- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- DIGI internet
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkecsi
csendes újonc
válasz Lizingrider #3815 üzenetére
Kis összegeknél nem, de most, hogy 100k ft-ot ráraktam, DEBIT kártyámnál kérte az igazolást!
-
Oliverda
félisten
válasz Lizingrider #3815 üzenetére
Debitnél is megy.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #3857 üzenetére
Erre is van utalás, konkrétumok nélkül. Hogy miért konkrétumok nélkül, azt nem tudom, lehet, hogy a trükközések kiszűrése miatt.
Ebből a szövegből én azt sejtem, hogy ha valaki limit közeli összeggel tölti fel, attól kérnek be dokumentumokat. Aztán lehet, hogy nem így van, lehet, hogy random a dolog és azt sem tudom, hogy régen, pl amikor Hotdog fórumtárs nagy összegeket utalt rá, létezett-e ilyen. Ez csak az én következtetésem azok alapján amiket itt olvasok, és amit a súgóban olvastam.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Brandynew
őstag
válasz Lizingrider #4198 üzenetére
Jó lenne megfejteni, mi alapján csinálták.
Leírod a "paramétereidet"? Melyik ország, melyik bank, hány éves vagy, milyen állampolgár stb.
Illetve még arra is gondoltam, hogy esetleg közrejátszhat az, ha valakinek rootolt telefonja van... passz.
-
alex devil
senior tag
válasz Lizingrider #4198 üzenetére
Én másodszorra (a kötelező 3.500.- után) töltöttem rá 50.000.- HUF-ot és nem zároltak.
A kártyát automatából való kp felvétellel is aktiválhatom vagy csak vásárlással?
S23
-
xcsabo
senior tag
válasz Lizingrider #4198 üzenetére
Én is töltöttem fel 60000 Ft-ot és semmit nem csináltak
-
Lizingrider
csendes tag
válasz Lizingrider #4209 üzenetére
Na még annyi, hogy az OTP debit kártya nem fizikai kártya, hanem egy Mastercard web kártya, nem akartam közvetlen a fizikai OTP kártyám használni. Olyat egyébként sehol nem olvastam, hogy ez ne lenne engedélyezve, de az az ami nem standard.
[ Szerkesztve ]
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4209 üzenetére
Vásároltál is a kártyával? Amit leírtál, az alapján nem, hanem csak oda-vissza utalások mentek... lehet hogy ez kevés volt nekik
-- aka p3d3str1an
-
nutfile
aktív tag
válasz Lizingrider #4198 üzenetére
én régebben használom, pont ma toltam volna fel 200k-t. nem engedte napi limit miatt (amit persze nem tudok, h mennyi...), de 150k siman felment, semmi zárolás.
tényleg azon múlik, h használni, használni, használni[ Szerkesztve ]
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4220 üzenetére
Ugyanez volt, szintén pénteken egy hete. Kedden jött chat válasz, ott helyben becsatolhattam a dokumentumokat, aztán még aznap feloldották a korlátozást.
Próbáltam érdeklődni, hogy ha hirtelen az többszörösét tölteném fel annak, amire bekorlátoztak, akkor mi lenne, de ezt lepattintották. Nem is értem, akivel chateltem, felajánlotta, hogy átirányít a customer supportra a kérdéssel, miközben én addig is azzal voltam, hogy velük beszélek.
Nagyon remélem, hogy ezek után azért már nem lesz korlátozás, mert ha titkos szabályrendszer alapján lassan kell felépíteni egy preferált history-t, mire el lehet kezdeni normálisan használni, akkor nem feltétlenül éri meg a szívást, és inkább marad a TransferWise.
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4269 üzenetére
Szerintem a revoluton kell kialakulni egy használati történetnek. Hát amivel feltöltesz rá, honnan tudná a revolut, hogy mire használod?
We were here
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4269 üzenetére
Elvileg az újonnan hozzáadott kártyákról indított napi feltöltési összege korlátos, amely korlát idővel emelkedik. Ehhez gondoltam, hogy az adott kártyához kell feltöltési előzményt építeni, hogy nagyobb összeget is elfogadjanak róla.
[ Szerkesztve ]
-
streng
csendes tag
válasz Lizingrider #4270 üzenetére
- Pedig úgy is megy. Fizetés kérése olyan kontaktnál, akinek nincs Revolutja, gyárt egy linket. Elküldöd,kész.
- Fizetések-nél a kérés fülön fent a nevek felett van olyan, hogy "Fizetési hivatkozás" - ha innen indítod bárkinek elküldheted a linket.Küldésnél Revolut meghívót küld, hogy regisztráljon a másik. Az nem olyan jó mint a kérés.
-
streng
csendes tag
válasz Lizingrider #4274 üzenetére
Fura én is láttam h pár embernek máshogy néz ki. Elvileg 2 füles a fizetések menü. Mindegy lehet azért mert nálam beta van fent, de régebben is így volt ez.
A 3 felső kék ikont nem tudod balra húzni?Vagy akkor neked az első verzió érvényes, hogy olyan kontakttól kérj, akinek nincs R-je.
Na meg az is lehet a lehetőség csak később jelenik meg az appban új felhasználóknak.
(Ilyen pl. az auto top-up is) -
gzbotii
veterán
válasz Lizingrider #4284 üzenetére
Szerintem teljesen megbízható.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#59063552
törölt tag
válasz Lizingrider #4290 üzenetére
Ez neked mennyi ideig tartott? Nekem 8 napja lofaszt sem csinalnak a blokkolt accountommal
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Lizingrider #4371 üzenetére
Hogy jött le a posztból, hogy szemezgetek?
Azt írtam, hogy Erste-ből nem sikerült és átmentem egy másikhoz.Megyeszékhelyen lakom így nincs gond, de szerinted kis településen csak úgy nőnek a sarokATM-ek?
[ Szerkesztve ]
-
ServerWorks
tag
válasz Lizingrider #4391 üzenetére
Bármikor le tudod appbol tiltani a netes fizetést
-
kosmoo81
tag
-
kagzer
aktív tag
válasz Lizingrider #4426 üzenetére
Ha jól sejtem, ezt talán a bankban lehetne tiltani.
Az online vásárlás a Revolut kártyája értendő tehát ha úgy alakul, tetszőleges alkalommal vonhat le pénzt. -
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4425 üzenetére
És ugye azzal nyugtatnak, hogy csak a hétfői feltöltések voltak érintettek. De mi van, ha ennek csak annyi az oka, hogy két nap a könyvelés, és csak ma fog látszani, hogy a keddiek is, holnap meg az, hogy a szerdaiak is...?
Szóval ha valaki kedden töltött egyenleget, beírhatná ide, hogy azt hányszor könyvelte el a bankja.
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4435 üzenetére
Nézd, nem szeretnék senkit bántani, megbántani, de azzal nem vagytok előbbre, ha magatokat, és egymást spannoljátok a mi lett volna ha és a mi lenne ha jellegű sorozatos kérdésékkel.
Volt egy hiba, úgyfest 3 nagy fintech cégnél is. Nektek jelenleg el van tűnve x ft, melyre ígéretet kaptatok, hogy azt a pénzt vissza fogjátok kapni. Most ez van. Nem mindennapos eset, emiatt felseleges azon rugózni, hogy mi lesz ha.
A nagy bankok is hibáznak, emlékezzünk arra, hogy nemrég talán a BudapestBankosok netbankja nullázódott le.
Neked is és vnorbinak is azt tudom tanácsolni, ha ennyire féltek attól, hogy ez megismétlődik, tegyetek a revolut mögé egy olyan kártyát, amin csak annyi pénz van, amit ráraktok. Pl transferwise, vagy banki virtuális kártya.
És akkor nem terhelődik kétszer és biztos nem fordul negatívba az egyenleg.
Ti ennyit tehettek, a szolgáltató meg azt, hogy megvizsgálja a hibát, hogy többször ne forduljon elő.[ Szerkesztve ]
We were here
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4441 üzenetére
Én is jártam már úgy, hogy eltűnt a pénzem. Valahol fizetni akartam vele, az összeget levonta, de a vásárlás sikertelen lett, a vásárolt dolgot nem kaptam így meg, de az összeg le lett vonva.
Az összeg nem sokkal később újra megjelent a számlámon és ennyi, akkor is higgadt maradtam, megpróbáltam többször a vásárlást, és miután továbbra sem sikerült, megoldottam máshogy.Egyértelmű, hogy idevaló, anno ezt én is megírtam.
Ahogy most azt is megírtam, mit tehettek a kivédésükre.[ Szerkesztve ]
We were here
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4441 üzenetére
Ilyen payment processor probléma előfordult már párszor (nem csak Revolutnál, hanem pl. volt a Visa-nál is akadozás régebben), és általában megnyugtatóan rendeződik a dolog. Szóval csak emiatt "bizalmat veszteni" a Revolutban nem érdemes.
Nekem egyébként volt 90K-s feltöltésem hétfőn, nem duplázódott be.
[ Szerkesztve ]
-- aka p3d3str1an
-
Slowiee
újonc
válasz Lizingrider #4466 üzenetére
jaj, bocs, nem vettem észre, csak a hozzászólásokat olvastam át
köszi! -
Alexios
veterán
válasz Lizingrider #4465 üzenetére
Nekem 50k-t könyveltek kétszer(ennyit fizettem revolutra, de ott csak egyszer jelent meg), support egyelőre annyit mondott, hogy tudnak a hibáról, dolgoznak rajta. Nyilván nem jó, curve-nél is volt hasonló pár hónapja, ott vásárlást könyveltek utólag kétszer, azt is visszautalták, gondolom most is ez lesz.
Örülök nagyon, hogy sikerült mindkétszer beleesnem a dupla terheléses hiába...[ Szerkesztve ]
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4465 üzenetére
Persze, azt mindig hangsúlyozzuk, hogy azért óvatosan kell ezt a szolgáltatást használni, mert bármikor történhet bármi, ráadásul a Revolut ugye betétbiztosítva sincs. Annyit kell rajta tartani, amennyit nem félsz elbukni, és olyan kártyával kell topupolni, amit le lehet korlátozni, hogy ne legyen gond.
Csak azért írtam nyugtatgatást, mert itt már katasztrófahangulat kezdett kialakulni egy átmeneti probléma miatt.
Egyébként én három éve használom, vegyes intenzitással, sosem volt még gondom.
[ Szerkesztve ]
-- aka p3d3str1an
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4473 üzenetére
Hogyne lenne védelem, és a mínuszos témát alaposan ki is veséztük.
Amúgy úgy is hozzá lehet állni a dolgokhoz, ahogy felettem patros fórumtárs.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4473 üzenetére
egy katasztrófahangulat akkor jogos, ha katasztrófa van, most pedig nincs
(egyébként ha bármi minuszba tud tolni egy bankszámlát, akkor azért szerintem a legnagyobb felelősség az adott bankot terheli)
-- aka p3d3str1an
-
dptrsk
addikt
válasz Lizingrider #4473 üzenetére
Persze ijesztő, de a bank miért engedte negatívba a számlád, ha nincs rajta fedezet? Megér egy banki kérdést is...
(Ha folyószámla hiteled van az más, akkor jogos a terhelés engedése) -
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4485 üzenetére
Én nem bíztatok senkit semmire. Lehet, hogy csak én vagyok túl óvatos, és gyorsan megoldódik, további hiba meg nem lesz már.
-
Tuomas
addikt
válasz Lizingrider #4494 üzenetére
Ha fagyasztva van a kártya, akkor nem. És mivel blokkolva van, gondolom nem tudja feloldani a kártya befagyasztását.
We were here
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4520 üzenetére
Volt, aki már ide beírta, és Rita robot megírta nekem is chatben, hogy a refund megtörtént mindenkinek, hamarosan megérkezik majd a számláinkra. Ez a szövegezése alapján olyan üzenet, amit mindenkinek megküldenek, annak is, aki nem volt érintett.
Én ezen túl már nem számítok több üzenetre tőlük ebben a témában.
-
kissbg
tag
válasz Lizingrider #4520 üzenetére
Automatikus, másik embernek is jóváírták a hétfői gebaszt az Ersténél. Gyorsan átment. A furcsa az volt, hogy hétfőn 18 órakor történt a feltöltés, a bankkivonaton megjelent a 18 órai is, és a tévesis, de fantom feltöltés 16 órakor, pont 2 órával megelőzően. A téveset írták jóvá. Lehet valami időzóna gebasz volt, arra tippelnék.
-
brainticket
aktív tag
válasz Lizingrider #4533 üzenetére
ja hogy ilyen is van már náluk hogy sikertelen készépénzfelvételt beterhel és a supportnál kell ezért is kuncsorogni? Remek!
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4533 üzenetére
Nekem is csak a chat üzenet jött meg (tegnap 19:20-kor), a pénz eddig nem.
A tegnapi panaszom az OTP-nél az első körön átjutott már tegnap délután, legalább egy ember elolvasta, és iktatták (volt némi esély, hogy lepattintanak, arra hivatkozva, hogy e-mailben ilyet nem fogadnak).
-
brainticket
aktív tag
válasz Lizingrider #4537 üzenetére
nekem minden ismerősömet blokkolták akiket az utóbbi hetekben hívtam meg, szóval én most nagyon leálltam a népszerűsítéssel, kb csak csak jól felkúrtam vele a barátaimat, az utolsónál 30ezer feltöltés után blokkoltak.
Gondolom már kb minden új tagot ellenőriznek, csak ezt nyilván nem reklámozzák, mert kb senki nem regisztrálna a revolutra ha egyből adóbevallást meg banki bapírokat kérnének tőlük.
-
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4564 üzenetére
Nálam most, 6 óra után jelent meg az OTP-s számlán a visszatérítés. A szerdai feltöltés ezzel egyidőben rendeben könyvelődött, most nincs semmi várakozó állapotban.
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Lizingrider #4602 üzenetére
Milyen dokumentumokat kértek be és milyen formátumban?
[ Szerkesztve ]
-
oszi666
őstag
válasz Lizingrider #4607 üzenetére
Koszina helpet!
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
balco
aktív tag
válasz Lizingrider #4610 üzenetére
Én nem láttam pdf feltöltést.
iPhone-on egyébként is elég macerás a filekezelés.
El tudom képzelni, hogy androidon van.
(na majd mindjárt zárolom a nejem loginját is és kipróbálom )Most közben elszaladtam boltba és vásárolni tudtam a kártyámmal a zárolás ellenére.
Egyébként itthoni eurós atmből lehet levenni eurót vele? Van valami nem várt költsége?
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Lizingrider #4615 üzenetére
Nekem Ersténél nincs semmilyen plusz költség könyvelve a visszautalásnál.
-
Oliverda
félisten
válasz Lizingrider #4615 üzenetére
Bejövő forint átutalásra elég ritkán szoktak díjat felszámolni. Szerintem hívd fel őket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Lizingrider #4618 üzenetére
Miután én a SWIFT-en kívül én nem látok más visszautalási módot, így nekem is az volt.
Revolut -- saját bankszámla az irány.[ Szerkesztve ]
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Lizingrider #4623 üzenetére
Azt írtad, hogy magadnak utaltál vissza SWIFT-en és ezután vont a bank.
Nem igazán tudlak követni, de szép délutánt! -
vnorbi
aktív tag
válasz Lizingrider #4621 üzenetére
Szerintem azt valahol írják, hogy egyes utalási útvonalakon a levelező bank (ezesetben a K&H, ha jól gondolom) számolhat fel költséget, de erről pontosabbat nem tudnak. Az mindenesetre érdekes, hogy a költség a Revolut oldalon jelent meg, és nem eleve ennyivel kisebb összeg íródott jóvá.
Akinél ingyenes volt az utalás, annál az utalás összege elérte a 20 ezer forintot? Mert az ettől alacsonyabb összegekre nincs illeték, ezért tud esetleg ingyenes lenni.
Ha a Cib-nél jelent meg a terhelés, akkor nincs ötletem, hogy mi magyarázhatja. Lehet, hogy így könyvelik el, hogy az utalás köztes résztvevője mennyit vett le?
[ Szerkesztve ]
-
nyirzoz
aktív tag
válasz Lizingrider #4627 üzenetére
Peace!
@vnorbi
20 ezer alatti volt az utalásom és költségmentes.[ Szerkesztve ]
-
simson51
csendes újonc
válasz Lizingrider #4621 üzenetére
Ez szerintem nálad azért lehet gond mert k&h-s vagy és bankon belül elszúrnak valamit. (Bár bankon belül eleve ingyen kéne legyen az utalás) Az én kiutalásaim mindig egy k&h-s számlaszámról érkeznek (gondolom van valami szerződése a revoluttal) és nyilván nem kerül nekem semmibe mivel kedvezményezett vagyok (nagy összegnél se)
-
simson51
csendes újonc
válasz Lizingrider #4632 üzenetére
Ja sorry valamit benéztem
-
hedgehog
senior tag
válasz Lizingrider #4621 üzenetére
Nem lepődnék meg, ha az a köztes számlaszám a Vitesse PSP-hez tartozna. Őket használta korábban ilyesmire a Revolut, sőt valószínűleg még most is, csak már tudják küldeni a nevet.
-- aka p3d3str1an
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Mini-ITX
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Dark Souls sorozat
- További aktív témák...