Új hozzászólás Aktív témák

  • vmarci21

    tag

    válasz #59063552 #8369 üzenetére

    Valószínűleg tudsz róla, de azért összeszedem a Revoluttal kötött szerződésben lévő adatokat, hátha van benne valami hasznos, amitől nem tudtál. :)

    A szerződésen kívül sehol máshol nem szerepel, de van a Revolutnak telefonos ügyfélszolgálata:
    Call us: +44 (0)203 322 83 52
    És 2 email címe:
    Email us on feedback@revolut.com or formalcomplaints@revolut.com

    Van egy panaszbejelentő formjuk:
    https://www.surveymonkey.co.uk/r/5XTPCJV

    Hivatalos szerv, amihez lehet fordulni a Revolut miatt a brit Financial Ombudsman Service:
    https://www.financial-ombudsman.org.uk/

    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

    Phone from outside UK: +44 20 7964 0500

    A szerződésben az szerepel, hogy jogi kötelezettségek miatt zarolhatják a fiókodat és/vagy kártyá(i)dat. Ez esetben a Revolutnak tájékoztatnia kell a zárolás okáról, kivéve ha a tájékoztatás rontaná a biztonságot, törvénybe ütközne, vagy rontaná a vizsgálat hatékonyságát. Viszont a vizsgálat hosszára, ezzel együtt a zárolás hosszára nincsen maximális idő megadva. A vizsgálat végén vagy vissza kapod a fiókod és a bankkártyá(i)dat, vagy visszautalják a fiókodon lévő pénzt arra a helyre, ahonnan származik.

    A szerződés az én ertelmezésemben jogot biztosít számodra, hogy bármikor bezárd a Revolut fiókodat, és ekkor a Revolut vissza kell adja a pénzt. A bármikor az én ertelmezésenben a zárolás időtartalmát is jelenti. De ezt egy ehhez értő, joggal foglalkozó személy biztos jobban meg tudja mondani.

    >> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<

Új hozzászólás Aktív témák