Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Goert

    csendes tag

    válasz Watcher45 #1195 üzenetére

    köszönöm az ötleteket, végül helyreállt a kártyás fizetés.

    1,5 órát chateltem a supporttal, miután resetelték a kártyát, és azóta működik (koppkopp)

    egyébként a privát véleményem az eddigiek alapján negatív. a support lényegében nem sokat tesz hozzá a robothoz, és a FAQ-hoz, ugyanazokat a frázisokat tudták csak ismételgetni: nem mindenhol fogadják el a pre-paid kártyát, és a kedvencem, miszerint néha connection issue-k vannak a payment processor szolgáltatással, amik átmenetileg problémát okozhatnak, és a hétvégén is volt ilyen. mondtam, hogy semmi gond, adjon egy linket a hivatalos announcementre, ahol leírják, hogy milyen típusú kiesés volt mettől meddig, mert nekem a szombattól hétfő reggelig nem egy átmeneti issue-nak tűnik. ilyen bejelentés persze nincs, de próbálgassam újra. erre elmondtam neki, hogy ezzel kijelenti, hogy az ügyfeleket nem tájékoztatják megfelelően, és ez egy best effort szolgáltatás.

    tanulság, hogy mindig legyen nálatok tartalék kártya, vagy kp. sajnos ez így még nem egy megbízható fizetési eszköz. remélem másnak jobb tapasztalatai vannak.

Új hozzászólás Aktív témák