Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Játék címe: Rise of the Tomb Raider
    Várható megjelenés: 2015. december (Karácsony környéke)
    Fejlesztő: Crystal Dynamics
    Kiadó: Square Enix
    Platformok: PC, PS4, XBOX One (Elképzelhető XBOX360 és PS3 kiadás is)
    Játékmotor: Foundation Engine

    Sziasztok.

    Ahogyan azt már a tavaly megjelent Tomb Raider Reboot sikerét követően sejteni lehetett, érkezik az újabb felvonás, ami közvetlenül az ott történt események után játszódik. Larának élete eddigi legnagyobb kihívásával kell szembenéznie, új barátokat szereznie, valamint elfogadni saját sorsát, miszerint sírrabló lesz belőle, annak született.

    A készítők szerint a Rise of the Tomb Raider megalkotásánál nem változtatnak a tavaly megjelent epizód esetén már bevált dolgokon, ellenben igyekeznek kijavítani azokat a hiányosságokat, melyeket a rajongók jeleztek számukra. Például immár sokkal több kifosztani való sírkamrát és egyéb felderíteni való helyszínt tettek a programba, a Foundation Engine segítségével nagyjából háromszor akkora lesz a bejárható terület, mint a Tomb Raider Reboot esetén volt. Természetesen megmaradnak a pörgő akciórészek is - bár én nem bánnám, ha a QTE ezúttal teljesen kimaradna -, emellé társul majd a klasszikus Tomb Raider játékokban megszokott kincskeresés és felfedezés.

    Eddig ennyit tudni a játékról, mindössze egy rövid teaser videót mutattak be róla az idei E3 show-n, amit megnézhettek alább:

    Rise of the Tomb Raider E3 2014 videó

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Koncepciós rajzok:

    Az íj és a jégcsákány már biztos visszatér, remélhetőleg a medvét nem QTE-vel kell majd lenyomni. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz james001 #3 üzenetére

    Szép. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Újfajta Motion Capture eljárással készül az új Tomb Raider

    A Lara Croftot alakító Camilla Luddington legújabb Twitter-bejegyzése szerint a Rise of the Tomb Raider című játékban egy teljesen új MOCAP-eljárást használnak a színésznő mozgásának és mimikájának rögzítésére. Az új módszer neve MOVA, ennek lényege pedig, hogy a korábban használt érzékelők helyett fluoreszkáló festékkel szórták be a színésznő arcát.

    Eddig a MOCAP segítségével összesen 90 referenciapontot tudtak alkalmazni ekkora testfelületen, a MOVA segítségével azonban ez immár 7000 pontot jelent, ami sokkal valósághűbb érzelmi kifejezések modellezését teszi lehetővé. Majd elválik, hogy a végleges játékban ez miképp valósul meg, de a fejlődés kétségtelenül óriási.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Rossz hírek! XBOX-exkluzívként jelenik meg a Rise of the Tomb Raider című játék. :W

    A Crystal Dynamics bejelentette, hogy a Rise of the Tomb Raider című játék 2015. Karácsonyán jelenik meg, de csak az XBOX360 és XBOX One konzolokkal jelentkezők tudnak akkor játszani vele. A stúdió vezetője, Darrell Gallagher elmondta, hogy szeretnék a legjobb döntést meghozni a készülő játék érdekében, ezért határozták el az exkluzivitást...

    A játékosok természetesen nem voltak elragadtatva a döntéstől, többen is kilátásba helyezték, hogy amennyiben nem adják ki a Rise of the Tomb Raidert PC és PLayStation platformokra is, úgy bojkottálni fogják a játékot. A rajongók egyöntetűen állítják, hogy ennek a döntésnek a hátterében csakis az állhat, hogy a Microsoft valószínűleg komoly pénzt fizetett a Square Enixnek, hogy az új Tomb Raider XBOX-exkluzívként jelenjen meg. Elvégre az XBOX One eladásai nem épp a legfényesebbek, így biztos lesz pár ember, aki a játék miatt beinvesztál egy ilyen konzolba.

    Phil Spencer, az XBOX részleg vezetője nemrég közölte, hogy a Rise of the Tomb Raider című játék XBOX-exkluzivitása egyszer véget fog érni. De hogy pontosan mikor, arról nem volt hajlandó beszélni...

    Személyes vélemény: Szerintem azt akarják eljátszani, hogy XBOX-exkluzívként kiadják a játékot, hogy minél többen vegyenek új konzolt (Én azt is kinézem az MS-ből, hogy technológiai korlátokra hivatkozva visszatartják az XBOX360 kiadást, hogy csakis One-on lehessen játszani). Azután pár hónap múlva lesz XBOX360 változat is, végül úgy fél évvel később kiadják PC-re és PS-re is, hogy ne érje szó a ház elejét.

    Ráadásul, ahogy én a PC-s játékostársadalmat ismerem, elég egy szimpla ígéret arra vonatkozóan, hogy a számítógépes kiadás már DirectX 12 (vagy Mantle) támogatással érkezik, a konzolos változatokhoz képest feljavított grafikával... és máris el van nézve az egy évnyi csúszás. Ők pedig beraknak pár szép extra effektet, amit látva mindenki 10/10 odáig lesz a látványtól PC-n... de ne legyen igazam... :(

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Vistaboy #9 üzenetére

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Xerxész #11 üzenetére

    Egyelőre annyit tudni, hogy az előző rész (Tomb Raider Reboot) közvetlen folytatása, ahol Lara kénytelen elfogadni azon tényt, hogy sírrablónak született. Az eddig kikerült képek és a teaser videó alapján egy északi fekvésű - vagy hegyvidéki - terepen kell kalandoznunk, de pontos információk nincsenek róla.

    Egyébként pont emiatt akadtak ki a rajongók, hogy egy multiplatform játék közvetlen folytatásáról beszélünk, amit az összes gépre ki kellene adni, ahol az előzmények megjelentek. Erre csak XBOX-exkluzív lesz, még ha nem is véglegesen, de akkor is szemétség ez a kiadó részéről, akármennyi pénzről is van szó. Egyetlen szerencséjük, hogy szép számmal vannak elvakult fanatikusok, akik képesek venni egy XBOX One-t, csakhogy ne kelljen várniuk fél-egy évet, mire folytathatják Lara kalandjait... bár én nem tartozom ebbe a táborba, igaz, eddig minden TR részt megvettem és kijátszottam, de ha ezt csak egy év múlva adják ki PC-re, valószínűleg kevesebben vesszük meg, mintha egyszerre jelenne meg minden platformon.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Phil Spencer válaszolt a Rise of the Tomb Raider exkluzivitását érintő kérdésekre

    A Microsoft embere elmondta, hogy a játék nem lesz teljesen XBOX One-exkluzív, 2015. után más platformokon is felbukkanhat (Ez már szerintem egy halvány utalás arra, amit korábban mondtam, mármint, hogy jövőre csakis az XBOX One tulajdonosok játszhatnak vele, még XBOX360-ra sem jelenik meg, csak 2016-ban). Ez tisztán üzleti döntés, így aki türelmetlen, az megveszi a MS új-generációs konzolját (Hát mi türelmesek leszünk, én legalábbis tuti nem veszek XBOX-ot, sem pedig más konzolt egy játék miatt, legyen akármilyen jó).

    Phil Spencer megemlítette azt is, hogy amennyiben valóban az lenne a helyzet, hogy más platformokra is ki akarják adni az új Tomb Raidert, egyszerűbb lett volna úgy bejelentenie Darrel Gallaghernek, a Crystal Dynamics egyik vezetőjének, hogy "Megjelenés 2015. végén, először XBOX-on", mint bedobni az "exkluzív" szót, ami erősen félrevezető is lehet. (Lásd a lentebb linkelt videón.) Szerinte úgy lenne a fair, hogy egyenesen kimondanák, miszerint jelenleg nem tervezik XBOX-on kívül más platformra kiadni a játékot.

    Rise of the Tomb Raider Xbox One Exclusive Announcement - Gamescom 2014

    Megérzése szerint a Square Enix és a Crystal Dynamics olyan nagyra szeretné elkészíteni az új Tomb Raidert, amennyire csak lehetséges, és ennek megvalósítása érdekében szerződött le a Microsofttal. Ez a megállapodás már azóta alakulófélben van, mióta először bejelentették a tavaly megjelent Tomb Raider Reboot készítését az E3-on megrendezett Microsoft konferencián. Spencer úgy véli, hogy egy ilyen hosszútávú partneri kapcsolat jót tesz a franchise-nak, még annak ellenére is, hogy szembesülniük kell a csalódott rajongók reakcióival, akik nem rendelkeznek XBOX One konzollal.

    Végül elérkeztünk oda, ami szerintem itt minket a legjobban érdekel, vagyis, hogy mégis meddig fog tartani ez az XBOX-exkluzivitás? Phil Spencer több játékot is felsorolt, aminek fejlesztésébe a Microsoft pénzt fektetett, valamint támogatta annak készítőit: a Ryse, a Dead Rising és a Titanfall. Ezek közül pedig csak egy jelent meg a konkurens Sony konzolján, az is jóval az XBOX premier után. Vajon a Rise of the Tomb Raidernek van esélye, hogy pár hónappal a premiert követően megjelenjen jövőre PlayStation 4-re is? Furcsa lépés lenne a Microsofttól, hogy ekkora mértékben támogassa egy olyan játék fejlesztését, aminek nincs legalább jó hosszú időn át tartó exkluzivitása, így ebben nem nagyon bízhatunk.

    Mindenesetre Phil Spencer elmondásából arra lehet következtetni, hogy nem lesz teljesen XBOX-exkluzív a Rise of the Tomb Raider című játék, ám ami teljesen 100%, hogy jövőre csak és kizárólag XBOX One készülékeken lehet majd azt futtatni. Esetleg halványan reménykedhetnek az XBOX360 tulajok, hogy talán ők is megkapják majd, de a PlayStation és PC platformon még 2016-ban is kérdéses lesz a megjelenése. És még mindig nem tudjuk pontosan, hogy mégis mennyi ideig tart majd ez az állapot. Az én véleményem szerint készülhetünk legalább egy évnyi XBOX-exkluzivitásra, legkorábban 2016. Karácsonyán látjuk meg a Rise of the Tomb Raider című játékot a Steam Áruházban.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Sirandrish #14 üzenetére

    Nyilvánvaló volt, hogy nem vágják el magukat azoktól a bevételektől, melyeket a PS és PC platformokon játszóktól kaphatnak, de ezzel, hogy egy évig csak XBOX-on lesz a játék, sok rajongót szomorítottak el.

    Ami viszont nálam viszi a prímet - pedig nem vagyok kimondottan grafikabuzi -, de ha a Square valóban a lehető legnagyobb és legjobb minőségű Tomb Raider játékot akarja elkészíteni, akkor vajon miért pont az XBOX One mellett döntöttek, elvégre a három új-generációs platform közül (ONE, PS4, PC) ez a leggyengébb teljesítmény tekintetében? :F Persze, nyilván a pénz miatt, hiszen az MS csengetett nekik szép összeget ezért az exkluzivitásért, de akkor is...

    Az én véleményem szerint úgy fog lezajlani a dolog, hogy kiadják az XBOX One kiadást a lehető legmaximálisabb grafikával, amit még elbír a konzol, majd az egy évvel később megjelenő PS4 és PC változat sokkal szebb lesz, ezzel fogják úgymond "kárpótolni" a várakozásért a rajongókat. Mondjuk én abban is reménykedem, hogy mikorra mi PC-n kézbe kapjuk, addigra már kiforrott játék lesz, és az esetleg később megjelenő DLC-k alapból benne lesznek, mint a Definition Edition esetén is... :K

    De majd kiderül... :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Megerősítve a PC-s megjelenés!!! :C

    A PC GURU stábja pár mondatban összefoglalta nekünk, hogy mi a lényege a fenti nyilatkozatnak:

    - A Rise of the Tomb Raider PC-re és PS4-re is meg fog jelenni (a PS3-at nem említik).

    - A Crystal Dynamics csapata nagyon örül az exkluzivitásnak, és már régóta tudnak a dologról, magyarán nem a Square Enix hozta meg a döntést a fejük felett.

    - A csapat tiszteli a PC-s örökséget, és csak azért döntöttek az exkluzivitás mellett, mert így állításuk szerint jobb lehet a játék.

    - Nem volt szándékos a bejelentés körüli kavarás.

    És bár szinte biztos volt, hogy végül lesz PC-s megjelenés is, azért legalább az elején nem kellett volna ennyire félreérthetően fogalmazni. Mindjárt meg kellett volna mondani, hogy előbb XBOX One-ra jön, hogy minél többen vegyék meg miatta a MS új konzolját. Majd utána lesz XBOX360-ra is, elvégre az is XBOX... Majd ha lement a nagy hullám, megkapják a többiek is.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz huskydog17 #18 üzenetére

    "Yes, the language used was extremely vague. Still, most people figured it would eventually land on PC and PlayStation 4."

    Ebben a mondatban le van írva, miszerint a mód, ahogyan közölték, picit homályos volt, mégis, a legtöbben ki tudták venni belőle, hogy a játék végül PC-re és PS4-re is elkészül. Ennél többet nem is lehet tőlük várni jelenleg, a hivatalos PC-s bejelentést szerintem majd az XBOX kiadás debütálása után ejtik meg, addig nem akarnak foglalkozni egyik verzióval sem. És ez sajnos elővetíti, hogy egy szimpla konzolportot fogunk kapni, amit azt követően pár hónap alatt összedobnak, beletesznek pár DX12 effektet...

    MOD: Erről jut eszembe: az összes GCN-architektúrás VGA DX12-kompatibilis! A Tomb Raider pedig AMD játék, így a TressFX 2.0 mellett biztosan megkapja majd a DX12 támogatást is PC-n, pláne így, hogy legkorábban 2016-ban kapjuk meg a játékot.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz huskydog17 #18 üzenetére

    Sajnos tüzetesebben átolvasva az említett cikket, ez csak a szerző véleménye, vagyis - ahogy mondtad - továbbra is csak ködösítenek... :(((

    Egyszerűen nem értem, mi érdekük fűződik ehhez? Kevesebb példány fog elkelni belőle, ha előre bejelentik, hogy készül a PC és PS kiadás is? :F

    Tényleg, leesett... :Y A MS nem akarja, hogy előre tudassák, hogy készül a többi átirat, hadd higyjék azt a játékosok, hogy csak XBOX-ra lesz, máskülönben senki nem venné meg az "überfasza" konzoljukat. Mondjuk ha már ennyire okosak, úgyis kitalálhatnák, hogy aki akart, az már régen vett XBOX One-t, aki pedig a PS4 és/vagy PC mellett döntött, az úgysem fog már, mindegy, hogyan kapálóznak. Csak mások szórakozását teszik tönkre ezzel az exkluzivitással...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Rise of the Tomb Raider Game Informer Coverage Trailer

    Még a kommentekben is az XBOX-exkluzivitás miatt vitatkoznak, ahelyett, hogy a videóról beszélnének. Engem is idegesít, hogy először csak konzolra lesz, de mivel úgysem tehetek ellene semmit, már beletörődtem. Hadd kapják csak meg előbb az XBOX-osok, majd jól letesztelik, így mire kijön PC-re is, talán kijavítják benne az összes hibát. :DDD

    Ui.: Csak nehogy az legyen, hogy a "házi kedvenc" XBOX-on hiba nélkül jön ki, utána a PC kiadás meg hemzseg a bugoktól...

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    A Nixxes Software készíti az XBOX360 kiadást

    A Crystal Dynamics megkötések nélkül szeretne foglalkozni az XBOX One kiadással, így a korábbi generációs változatot átadták a Nixxes Software csapatának. A stúdió vezetője, Darrell Gallagher elmondta, hogy ők korlátozások nélkül vágtak bele a Rise of the Tomb Raider elkészítésébe, anélkül, hogy a korábbi konzolgenerációra elkészítsék azt. Ám mivel még mindig sok XBOX360 felhasználó van világszerte, így végül meggondolták a dolgot.

    Annál is inkább, mivel elvarázsolta őket az a technológiai demó, amit a Nixxes dobott össze. A stúdió egyébként korábban már bizonyított, a Tomb Raider Definitive Editiont és a Lara Croft and the Guardian of Lightot is ők készítették. Így hát ezúttal is ők dolgozhatnak a Rise of the Tomb Raider XBOX360 változatán, miközben a Crystal Dynamics teljes erővel az XBOX One kiadásra összpontosíthat.

    MOD: Megjegyzés: Remélem, hogy a PC változatot azért a Crystal készíti, nem mintha nem bíznék a Nixxesben, csak az elárulná, hogy a készítők már egyáltalán nem tartják érdemlegesnek a PC kiadást...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Logen88 #24 üzenetére

    Sajnos akárhogy is nézem, egyetlen betű sincs a cikkben, ami csak egy halvány utalást tenne rá, hogy valóban lesz PC verzió. Nagyon az az érzésem, hogy visszaköszön az a korszak, amikor reneszánszát élte az XBOX360. Akkor egy évet is várnunk kellett, mire egy XBOX játékból lett PC kiadás, ha lett egyáltalán belőle (Lásd: Mass Effect).

    Szerintem egyelőre még a gondolatukban sem szerepel ennek lehetősége, minden idegszálukkal csakis az XBOX One kiadásra fókuszálnak (Azt ugye, mindenki tudja / sejti már, hogy miért? :U )

    Viszont megmondom őszintén, hogy vérbeli PC-s játékosként tiszta szívemből kívánom nekik, hogy legyen rekord bevételük az XBOX kiadásból, mert akkor hamarabb foglalkozhatnak (Persze, csak ha a a MS is engedi nekik) a többi platformmal is. Ha nem lesz sikeres a játék XBOX-on, van rá esély, hogy PC-re már ki sem adják, mert a kisebb felhasználóbázis - no meg a warez :U - miatt nem éri meg nekik.

    Mondjuk az is benne van a pakliban, hogy amennyiben tényleg rekord eladást produkálnak, inkább azonnal nekiállnak a folytatásnak, hadd legyen még több eladott XBOX One. Ebben az esetben talán a Nixxes elkészíti a PS4 és PC kiadást, de a Crystal már nem fog velük foglalkozni. Az sem kizárt persze, hogy nem feledkeznek meg a többi platformról sem, elvégre ha más egyedül XBOX-on sikeres lesz a játék, akkor ugyanez garantáll PS-en és PC-n is. :K

    Az én olvasatomban a Crystal Dynamics idén kizárólag az XBOX One kiadással forglalkozik - olyannyira, hogy már az XBOX360 verzió sem érdekli őket :N -, és majd jövőre talán elkészül a PS4 és PC kiadás is, feltéve, hogy szándékukban áll, meg persze ha a Microsoft engedi nekik, hogy XBOX-on kívül másra is megjelenjen.

    MOD: Mondjuk a Windows 10 szintén MS termék lesz, ergo ha kiadnák DX12 alá, akkor szélesebb körben terjedhetne el az új oprendszer is. Pláne, hogy a Win7 és Win8 tulajok ingyen válthatnak egy évig.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Logen88 #30 üzenetére

    Messze van még karácsony, pláne, hogy először csak XBOX-ra érkezik. Majd ősszel beindul a marketing gépezet, ahogy közeleg a megjelenés. Addig még ráérnek.

    Egyébként pedig, akárhány Tomb Raider hír jelent meg, mindegyiknél csak olyan kommentek voltak - az XBOX-osakat kivéve, ofc. -, hogy "Mikor jön PS4-re és/vagy PC-re?" Erről persze egyáltalán nem beszélnek.

    Személy szerint engem addig nem is érdekel a játék, amíg nem mutatnak képeket és/vagy videót a PC kiadásból. Csak felidegesítem magam rajta.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Rise of the Tomb Raider - E3 Gameplay Reveal

    Fene essen ebbe a ***censored*** XBOX-ba és a hülye exkluzivitásukba! Most várnunk kell 2016-ig, pedig ha novemberben játszhatnék vele, már az is késő lenne.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Prosector #33 üzenetére

    Még abban is csak reménykedhetünk, hogy jövőre kiadják PC-re is. Ugyanis nem tudni, meddig lesz XBOX-exkluzív. Lehet, hogy egy teljes évig, akkor pedig jövő karácsony előtt nem sűrűn játszunk vele.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    Egy évig nem jön PC-re és PS4-re a Rise of the Tomb Raider

    A The Know című YouTube csatornán jelentették be, hogy megbízható, belső forrásból kapott értesülések szerint a Rise of the Tomb Raider című játék PS4 kiadása csak egy évvel az XBOX-os után, 2016. negyedik negyedévében fog megjelenni (Q4 2016). Ráadásul azt is elmondták - amit én kötve hiszek -, miszerint a PS4 kiadás ára mindössze 40 dollár lesz (Vagyis olcsóbb, mint egy PC-s AAA-játék).

    A PC kiadásról egyetlen szó sem esett, de valószínűsíthető, hogy a PS4 változattal együtt azt is kiadják. Az már nagyon szemét dolog lenne a Microsoft részéről, hogy ha arra 2017-ig kellene várni. Pláne, hogy egységesíteni akarják a mobilt, a PC-t és az XBOX-ot egyetlen nagy rendszerré.

    Én azért remélem, hogy ha valóban egy évig kell várni rá, legalább normálisan megírják a PC-s portot, nem fogunk vele úgy járni, mint a Batman: Arkham Knight PC kiadásával.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz keIdor #36 üzenetére

    Nem magával a konzollal, hanem a kontrollerrel van bajom. Ha lesz XBOX One-ra köthető egér és billentyűzet, akkor minden további nélkül meg fogom venni. Gamepaddel viszont képtelen lennék irányítani a játékot. Tudom, mert havernál XBOX360 kontrollerrel próbáltam, még a szétnézés is gondot jelentett, nem még az akció és ugrálás.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #40 üzenetére

    Első mérgemben én is így voltam vele és mind a mai napig nem bocsátom meg - és nem is fogom a későbbiekben sem -, hogy ennyire elkurvultak és lefeküdtek a Microsoft pénzének. Viszont sajnos bármennyire is elkeserít ez a helyzet, ha valóban kijön 2016. karácsonyán PC-re is, én tuti meg fogom venni, mert egyrészt rajongó vagyok, másrészt tetszett az előző rész is - most tekintsünk el a QTE-től... :U -, végül pedig az összes eddig megjelent epizód is megvan eredetiben, szóval ez is a gyűjtemény része lesz. :K

    Viszont abban nagyon bízok, hogy ha már ennyire hype-olják - érezhetően nem is magát a játékot, hanem inkább azt, hogy elsősorban a Microsoft támogatásának és az XBOX One képességeinek hála lesz ez ilyen frankó -, ráadásul a MS is fizeti őket, akik épp a Windows 10 kapcsán nyilatkozzák ezerrel, hogy egységesíteni kívánják a platformokat. Szóval remélhetőleg tényleg megoldják ezt a kompatibilitást, és ezentúl egyszerűbben és könnyebben át tudják portolni a játékokat PC-re is.

