-
IT café
Mielőtt kérdésed a témában feltennéd, kérlek olvasd el az alábbi ÖSSZEFOGLALÓT!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos30
aktív tag
válasz N4ri87 #22390 üzenetére
Szerintem ne keress hibát.
Szerver túlterheltség vagy frissítéskor szokott fáziskésés lenni a megjelenő adatokban. Ilyenkor eltűnik a térkép az aplikációban vagy úgy néz ki nem is működik.
Általában pár nap alatt normalizálódik a helyzet, de addigra a userek bepánikolnak és össze- vissza resetelnek meg újra térképeznek.A porszívó tárolja a térképet (Mideánál teszteltem tavaly) és ha be van programozva végig csinálja a takarítást, csakhát szerverhibánál a szerveren keresztül az appal már nem fog adatokat frissíteni csak késve és ilyenkor vannak anomáliák.
Tanácsom: várj pár napot (talán helyreáll a szerver) és utána reseteld a pórszívót, töröld az appból a pórszívót és az appot is töröld és végül üzemeld be újra az egészet.
Azért majd írd meg mi lett a vége, had okuljunk mi is .
A pénz azért van, hogy elköltsük!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Amit a robotporszívókról tudni érdemes
- Bemutató ILIFE V5S Pro robotporszívó
- Tudástár Hogyan válasszunk porszívót?
- Teszt Samsung PowerBot VR9000 robotporszívó teszt