Új hozzászólás Aktív témák

  • szvl

    tag

    Pát napja ideiglenesen kikapcsoltam az auto topup-ot (mert vészesen lecsökkent a folyószámlám egyenlege), és most már nem tudom visszakapcsolni. A "Pénz hozzáadása" gombot megnyomva nincs lehetőségem beállítani az auto topup-ot (korábban emlékeim szerint volt ilyen lehetőség).
    Az auto topup kizárólag a tranzakciótörténetben egy korábbi auto topup-ra kattintva, majd a "Feltöltési beállítások" választása után jelenik meg. De ha itt a "Pénz hozzáadása automatikusan" kapcsolót igen-re billentem, akkor a csatolt screenshoton látható "Még nincs olyan kártyád, amely megfelel az automatikus feltöltés feltételeinek" üzenet jelenik meg.

    Nem értem. A feltöltéshez használt kártya nem változott. Ugyanezzel a bankkártyával a normál topup működik, nem kér sem CVC kódot, sem az internetes vásárlás esetén szokásos SMS-ben/netbankon keresztül szokásos egyszeri jelszót sem.

    További érdekesség, hogy a nem determinisztikus, hogy egy korábbi auto topup-ot választva megjelenik-e a "Feltöltési beállítások" vagy nem.
    Android, revolut verzió: 6.33.1, topup-hoz használt kártya: CIB, Visa, debit, dombornyomott.

    Találkozott valaki hasonló jelenséggel?

Új hozzászólás Aktív témák