    Persze azzal tisztában vagyok, hogy ettől nem fogunk egy ígéretes XBOX-húzócímet előbb megkapni PC-re (marketing okokból), de legalább, ha már várni kell rájuk egy évet, legalább nem lesznek tömve bugokkal és nem valami optimalizálatlan fosok készülnek, melyek még a legdurvább PC-ken is csak köhögve futnak majd el... ha elfutnak. :U

    MOD: Szóval én kivárom azt az egy évet, egyelőre nem is nagyon foglalkozok a Rise of the Tomb Raiderrel, de az biztos, hogy ez az exkluzivitás-baromság később vissza fog nekik ütni, ha bármi baja lesz a PC-kiadásnak.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #43 üzenetére

    "Viszont, ha sima standard DVD tokos verzió lesz csak, akkor semmiképp sem veszem 0day. Valami különleges kiadást szeretnék megvenni ebből is, csakúgy, mint az előzőből."

    Én Survival Editiont vettem a 2013-as Tomb Raiderből, de csak azért, mert a Collectors Editionért sokalltam akkor 20K-t. Őszintén remélem, hogy jövőre is lesz valami megfizethetőbb árú (Max. 20K) gyűjtői kiszerelés, amiben nem csak egy DVD-tok lesz a kóddal és a lemezzel.

    Mert, a mai trendeket figyelembe véve, biztosan nem lesz 30-40K egy szobros CE-re. :( Sajnos ma már ott tartunk, hogy az alapkiadást adják olyan áron, mint egykor a gyűjtőit (13-15K), a valódi CE pedig 30-40K körüli összegekbe kerül, mert kézzel festett szobrot tesznek bele, ami engem speciel hidegen hagy. Közötte viszont nincs semmi, pedig jó lenne egy újabb Survival Edition 12K-ért. :P

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #46 üzenetére

    Ja, pláne a mondat vége, hogy "...exclusively on XBOX". :(((

    Azért hallani a közönségen is, hogy nincs az ilyenkor szokásos ováció a bejelentés végén, ráadásul a taps is elég szórványos. :U De hát mit vártak? Folyton megy a hype, hogy az új Tomb Raider a rajongók számára készül, pedig pont őket hagyják ki ezzel a hülye XBOX-exkluzivitással. Lara PC-n kezdte pályafutását, a legtöbb rajongó most is azon játszik, erre csak a kontroller-huszárok élvezhetik az új részt? Áh, hagyjuk is. :(((

    Ja, és ha a Micro$$$oft számára nem csak a drágalátos XBOX, hanem az agyon-ajnározott Windows 10 is legalább annyira fontos lenne, már rég be kellett volna jelenteni, hogy PC-n DirectX12 alá érkezik a játék jövő év elején. Na, akkor nem lenne ennyi fanyalgás. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #48 üzenetére

    Hát, tőlem lehet minden játék ideiglenesen XBOX-exkluzív, legalábbis addig, amíg egy évre rá normális PC-s portokat adnak ki belőlük. Na meg, ha bejelentéskor egyből letisztázzák, hogy az exkluzivitás időleges, jön PC-re és PS4-re is egy éven belül. A Tomb Raider esetén attól volt ekkora a felháborodás, mert kezdetben semmi időlegességet nem említettek, csak hogy XBOX-exkluzív lesz. Később, a rajongók felháborodása miatt enyhítettek picit a kedélyeken, de állítom neked, hogy mind a mai napig nem fogtak neki a PC kiadásnak, mert egyáltalán nem volt tervben, hogy kell vele foglalkozni.

    De majd elválik, én csak abban reménykedek, hogy nem az új DOOM vagy a Mass Effect 4 mellett érkezik, mert kettőre egyszerre nem fogja futni, márpedig ezek is tuti első napos vételek lesznek. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #50 üzenetére

    Na végre! :R

    Mivel eredeti Windows 8.1-em van, így ingyen fogom kapni a Windows 10-et, ergo ez a kitétel nálam nem lesz gond. :DDD Már csak használják ki benne a DirectX12-t is, és akkor minden adva lesz az újabb sikerhez...

    ...mikor lehet már előrendelni a PC verziót???

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #51 üzenetére

    "Remélem lesz valami különleges kiadás ebből is!"

    Én meg azt remélem, hogy nem kerül majd 40K-ba az a kiadás. Mert akkor szégyenszemre marad a normál. Nálam már 15-20K is nagy összeg, ráadásul tavasszal jön a DOOM is, utána az új Mass Effect... szóval be kell osztani a zsét. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #59 üzenetére

    A Windows Store és minden, ami digitális disztribúció - még a Steam is - nálam nem játszik, mert doboz nélkül az egész számomra semmit sem ér. Egy puszta bithalmazért nem fogok fizetni, ha nem tehetem ki a polcra. Ennyi, téma lezárva.

    Ami meg a Win10 Onlyt illeti: A MS tényleg nem akar ebből sokat eladni, ha mindenre exkluzív lesz. Előbb XBOX only, utána Win10 only, így akkor nem is tudom, mit reméltek. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #73 üzenetére

    Megmondom őszintén, felemás érzéseim vannak továbbra is. Minden egyes új videón, képen vagy infón sorra azt hangoztatják, hogy mekkora területek lesznek és hogy mennyi rejtélyes helyet tudunk majd kifosztani. Erre a videókon továbbra is csak a puszta akciót mutogatják. Tisztára, mint valami Assassin's Creed. Csak azért tanult meg Lara víz alatt úszni és fára mászni, hogy minél látványosabban tudja kivégezni a rossz fiúkat?

    Mikor adnak ki végre olyan videót is, ahol egy sírhely kifosztását mutatják be. Nem mondom, hogy lőjék le a poént - bár szerintem a logikai feladványok megint egy általános iskolás szintjéhez lesznek igazítva, nehogy a sok kontroller-huszár elakadjon -, de legalább annyit igazán mutathatnának, hogy mégis mire számítsunk. Ráadásul, ha már nem kötelező megoldani ezeket, legalább olyan cuccokat tegyenek a végükre, amik valóban hasznosak, ne csak ugyanaz az animáció ismétlődjön...

    Ami meg a DLC-ket illeti: A fémdobozon kívül az összes többi számomra teljesen érdektelen. Inkább plusz helyszíneket, extra sírokat adjanak az előrendelőknek, ne ezeket a semmire sem jó ökörségeket. Ezeket a kártyákat miért kellett beletenni? Persze, tudom, hogy minél több DLC-t adhassanak el hozzá, de most őszintén: gyűjtögetős kártyajátékot akarnak csinálni a Tomb Raiderből? A sírok végén is majd kártyák lesznek, vagy mi a fene?

    Komolyan, amennyire undorodtam az elején, hogy csak XBOX-ra jön ki idén, egyre jobban kezdem azt hinni, hogy ezzel mi, PC-sek csak jól jártunk. Legalább mikorra megérkezik, megtudjuk a konzolosoktól, hogy pontosan milyen is lett a játék, és még időben lemondhatjuk azt, ha nem tetszik, amit látunk.

    Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem érdekel innentől, pusztán csak szívesen látnék már valódi játékmenet videókat, ahol nem csak kivégzések, lopakodás és lövöldözés van, hanem valódi sírrablás. Mert engem az érdekel, nem az akció. A DLC-ket pedig feldughatják oda, ahová akarják, nekem fizikai extrák kellenek a játék mellé, nem pedig kártyák és skinek... persze nem kell 40K-ba kerülő szobor sem, de valami olyan kiadás jó lenne, mint 2013-ban a Survival Edition.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz #08052480 #80 üzenetére

    "Te aztan sosem hagyod ki az alkalmat, hogy megvillantsd a korlatoltsagod". :U

    Te meg soha nem vagy rest kötekedni.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Xerxész #84 üzenetére

    Igaz, de ennyi erővel akkor ne hívják Tomb Raider-nek, mert ez már minden, csak nem az. Legyen a címe mondjuk: "Bloody adventures of Lara Croft" vagy "Lara Croft the beautiful killing machine", mert akkor nem várná el senki, hogy sírokat kelljen benne fosztogatni. De ha már egyszer Tomb Raider a címe, ráadásul külön kiemelték, miszerint "nagyobb játéktér, több felfedezni való rejtély, titkos helyszínek", akkor abból is mutassanak valamit, mert eddig csak a gyilkolást láttuk.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #91 üzenetére

    Ez sajnos manapság a tendencia. Minden egyre drágább, míg a fizetéseink lassan a béka segge alatt sincsenek. Az összes premier játék, ami 2016-ban jön, 13-14K környékén indul, és ezek csak az alapkiadások.

    A DOOM normál kiadása pl. 15K-ért jegyezhető elő.

    És bár igaz, hogy ezek az árak módosulhatnak, de a tapasztalat sajnos azt mutatja, hogy csak felfelé. Minél nagyobb a hírverés és a várakozás egy adott játéknál, annál drágábban adják.

    Attól félek én is, hogy a Survival Edition - már ha lesz -, bőven 20K felett várható, pedig 2013-ban annyiba került, mint most az alapverziót hirdetik.

    Lassan egyébként teljesen mindegy lesz, 15K környékén van az a határ, amit ki tudok adni egy játékért, ha abba nem fér bele más, mint a normál kiadás, akkor az lesz belőle. Ha pedig oda jutunk, hogy már az alapkiadásokért is elkérnek majd 20K-t, akkor majd a virágboltban megvesszük megjelenéskor, később pedig leárazáson beújítjuk a GOTY változatot, ha 5K alatt lesz. :U

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz flamina #93 üzenetére

    Sajnos pont ez a baj, hogy manapság minden típusú játékot pontosan így készítenek el, hogy jellemzőek legyenek rájuk az általad felsorolt ismérvek. Akció, látvány, izgalom, minimális interakcióval, mintha csak egy filmet néznénk. Ezzel voltaképpen nincs is különösebb baj, pontosan ezt a célt szolgálják a manapság egyre jobban terjedő konzolos akciójátékok.

    A probléma gyökere inkább az, hogy a kiadók minél nagyobb profit elérésére törekednek, ezért úgy készíttetik el a fejlesztőkkel a játékokat, hogy azokat minél többen képesek legyenek végigjátszani. Mert így sokkal többen is veszik meg őket. Erre rájön, hogy egy ismert franchise és karakter - jelen esetben a Tomb Raider és Lara Croft - nevével még több vásárlót csalogatnak a kasszákhoz. Ez az ő szempontjukból érthető és nyilván, ha mi ülnénk a Crystal Dynamics igazgatói székében és zsíros csekket kapnánk a Micro$ofttól, mi is XBOX-exkluzívként adnánk ki azt, ahogy ők tették, minél inkább kontrollerre optimalizált irányítással, hogy minél többen megvegyék és lehetőleg mindenki egy új XBOX One konzollal együtt.

    Ahogy írod, te több akciót és QTE-t akarsz, ellenben nem hiányoznak a fejtörők. Nos, a Tomb Raider rajongók legtöbbje pont az ellenkező állásponton van, mert a franchise nem arról szólt eddig, hogy Larával Rambo módjára ellenfelek tucatjait kelljen megölni, minél látványosabb kivégző mozdulatokkal körítve, hogy így XP-t kapjunk. A Tomb Raider széria lényege épp az, amit te és a többi új-generációs játékos nem szívesen lát benne, vagyis a fejtörők és ügyességi feladványok. Pont emiatt, gondolom, nem játszottál még a 2013-as epizód előtt megjelent részekkel. Pedig nem kevesebb, mint KILENC (!!!) rész jelent meg előtte, ha nem hiszed, íme egy kép a Steam könyvtáram egy részletéről, nekem ugyanis mindegyik megvan eredetiben:

    Ne értsd félre, az égadta világon semmi közöm ahhoz, hogy ki hogyan szeret játszani, és távol álljon tőlem, hogy bárkit is befolyásoljak. Pusztán azt kívánom elmondani, hogy számomra pont azért nem tetszik a jelenlegi tendencia, mert igenis szeretem a Tomb Raidert, mégpedig olyannak, amilyen a korábbi kilenc rész során volt. A 2013-ban megjelent rebootot pont emiatt rendeltem elő azonnal, mert az egyik kedvenc szériámról van szó. Annál nagyobb volt a bánatom, amikor láttam, hogy a Tomb Raider is áldozatává esett az "új-generációsodásnak" - magyarul elkonzolosodott.

    Sokan haragszanak rám, amiért mindig a konzolokat okolom a visszafejlődésért, pedig szimplán csak félreértik, nem magukkal a készülékekkel van baj. Pusztán arról van szó, hogy az irányítón kevesebb a gomb, mint a klaviatúrán és egéren (Ezért a kezelőfelületet és irányítást le kell egyszerűsíteni), viszont sokkal jobban kézre állnak, könnyebb velük a kombókat és QTE-ket megoldani. Nekünk, PC-seknek pont emiatt van gondunk a kombókkal és QTE-vel, hogy billentyűzettel nagyon nehéz azalatt az egy-két másodperc alatt időre nyomkodni egymás után négy-öt gombot. Persze, meg lehet csinálni, én is végigvittem 100%-ra az új Tomb Raidert, ennek ellenére nem örülnék neki, ha az új részben több ilyen QTE lenne.

    Márpedig lesz, mert a kiadók érdeke, hogy minél többen vásárolják meg a Rise of the Tomb Raidert. Pontosan emiatt kellett a szériát rebootolni, mert le akartak húzni még pár bőrt Laráról, viszont tudták, hogy a mai játékosok zöme már nem boldogulna a sorozatra jellemző, logikai és ügyességi játékmenettel. Ehelyett átalakították az egészet egy szimpla akciójátékká, kiegészítve pár, általános iskolások által is megoldható nehézségű feladvánnyal, majd rásütötték a Tomb Raider nevet. Kész.

    A Rise of the Tomb Raider esetén pontosan ugyanezt a stílust erőltetik tovább, legalábbis a videókból ez jön le nekem. Nagyon mondogatják, hogy hallgatnak a rajongók visszajelzéseire és több kifosztandó sír, felfedezendő terület és titkos helyszín lesz benne. Viszont ebből eddig semmit nem láttunk, ellenben már vagy tucatnyi látványos kivégzést és egy rakásnyi, tök felesleges DLC-t igen.

    Véleményem szerint egy-két résznél többet nem fognak tudni kiadni így a Tomb Raiderből. Ha tovább erőltetik az akciózást, és háttérbe szorul a játék sava-borsát adó felfedezés, a rajongók el fognak tőle pártolni. Az egészben viszont az a legszomorúbb, hogy a Micro$oftot és a Crystal Dynamicsot ez hidegen fogja hagyni, hiszen nem fogja érdekelni őket, ha pár ezer rajongó nem veszi meg, helyette viszont pár millió új-generációs akció-őrült igen. Ezért vagyok szomorú.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #105 üzenetére

    Hát nem tudom, tényleg ott van grafikailag, és az is üdvözölendő, hogy végre nem a lövöldözésen van a hangsúly. Viszont lehet, hogy velem van a baj, de ebben a videóban én egy árva olyan részt sem látok, ahol valóban gondolkodni kelljen ahhoz, hogy továbbjuss. :F Mi a fenéért kell bele az a hatalmas, világító célkereszt, amikor ránézésre megmondom, hogy full lineárisak a pályák, el sem lehet majd benne tévedni.

    Nehogy már egy percre is meg kelljen állnod körülnézni, hogy magadtól találd meg a repedést a falon. :W Csak nyomd meg a gombot és megmutatjuk, mit kell csinálni. Hát ez marha nagy felfedezési élményt ad, mondhatom. :((

    Ettől eltekintve várós a játék, de továbbra sem értem, miért kell Tomb Raidernek hívni, amikor köze nincs az egészhez. Viszont az már tényleg jó volt, hogy megmutatták, ilyen is van benne, már csak az kellene, hogy legyen legalább egy tucatnyi ilyen helyszín minden pályán. És lehetőleg QTE-t egy darabot sem kérünk bele, különösen nem a főellenfeleknél, ahol egy rossz gombnyomás után újra kell kezdeni mindent az elejéről. :(((

    Sajnos ezek az új-generációs játékok közül már egyik sem lesz olyan jó, hogy rámondhassuk: ez a legjobb rész. Amilyen Tomb Raidert még szerintem a mai grafika- és akció-orientált világban össze lehetne hozni, az inkább a TR: Underworld-re hasonlítana felépítésileg. Annál bonyolultabb szerkezetű pályákat nem tudnának megvalósítani, mert ha nem lenne lineáris, nem tudnák olyan moziszerűre és valósághűre elkészíteni, hogy a mai grafika-huszárok megelégedhessenek a látvánnyal. :N

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Shing #107 üzenetére

    Nem is használtam, akkor felesleges lett volna játszani vele. Az egésznek pont a lényegét lövi le, ez olyan, mintha úgy fejtenél meg egy keresztrejtvényt, hogy bemásolod a megoldást a hátsó oldaláról. :U

    Egyébként félreértés ne essék, nekem is sokkal jobban tetszett már ez a bemutató, mint a korábbiak, és nem is vártam, hogy lelövik a poént egy-két rejtvény megoldásáról. Pusztán csak amiatt nyilvánítottam nemtetszést, hogy megint fogják a játékosok kezét, mintha önállóan nem tudnák végigjátszani a játékot. Nevetséges. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #108 üzenetére

    Szerintem az Anniversary (A legelső rész remake-je) volt a legjobb Tomb Raider, amit kiadtak. Ebben a részben sikerült a modern, szép grafika mellett megőrizni az eredeti rész felépítését. Íme egy kis ízelítő:

    Tomb Raider Anniversary Walkthrough - St. Francis Folly

    Szerintem itt kezdődik az igazi Tomb Raider, én valami hasonlót látnék már szívesen az elkövetkező epizódokban. Ezen látszik, hogy meg lehet oldani nem lineáris pályákkal is, ahol oda-vissza be kell járni a terepet kulcsok és relikviák után. És nem csak opcionálisan, hanem tényleg nem tudsz addig továbbjutni, míg meg nem találod őket. Nekem pont ez hiányzik a 2013-as részből és a most készülőből is. :K

    De várjuk meg a végét. Mindenképp meg fogom venni, ez már befejezett tény, remélhetőleg tényleg lesznek benne normális sírrabló részek is. Ha legalább a játékidő felét ezek teszik ki, már egy szót sem fogok szólni. Ami pedig az achievementeket illeti, a sírok megoldásaihoz kössék inkább, ne a szanaszét heverő gyűjthető GPS-adókhoz, amit hatalmas jel mutat már kilométerekről. :U

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz Aakisan #117 üzenetére

    Csakis PC-re. ;) Ezzel is megmutatjuk nekik, hogy nem minden XBOX, ami fénylik. :N Igenis, a PC felhasználók is megveszik a játékokat, nem csak XBOX-on lehet velük profitot termelni. Sajnos amíg a Micro$oft teletömi a fejlesztők zsebét, hogy exkluzívak legyenek a játékok, addig nem kerülhetjük el, hogy várnunk kelljen rájuk PC-re, de legalább így lesz saját verziónk is belőlük. :K

    Viszont mi, játékosok, legalább annyit tegyünk is meg érte, hogy PC-re vesszük meg a játékokat, ha már ennél többet nem tehetünk. Ha warezolunk, azzal magunk alatt vágjuk a fát. Ha XBOX-ra vesszük meg, azzal szintén azt érjük el, hogy előbb-utóbb minden konzolra jelenik meg, mert ott van profit. Egyetlen lehetőség van arra, hogy a fejlesztők PC-s kiadást készítsenek a jövőben:

    Vegyük meg minél többen a PC verziót!

    Így valóban teszünk is érte, hogy életben tartsuk a PC-s játékokat. Minden más esetben csak magunknak ártunk. Kontrollert lehet kötni PC-re is, úgyhogy aki nem szeret egérrel és billentyűzettel játszani, az se csak konzolban gondolkodjon. :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz keIdor #119 üzenetére

    Aki már megvett egy XBOX One-t, azt szerintem onnantól kezdve egyáltalán nem érdekli, hogy lesz-e PC verzió a játékokból, vagy sem. Tisztelet persze a kivételnek, de nem hiszem, hogy van ilyen.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz keIdor #121 üzenetére

    Elméletileg ezért lesz majd érdekes a DirectX12, mert az XBOX One és a Win10 is nagyjából ugyanúgy lesz képes futtatni az arra írt játékokat, egyedül csak pár kisebb módosítást kell elméletben eszközölni rajtuk. Ez mondjuk így leírva túl szépnek hangzik, hiszen a MS nem titkoltan az XBOX One felé akarja terelni a játékos népeket, nem Win10-re és PC-re. De majd elválik.

    Az viszont biztos, hogy még abban az esetben is, ha szimplán át kellene másolni az XBOX One-ra írt DX12 játékot PC-re, és már lehetne is úgy kiadni, akkor is lesznek exkluzív időszakok, mert máskülönben nem fogyna a konzol...

    (#126) TBT: Remélem, hogy a PC kiadás LEGALÁBB azt a színvonalat hozni fogja, mint az eddigi videókon látott XBOX One változat. Ez a grafika számomra így megfelelő lenne, már csak az kell, hogy ne legyen tömve bugokkal. Remélhetőleg nem az ünnepek után, kómás fejjel állnak neki a PC átirat elkészítésének... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #128 üzenetére

    "Persze lehet, hogy a ruhás/küldetéses DLC-ket nem kapjuk mi meg alapból (majd a PS4-esek a Complete Edition keretében), de ha a PC-s verzió szuper lesz, már fölösleges lesz lázadni és rinyálni az XBox exkluzivitásért meg az ingyen (kompenzációs) DLC-kért."

    Megmondom őszintén, hogy én tartok kissé ettől a nagy DLC-áradattól. Nem arról van szó, hogy hiányoznának az extra fegyverek, kártyák, ruhák és hasonlók, sokkal inkább attól félek, hogy látták a rajongók panaszkodását, már ami a kifosztható sírok kevés mivoltát illeti. Ezért most felcsigázzák mindenki kedvét, hogy sokkal több felfedezhető helyszín lesz benne, kifosztható sírkamrákkal.

    Nehogy az legyen a vége, hogy a valódi, tényleg jól megcsinált és hangulatos sírok DLC-ként legyenek elérhetőek, az alapjátékban pedig továbbra is csak minimális mennyiségű ilyen hely legyen. Mert akkor meg leszek lőve, DLC-ket nem tudok venni kártya hiányában. De még ha lenne is, akkor sem futná a keretből, mert 15K-nál többet egyelőre nem tudok rá költeni. Jön a DOOM, a Mass Effect Andromeda, és egy rakás más játék, amit 2016-ra csúsztattak. Legalább az alapkiadást meg kellene venni belőlük, viszont DLC-kre már nem lesz keret.

    Ui.: Ha úgy lesz, mint a 2013-as Tomb Raidernél, hogy az összes DLC multis és csak egy extra helyszín lesz (Az sem különösebben nagy), akkor nem fog zavarni a dolog.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #137 üzenetére

    Ja, tutira meg lesz pakolva minden földi jóval, és mire hozzánk elér, a gyengülő forint miatt lesz vagy 40K a CE. :( Én már nem bánnám, ha megmutatnák, milyen kiadásokat terveznek, mert ha nem lesz csak kétféle, a normál és a CE, akkor félek, hogy az alapkiadást sem ússzuk meg 15K alatt... :(((

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #139 üzenetére

    Szerintem meg lesz CE. Bolondok lennének nem kihasználni azt a pár százezer fanatikus Lara-rajongót, akik mindenképp megveszik a gyűjtői kiadást. Jómagam is szeretném, ha nem csak az alapváltozatra sikerülne összeszedni a pénzt, hanem beleférne egy speciális kiadás, ami fémdobozt és egyéb extrákat tartalmaz.

    Ám erre kevés az esély, mivel érkezik a DOOM és a Mass Effect Andromeda is idén, ha mindet meg akarom venni, valószínűleg meg kell elégednem a szerényebb kiadásokkal. A CE annyira nem izgat, mert bár én is nagy Lara-rajongó vagyok, 40K-t nem adok egy játékért, legyen benne bármi is. :N

    Pedig a Rise of the Tomb Raider mellett a DOOM is egy olyan játék lesz, amiből jó lenne egy speciális kiadás. :K

    A Mass Effect Andromeda viszont más, mert EA-BioWare játék, ami a sok jövőbeni DLC miatt (Melyeket valószínűleg az alapjátékból vágnak majd ki, ergo nélkülük kiherélt lesz a program), teljesen élvezhetetlen lesz. Márpedig én félkész játékért nem fogok fizetni. Majd ha lesz GOTY, amiben minden DLC benne van, akkor megveszem, de az EA nem arról híres, hogy efféle kiadást készít. Viszont ha nem lesz sok olyan DLC, ami megcsonkítja a történetet, akkor beruházok az alapkiadásra. Ellenkező esetben marad Mari néni sarki áruháza...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz oriic #142 üzenetére

    Remek. Assassin's Creed játékmenetek után most a Splinter Cellt láthattuk... :(

    Hol marad a Tomb Raider érzés? Nem arról volt szó, hogy felfedezni és sírokat kifosztani kell majd? Nyelvet tanulni, bejárni a környéket... miért kell egy ellenfelektől nyüzsgő táboron átlopakodni? Olyan kicsi a sziget, hogy körbekerülni nem lehet?

    Nem tudom... nem azt mondom, hogy rossz lesz, de egyre jobban az az érzésem, hogy nagyon jó ötlet volt előbb XBOX-ra kiadni. Majd meglátjuk, milyen lesz. Ha megint az akció fog dominálni benne és minden sarkon ellenfélbe ütközünk (Most azt hagyjuk, hogy nem muszáj megölni őket, a lopakodás is unalmas ilyen hosszú távon), akkor bőven elég lesz belőle a normál kiadás. De az is csak azért, mert eddig mindegyik megvan. :K

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz k-adi #145 üzenetére

    "Egyszer azért megy sírás, mert nincs lopakodás és Lara rambozik, most meg van "valamilyen szinten" erre jön a rinya. :D beszarás"

    Valamit félreértettél, de alaposan. Nem azért volt a sírás, mert nincs benne lopakodás, hanem azért, mert nincs elég felfedezés és ügyességi-logikai feladatok megoldása. A lopakodás a kutyának sem kellett, nem Sam Fishert irányítjuk, hanem Lara Croftot. Persze jó, hogy ki lehet kerülni a konfrontációt, de könyörgöm: mi a fenének kell egy egész hadsereg mellett ellopakodni??? A tábort el lehetne kerülni, csak pár őrszem mellett elosonni és kész. Ehelyett durr, bele a közepébe... ez az, amit nem értek.

    Éa még azt, hogy miért pont a Tomb Raider sorozatra leginkább jellemző sírrabló részek lesznek opcionálisan kihagyhatók, és miért nem lehet inkább ezeket az idióta, ellenfelektől nyüzsgő helyeket valahogy megkerülni? Például a videón is: el akarunk jutni a házba, ami mindennek tűnik, csak egy régészeti - kincskeresői szempontból kifosztásra alkalmaz helyszínnek nem. De Lara mégis oda akar eljutni, annak ellenére, hogy a terepet megszállta egy kisebb hadsereg...

    Vagy megint lineáris lesz az egész, és a hegyekben található sírokhoz csak a gerillák táborán keresztül vezet majd az út? A legelső videón, amit még az E3-on mutattak, egy medvével kellett megküzdeni, hogy bejussunk egy barlangba. Szerintem sokkal inkább ide való egy efféle harc, mint állandóan nyüzsgő gerilla-fészkeken átmenni...

    Összegezve: Kevesebb ellenfél, kevesebb akció, kevesebb lopakodás, kevesebb lövöldözés. Több sírkamra, több relikvia, nagyobb terep, több logikai feladvány, több rejtett helyszín. Így lenne az igazi.

    (#146) TBT: Valóban jobb, de én remélem, hogy azért nem sok ilyen rész lesz benne. Ellenben azt, amit a múltkor mutattak, ami az általad is említett szíriai videón volt, na, valami olyasmi tehetné ki a játék 99,99%-át. Akkor lenne Tomb Raider, és még az is csak jóindulattal.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #148 üzenetére

    Ja, sajnos változott azóta a célközönség. A mai új-generációs játékosok csak azt nézik, hogy milyen a grafika, meg hogy lehet-e benne lövöldözni... :( Ahol már mást is kell csinálni, mint gondolkodás nélkül haladni előre, azt nem sokan szeretik.

    Pedig már az Underworld sem volt az a "hű-de-nehéz" rész, sőt, megkockáztatom, hogy sokkal könnyebb volt, mint az azt megelőzőek. Mégis, szerintem olyan feladványok és pályák kellenének MINIMUM egy Tomb Raider játékba, mint ott voltak. Nem nagyon kellett megerőltetni ott sem az agyunkat, videóbejátszás mutatta a fontosabb tárgyak és kapcsolók helyét, egyedül az oda vezető utat kellett megtalálni, de az sem volt vészes.

    Ne legyen igazam, de meglátásom szerint ezért fog hamarosan minden játék ellaposodni. Mindegyikben ugyanaz a kaptafa: lineáris pályák, egy gombnyomásra előhozható - ha nem alapból a képernyőn virító - útjelzők, nevetséges feladványok, minél több darálás, vér és akció... :(

    Annak idején nekünk még internet sem volt, és a havonta megjelenő újságok mellékletein kívül nem kaptunk segítséget a játékok végigjátszásához. Manapság már ott a YouTube, megjelenés után pár nappal már fent vannak a komplett végigjátszást bemutató videók, ha valaki elakad, csak megkeresi a megoldást. Mégis, már ez is annyira fárasztó és unalmas egyeseknek, hogy inkább letörli a komplett játékot, minthogy csak egy percet is arra áldozzon, hogy utánanézzen a megoldásnak. :(((

    Szóval igen, én tudom, mi folyik itt, és azt is, hogy ez már csak negatív irányba fog változni a jövőben. Régen elég sok játékkal játszottam, és mégis, mindig akadt olyan új program, amit érdemesnek tartottam foglalkozni vele. Manapság viszont egyre kevésbé jön olyan cím, amit tényleg várok és már megjelenéskor meg akarom venni. Ezek egyike lesz a Rise of the Tomb Raider, de pont azért vagyok szomorú, hogy lassan már Lara Baba formás feneke sem lesz elég ahhoz, hogy megérje előrendelni... nekem legalábbis.

    (#149) k-adi: "És itt akkor fel is hívnám a figyelmed, a reboot szóra, mert emiatt több mindent újra vagy legalábbis másképp kell értelmezned a TR és Lara szempontjából."

    Igen, sajnos manapság mindent el lehet intézni ilyen egyszerűen. A fejlesztők olyan újra-kiadásokat készíthetnek, melyekben teljességgel mást kell csinálni és máshogy kell játszani, mint az eredetiben. Szimplán odaírják mellé, hogy "reboot" és ezzel részükről ők mossák kezüket. Nekik ez nagyon jó biznisz, mivel a címszereplő karakter és a széria neve elég biztosíték rá, hogy megvegyék a régi rajongók is, az új-generációs játékmenet pedig biztosítja számukra, hogy a mai játékosok is végig tudják azt vinni.

    Ám ezt egy-két résznél többel nem tudják nyereségesen megoldani, ezért kénytelenek néha engedményeket tenni a régi rajongók felé is. Ha pedig ez nagyon annak a rovására megy, hogy így már az új-generációs játékosok számára túl bonyolult és hosszadalmas lenne, szimplán vagy opcionálissá teszik őket, vagy a következő trilógiánál újra rásütik a "Tomb Raider reboot reboot" címet és onnantól mehet a Call of Duty mintájára a véget nem érő hent-sorozat...

    Ui.: Gerilla-táborokkal eddig nem nagyon találkoztam a korábbi részekben - leszámítva talán a Legendet -, de nekem már az sem tetszett nagyon, mert túl sokat kellett benne lövöldözni.

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #151 üzenetére

    Pontosan ettől féltem én... :( :(( :(((

    Szinte tudtam, hogy a gyűjtői kiadás szobrot is fog tartalmazni, amiből egyenesen következik a minimum 40.000 forintos ár. Nekem bőven elég lenne a fémtok a játék mellé, kiegészítve esetleg pár egyéb aprósággal, maximum 20K környékén. De félek, hogy ez a mai világban már nem megoldható...

    Talán, ha egy élő Lara Croft modellt is adnának mellé, akkor megérné azt a 45K-t ;] :U :P , de így...

    Reménykedjünk benne, hogy a CD Galaxis ad ajándékba fémtokot a PC kiadás előrendeléséhez, vagy lesz belőle egy köztes kiadás is, mint amilyen a Survival Edition volt 2013-ban... mert egyszerűen ennyit nem fogok tudni kiadni érte, pláne annak fényében, hogy utána jön a DOOM is, amiből szintén jó lenne valami kissé extra kiadás...

    Ui.: Az nem akkora meglepetés, hogy csak XBOX One-ra lesz CE egyelőre... majd a PC kiadás megjelenése előtt be fogják jelenteni azt is. Mondjuk én nem bánnám, ha PC-re nem jelenne meg ez a CE, mert úgysem lenne rá pénzem, viszont azt remélem, hogy fémtokot mellékelnek majd hozzá...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #163 üzenetére

    "- Flames of the Flamethrower will not affect Lara's outfit."

    Hű, akkor ezúttal már nem csak a haja, hanem a rucija is végig tipp-topp lesz? Most már arra is Drei Wetter Taftot kentek? :DDD

    "- Game is 15-20 hours."

    Aminek a felét megint az elszórt szemetek felkutatása teszi ki, melyeknek semmiféle hasznuk nincs, csak hogy meglegyen a 100% a végén...

    "- Syria is a Prologue."

    Na ne már, eddig ezen az egy helyszínen mutattak mást is, nem csak lövöldözést... ha a sírrablós rész csak prológus lesz, akkor ez lesz az utolsó Tomb Raider, amit megveszek. :(((

    "- You can fast travel back to Syria."

    Ó, vagyis később visszamehetünk még egyszer körülnézni a sírban, ha már unjuk a hentelést? Kedves. :U

    "- All traps are in slow motion."

    Persze, megint kellenek a véres halál-animációk... :U

    "- Lara will not use backpack."

    Persze, mert nyilván ha Larának saját erejére támaszkodva kell túlélnie a vadonban, még véletlenül sem szerezne be egy hátizsákot, amiben könnyebb cipelni a létfontosságú cuccokat... :U

    "- Can't confirm necklace physics yet."

    Hú, nyilván mindenkit az érdekel elsősorban, hogy miként viselkedik a nyaklánc...

    "- Survival Instinct can be turned off."

    Eddig sem használtam, szóval nagyon kellett ez... :)

    "- Multiple Difficulties. "Hardcore Mode" which will be manual healing only."

    Hűha, ha nem gyógyul Lara magától, az mindjárt HC módnak számít... :DDD

    "- Swan Dive and Handstand not included but a Dive is."

    Basszus, pedig nagyon állatul nézett volna ki, ha fejest lehetne ugrani a vízbe... :DDD A kézenállás mondjuk tényleg fölösleges, mivel nem szoknyát visel... ;]

    "- They're targeting 1080p/30fps."

    Még jó, hogy nem a PC változatról van szó, mert akkor most megsértődnénk... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #163 üzenetére

    - szerkeszteni akartam, erre elküldte még egyszer, bocsi - :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #170 üzenetére

    Hát, megmondom őszintén, hogy most picit bánom, miszerint nem lesz benne multi. Na nem azért, mert akár egy percig is multiztam volna. (Az előző részt sem próbáltam ki úgy, még az achik miatt sem visz rá a lélek, hogy multizzak, nem az én világom... :N)

    Egyszerűen arról van szó, hogy jobban örülnék neki, ha multis DLC-kkel lenne megpakolva, aminek a hiánya egy cseppet sem érdekelne, így nem kellene aggódnom az miatt, hogy megint csonkolt játékot fogok megvenni. Mondjuk a 2013-as Tomb Raiderhez csak egyetlen "Tomb-DLC" jött ki, ami egyáltalán nem volt nagy szám, pár perc alatt meg lehetett oldani, ha ilyesmi lesz itt is, akkor nem fog hiányozni. A különféle ruhák, extra fegyverek, kártyák és egyéb, ilyen haladást megkönnyítő cuccok teljesen hidegen hagynak, sőt, inkább örülök neki, hogy picit nagyobb kihívás lesz nélkülük boldogulni... :K

    Viszont picit tartok attól, hogy ki fogják használni a rajongók hiányérzetét, már ami a megoldandó feladatok és kifosztandó sírok kevés mivoltát illeti, így a tervezőasztalon igazán jól sikerült darabokat külön fogják adni DLC-ként. Bár az is benne van a pakliban, hogy mivel a mai, "új-generációs játékosok" zöme egyáltalán nem lelkesedik a gondolkodtató és ügyességi feladatokért, így nem éri meg erre alapozva sok extra bevételben reménykedni. (Kivéve a QTE-t, azért élnek-halnak, merthogy kontrollerrel könnyedén meg lehet őket oldani, ellenben a PC-sek annál jobban utálják, csakhogy sajnos az ő véleményük jelentősége elmarad az elsöprő többségben lévő konzolosokkal szemben... :( )

    Mindegy, azt akartam ezzel mondani, hogy remélhetőleg a DLC-k egyáltalán nem fognak tartalmazni semmilyen fontos dolgot, ami nélkül az alapjáték nem lesz teljes. Mert ha igen, részemről vége a Tomb Raider játékok megvételének... bár ezt elmondtam a Mass Effect esetében is, de lassan ideje lenne betartanom... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #174 üzenetére

    Helyes. Tonnányi multis és egyéb DLC-t kérünk, melyek egyáltalán nem fognak hiányozni számomra. Az egyszemélyes részt pedig csak ne csonkolják meg... :)

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

  • Vistaboy

    veterán

    válasz TBT #181 üzenetére

    Akció, lopakodás, akció, lopakodás, akció, akció, némi gyűjtögetés, akció, akció, lopakodás, némi ugrabugra, akció, akció, lopakodás, akció, akció... stb.

    Kezd egyre kevésbé tetszeni az arány. És hol vannak a beígért sírok? :F

    Á, lassan túl öreg leszek a mai játékokhoz. :DDD

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák