- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OpenMediaVault
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Malwarebytes Anti-Malware
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
Elvileg valami olyasmi igazolást kérnek, amiből látszik, hogy EU-s országban lett kibocsátva a kártyád, meg hogy nem céges kártyáról van szó (ami azért fura, mert ugyanezt a kártyádat máskor meg nem vámolták meg, ha jól értettem).
Lehet, hogy elég egy fotó az utolsó bankszámlakivonatodról, ami látszik a kártya száma (vagy legalább a szám vége), a kibocsátó bank címe, meg hogy a te neveden van. Egyébként nem tudom, hogy a K&H-nak van-e erre formanyomtatványa, és tényleg tudják-e ezt más módon is igazolni.
[ Szerkesztve ]
-
CsodaPOK
senior tag
Egy időben az egyik kártyámat céges kártyának gondolta a Revolut és az arról való feltöltésért számított díjat.
Megreklamáltam, kértek fotót a kártyáról (hogy a saját nevem szerepel rajta és nem cégnév), illetve banki bizonyítékot, hogy a privát számlámhoz tartozik a kártya (netbankból csináltam képkivágást, ahol látszott az összerendelés.
Kezdetben csak úgy tudták megoldani ezt a problémát, hogy minden hónap végén írtam a chaten nekik, hogy adják vissza a hónapban levont feltöltési díjakat. Aztán 1-2 hónapja már be tudták állítani, hogy igen, ez egy privát kártya, ne vonjon díjat (és azóta nem is von).
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut