- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Synology NAS
- Google Chrome
- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LeoDelux
csendes tag
Sziasztok!
A következő módosítás után minden működő teleportot megtalálhattok:
A gamedata/configs/zones/sgm_anomalies.ltx –ben, alul található a teleportok beállítása.
A módosítás után minden teleport térbuborék formában lesz látható, és jellegzetes teleport hangja lesz, plusz még világít is.
A lényeg, hogy így kell kinéznie a szögletes zárójeles sorok közötti területnek:GroupControlSection = spawn_group_zone
$def_sphere = 15
class = ZS_RADIO
hit_impulse_scale = 0.01
effective_radius = 1.00
postprocess = postprocess_psi
ef_anomaly_type = 3
ef_weapon_type = 15
max_start_power = 0
attenuation = 0.5idle_particles = anomaly2\anomaly_teleport
;idle_particles = anomaly2\teleport_idle
idle_particles_dont_stop= trueidle_sound = anomaly\teleport_incoming
; idle_sound = anomaly\teleport_idle
blowout_sound = anomaly\teleport_work_2
hit_sound = anomaly\anomaly_gravy_hit1
body_tearing_sound = anomaly\gravity_entrance
entrance_sound = anomaly\gravi_idle01hit_type = telepatic
disable_time = -1
disable_time_small = -1
disable_idle_time = -1
ignore_nonalive = true
ignore_small = false
ignore_artefacts = trueblowout_light = on; off
light_color = 1.4,1.6,1.8
light_range = 10.0; 30.0
light_time = 0.8; 0.35
light_height = 1.50idle_light = on; off
idle_light_color = 255.0,0.0,0.0
idle_light_range = 10.0; 55.0
idle_light_range_delta = 0.25
idle_light_anim = teleport_stancia_in_01
idle_light_height = 1.50awaking_time = 100
blowout_time = 2500
accamulate_time = 100
blowout_wind = off
shape_transp_color = 200, 200, 0, 60
shape_edge_color = 32, 32, 32, 255 -
LeoDelux
csendes tag
válasz Medvelászló #5041 üzenetére
Az épülettől (ahol a szövetsapkás manus van) jobb felé van az út másik oldalán, a tüzes gödör mellett éhezik egy chimera, azt kell megkínálnod egy marék ólommal... Utána mehetsz snorkokat irtani a mocsárba. És a szövegek közöl általában a legfelső szokott a helyes válasz lenni, de lehet, hogy tévedek...
-
LeoDelux
csendes tag
Ezt töltsétek le, benne van a lényeg, és más is:
[link][ Szerkesztve ]
-
LeoDelux
csendes tag
válasz dodopek #5051 üzenetére
Esetleg próbáld ki a 2.1-es mappában levő fájlt, hátha működik. Ha mégsem működik, akkor tedd vissza az eredeti fájlt és az
idle_particles = anomaly2\teleport_idle sort írd át erre:
idle_particles = anomaly2\anomaly_teleportés az -------- idle_sound = anomaly\teleport_idle sort írd át erre:
idle_sound = anomaly\teleport_incomingekkor meg kell változnia, lesz hangja, de nem fog világítani. Tulajdonképpen a teleport-tölcsérből csinál térbuborékot, tehát úgy kellene kinéznie mint az átjárónak.
[ Szerkesztve ]
-
LeoDelux
csendes tag
válasz Medvelászló #5058 üzenetére
-
LeoDelux
csendes tag
válasz Medvelászló #5062 üzenetére
Én a 2.1-et telepítettem fel először, mert a 2.0 nincs meg. Most a 2.2-t tolom, ez nagyjából ugyanaz, csak többet kellett szenvedni mire eljutottam jupiterre.
Még azt találtam a mentések között, hogy volt két mellék küldetés, még pripyatban. Az egyiknél a jupiteri ügynök aki az egyik helikopternél volt átküldött pripyatba a monolitosok területére. Egy halott tudóstól kellett valami doksit elvenni és visszavinni neki jupiterre.
A második volt, hogy gerri a vezető leküldött a föld alá megkeresni egy másik vezetőt, akit el kellett kisérni a mosodához. És utána untam meg a zombivadászatot pripyatban, ekkor mentem vissza jupiterre, kinyírtam a maradék zombikat és az után jött ez az üzenet... -
LeoDelux
csendes tag
válasz Medvelászló #5064 üzenetére
-
LeoDelux
csendes tag
válasz Medvelászló #5066 üzenetére
Igen ő volt az, akkor küldött el érte Garry, mikor jupiterre akartam visszamenni. De lehet, hogy az ügynökös küldetések a fontosabbak, azokat kellene előbb elintézni...
