Új hozzászólás Aktív témák

  • mrrr74

    aktív tag

    válasz Atomgeszi #10265 üzenetére

    Ha ezzel kezded, megspórolhattál volna magadnak is pár hozzászólást :R

    Rendszerhiba előfordul. A múltkor Erdélyben valószínű megszakadt a terminál kapcsolata fizetés közben a központtal és össze-vissza próbált vonogatni leit, forintot, de a fizetést úgy mutatta, mintha végbement volna (természetesen függőben státusz, de nem áthúzott az összeg), és be is terhelte, de a bizonylaton mégis az szerepelt, hogy nem volt sikeres a fizetés. Egyébként ez így normális, írják a Revolut helpben, hogy egy darabig lehet ilyen státuszban a nem teljesült tranzakció is.

    10 percig ugyan feltartottam a sort, de mivel ennyi idő alatt nem jött live agent (ez volt reggel 10:00 körül, valamikor este kerültem sorra, de addigra már megírtam, hogy megoldódott) kifizettem újra, akkor már ment. 15 perc múlva jóvá is lett írva a számlán az első tranzakció ellenértéke. Ez mondjuk akkor kellemetlen, ha nincs elég összeg a számlán, de az az alaptézis, hogy legyen nálad másik bankkártya, kp ilyen esetekre.

    Szóval nem hinném, hogy ne rendeződnének a dolgok rövid időn belül, bár a közhangulatnak nem segít a néhány hónappal ezelőtt lépten-nyomon olvasható lejárató kampány, aminek a mai napig nem nagyon értem az okát.

    https://weddmegonline.hu, https://nekedveszem.hu

Új hozzászólás Aktív témák