-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goert
csendes tag
Sziasztok. Ma kétszer is elutasították az alap revolut MC kártyámat vásárlásnál, többször is próbáltam. MOL és Lidl. A revolut appban pending tranzakciók szerepelnek, a boltban viszont egyértelmű elutasítva blokkot nyomtatott a POS terminál. Korábban voltak sikeres vásárlásaim ezzel a kártyával.
Másnak volt ilyen ma vagy máskor?
-
Goert
csendes tag
chateltem fél órát a supportjukkal, és annyit tudtak mondani, hogy elképzelhető, hogy bizonyos kereskedések nem fogadják el a pre-paid típusú debit cardokat, ők nem látják az elutasítás pontos okát.
valaki szokott fizetni Revolut kártyával Lidlben, vagy Mol kutakon? általában valahol tapasztalatok olyat, hogy visszadobják a kártyát?
-
Goert
csendes tag
köszönöm a javaslatodat, ez volt az első, amit átnéztem. a support is visszaigazolta, hogy a kártyával minden rendben, ideértve a security beállításokat is.
egyébként ha ilyen átmeneti kártyaletiltás lép életbe, akkor az app nem jelzi, hogy amiatt hiúsult meg a vásárlás? nekem konkrétan sikeresnek jelölte, és pending tranzakció maradt.
-
Goert
csendes tag
válasz szabi__memo #1186 üzenetére
így van. ez az elsődleges különbség.
közben sikertelen online vásásrlás és sikertelen Tesco vásárlás is volt a Revolut szerint problémamentes kártyámmal, szóval kezd egyre érdekesebb lenni a történet. a legnagyobb gondom, hogy a Revolut support semmit nem tud segíteni, azt mondják, hogy náluk annyi látszik, hogy nem jön válasz a "merchant"-tól, vagy lehet egy "connection issue", szóval ők képtelenek segíteni abban, hogy mitől van az egész. mindezt persze úgy, hogy 2-3-szor próbálkozom paypassal, chippel, majd csodák csodájára egy másik kártyával tökéletesen működik minden.
ez nem túl megnyugtató eddig. kb. a korábban működő kártyámmal nem tudok vásárolni. keressem meg az OTP-t az online, vagy a Tesco-t a sikertelen vásárlás miatt a pénztárnál kapott visszautasított fecnivel? vagy szerintetek mi a teendő ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
Goert
csendes tag
válasz szabi__memo #1188 üzenetére
kezd egyre gyanúsabb lenni, hogy nálam a hiba. vagy valamit csúnyán benézek, vagy valami olyan tiltást sikerült összeszedni, amit az "egyszeri" supportosok nem látnak, ezért ugyanazt ismételgetik.
egyébként ti használjátok vásárlásra a kártyát itthon? senki nem tapasztalt mostanában, vagy korábban ilyet? a kevés válasz alapján kicsit úgy érzem, hogy senki nem használja itthon a kártyát.
-
Goert
csendes tag
válasz Watcher45 #1195 üzenetére
köszönöm az ötleteket, végül helyreállt a kártyás fizetés.
1,5 órát chateltem a supporttal, miután resetelték a kártyát, és azóta működik (koppkopp)
egyébként a privát véleményem az eddigiek alapján negatív. a support lényegében nem sokat tesz hozzá a robothoz, és a FAQ-hoz, ugyanazokat a frázisokat tudták csak ismételgetni: nem mindenhol fogadják el a pre-paid kártyát, és a kedvencem, miszerint néha connection issue-k vannak a payment processor szolgáltatással, amik átmenetileg problémát okozhatnak, és a hétvégén is volt ilyen. mondtam, hogy semmi gond, adjon egy linket a hivatalos announcementre, ahol leírják, hogy milyen típusú kiesés volt mettől meddig, mert nekem a szombattól hétfő reggelig nem egy átmeneti issue-nak tűnik. ilyen bejelentés persze nincs, de próbálgassam újra. erre elmondtam neki, hogy ezzel kijelenti, hogy az ügyfeleket nem tájékoztatják megfelelően, és ez egy best effort szolgáltatás.
tanulság, hogy mindig legyen nálatok tartalék kártya, vagy kp. sajnos ez így még nem egy megbízható fizetési eszköz. remélem másnak jobb tapasztalatai vannak.
-
Goert
csendes tag
válasz hedgehog #1202 üzenetére
szerintem is alap, hogy kell tartalék bankkártya, ezzel nincs is gond. viszont ha a premium előfizetést nézzük, évi 82 euróért elvárnám, hogy ne álljon le a rendszer értesítés nélkül egy egész hétvégére. ha csak néhány felhasználót érint, mint amilyen az én esetem is volt, akkor sem ártana mondjuk egy announcement, vagy ha nem is publikus announcement, legalább a supportosok lássák, és tudjanak egyértelmű választ adni a hibabejelentés esetén.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...