-
LeoDelux
csendes tag
válasz dodopek #5077 üzenetére
Üdv!
Írtam neked egy teleport fájt: [link]A többi ami benne van, az fegyverbuheráció 2.0-hoz. Aki letölti és használja az nézzen szét a kereskedőnél, és vegyen egy wpn_g36_nimble-t. Ez a fegyó a következő lőszerekkel használható: ammo_gauss, ammo_gauss_cardan, ammo_7.62x54_7h1, ammo_pkm_100, ammo_12x70_buck, ammo_12x76_zhekan, gránátok: ammo_m209, ammo_box_10_m209, ammo_vog-25, ammo_box_10_vog. Remélem működni fog.
-
-
-
LeoDelux
csendes tag
válasz morbias2 #5511 üzenetére
1- A számlálónak alapból látszani kellene, de megtaláltam a beállításait:
gamedata/configs/ui/zone_map.xml
az sgm2.2-ben csak két sor változott az alapjáték beállításához képest:
sgm2.2:
<clock_wnd x="0.49" y="0.93" width="39" height="16" alignment="c">
<text x="0" y="0" font="letterica16" color="ui_7" align="c" vert_align="c"/>
</clock_wnd><compass x="47" y="102" width="9" height="30" heading="1" alignment="c">
<texture>ui_inGame2_Radar_compass</texture>
</compass>
alpjáték:
<clock_wnd x="0.15" y="0.86" width="39" height="16" alignment="c">
<text x="0" y="0" font="letterica16" color="ui_7" align="c" vert_align="c"/>
</clock_wnd><compass x="0.15" y="0.11" width="9" height="30" heading="1" alignment="c">
<texture>ui_inGame2_Radar_compass</texture>
</compass>
A "static_counter" a számláló, ha állítgatni akarod. Az "x" a vízszintes tengely, az "y" a függőleges.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2- A második kérdésedre a válasz: sgm options/ hud modifications/ Dynamic HUD of the current armoured ( ezt kapcsold ki). -
LeoDelux
csendes tag
válasz muddy_waters #6495 üzenetére
-
LeoDelux
csendes tag
Üdv.
Nemrég leteszteltem az összes puskát, és a P90-en kívül még az m249 produkálta ugyanazt:FATAL ERROR
[error]Expression : pm->m_animations.size()
[error]Function : player_hud_motion_container::load
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line : 92
[error]Description : motion not found [m249_no_reload]A pisztolyokat még nem teszteltem, de majd arra is sor kerül.
-
LeoDelux
csendes tag
válasz dodopek #6865 üzenetére
A hiba nem a szövegben van ( SGM_descr_quest_items) , hanem az elválasztásában:
<string id="st_device_pda_alfa_commander_master_descr">
<text>%c[255,238,153,26]Speciális Szuper Elit egység parancsnoka. %c[default]Parancs az összes Speciális Szuper Elit egységnek! Támogassák a speciális erők csapatait, vagy ha lehetséges tedd magad. ... -
LeoDelux
csendes tag
Közkívánatra újratöltve:
Ebben a packban sgm2.2 javítások vannak, úgymint: óra, iránytű, quickslot visszaállítása, gps-konduktor és pda quickslot-ba helyezhetősége, térbubi láthatóvá tétele.:Ez pedig kifejezetten azoknak, akik az alapjátékkal szeretnének játszani. Megtalálhatóak benne a legszükségesebb kis modok, és az alapjáték főbb mappái, fájlai...:
Sok szerencsét hozzá, és jó játékot mindenkinek.
-
LeoDelux
csendes tag
válasz muddy_waters #7642 üzenetére
Ezeket kell lecserélni, hogy látható legyen a nyíl, és jó helyre kerüljön az óra:
gamedata/configs/ui/zone_map.xml
gamedata/textures/ui/ui_actor_hint_wnd.ddsHelyreigazítás: Sajnos feltöltés előtt kifelejtettem a "textures" mappából az "ui" mappát.
A kép helyes elérési útvonala: gamedata/textures/ui/ui_actor_hint_wnd.ddsEzért elnézést kérek mindenkitől!
[ Szerkesztve ]
-
LeoDelux
csendes tag
válasz HecklerHUN #7658 üzenetére
Én már egyszer találtam ott egy hátizsákot. A cementgyárnál, a lépcsőn felérve van fent egy vasgerenda, és annak a tetején volt egy flash-drive szerű kódkulcs, ezzel a kóddal: 1275, és ez nyitotta a lenti épületnél a hátizsákot.
Vagy ha ez nem jön be, akkor : 9682, 3812, 8932. (Ebből kettő zátonyon, használható.)(magyarításban: SGM_descr_treasures )
-
LeoDelux
csendes tag
válasz HecklerHUN #7665 üzenetére
A középső épület tetején, ha a lépcsőn felérsz, fent van egy gerenda, amiről egy darab létra lóg le, és a gerenda tetején volt, én is csak véletlenül láttam meg, mikor ott ugrándoztam.
-
LeoDelux
csendes tag
válasz muddy_waters #7660 üzenetére
A gamedata/textures mappában a ui_actor_hint_wnd.dds -t egyszerűen belehúzod az ui mappábba, felülírva a régit, ennyi az egész.
-
LeoDelux
csendes tag
válasz Aarpok #12109 üzenetére
Küldök neked pár koordinátát, talán hasznát veszed:
Zaton-skadovsk|119|-7|186
Zaton-Skadvosk|127|-7|182
Zaton-Plateu Heli|154|34|-433
Zaton-orvosi relytekhely|236|8|-3
Zaton-titkos gauss labor|-407|32|-372
Zaton-bloodsuckerek otthona|-395|0|-9
Zaton-bloodsuckerek otthona bentebb|-418|-1|46
Zaton-szakadekban a benzinkutnal|-149|-23|-180
Jupiter-Cooling Tower|-136|8|367
Jupiter-Controller Alagut|-291|4|388
Jupiter-Yanov Station|-52|-0|198
Jupiter-Cement Factory|390|0|316
Jupiter-Eastern tunnel|415|9|-86
Jupiter-Bandita checkpoint|14|24|-189
Jupiter-Ventillation complex|-170|-1|-257
Jupiter-Volkhov aa complex|-382|2|-0
Jupiter-Scientists bunker|-220|-3|66
Jupiter-Parking lot|-131|-0|-144
Jupiter-Bath anomaly|245|19|-294
Jupiter-Bitumen anomaly|217|5|-90
Jupiter-titkos akna|73|-0|332
Jupiter-duty titkos raktar|171|-8|212
Jupiter-bunker alatt|-389|2|-0
Pripjat-x8as labor|-77|-7|96
Pripjat-x8lab, burer relytekhely|-55|-22|85
Pripjat-panelhaz, titkos szoba|132|28|239
Sok szerencsét hozzá! -
LeoDelux
csendes tag
B.U.É.K. Mindenkinek!
-
LeoDelux
csendes tag
válasz shield #14313 üzenetére
Aktiváltam a letöltési linkjeimet. A SOC-ban a magyarításhoz (ékezetes karakterekhez) alapvetően következők kellenének:
gamedata/config/localization.ltx, -ebben van meghatározva, hogy melyik mappából vegye a szöveget, és milyen fontokat használjon.
gamedata/config/text/hun, -magyar, ékezetes szöveg
gamedata/textures/ui- ebben vannak a magyar fontok képfájlai
ha ezeket átmásolod a modba ékezetes karaktereket kellene látnod. -
LeoDelux
csendes tag
válasz xFreex #14683 üzenetére
Feltöltöttem az egyész mappát:
http://rapidshare.com/files/462738620/sgm_nano_weapons.zip
A nano modban itt található a hitpower és társai:
gamedata/configs/weapons/weapons/w_sections.ltxMég pontosabban: megnyitod a w_sections.ltx -et és jobb oldalt a görgetősávot lehúzod a felétől kicsit lentebb, és ott vannak ezek a beállítások.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- 10 colos univerzális Android fejegység 4 GB/32 GB, (Kroak) 360 "birds eye" kamerával eladó, újszerű
- Vadkamera (A101XS), új, 24MP, fullHD, 940nm nem látható infra, 0,2s kioldás, kijelző/4db AA
- MSI MAG Z490 Tomahawk + i5-10400 + 16GB 2x8GB Patriot Viper 3200MHz DDR4 + toronyhűtés
- Független iPhone 11 Black 64 GB
- Lenovo T22i-10 22" FullHD IPS keret nélküli