Új hozzászólás Aktív témák
-
VeilSide1992
csendes tag
Sziasztok.valaki tudna segíteni.A következő a gondom: letöltöm a játékot telepítem.eddig ok leszedtem hozzá ezt a modot:[ONLY2.3] Project D 2.3 [JP] Update by AMAGI 12.03.06
bemásolok mindent a megfelelő helyre de a játékban nemlátom se a kocsikat se semmit..sőt ahogy belépek nem is lehet kiválasztani a modot mert nem mutatja.mi lehet a gond?
-
zodo
nagyúr
válasz VeilSide1992 #1503 üzenetére
Lehet rosszul értelmezem de amit kiemeltél mint "mod" az csak egy frissítés (vagy hívhatjuk patchnek is) ami a 2.3-as modhoz készült és ezzel új autók és hangok érhetőek el az adott modban.
-
ATSSHD
csendes tag
hello mindenki!
tavaly az rft 2011-el ment a bajnokság nálunk, idén viszont az RFE Tyre pluginos Total 2012-vel megyünk, az lenne a kérdésem hogy a tyre plugin miatt egy rfactor restart után már a replayben a gumik kockák és mindenféle színűek, viszont én pedig szeretnék összefoglaló videokat készíteni! de nem tudom hogyan, mert így marha ronda valakinek valami ötlet hogy lehetne normális a replay, mármint a gumik kinézete? köszi bármi ötlet jöhetez a 2 verzió nem müködik ennyit már tudok:
"rFactor\Plugins\RFE\Config\Ebben a mappában van egy RFETire.ini, ha ebben ezt a sort módosítod:
EnableLogFiles = true
Ha "true" helyett "false" szerepel itt, akkor a plugin nem logolja a gumiváltozásokat, a replay ezekből próbálja visszanyerni az infót, csak nem tudja. De ha így van akkor egyszerre csak egy félét fog megjeleníteni az autón.
2. lehetőség
Az rFactor/ReplayFridge/Plugins mappába is bemásolod az RFETire.dll-t a Plugins mappából.
Nekem ekkor is ugyanaz lett az eredmény, cserét nem mutat, de ez le is volt írva, hogy nem működik."[ Szerkesztve ]
-
Inspirat
csendes tag
Háj!
Belinkelem a yt csatornámat,ha valaki kíváncsi pár rft 2012 modos belső camos online menetre,összefoglalóra. -részben
Nyugodtan fel lehet iratkozni,visszamegyhttps://www.youtube.com/user/csekemartin/videos?flow=grid&view=0
-
slayer006
addikt
Sziasztok
Van arra valamilyen lehetőség a programban, hogy akkor is mutassa az autó adatait (gumi hőm., kopás, vízhőfok, stb), ha a gép vezeti az autót?
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
slayer006
addikt
válasz N€T0X|N #1508 üzenetére
Én a saját beállításaimra gondoltam, mikor az AI átveszi az autóm vezetését. Olyankor nem jelzi tovább, pedig nekem hasznos lenne.
Még 1: verseny közben a fastest lap kiíratására van megoldás?
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
slayer006
addikt
válasz N€T0X|N #1512 üzenetére
Majd igyekszem.
Köszönöm a tippet ez nagyon jó, bár egyszerűbb is elég lenne. Gondoltam, ha ennyi mindent megváltoztattak már a játékban (kb. 2 éve nem használtam), akkor egy fastest lap mod is köztük van.
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
slayer006
addikt
Valaki használja a Grand Prix 1979 2.01 MOD -ot?
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
slayer006
addikt
Feltelepítettem egy 'üres' rFactorra a pályacsomaggal együtt. Működik is faszán, de van egy kis gond. Hiányzik egy csapat a Team/Vehicle menünből. a Saudia Williams Cosworth FW07.
A Ligier és az Arrows között kellene lennie 27 ill. 28 -as rajtszámmal. Az autó adatai megvannak a könyvtárszerkezetben (Vehicles), az .rfm; .veh; .gen fájlok is megvannak. Amennyire átbogarásztam őket ahová hivatkozás van belőlük, ott megvan a file is.
Három különböző gépen próbáltam, ebből kettő szűz rFactor volt mégsem jelenik meg.
Valamit biztos elnézek, de mit??
Ha valaki nagyon vágja a MOD -olást belenézhetne ebbe (nem nagy ~260MB), hátha tudna megoldást."Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
zodo
nagyúr
válasz slayer006 #1518 üzenetére
Az a "bonus car"
Viccet félretéve passzolom a kérdést.
Tényleg ott van mindhárom szériában a Williams 27 és 28 -as verdája.
Amennyit én értek hozzá a . rfm és .veh fájljaik tartalmilag jónak tűnnek.Viszont feltünt hogy ezeknél a verdáknál az alábbi sorok mellett nem 0 (nulla) áll mint úgy általában a .veh fájlban.
BaseVehiclePrice=700000
UnlockExperience=500Természetesen átírtam mindkét értéket 0-ra de semmi változás.
Egyik szériában sem mutatja ezeket az autókat.
Őszintén szólva most hallottam/olvastam róla először hogy van ilyen "tapasztalati pont" része a játéknak. -
slayer006
addikt
Köszönöm, hogy foglalkoztál vele.
Valószínű, hogy ott lesz a kutya elásva. Már csak a megoldás kellene. Át kell bogarászni vmi rfactor modder oldalt a megoldásért.
Bár ne tetszene ennyire, akkor hagynám a 3.14csába."Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
N€T0X|N
őstag
-
zodo
nagyúr
válasz N€T0X|N #1521 üzenetére
Ez fain.
Nem mintha érdekelne de nálam sincs meg valamiért ez a csapat.Közben keresgéltem neten (igaz nem írták sehol hogy csak offline érdekes a tapasztalati pont de mondjuk ott próbálja/próbálná ki elsőként a játékos az adott modot) és átírtam a UserData\játékosnév\ANY_DEV_ONLY.cch és a modhoz tartozó.cch fájlokban a [CAREER] Experience= értékeket.
A varázs ISI_BABYFACTORY vagy ISI_SKENDERBEU trükkök sem segítettek. -
slayer006
addikt
válasz N€T0X|N #1521 üzenetére
Hello
No ez érdekes. Véletlenül nem a Grand Prix 1979 v2.01B van fenn neked? Mert ezt már nem lehet letölteni, a RAR második feléhez kódot kér a Medifire.
Könnyű megkülönböztetni, mert abban már van Michelin gumi is.Ha megvan még becsomagolva, feltennéd valahová ha Szépen Megkérlek?
zodo: Azokat én is próbáltam, zéró eredménnyel.
[ Szerkesztve ]
"Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
N€T0X|N
őstag
Bár lehet, hogy online sem engedi választani, ha nincs elég exp. De épp ezért nem az any dev only-ban kell átírni a sort, mert akkor az nem fog működni. Minden modnak van egy saját *.cch-ja, olyankor abban kell hozzáadni, mert az any dev only csak akkor műxik, ha az all cars and vehicles modot választod, ami online elég ritkán fordul elő.
2.01-nek vallja magát simán, de a Ferkán és a Renault Elf-en Michelin gumi van.
Feltenném valahová, de már feltettem 1x. [link]
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
slayer006
addikt
válasz N€T0X|N #1524 üzenetére
Köszönöm, örök hálám!
Ez lesz az, amit keresek.
Láttam ezt a feltöltést, mikor kerestem a 2.01B -t, de már nem volt erőm mindent letölteni ami nem jelöli magát annak. Hiba volt.
A régit törölni kellett, mert nem minden file -t ír felül vannak újak is."Nem könnyű apának lenni, mikor a gyerek a lázadó korszakát éli." - Darth Vader
-
zodo
nagyúr
válasz N€T0X|N #1524 üzenetére
.cch említésekor írtam hogy az adott mod .cch fájljaiban is átírtam a pénz és tapasztalati pontok értékeit de ettől függetlenül nem volt a választható csapatok/autók közt semmilyen formában akár az összes mod és pályát vagy a telepített 3 sorozatokat, egyenként választva sem.
Viszont leszedtem tőled, (első ránézésre a fájlnevek itt-ott más néven szerepelnek de az állományok/könyvtár szerkezet és méreteik szinte kopra egyeznek azzal a verzióval amivel mi próbálkoztunk) felülírtam minden fájlt és lás csodát ott a Williams csapat.
-
Kephamos
addikt
Üdv!
Van rá valamiféle mód, hogy kipróbáljam az rfactor2-t mielőtt megvásárlom? Elsősorban iRacing szintű igényességre és valósághűségre vágyok, csak valamivel olcsóbban.
-
N€T0X|N
őstag
válasz Kephamos #1529 üzenetére
Egyelőre csak megvenni lehet. Illegális verzió kipróbálást ugyebár tilos reklámozni, de azért jegyzem meg, mert ha eszedbe jutna úgy megnézni, semmiképp ne tedd, mert jóformán kicserélték azóta a játékot, így semmiféle következtetést nem lehet abból levonni.
30 napos pénzvisszafizetési garancia jár hozzá, ha megveszed, tehát lényegében így tudod kipróbálni hivatalosan, mert még nincs ingyenes demó.Sent from my keyBoard
-
Kephamos
addikt
Aha. És mit lehet elmondani róla? Mondjuk iRacinghez vagy LFS-hez képest milyen?
-
goodboy007
senior tag
Hali!
Ezt a kocsit honnan lehetne letölteni? Nem akarom elhinni, hogy az egész neten, csak ezen, a már halott linken volt elérhető ez a Rally Legends MOD, amiben benne van.
rfactorcentralt már áttúrtam, ott nincs semmi.[ Szerkesztve ]
"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007
-
Cobb
tag
rFactor TFTC BMW 135i@Brands Hatch Practice Lap 1:35.678
Kicsit zavaró a WTCC-ből áthozott hang..., de egyébként nagyon rendben van a mod!!!
performance, cool and quiet
-
Cobb
tag
rFactor TFTC BMW 135i@Brands Hatch Hotlap 1:34.7
Kb. 5 tized maradt benne a jelenlegi setup-al!
performance, cool and quiet
-
-
Doomgiver
aktív tag
Üdv!
rFactor mod készítéssel foglalkozik valaki? Esetleg van valami anyag ami segítene elindulni? Az életemet el googleztam már de semmi bíztató..
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
zolee5016
őstag
Sziasztok...van egy alap rFactor játékom...milyen modokat ,és holnnan érdemes leszedni hozzá kezdésképp...apróból van cd verzió
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
Cobb
tag
válasz zolee5016 #1540 üzenetére
Mod az Tőled, függ, hogy milyen autóval szeretnél játszani.
Gyakorlatilag bármilyen autó megtalálsz a játékhoz, és sok-sok versenypályát is...!kezdésnek nézz körül itt...rfactorcentral regelni kell...!
gphungary+ gOOgle
MOD:
Patch-t azt sajnos nem fogsz találni...! DX9 a legjobb grafika!!! Tegyél fel mindent maximumra...!
Egyébként vannak modok amik elég jól néznek ki...![ Szerkesztve ]
performance, cool and quiet
-
N€T0X|N
őstag
válasz Doomgiver #1539 üzenetére
Egy mod elkészítése elég sok lépésből áll... kell a működő 3d modell, a hangok, a fizika, ami szintén sok részre bontható - gumi, motor, fejlesztések, váltó, felfüggesztés, illetve maga a kasztni (szárnyak, diffúzor, futóműbeállítások, erőátvitel beállítások, súrlódás, légellenállás, stb. meg az ilyen alap dolgok, mint súly, súlyelosztás, benzintank, pit beállítások és tsai) - és rengeteg munka, hogy jó is legyen. Közben némi alap fizikai tudás sem árt, mert néhány képlethez kell, pl. leszorítás/légellenállás.
Már eleve az, hogy adott autóról megkeresni a valós infókat, utána pedig a lehető legreálisabban implementálni a játékba, ha egyáltalán lehet, mert nem képes 100%-ra minden esetben.
Általános, mindenre kiterjedő leírást nem nagyon lehet találni google jóbaráttal sem. Ha 0-ról akarod elkezdeni, akkor hosszú hónapok kérdése, mire belejösz és olyat is el tudsz készíteni önerőből, ami használható lesz (ez csak a fizikai részre vonatkozik, ha tudsz modellezni, vagy azt máshonnan veszel, az relatíve könnyen megvan, a hangok már neccesebbek, de az is inkább idő és pöcsölés kérdése).
Én kb. másfél éve kezdtem komolyan a fizikával foglalkozni (szintén kb. 0-ról) és most tartok ott, hogy már egy autószerű valamit le tudok rakni az asztalra, ha kell.[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
Dózer
tag
válasz N€T0X|N #1543 üzenetére
Milyen autóval/autókkal foglalkozol?
Azért érdekelne, hogy pontosan milyen képletek alapján számolod például a leszorítóerő/légellenállást, mivel már 2 éve fejlesztek egy formula autó fizikát (RFT11 1.0), de igazából abszolút érzés alapján és nem is nagyon találtam leírást, ami megfelelő referenciapont lenne. A legnagyobb mágia a Gumi Slip Curve-jai, a hossz/oldalirányú viselkedésének különbségei illetve, hogy léteznek-e meghatározott drag/lift arányok vagy az inkább (főleg egy formula autóesetében), csak ahogy kiadja.
Az aktuális verzió: [link]
RFT 12 1.0-val kompatibilis jelenleg, de értelem szerűen bármelyik autó alá be lehet szerkeszteni.
Az RFT12.dll csak az RFT12-vel megy, de van benne egy Coada kezdeményezés is már.Ha kipróbálnátok, véleményeznétekés és korrigálnátok a hatalmas aránytalanságokat, azt megköszönnöm.
[ Szerkesztve ]
a Williams pilótája nem sokkal a teszt megkezdése ELÖTT, délelőtt negyed tizenegy körül "brutális" kört autózott,
-
#70869248
törölt tag
válasz Doomgiver #1545 üzenetére
Sztem sajnos kevés az hogy van rá idő...eleinte nagyon jó érzés moddolgatni, persze 'kölcsönvett' cuccok keverésével és okoskodásokkal, aztán rájön az ember hogy azon a pályán amin teszteli tök jó, de más pályákon nem, kéne egy alapsetup....és jönnek az anomáliák...talán még azokkal is megküzdesz, helyére rakod a felfüggesztést, pozicionálod a tankot,kerekeket..stb. Közben zavarba hoz hogy a fizika nem elég részletes (láttam már kocsi mögé 2 méterrel elhelyezett benzintankot, össze-vissza felfüggesztést, lökött teljesítménygörbék), aztán még jobban belemész, beleturkálsz a motorgörbékbe és a váltásokba, és persze a hangokba...
...és akkor még ott van a gumi, mindent fel tud borítani.
Szal hiába a sok idő, nagyon könnyen leereszt az ember a kezdeti felületi sikerek és az ezekből ébredő lelkesedés után.
Nulla tapasztalattal nulláról kezdeni szinte esélytelen.Szal sztem ha van sok időd, állj be egy csapatba, és vállalj munkát...amihez van kedved, modellezés, festések, hang (lényeges!), csak gumi, csak motor, csak alapsetup...stb.
nem rFactor, de vannak óriási arcok, mint pl. Kunos...de még ő is, a rengeteg tapasztalatával, és elhivatottságával nagyon sok ideig hegeszti a gumikat, a fizikát...lásd Assetto Corsa (ami a legütősebb cucc lesz szvsz).
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
Formula autónál azért viszonylag könnyű a dolog, mert tudjuk, hogy valahol 170 és 200 között elkezd termelni annyi leszorítóerőt, ami a saját súlyával egyenlő (pontosabban azzal a nyomással, amivel álló helyzetben ránehezedik az aszfaltra).
Ezen kívül nagyjából tudni róluk, hogy az első-hátsó szárny, a diffúzor, meg a "többi" (mert azért a kasztni is benne van a dologban) kb. milyen arányban felelős a leszorításért, így ezeket arányosan elosztva ki lehet hozni valami "valóságtól nem túl távoli" dolgot.
Mindeközben azt is tudjuk, hogy rohadtnagy légellenállásuk van, ami elvileg számolható, csak nagy kérdés mennyire pontosan, mert tudni kell hozzá a pontos felületet, a dőlésszöget, légellenállási alaktényezőt. Szárnyak esetében amúgy nagyjából 3:1 arányban áll a leszorítás vs légellenállás mértéke. rFactor a diffúzornak tudtommal nem számol légellenállást, így a szárnyakkal lehet variálni (pedig azért annak is van), meg egy formaautó alaktényezője amúgy elég szar 0.40 feletti, ezt külön kell beállítani. Ha tudnánk a pontos leszorítását, elvileg abból az alaktényezőt is ki lehet számolni.
Ez ugye mind a .hdv-ben van, amiről ITT elég sok hasznos infót találsz. Nincs meg végig, de az aero benne van.Sent from my keyBoard
-
Dózer
tag
válasz N€T0X|N #1548 üzenetére
Ezekről az arányokról (első/hátsó/diffúzor/kasztni) tudnál adni valami iránymutatást?
Szerencsére a HDV-t elég jól ismerem, szóval az ilyesmi az érdekesebb, mint hogy 170 körül kezdik el termelni a súlyuknak megfelelő leszorítóerőt. Illetve, mint modder talán technikailag jobban tudnád értékelni a mostani állapotot, így megköszönném ha kipróbálnád. Hátha tudsz valami hasznossal szolgálni.a Williams pilótája nem sokkal a teszt megkezdése ELÖTT, délelőtt negyed tizenegy körül "brutális" kört autózott,
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...