Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #71043776

    törölt tag

    válasz #48967168 #50 üzenetére

    1: Senki sem lát rá a pénzügyi háttérre a Microsofton kívül, az viszont biztos, hogy a saját emulátoruk pofozgatása közelében sincs egy új játék költségeihez, tehát a BC megszüntetése csak egyetlen dolgot eredményezne: a Sony-val szemben elveszne ez az előnyük, ők meg "jól megmondták". Aki részben ezért vett Xboxot, az meg pofára esne, és elpártolna.

    Nem kötelező a BC, tégy úgy, mintha nem lenne. A meglévő játékok mennek 4K-ban, vagy supersampling mellett FHD-ban.

    2: Egyéni preferencia kérdése, kinek mire van szüksége. Itt a topikban is volt példa mindenre, szóval ez ennyi :)

    2.5: Azért 36 millió gép nem éppen a "kár kapálózni" kategória.

  • alevan

    őstag

    válasz #48967168 #50 üzenetére

    1. Egy játék készítéséhez szükség van designerekre, írókra, programozókra, művészekre, stb. Egy AAA játéknál akár több mint száz emberre.

    A BC-t pár programozó csinálja, pár darab teszterrel és egy jogásszal.

    2. Játékdömping? Még a Fallout 76 is co-opra lesz kihegyezve. 11 év WoW után nem akarok magamon kívül látni mást a játékomban, még ghostként sem. Arról nem beszélve, hogy szerver gondok miatt pont akkor nem fogok tudni velük játszani, amikor időm van.

    Már csak azért is játszom régi játékokkal:
    -olcsóbbak
    -minden story DLC ki van adva, nem kell megjelenés után várni rá akár egy évet
    -hibák kipatchelve
    -van róla infó a neten, ha menthetetlenül elakadok

    "Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."

  • #71043776

    törölt tag

    válasz #48967168 #53 üzenetére

    Másra is fordítják az energiájukat, ne aggódj :) De ez olyan, mintha azt mondanád, hogy ne foglalkozzanak a Paint3D fejlesztésével, mikor annyi bug van a Win10-ben. Nem egy kategória.

    Az MS nem közöl számadatokat, nyilván mert nem mutatna olyan jól a PS4 mellett, szerintem ezzel mindenki tisztában van. A BC-ről annyit nyilatkoztak nemrég, hogy kb. 1 milliárd órát játszottak eddig összesen így.

    De páran nem értik (itt sem), hogy ez miért érdekes feature. Nos, ott a GOG és a Steam esete. A GOG miért reklámozza, hogy nincs DRM, nincs kötelező kliens, kikapcsolható a játékosprofil, a játékidő követése, az achievementek, meg hogy a régióárazás miatt a különbözetet jóváírják GOG-számlán? Pedig az eladott játék ugyanaz.
    Mert ezek közül egyiket sem nyújtja a Steam. Ki kell emelni azt, amit a konkurencia nem tesz lehetővé az embernek, amivel mi mások vagyunk, vagy többet adunk. Ezzel nem fog hirtelen egy nagyobb országnyi ember átpártolni, de bőven elég egy csomó felhasználó meggyőzésére, akik pedig már ott vannak, szívesebben használják ezt a konzolt.

    Igazából azt értem, hogy sokaknak ez nem számít (bár érdekes lenne látni, ha a Sony bevezetné, vajon hány embernek lenne kedve nosztalgiázni?), azt viszont nem, hogy egy, a felhasználó számára egyértelműen hasznos funkciót miért kell ennyit magyarázni :) Kb. mint a PS3-X360 idején, előbbire pár kivételtől eltekintve nem lehetett lemezről játékot telepíteni, utóbbira igen, "de ez felesleges dolog, legalább nem foglal helyet"... :)
    A Sony is kiad egy rakás régebbi játékot, mert pontosan tudja, hogy van erre kereslet. Ott a PSNow is. Csak a különbség, hogy az Xbox nem streamel, és a lemez/digitális licenc megléte esetén ingyenes. Ez pedig nagyon fontos.

Új hozzászólás Aktív témák