-
IT café
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26672 üzenetére
Igen, sok cucc van szanaszét. Ebben a modban jellemző a sok jelöletlen rejtekhely, főleg az Erdőgazdaság udvarán van rengeteg. De a legjobb páncél a Körantennánál levő kereskedőnél van, a sárga, módosított Exo, de a rohadék valami 550000+ rubelért adná, annyit azért nem ér szerintem, mert nincs szükség rá.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26709 üzenetére
Igen, én megtaláltam a 6 amulettet, de már nem emlékszem hol. Nem kimondottan őket kerestem, menet közben bukkantam rájuk, ezért nem tartottam észben a helyüket. Az utolsóra emlékszem, ott van a benzinkút alatt, egy tartály mögött a föld alatti repedésben. És még egy a kikötői daruknál levő hajóroncs belsejében (ez nem biztos, hogy amulett volt). Szóval meg lehet találni őket ilyen dugi helyeken. A baj csak az, hogy amikor összerakta nekem a doki, olyan képződmény lett, aminek +12 volt a sugárzása. Ezt ellensúlyozni nem tudtam más képződményekkel, úgyhogy használhatatlan maradt. Pedig "Halhatatlanság" volt a neve. De elég jó ára van, eladhatod nyugodtan ha meglesz. Este meló után utána nézek esetleg.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26720 üzenetére
Van még egy amulett a nagy híd alatt az egyik oszlopon is. Több képződménnyel lehet egyensúlyozni a sugárzást, csakhogy nekem olyanok voltak ott, hogy több súlyt cipelhettem, s azokat nem akartam letenni. A halhatatlanság fölösleges, alig van ellenség s annak egy jó exo simán ellenáll. A monolit ellen használj távcsöves puskát, messziről könnyű leszedni őket. Én végig Strelok távcsövesével voltam. Gupi természetesen szövegben súgja meg a rejtekhelyet, nincs rá feladat. Az egyik kunyhó padlásán van a színpadnál.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #26725 üzenetére
Ez az:
Végül is, ettől még nem leszel halhatatlan .
-
Sensut
őstag
Valaki játszotta végig a Suttogások völgyét. Ez a feladatkiosztás ritka szar ebben a módban. Az elején a nyakamba zuhant egy csomó tennivaló, aztán most azt se tudom ki bízott meg mivel. Járkálok itt össze vissza a mutánsok közt, mint a töketlen, de nem találom kinek kellett Fjodor flash driveja, hol van Szakáll, ki az az Oleg . A térkép üres, még csak be se jelöli a környéküket legalább. Ott állnak a megtalált cuccok a zsákomban és egyszerűen nem találom a megbízókat. Már harmadszor járom végig a területet, de feladom. S közben a mutánsok csak szaporodnak... Pedig az elején jónak indult a mod új térképpel, szép grafikával. Kár, hogy a készítők fantáziájából nem futotta többre holmi végtelen mutánshordák respawnolásánál az alig néhány ötletes, de elcseszett feladat mellett. Még a Way to Pripyat modban volt ennyi bugyuta feladat, de ott legalább megjelölte a térképen a megbízókat. Itt még azt se.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26750 üzenetére
Igen, emlékszem amikor az egyik kereskedő a folytatást emlegeti. Még egyszer neki futok akkor, ha Szakáll nincs is jelen. Legalább valahol megemlíthették volna, mert a feladat úgy szól, hogy "vigyem el". Ha úgy lenne, hogy őrizzem meg, akkor OK, mert tudom, hogy nem kell megkeressem az illetőt. Vagy ha legalább lehetne szabadon kereskedni a feladatok közt, vagy kutakodni a területen, akkor el lehetne szórakozni, de itt minden vagy sugárzik, vagy tele van mutánssal, ami ad egy szigorú linearitást a történetnek egy idő után, és ez ellent mond a Stalker törvényeinek. Nem is értem, hogy a szakadékok mélye miért annyira sugárfertőzött? Ha beleestél, kampec. Tudtommal a szennyeződés a levegőből jött és a növények tárolják leginkább. Hagyhatták volna a szakadékokat helyenként kijáratokkal, és akkor a mutáns csordákkal sem volna baj, ki lehetne kerülni őket. Így viszont csak vásárolom tonnaszám a lőszert és pazarolom az ebekre, mert ha kicsit arrébb lépek az erdőbe, akkor ott hemzsegnek a láthatatlan anomáliák meg a repedések. Na, de mindegy, ez csak egy mod, ami lehetett volna jo(bb) is.
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #26749 üzenetére
Szerintem sincs befejezve a mod, hacsak valahol nem bújkál Szakáll, mert ez a feladat mindenképpen arra utal, hogy valahol neki itt kell lennie, és nem egy esetleges folytatásban. Egyébként ennek a feladatnak semmi értelme. Elvinni neki valamit, az más, de beszélni
Amúgy folytatásról beszéltek a tudósok is, akik a barlangban felfedezték a labort, de visszatértek a bázisra velünk együtt.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26762 üzenetére
Igen, ilyesmi. Megnéztem a videót. Valamitől nem tudok visszamenni oda egy ideje, mert folyton kidob a játék egy ugyanazon ponton. Történt valami valahol, mert nemrég még visszajártam az indulási ponthoz többször is, most meg crashel s nincs türelmem keresni a hiba okát. Végül is tekinthetem befejezettnek ezt a modot is azt hiszem, mert más feladatot már nem kaptam sehol, csak ki kellene jutnom .
-
Sensut
őstag
Tetszett a Rossz Társaság (Plohaja Kompanija). Bár nem sokat értettem a sztoriból és van néhány befejezése is, egész jó kis változatos mod lett, mindenféle erőltetett sztalkeresdi nélkül. A Szövetség Idejét (Vremja Aljansza) kezdtem el, ami kinézetre profi munka, kíváncsi leszek a fejleményekre. Azt már látom, hogy Csapos mintha lelépett és talán ez a lánya?
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26803 üzenetére
Limanszk a város neve, a Clear Skyból. Elég jól előhaladtam a v2 ben, nem foglalkoztam az első verzióval. Egyelőre a replikánsokat kellett kinyírnom, az sikerült, most megyek vissza a monolithoz, mert ajánlatuk van a számomra. Tetszik ez a mod is, csak egyetlen ami zavar, hogy itt is erőltetik a járműveket akárcsak a LA-ban, holott ez a játék nem arra volt kitalálva. A járművek csak rontnak és csúfítnak a játékon. A harckocsit egy kutya is felborította, a helikopter meg úgy remegett mögöttem, hogy valósággal beleszédültem. Baj van a járművek fizikájával, talán nem is javítható. Különben, szerintem, az eredeti játékokba is beépítették volna őket.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26815 üzenetére
Megtaláltam a puskát, talán valakinek még szüksége lehet rá:
GLADIATOR II - A SZÖVETSÉG IDEJE véggjátszás (tedd a Google fordítóba).
Most a késsel osonok az építkezésen. Itt is van szkriptelés jócskán. Ha guggolva megyek, akár az ellenség elé is beállhatok helyenként, nem vesznek észre. De ha felálltam, egyből lelőnek . Még nem tudom hol kell kikapcsolni a dolgokat, először kinyírok mindenkit.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26822 üzenetére
Azokat megtaláltam s leállítottam a 3 dolgot. Van még egy deaktiválandó aknamező tovább, de most egyelőre visszamegyek mutánsmodelleket keresni a városba. Eddig egyet találtam az egész játékban, ilyen tempóval sose lesz meg a 10. Viszont újra meg újra az a tipikus, ócska mutánsmánia jön elő lépten-nyomon, de itt aztán durván. Elég egy visszatöltés s az összes rohadék újra ott a helyén s kezdhetem elölről a hentelést . Remélem később lesz valami Csernobilhez köthető dolog is, mert eddig csak a frakciók verekedtek egymással, ami lehetne bármelyik akció játék a világon, de a Stalker sajátos hangulatához egyáltalán nem köthető. Tévedés ne essék, a mod az jó, csak nem igazi Stalker. Idáig.
Majd holnap folytatom, mennem kell melózni . -
Sensut
őstag
válasz rétisün #26827 üzenetére
Ne keseríts. Még nem vagyok ott, egy cetlit kellene megtalálnom egy kóddal, amivel megszerezhetem a monolitostól a hangtompítót. Egy újabb tű a szénakazalban és addig nem enged tovább, amíg meg nincs a hangtompító. A hülyeség az, hogy már 2 kódot is találtam a környéken, de egyik se az mert a hátizsák mindig felrobban. Azért nem fair ilyen feladatot adni fő küldetésként. Mellesleg ez a kód nem is kellett az eredeti verzióban, hogy még a végigjátszást se használhassam .
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26860 üzenetére
Meglett a replikáns feladat is. Valami összeesküvés volt egy tudós és a monolit között, le kellett lőnöm őket ott a két Irányító fészkénél, és megoldódott egyben ez a feladat is.
Irtó fasza ez a mod, minden lépéssel egyre izgalmasabb lesz. Azt hiszem ez a legjobb egyedi mod amivel eddig játszottam, aminek a sztorija teljesen új és nem kötődik az eredeti játékhoz. Most kell átmennem a Raktárakhoz, eddig minden tökéletesen működött, crash is csak az az egy volt Borongósban. Van egy jó kis humora is a párbeszédeknek és itt hadd Gratuláljak a fordításhoz, ami tökéletesen hozza a sztori ízét . Az a néhány mutáns-kellemetlenség igazán elenyésző ahhoz képest, hogy mennyi ötletes megoldás van ebben a modban.
Ja, a Lexikon szövege rendben volt. Az valami más lehetett, én nem találtam még olyan dokumentumot, aminek a szövege hiányozna . -
Sensut
őstag
A Szövetség idejében hol kell beváltani az elektronikus pénzt papírpénzre? Jótékonykodnék, de nem tudok. A tag azt mondta értesít ha jön egy illető, de mindjárt befejeztem a játékot és sehol semmi felőle. Mondani is csak annyit mond hogy viszlát, s a feladat azt lenne, hogy váltsam át a e-pénzt papírpénzre.
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26878 üzenetére
Na hát ez az, hogy a tag nem mond semmit. Elfogadtam, hogy jótékonykodom és ő elmondta, hogy amint meg lesz az alap (?), jönni fog egy valaki és akkor értesít a PDA-mon. A feladat meg átváltás, de hiába állok vele szóba, annyit kérdez mi a helyzet, én meg viszlát. Nem tudok nála se venni se váltani, semmit se csinálni. Az összeg rég megvan, 500000. Nekem majdnem egy millióm van már
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26880 üzenetére
Semmit se tudok vele kezdeni. Mi a helyzet, és kész. Viszlát, mondom én. Ennyit kérdez. Ha ez valami hiba, akkor már késő visszatölteni, mert még valahol Borongós előtt álltam vele szóba, úgyhogy a jótékonykodásomnak ennyi. Még körbejárok, hátha van valami egyéb is ezzel kapcsolatban, de nem hiszem, hogy lenne. Isten lássa lelkemet, én jótékonykodni akartam, de a bürokrácia keresztbe tett .
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #26883 üzenetére
Naná, hogy Gladiator II. Meglett, visszatöltöttem ott vagy kétszer és megjelent alul a kereskedés lehetőség. Borongósban megvédtem a futárt is, de egy újabb gond akadt. Meg kell védjem az egyik tudóst miközben levegőmintát vesz, mert a sztalkerek meghibbantak valamitől s egymásra lövöldöznek. Ez az ürge:
Amikor elértünk a célhoz, jött egy kitörés. Furcsamód ebben a játékban csak nekem kell elbújni a kitörések elöl, mindenki más köszöni szépen. Nekem vissza kellett futnom a bázisra a kitörés elől, utána meg vissza a tudóshoz. Csakhogy ő már jó ideje ott macerál és nem történik semmi körülötte. Valami mutánsok ott ólálkodtak, leszedtem őket már kétszer is, de Superman nem mozdul? Van valami egyéb is itt, vagy újra beragadtunk
-
Sensut
őstag
válasz rétisün #26895 üzenetére
Értem, szóval ez már nem Gladiator. Még ilyet nem láttam, egy verzióval megváltoztatni valaminek a fő címét? Nem is csoda ennyi félreértés. Ez olyan mint "Stalker - Call Of Pripyat" v1 és már csak "Call Of Pripyat" a v2, ami már nem "Stalker" lenne, de ugyanaz a játék, csak továbbfejlesztve. És akkor van Gladiator I is?
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26900 üzenetére
Hát van benne munka, az biztos.
Sajnos nem tudok onnan tovább menni, már mindent kipróbáltam, de Superman nem mozdul. Kellene egy Iránytű képződmény a továbbjutáshoz, de sehol se találok. Gondolom Superman adná azt. A végigjátszásban van egy kép a képződményről, ami az első verzióhoz való, de bárki is linkelte be arra nem volt méltó, hogy a hely nevét is odaírja. Ugyanis az illető betett egy sziklás képet egy fával meg a relikviával, de az rengeteg helyen lehet több térképen is. Végigjártam az ismerős helyeket, de semmi. Meguntam a keresgélést, inkább elkezdek egy másik modot, aztán időközben talán rájövök valamire. -
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26903 üzenetére
Az Iránytűt megtaláltam úgy, hogy megnéztem a végigjátszásba belinkelt kép nevét, ott van zárójelben a végén, hogy Radar. Csakhogy kell még egy Szentjánosbogár is, amit észre se vettem eddig. Na, de megtaláltam egy videón azt, ami nálam nem történt meg Supermannál: a mutánstámadás. 20 perc után kezdődik a jelenet a videón . Nálam a mutánsok ott vannak körben, de csendesek és egyáltalán nem támadnak. Egy ideig én mentem oda és henteltem őket, de semmi eredménye, mert legalább 10x újraspawnolódtak és ott töltöttem vagy 1,5 órát ingyen - semmi se történt, úgyhogy ...
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #26905 üzenetére
Supermanannel van valami baj, mert nem érzékelik a mutánsok. Menet közben elvágtat a vadkanok mellett és azok egyáltalán nem reagálnak rá. Engem viszont letámadnak. Amikor mellette mentek és visszatöltöm, ő nincs ott de a térkép jelzi a helyét, majd hirtelen a bázisra ugrik. Elindulok a bázis felé, és egyszer csak a jel visszavándorol a mérési helyre és ott lesz Superman is. Ezt minden mentésénél végigcsinálja a játék. Van ott elég mutáns, egyik oldalt vadkanok, túl sznorkok, arrébb 2 irányító is, de nem történik semmi. Újratöltöttem a pálya legelejétől is párszor, de mindig ugyanaz. Végül töröltem a játékot, megnéztem a végét videón. Ez lehetett volna a legjobb mod amivel játszottam, de ez lett az egyetlen legszarabb, amit egy ilyen abszurd hiba miatt nem tudtam befejezni, s ez idegesít. Még soha nem vártam ennyire egy mutánstámadást Stalkerben, mint itt, de nem történt meg . Elindítottam az Újságírót, de egyelőre visszamegyek egy ideig a Thiefhez, mert folytatódik egy projekt, aminek tagja vagyok már egy éve, és be kellene fejezni végre. Viszont a Lost Alphát azt lesem, illetve az új javítást, mert abban még van vas .
-
Sensut
őstag
Végre befejeztem az SGM 2.0 Geonezist, amit már jó ideje elkezdtem, de közben más modokkal foglalkoztam. Aláírom, a valaha készült legjobb Stalker COP mod, és jobb, mint az SGM 2.2, legyen itt szó a 2.2 bármelyik mutációjáról. Először is, mert hibamentes volt egész a végéig (nem úgy, mint a 2.2, ami néhányszor beadta a kulcsot); és egyáltalán nem volt unalmas rész benne, annak ellenére, hogy az alapjáték térképeit használta + Dark Walley. Azonban van ebben egy nem túl emberbarát megoldás, amit a 2.2-ben javítottak is: a végén, a Pripjátyból való kimenekülés után, a freeplayt választva, bedob szinte a nullával egyenlően a háború légközepébe, mindezt megfejelve egy iszonyatos kitöréssel, amitől a város megtelik zombikkal. Itt ugyanis mindened elvesz, csak egy rohadt gyíklesőt kapsz és azzal kell visszajutnod egy zombierdőben a mosodáig. De ott is akkor van csak szerencséd, ha hagytál tartalékokat a személyes ládában. Azt hitten itt, hogy hülyét kapok, simán több mint egy milkót vesztettem el, ugyanis a pénzed is odalesz, nem beszélve minden cuccról, ami épp nálad van (itt nyernek értelmet a bankárok, akik átmentik a pénzed ebben az esetben ha náluk hagytad). Gyűjtöttem a pénzt, meret nem voltak meg a szerszámok a további fejlesztésekhez... OK, gyorsan visszatöltöttem addig a pontig, amikor megjelenik az a bizonyos jel a városban Strelokról, ez az utolsó pont, amikor még van visszaút. Ekkor gyorsan minden cuccomat elrejtettem egy zsákban Prométeusz szobra alatt, aztán jöhetett újra a végkifejlet, aztán újra a csata közepén, amikor a drága készítők megint palira akartak venni, csak előkaptam a zsákból a zúzót és láss csodát. Ekkor már nem én lepődtem meg... Szóval, ez nem volt fair, mert sokat loholtam azért a pénzért, amivel terveim voltak, mert voltaképp ennek a modnak csak a felénél tartottam amikor az alapjáték része már véget ért, vagyis megtörtént a kimenekítés. Még rengeteg feladat volt hátra, köztük 3 sárga is. Viszont van lehetőség az újrakezdésre, mert rengeteg cuccot hordoznak a bezombult betolakodók, csak kicsit sokat kell loholni velük az újabb pénzért vissza Janovba. Nos, ezt a húzást gyorsan ki is vették a következő verziókból, de e mellett is a legjobb, legkiegyensúlyozottabb COP mod az SGM 2.0 Geo. Néhány hasznos tanács, amire rájöttem a játék folyamán:
- minél előbb tégy eleget Informator kéréseinek, hogy megkapd a e-money hackert, ugyanis e nélkül qrva nehéz megtalálni a szerszámkészleteket, ami jól jön a fejlesztésekhez (Bagoly csak e-pénzzel áll szóba);
- ne adj el egyetlen képződményt se, gyűjtsd őket lépten-nyomon, mert sok feladathoz kellenek majd;
- ne herdáld el, gyűjtsd a mutáns trófeákat, mert kellenek majd;
- egy profi gránátvető minél előbb;
- a végén hatalmas zombi invázió, sok lőszerre és életcsomagra lesz szükség![ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27102 üzenetére
Hello!
Szóval, Medeiros: össze kell gyűjtened a vörös köveket a vörös oszlopokból, majd lesz egy kék is, az utolsó, de oda már teleportálni fognak az épület tetejére. Ez után megkapod ezt a fekete követ és ezt a térképet az Oázis megközelítő helyéről:Ha megtaláltad az Oázist, visszajutsz Zatonba.
A dokumentumokra már nem emlékszem, melyek azok és kinek kellenek? Tudom, hogy én addig bolyongtam amíg minden feladatot teljesítettem, ezt is, csak már nem emlékszem rá annyi mindent kell csinálni ebben a modban.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #27105 üzenetére
Szerintem is mellékes a doku, mert nem emlékszem, hogy kellettek volna dokumentumok valahol a továbbjutáshoz. Mellesleg velem többször is megtörtént ebben a modban (Medeiros), hogy nem ott voltak dolgok ahol a térkép mutatta.
-
Sensut
őstag
válasz Riot Gin #27110 üzenetére
Nos, ez az eredeti orosz verzió, a mod, és hozza ez az angol patch. Nem tudom, honnan szedtem volt le az angolosítást, inkább feltöltöttem a Google Driveomra. Ja, de jelzem, hogy elég szegényes az angol fordítás.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #27160 üzenetére
Nálam az egyik kulcs a Fennsíkon volt a barlangban, a halott katonánál.
------------------------------Tetszik a fordítás, köszönet érte. Hiányzott mindig is ebből a játékból ez a kicsit "unorthodox" nyelvezet A téli verziót választottam - 1. mert már kicsit kezdem unni ugyanazokat a terülteteket minden modban, minden bokrot kívülről ismerek már Zatoban, ez a havas táj módosít rajta egy kicsit; 2. mert a havon jobban látszanak az elhagyott tárgyak, trófeák, na meg a rejtekhelyek is. Van néhány lefordítatlan mondat a betöltő képernyőn, nevezetesen a tippek. Nem m indegyik, de már vagy 4-et láttam. Nem a vele hozott játékverzió miatt van, kipróbáltam csak a puszta modot (gamedata) a saját COP verziómról indítani és ott is ugyanez a helyzet.
-
Sensut
őstag
válasz borovi #27173 üzenetére
Nos, megsikerült. Gyanús volt nekem és kipróbáltam, s bejött. A téli verzióval van nálam a probléma, megpróbáltam a nyári verziót (nem kezdtem új játékot, elég használni a mentéseket), és ott egyből felvette a zsákot. Gondolom le is lehet majd rakni őket. Az lehet a gond, hogy télen van egy jégréteg a víz fölött ami blokkolja a zsákot, vagyis az jégbe van fagyva. Csakhogy ezt elnézték, nem vették figyelembe a készítők, talán átsiklottak rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz shield #27206 üzenetére
Áh, Saiga a kedvenc sörétesem, bármennyit megadnék egy olyanért. Már amennyim van, mert pénz az nincs itt. És szerzési lehetőség se nagyon, hacsak a képzédményeket el nem passzoljuk, de van egy olyan érzésem, hogy szükség lesz rájuk később, úgyhogy maradnak egyelőre. A fejlesztés nálam szintén feljtős mert nincs lóvé rá, aztán szerszámok sincsenek, csak egy. Azt is télen a havon találtam meg Smaragnál, nyáron nincs az az isten, hogy észrevettem volna a gazban. Ölni hiába én se szeretek és nem is merek, mert itt mindenki számít, na meg vettem ezt-azt a 3 zsákba is hogy letudjam végre a feladatot, szóval... Egyelőre még teljesítem az olcsó potyafeladatokat, aztán csak kidugul valami valahol .
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Eladó ASUS RTX 3070 TUF GAMING!
- Garanciális ! be quiet! Pure Rock 2 Processzor hűtő
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- Üzletből,garanciával, HP Spectre 14" X360, i7-1165G7/16GB RAM/512GB SSD/4K OLED TOUCH/Toll
- G.SKILL FlareX 64GB (4x16GB) DDR4 Quad-channel kiszerelés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs