Új hozzászólás Aktív témák

  • szvl

    tag

    Email-t küldött a Revolut, amiben azt írják, hogy az egyik virtuális kártyámat 60 nap múlva megszüntetik, és másik virtuális kártyát készítenek számomra helyette. Ezt a virtuális kártyát úgy másfél éve betettem Google Pay alá, azóta nap mint nap azzal fizetek telefonon keresztül. Akkor, hogy ezt meg tudjam tenni ideiglenesen beállítottam egy angliai címet, megigényeltem a virtuális kártyát, amit betehettem Google Pay alá, majd visszaállítottam a címemet a valódira.
    Kapott még valaki hasonló email-t? Vajon a címes trükközés miatt lettem tagja a "kiválasztott ügyfélkörnek"?

    Az email szövege:
    Ügyfélkörünk kiválasztott tagjainak egy vadonatúj virtuális betéti kártyát adunk. A kártyának új a száma, és szélesebb körben fogadják el a kereskedők. Biztosan szeretni fogod!
    Az új virtuális kártyát egy héten belül bocsátjuk ki neked. Amint kiadjuk az új kártyát, push értesítést küldünk.

    A meglévő (***** végződésű) virtuális kártyád még 60 napig működni fog, utána megszűnik. Ne aggódj, a kártya megszüntetése előtt jó előre értesítést küldünk. Ha más Revolut-kártyáid is vannak, azok változatlanul működnek tovább.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák