vidkari és beállítások mellett). a dolog ugye amiatt csúnya, mert a phn nem egész egy hete volt egy cikk, ami pont arról szólt, hogy 3ghz mellett már nem igazán van procilimit (ami ugye azért is muris, mert ezen órajel fölött gyárilag nem sok cpu van), nos jött a CS, és bebizonyította, hogy csak programozás kérdése az egész más kérdés, hogy a teszt időigényes, avagy a fenének lenne kedve ezzel bíbelődni.
azt hisem a GSCnek hatalmas mázlija van, hogy már kijött a SoC, nomeg hogy jópár helyen elnapolták a megjelenést, mert ebből biza hatalmas bukta lenne (általában a megtérülésnél az első pár hónapot veszik figyelembe a kiadónál elsősorban, arra pedig egy játszhatatlan bugtenger -még ha időközben patchelik is- erősen rányomja a bélyegét... ld SiN, Deus Ex 2), már ha így nem lesz végeredményben az. azt hitte az ember, hogy tanulnak az SoC hibáiból...
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #553 üzenetére
azt elfelejted hogy igazából nem kimondottan a textúrák tárolásához kell sok vram, hanem a rajtuk végzett számítások miatt( pl szűrés ). Nálam egészen addig 50-60 fps amig a napsugarak meg nem jelennek. Aztán a hajnali párában jó ha 25 megvan([link] [link] [link]), de inkább 20 fele tendál. szép, meg minden, de most akkor lehet visszagondolni a fikázott a crysiséra, ami ugyanez csak sokkal szebb és 35 fps ugyanezzel a teljesítménnyel. Arra lennék kiváncsi, hogy egy gt200-asnál mennyire esik vissza az fps, szerintem annka ez a fajta számolás jobban fekszik, mert gyorsabb sokkal a shader domain, nagyobb a mem sávszélesség és nem számít annyira a párhuzamosítás foka, mint az órajelek.
mod: ja 55 manós core2?
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #559 üzenetére
eszi a crysis a GPU-t jobban mint a CS. Végig 99% a GPU kihasználtság alatta, CSnél sokszor leesik 95-96ra, bár ez annyira nem lényeges szerintem. A baj az, hogy a raytracing miatt nem lehet rendesen kihasználni a 800 SP-t, mert túl sokszor kell iteratív számításokat végezni, és nagy az adatfüggés( gondolok itt az ezer felé szóródó sugarakra ), ezért is esik le az fps. Másrészt ha szépen megcsinálják, az eszi a vram-ot is.A gt2xx meg gyorsabb shaderrel 512 bit miatt nagyobb sávszélességgel, ddr3 miatt kissebb késleltetéssel rendelkezik, és ha nincs kihasználva az adatpárhuzamosság akkor jobban reagál a terhelésre, és 1GBnál memória szivárgás sem valószínű. Ezért lennék kiv a gt200 teljesítmény esésére itt, mert az rv770nél elég látványos, kb 50-60%. Arra lennék kiv tul.kép, hogy az erősforrás hiány miatt esik e vissza vagy a gyenge kód miatt.
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #563 üzenetére
igán ám, de itt nem az számít hogy a 30. ciklus végére 5x adatmennyiség jön vissza, mert ez csak a sávszélességet növeli. Én a fizikai késleltetésről beszéltem, vagyis arról, hogy hány ns egy memória rekesz elérési ideje, és ebben a ddr3 jobb. Egyébként sávszélességbe is jobb az 512 bit miatt a gt200 de itt az most nem annyira lényeges, bár nem azért mert nem nagy mennyiségű adatról van szó, de ezt nem mind mozgatni kell, hanem egy-egy rész gyors elrésére van szükség. De egyébként gyanítom, hogy itt valami a shader kóddal nem fasza, vagy akkor a crysisnál nagyon eltaláltak valamit, hogy ugyanez az effekt ott szebb, teljesebb( nem csak akkor látható amikor feljön a nap, földön vízen levegőben stb..) és még gyorsabb is. [link] [link]
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #572 üzenetére
A crysisben tényleg büntetett a víz, a játék is vizes résszel indított, az állam otthagytam a tengerparton
rájöttek már a fiúk, hogy a radioaktív cuccok világítanak a sötétben, vagy ez még mindig kimaradt?
Ebben biztos vagy? Ha radioaktív hely közelébe mentél, ott is "világított" a képernyő, legalábbis éjszaka is nappali fény voltThey see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #582 üzenetére
ha felteszed az éjjellátót minden anomália világít, sőt még füstöl is am csak bizonyos koncentráció felett világít, és nem minden anyag ha jól tudom, pl a radon is radiativ gáz, de nem világít, vagy az uránium ami csak UV fény alatt(szép zölden), a rádium az ami világít kéken(innét kapta a nevét) viszont a zónában elég sok a cézium133, ami világít rendesen. Volt egy fizikatanár ismerősöm, akinek volt a szertárban egy 1900as évek elejéről származó céziumlapos órája egy ólomdobozban, azzal tesztelte a geiger számlálót régen készült még amikor nem tudták,hogy mi fán terem az egész, és jó poén volt, mert lehetett látni a sötétben az óralapot. Biztos jó volt annak aki ilyet hordott magánál anno.
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #582 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a Vörös erdő nem azért vörös, mert a rendkívüli radioaktív sugárás miatt "izzik", hanem azért, mert a katasztrófa után hihetetlen mennyiségű radioaktivisát "nyelt" el (vagy inkább érintette), így kvázi - bocs a kifejezésért - "kiszőkültek" ~ megvörösödtek a fák.
Szerk: ezzel nem a világítás tényét akarom tisztázni, csak az erdővel kapcsolatban álló dolgokat. Vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Szirti
tag
válasz proci985 #592 üzenetére
Az még hagyján, hogy átlő a fán, de elkommandóztam addíg, lelőttem minden katonát, szereztem kalast, hátbalőttem a gépágyúst. Odamentem diadalittasan, hogy most eltulajdonítom. Nem lehet felvenni! Ekkora pofátlanságot már rég láttam játékban. Egy óra és a load game sokszori alkalmazásával elküzdöm magam addig, erre kiderül hogy egy PK (ruszki golyószóró, benne van a játék leírásában a hivatalos honlapon).
Nem tudom, hogy csak bug, vagy szimplán buta tervezés. Pedig beleéltem magam, hogy játék elején azzal fogok büntetni...Ja és bújni kell valami vastsg fa mögött, és amikor táraz, elfutni.
[ Szerkesztve ]
"Revenge is a dish best served cold." - old Klingon proverb
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #614 üzenetére
nem mindegy milyen fegyverrel mi ellen mész( a bandita csapos állításával ellentétben ). PL a banditokat hiába próbálod meg távolról AK-val leszedni, szinte golyóállónak mutatkoznak, ellenben azzal a kis géppisztollyal(nem tom mi a neve), ami nekik van, azzal nagyon jól le lehet szedni őket. Ugyanez a helyzat a mutánsokkal pl a disznókat egy marthával is simán el lehet kapni, a kutyákra ez viszont már hatástalannak tűnik, oda már valami géppuska kell. Meg nehezítettek is a játékon, hamarabb leszednek, ha kibújsz egy rossz pillanatban már el is találtak,é s nehezebb kinyírni az ellent is.
A pénzszerzésről meg anyit, hogy ez a játék nem arról szól, hogy gyorsan megszedem magam fegyverekből, aztán megveszem a legjobb dolgokat, és kiírtok mindekit, ezért is nem lehet olyan könnyen meggazdagodni benne mint a SoCban, a kerekskedők nevetséges áron biniszelnek, és a ruhák, amik amúgy sem látnak el túl nagy védelemmel,meg fegyverek hamar elromlanak, atrifaktok alig védenek, és nekem idáig egyet sem sikerüt feltennem az övemre( nem tudom hogy csa bug e vagy elég ha nálad van, de nem megy be a slotba). Viszont a nehezítés ellenére azokkal a cuccokkal, amit összeszedsz vígan el lehet lenni, mindíg van elég lőszer és fegyver a hullákban, nem kell telipakolni magadat súlyos ruhákkal meg fegyverekkel lőszerrel, lehet haladni gyorsan, sokat számít a harcmodor, hogy mennyire tudsz lopakodni elrejtőzni, fedezékbe bújnni stb...
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #618 üzenetére
na ja most az a baj hogy nehéz, a SoCnál meg az volt a baj, hogy túl könnyű, a fenfe se igazodik ki rajtatok. Szerintem a nehézség pont jó. Meg 100mról is lehet headshotot adni, csak megfelelő szerszám kell hozzá. AK-val nem fog menni, de mondom a banditákat még 40m-ről se lövi, és tök közelról sem sebez nekik annyit, próbáltam, és sima géppisztollyal, ami nekik van jobb őket lőni, pedig elvileg az gyengébb fegyver. Katonák ellen ugyanott a géppisztoly nem jó, viszont az AK hatásos. Közleharcnál meg egy erős pisztoly páncéltötő lőszerrel is igen jó, könnyű vele headshotot adni, mert nem ránt be akkkorát, a golyó meg onnét is üt mint a buszkerék.
-
M@nH.
aktív tag
válasz proci985 #618 üzenetére
De nemtom idegesítő e, hogy leakarok irtani egy támaszpontot és csak annyit látok hogy 8 gránátot jelez nekem a játék. Ráadásul el sem tud futni olyan gyorsan hogy ne sebesüljek meg A poén az egészben hogy ha észrevesznek már repülnek is a gránátok, de ha még odébb is futok még akkor is tudják hogy hova kell dobni a gránátot. Komolyan mondom ezek falon át is látnak
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #679 üzenetére
Írhatnál egy-ét dolgot a "mi miért van elrontva" témakörében, érdekelne szakértői szemmel
Szerk: a tesztekkel kapcsolatban általánosságban nyilatkoztam csak, de stalker-hagyományokat elnézve simán igaza is lehet. Ettől függetlenül áll az, amit írtam.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #696 üzenetére
hátde ennyi idő után bétát kiadni A motort azt már igencsak nem lehet bétának nevezni, mégha új verzió is, az alap hibái már évek óta benne vannak, és nem sikerül kiküszübölni őket. Szal kuka az egész. És még képzeld el azokat a részeket, amiket kivettek belőle, hogy azokkal milyen gond lehetett, hogy bele se merték rakni Szvsz talán érdemes lenne valami szponzornak felkapnia a fejét, és összehozni a crytek fejlesztői csapatát, és a stalker story íróit, illletve interfész tervezőit, grafikusait egy projektre, bitzos bika játék lenne belőle. Mert egyik oldalon a kódolással vannak nagy gondok, a másikon meg minden gyönyörű, de a játékélmény nem túl impresszív, és így mindkettőből kiemelve a jó tulajdonságokat valami egészen egyedi és jó dolog kerekedne ki tuti. Germán precizitás-urkán fantázia, kb így reklámoznám a játékot.
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #696 üzenetére
A napfény árnyékának rondasága (de csak néha) a legelején feltűnt már, akkor azt hittem, a beállítások miatt, de ugyanazt csinálja, elképesztően kockás. A teraszra kilépve a legelején látni is, néha "egyenes", de néha olyan, mintha valami lego lenne. Persze amúgy szép, csakhát . . .
Amiket írtál, azoknak csak egy relatíve kis részét vettem észre, a többit meg - a bugokon meg a durva hülyeségeken kívül - ráfogtam a "csalásra" (pl. az ellenfélbe beleeresztek 20 pisztolygolyót és rohangál).
A legjobban az idegesít, hogy harc közben ide-oda tolnak, mint valami golyót, olykor egyenesen a kereszttűzbe. SoC-ban nem volt ilyen, csak nagyon ritkán akadtam be (jó, 1,00005 előtt nincs tapasztalatom).
Összességében eddig úgy tűnik, a pályákon kívül az OL 2.2 nagyobb újítást (és minőségibbet) jelent a plusz grafika hiánya mellett is, mint ez Majd helyrerakják a patchekkel, és még én is csak a kordonnál járok.
Szerk: a proci furán viselkedik. Most már direkt figyelem, két alkalomból kétszer egy magot terhelt, de emlékszem rá, hogy "rásegítés" nélkül is tudja használni a másodikat is, mert már volt rá példa. Ez teljesen biztos, volt legalább 1 alkalom, amikor mindkettőt terhelte. Onnan tudom, hogy akkor néztem meg, kell-e a cpu controlt használni (próbálni), és ott ment. Bár amikor a másik topikban leírt tesztet csináltam, akkor meg nem terhelt csak egy magot
(#697) VinoRosso : a pályarészeket szerintem nem csak a hibák miatt vették ki. Rájöttek, hogy csináltak egy aranytyúkot, és annyi aranytojást akarnak, amennyit csak lehet. Nem nézik a körülményeket sem már . . . Szerintem ezeket a részeket már a következő részre tartalékolták . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #696 üzenetére
Ez mekkora vicc . . . pont most mentettem meg Wolf bátyját, simán ment a dolog egy Vintarral, erre alig 1 perc (lootolok bőszen ) és jön egy pakk boar, vagy kinyírom őket azonnal, vagy futok, ameddig tudok . . .
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
kmiki20
senior tag
válasz proci985 #749 üzenetére
Nekem semmi uplodom nem veszett el mikor bedobozoltam a dolgaim Ezt a pénzszerzési módot megpróbálom én is épp le vagyok égve. Nekem egy pisztoly (nem tom mien) és egy vintar van feltuningolva. Utóbbival egy golyó egy ellen, nagyon tetszik A gránátvetőt, hogyan lehet használni, mert egy másik fegyómon van gyárilag, de nem tudtam még működésre bírni
-
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #761 üzenetére
nekem nem volt még game crash az 1503-mal. Feltettem az 1504 shadereit is, tuti hogy nem az AA húzza le az fps-t, és nem is a beálllítások, hanem a shaderek, mert nekem is csökkent jelentősen az fps. Le is vettem, mert látványban nem jelent semmit pluszt. Lehet, hogy ezek már a "optimalizált" kódot tartalmazzák
kmiki20: Nézd meg a ruszki linket, hogy mennyiért vannak a cuccok és szorozd be 7-tel.
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #749 üzenetére
Szerencsére nekem nem lépked ki, eddig egyeten fagyásom volt, azóta szépen megy. A lőszerbizniszre én is hamar rájöttem (írtam is valahol visszább), de mekkora lol már, hogy pályák közepén, stashben raktárnyi lőszer van, amit csak fel kell pakolni?
Gránát, aim, wh, meg sem lepődök. Ami fura az a gránátjelző, alig tudok belőle kimenni. Jelzi a gránátirányt, de akkor is, ha 10-15 méterre van tőlem. Mivel gránátdobás-100 méter számban az ukránok olimpiai bajnokok, ezért már csak a jelet meglátva is ugrok, és futás az ellenkező irányba. Aztán olykor árnyékra vetődök, mert alig hallom a durranást is.Patcheket felraktad? Egy-két hibával én is találkoztam, de ennnyivel (főleg mennyiség -->kilépkedés) nem. Bár lehet, ez valami unique feature
Összességében bejövős, ha normálisan felpatchelik, bár ez erősen sztorifüggő + helyszínfüggő is lesz, mert nagy szívfájdalmam Rostok hiánya, kedvenc pályám volt .
(#767) Szirti
Szerintem is jobban megoldották a pluszokat az OL 2.2-ben (is), mint itt. A PDA hatékonyabb így, az inventory is, de utóbbi nem tetszik. Az egész kék szín ami uralja, fura ebben a környezetben (barna jobban illett), ráadásul már nem látod, ha felveszel valamilyen menő cuccot, mert nincs ott egész testes kép sem.[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #761 üzenetére
Amikor a nap bugot írtad, a fénysugarakat értetted rajta? Tehát olyan szép napfényt (persze megfelelően magas beállításokkal), mint ami swampban, a házból kilépve, a teraszán fogad? Csak mert most vettem észre agropromban, hogy bár esteledig, szép vörös minden, csak éppen nagyfény nincs sehol. Világít az égen, de olyan gyönyörű sugarai nincsenek.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
katt777
félisten
válasz proci985 #849 üzenetére
Én néztem Vista alatt (DX10), pontosan ugyanazokat a beállításokat lehet megadni neki, mint XP-n (DX9). A Volumetric Smoke és a Wet Surfaces ott sem aktiválható.
AnyDVD hasznos, ha reklámokat sóznak a nyakamba (filmek, játékok), fizessenek a gyártók, de legalább adják ingyen, ahogy a neten is sok oldal a reklámok miatt ingyenes.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #854 üzenetére
A pályafagyogatást hogy oldottad meg? Yantarban vagyok, fogalmam nincs mit csináltam rosszul (lehet, hogy guide segítségével akartam átmenni a kordonhoz, az volt a gond), de most akárhová indulok, pálya betöltése után néhány méteren belül lefagy az egész, akármerre indulok
Wet surfaces nekem sincs, nem engedi bekapcsolni.
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #854 üzenetére
tudod az az igazság, hogy ezeknek a netes teszteknek a többségét bárki meg tudná írni anélkül, hogy egyetlen tesztet is végrehajtana, mert kb annyi közük van a valósághoz. Nem gondolod, hogy mindeki letesztel ennyi mindent, megnéznek egy másik tesztet, kicsit módosítják az adatokat, vagy még ennyit se, csak hasraütnek és beírnak egy kábé odaillő számot. Meg is van az eredménye, mert mindennel kapcsolatban ami ehhez fűződik, ezerféle adat jelenik meg, aztán mindenki kiválaszthatja magának, hogy neki melyik a szimpi. Ja a wet surfaces nekem működik, idáig mindenhol, de be kell hozzá kapcsolni, anélkül nem megy. Volumetric smoke-ot meg nem láttam még, de szerintem nem értem el ahhoz a részhez ahol van( agroprom underground asszem )
papa: nem lehet hogy olyan verziót vettél meg, ami már tartalmazza a patcheket? Még abban is rengeteg hiba van, de olvastam olyankat én is, akik egész sokáig játszottak bugmantesen, érdekes módon ami másnál előjött náluk nem. Dehát Murphy óta tudjuk hogy minden programban van legalább egy utasítás és egy hiba. Am milyen felbontásban játszol, hogy 4 gigán cpu limit van?
[ Szerkesztve ]
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #865 üzenetére
a belső logika még midig trágya, valszeg mindkettőnknek amiatt fagy ki
Ezt hogy érted? Valamit bénán csinálok, nem úgy, ahogy azt a nagykönyvben eltervezték? Az egész akkor indult, amikor yantarból guide segítségével vissza akartam menni a kordonhoz, viszont utána már a korábbi mentéseim sem mentek. Direkt próbáltam, fél óra játék ide v. oda nem nagyon számít, elég gyakran mentek állást, éppen az ilyenek miatt. Most aztán sehová sem tudok menni se guidedal, sem anélkül . . . Vagy, ami a valószínűbb, hogy a játékmenetben lett valami gubanc . . . a mentéseknek menni kellene guide előtt, viszont azok már mind a yantaros küldik után vannak, "menj strelok után" címszóval. Ott lesz valami gond
1.504 sokat ront a teljesítményen?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #879 üzenetére
Van egy érdekes bug, ami aránylag egyedi grafikus megjelenítéssel jár: agropromban van egy olyan épület az intézetben, amelynek a szintjei tele vannak anomáliákkal, két darab artit is lehet találni itt. Ennek a tetején van valamilyen hullámzós anomália, amelynek a magassága kicsit furára sikerült, mert a légkört - meg úgy általában az eget - még 200-300 méter magasan is hullámomzatja, függőleges vonalak mentén, az alul lévő épület térfogatában.
Artik: találtam egyet, nevét nem tudom, +1 ide (természetesen sugárzás, mi más), -1 oda (rupture, lol) OL 2.2-ban maximálisan eltalálták az egész artifactos, eladom vagy használom dolgot, még az alapjátéknál is jobban!
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya