Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    Szia! A Linuxos FTP nem működik. Tudnál valami infot mondani arról, hogy Fedora 23-ra hogyan tudnám feltenni?

    (Eddig csak Windows-ról használtam. Találtam egy zip-et splashdamage-en, de erősen vírus gyanús, ilyeneket írnak a readme-ben, hogy engedélyezzek neki minden command-et, meg hasonlót, amit nyilván nem fogok megtenni.)

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz szupermacs #5 üzenetére

    Szerintem egy kicsit erős, hogy a strafejump bug lenne. Nekem több hónapig tartott megtanulni rendesen mozogni ET-ben. Hozzá tartozik a játékhoz. Ha valakinek nem megy, abból nem lehet profi játékos, ennyi.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Polllen #17 üzenetére

    Nekem ez a kedvenc fragmoviem: [link]. Annak idején 2004-ben még tőlük tanultam játszani. Azok voltak a szép idők, akkor még jó volt az efterlyst, és dsky meg dignitas járt oda pubolni. :-) Ma már ennek nyoma sincsen.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Közben sikerült feltennem Fedora-ra. Ha valakinek gondjai vannak, akkor így kell: [link]. Sok a szopás vele, és így sem működik tökéletesen, a legtöbb baj a beviteli eszközökkel van. Pl ha 4 gombot nyomok egyszerre, akkor az egyiket nem veszi be, szóval pl nem tudok strafejump közben fegyvert váltani. Ha mouse2-re bindelem a +zoom-ot, akkor ki-be zoomol állandóan. Ugyanez van a mouse4-el és a weapalttal is, úgyhogy pl a sniper covops esélytelen, legalábbis távcsőbe nem tudok nézni vele. A konzol sem működik rendesen azzal a beállítással, amivel windows-on megy, külön rá kellett bindelnem a toggleconsole-t a 0-ra, viszont ez sem rendes toggle, mert csak esc-el tudok kilépni belőle, 0-val nem. Valamiért angol billentyűzet kiosztás van, ami azért is fura, mert Fedora telepítővel csak a magyart tettem fel. Lehet, hogy ez valami default, amit feltesz a háttérben mindenképp a rendszer, vagy a játékba van beleépítve, nem látok a lelkébe. Ennek tetejébe még jött mouseaccel probléma, meg az FPS is ugrált, amit nem tudtam mire vélni. A végén inkább úgy döntöttem, hogy hanyagolom ezt a játékot, mert túl sok energia (vagy képtelenség) normálisan beállítani.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Nosztalgia van. :D Visszanézve ennél az utolsó fraget: [link] baromi érdekes, hogy hogyan lőtt $ector erre a távolságra. Én ezt simán álló helyzetből próbáltam volna megoldani, és nem biztos, hogy ment volna. Erre a közepes távolságra viszont szerintem sosem voltam annyira jó, mint ő. Közelre a csúcsformámban talán. Amúgy ő tanított lőni 2004 - 2005 környékén, de azért arra még rájött egy pár év gyakorlás, mire profi szintre értem. Megint kedvet kaptam a játékhoz, bár már annyira halott, hogy inkább el se indítom. :-) Majd később felrakok egy Alpine-t a gépre, aztán megnézem, hogy azzal hogyan szuperál. A Windows 7-el gyakorlatilag használhatatlan.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Roland78 #39 üzenetére

    Móron már nem nagyon van semmi. Legalábbis Syxtus nem hívott már legalább 2 éve.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #70 üzenetére

    Nekem még ezzel a konfiggal: Intel i5-4670k, Gigabyte GTX 750Ti, 16g G.Skill Ares 2133, Crucial MX200 500g sincs meg sokszor a 125 fps hirntoton. Fogalmam sincs, hogy mi a gond, de ez már a harmadik gép, amivel nem működik normálisan. Battlefield 4-el simán megvan a 200. Érdekel, ha találsz valami jó beállítást 2.60b-re modernebb gépekhez is. Van még valami olyan beállítás, aminél lehet nvidia és amd között váltani, az talán hasznos lehet, de már nem emlékszem pontosan mi volt, azt hiszem valamelyik "r_" -es változó. Az is érdekel, hogy ET Legacy-val mire jutsz, én nem raktam fel, mert etpro-val toltam világ életemben, és nem nagyon jöttek be soha más modok, de ha hasonló, akkor talán megér egy próbát.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #72 üzenetére

    Tudom mi az ET Legacy, csak nem tudom érdemes e egyáltalán feltenni, ha nincs normális pub szerver hozzá, mert mindenki 2.60b-vel tolja, aki etpro-t használ. Ja, az r_primitives, amire gondoltam, ha 1 akkor nvidia-ra, ha 2 akkor amd-re optimalizált. Valamit számít a memória, com_soundmegs, com_hunkmegs, com_zonemegs, ilyesmiket kell maxra tenni. A /meminfo, amivel meg tudod nézni, hogy éppen mennyit használ. Az energiagazdálkodás jó ötlet.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #74 üzenetére

    Lehet nem jól jött le, hogy mit takarnak ezek a beállítások, de szerintem arról van szó, hogy mennyi memóriát foglaljon le a játéknak, és alapból elég spórolósra vannak állítva. Én mindegyiket maxra szoktam tenni. Állítólag simábban fut úgy a játék. Igazából már annyira régen állítottam be ilyenre, hogy nem tudom megmondani van e különbség.

    Legacy-val milyen szerverek mennek? Egyáltalán van valami különbség érzetre a 2.60b meg eközött?

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #77 üzenetére

    Az r_picmip-et érdemes feltenni magasabbra, az butítja a grafikát, meg valamit dob az FPS-en is talán. Érdemes még a monitoron feltenni a kontrasztot és a brightness is jó ha magas, akkor könnyebben meglátod, hogy hol az enemy. A muzzleflash-t is ki kell kapcsolni, ami cg_muzzleflash vagy b_muzzleflash, meg kell cg_crosshairtype 5 azt hiszem, az az, hogy egy pötty van a célkereszt helyén, és a cg_crosshairsize is jó ha 40 alatt van, különben messzire kitakarja a pötty az ember fejénél nagyobb részt és nem látod mire célzol. Ezen kívül még van olyan, hogy nő a célkereszt mérete a pontatlansággal, ami már fogalmam sincs melyik beállítás, de mindenképp érdemes kikapcsolni, mert nem tudsz célozni miatta, és pl ugrásból nem tudsz fejest lőni. Aztán én még a cg_fov-ot is 110-re teszem az alap 90 helyett, hogy többet lássak perifériából. Nagyjából ezek, amiket beszoktam állítani. Van még valami timescale, amit érdemes mondjuk 51-re tenni. Az az, hogy másodpercenként hányszor próbál belépni a szerverre. Igaz, hogy a folyamatos pingeléssel szopatod egy kicsit az ott lévőket, de hamarabb bejutsz vele, mint azok, akiknél 1 másodpercre van állítva, ha tele a szerver. Van még egy csomó dolog, pl strafe jumppal kapcsolatban is csináltak valami fixet, amit nem érdemes használni, aztán a timenudge is jó ha nullán van, mert kiszór a szerver meg Isten tudja még mik voltak. Már 10+ éve volt, hogy utoljára ET-s configgal foglalkoztam. Igazából én Csupo konfigjával játszom, azt módosítottam saját szájíz szerint. Ő még első körben jött át RTCW-ből, aztán volt magyar válogatott, tanítgatott minket. Mi már a második generáció voltunk Csafival, Nonix-al meg a többiekkel, aztán jött Adze, talán Karrde és a többiek, aztán már nem követtem, meg megszűnt a clanbase is, ami a nations cupokat szervezte, úgyhogy gondolom bedőlt az egész. Nagyon lebutított a konfig grafika szempontjából, de pont a jobb reakció idő és célzás miatt ilyennek kell lennie. Ha túl sok a részlet, és alacsony a kontraszt, akkor nehezebb kiszűrni, hogy hol az enemy és hol a feje... Igazából egy szint felett már nem számít ez sem olyan sokat, mert mg-vel aláz az ember, ha célozni már nem tud. :D Sokkal többet számít a helyezkedés, meg hogy ismerd a pályát, és tudd másodpercre pontosan a spawn time alapján, hogy hol fognak jönni, mennyi idő alatt hova érnek el, stb.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #79 üzenetére

    Pedig állítólag másoknak új gépen is megy. Aztán franc tudja, hogy a gyakorlatban mi a helyzet...

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Közben tovább dolgozok az FPS drop kérdésén. Igazából ez már ilyen hobbivá vált az elmúlt évtizedben, úgy évente előveszem, aztán kipróbálok valami újat, hátha javul tőle. Most újítottam a gépen, van adaptive sync meg 144Hz, aztán gondoltam kipróbálom az ET-t is, hogy mit lehet kihozni belőle. Megnéztem offline egy nagy pályán 250 és 800 FPS között volt, amit a gép tud WQHD felbontáson. Amint felmegyek egy szerverre még a 125-öt se tartja stabilan, néha látom, hogy leesik pár száz msec-re. Ha bekapcsolom a vsync-et, akkor meg valamiért 60 FPS-re és 60Hz-re áll be, ami fura, mert offline működik rendesen. Elvileg az adaptive sync-hez be kell kapcsolni a vsync-et ilyen régi játékoknál, szóval az se működik nélküle. Ezt támasztja alá az is, hogy brutális tearing van nélküle. Még annyi derült ki a vsync-ből, hogy a mouseaccel szerű érzés eltűnik, ha bekapcsolom, szóval összefüggésben van az is az ugráló FPS-el. Megoldani persze ez se oldotta meg, nyomozok tovább. Még ami maradt az tápegység csere, amit kizártnak tartok, hogy köze lenne hozzá, aztán még az operációs rendszert lehet cserélni Linuxra, az internet szolgáltatót lehet lecserélni, a belső kábelezést és a modemet és routert. Ezeken kívül már minden mást kizártam. A következő egy Linux telepítése lesz. Valószínűleg Linux Void, mert az a legjobb systemd mentes asztali Linux. Állítólag. Aztán ha már felraktam a gépre, akkor búcsút mondok a Windows-nak örökre. Egyébként is már jó ideje tervben volt, hogy Linux-ra vagy BSD-re váltok, nem csak emiatt csinálom, mert ha meg is oldom, a játék már régóta halott...

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Sikerült közben megoldani a vsync-et. Ha valakit érdekel 120Hz-re kell beállítani (r_displayrefresh 120, r_displayrefreshrate 120, com_maxfps 120, r_swapinterval 1, vid_restart), 125-el visszaáll 60-ra, gondolom mert a 120 és a 144 valamiért a szabványos ennél a monitornál. Lag ugyanúgy van, de legalább nincs durva tearing. Igy már egész élvezhető.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #91 üzenetére

    Nekem is win7 van. Közben kiderült, hogy bár Windows-ban az energiagazdálkodást mindenhol teljesítményre raktam, ugyanez UEFI-ben nem történt meg. EIST, C-State, EPU, ilyesmiket kapcsoltam ki, meg ahol lehetett ott auto helyett a maximumra raktam a CPU-t. Húzás nélkül is megvan stabilan a 125FPS így. Előtte cg_lagometer 2-vel látszott a periodikus FPS drop, utána semmi, szóval ez fogta vissza a processzort. Megnéztem, és így is 1 mag 100%-on megy az ET-től, ami azért meglepő egy ilyen régi játéknál. 3.6GHz-en van i5 4670k. Nem tudom, hogy ez normális e. WQHD-n tolom 125FPS-el 144Hz-el. Tearing gyakorlatilag nincsen, FPS drop sincs, némi input lag szerűség viszont van továbbra is. Mintha párszáz msec-el később jelennének meg az emberek a pályán ha pl benézek egy szobába, vagy egy sarkon hirtelen befordulok. Nem igazán tudom, hogy még mit lehetne tenni. Talán rákötöm direktbe a modemet a gépre, vagy váltok Linux-ra, aztán megpróbálom azzal. Érzésre sem az igazi, mintha mouseaccel lenne fent, legalábbis nem tudok úgy célozni, mint régen, de azért van amikor elkap a gépszíj, aztán szórom a fejeseket ezerrel. Elfogadható, sőt azt mondom, hogy az elmúlt 10 évben még most a legjobb az egész. Talán ha gyakorolnék egy hónapot és beállítanám a sensit is rendesen eljutnék 45% accig, ami már egy jó közepes.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #93 üzenetére

    Már nincsen köd a játékban, baromi messzire el lehet látni minden pályán, és sokan be is találnak onnan is. A nagy felbontás baromi sokat számít, az előzőhöz képeset rohadt sokat látok messzire. A stabil 125 FPS is sokat számít, játszottam instabillal, tearinggel baromi sokat, tudom mi a különbség. Igazából nekem annak idején ilyen 51-55% acc volt az átlagos public szerveren ilyen oasis, goldrush, braundorf, stb. pályákon, kivéve ha távolra is kellett lőni pl radaron vagy fueldumpon, akkor ilyen 45-49%-ra visszaesett. Mindez 76 FPS-el ISDN-el, 1280x1024-el. Efterlysten inkább az 51%-hoz közelített, mert ott tudnak mozogni az emberek, Hirntoton inkább 55% vagy nagy ritkán zártabb pályákon több közelharccal elment egészen 65%-ig mediccel. Garanddal valamivel kevesebb volt, de közepes távolságra is megvolt a 45% vele, ami azért kemény, mert sokkal nagyobbat sebez. Pisztollyal meg osztottam elég sokszor a 3hs-t. Olyan 2008-2010 óta ennek nyoma sincsen, azóta érzem ezt a lagot és képtelen vagyok 45% fölé kerülni. Nagyjából derékba törte az ET-s karrierem, előtte Európa legjobbjai közt voltam, utána meg valahol a kezdő - közepes kategória.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #95 üzenetére

    15 éve még kb. mindenhol volt köd. Sokkal jobb volt vele szerintem, én szerettem úgy radart. Sajna nincs 4k gaming monitorom, a mostani is erősen odavert a tárcának. :N Amúgy még mindig nem stimmel valami a játékkal, de már dolgozom rajta. Kaptam pár tippet más fórumokon, amiket végigpróbálok.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #90 üzenetére

    Na én közben rájöttem, vagy hát nem jöttem rá. A nocull nem állítható, most néztem. Viszont nekem 100% CPU használat van 1 magon szerveren függetlenül attól, hogy mennyi FPS-t, milyen felbontást, mennyi maxpackets-et állítok rajta és hogy milyen szerverre megyek fel. 10 FPS-el HD felbontáson is ugyanúgy 100%-ot használ. Nem találtam semmilyen beállítást, ami hatással lenne a CPU használatra. Megnézem egy másik gépen mindjárt Unix alapon. Hátha az OS vagy a gép a rossz, de az az érzésem, hogy a gond a játékkal van. Nem normális ez a 100%-os CPU használat. Egy i5-4670k van a gépben, 3.8GHz-es processzor, a minimum meg 0.6GHz a játéknak. Gondolom olyan 1GHz körüli lehet az ajánlott. Simán vinnie kéne mondjuk 25% CPU terheléssel egy magon, és mégis... A legfurább az, hogy független az FPS-től.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #98 üzenetére

    Sikerült felraknom FreeBSD-t egy másik gépre meg működésre bírni végre NKRO billentyűzettel. Mindjárt kipróbálom, hogy ugyanez a jelenség van e rajta. Szerintem még az is sokat segítene, ha tudnék adni neki egy dedikált magot, és nem az OS-el meg minden szeméttel egy magon futna.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #100 üzenetére

    Az érdekes, mert nekem mindig letiltott, ha próbáltam affinity-t állítani.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Nem egyszerű feltenni FreeBSD-re. Odáig jutottam, hogy elindul, tudok szerverhez csatlakozni, de ledob a punkbuster valami integrity bullshittel. Nem igazán jövök rá, hogy mit lehetne tenni ez ügyben. Próbáltam frissíteni, de már rég törölték az evenbalance oldaláról az ET-vel kapcsolatos dolgokat. Szerintem már 10 éve nincsen támogatás rá. Úgyhogy elakadtam.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Na sikerült azóta feltennem FreeBSD-re, és ugyanaz van, mint a Windows-os gépemen. Nem OS vagy gép hiba, hanem valami hálózati hiba lesz. Így néz ki: [link] Egyszerűen késik az emberek és tárgyak megjelenítése. Egyesek kimaradnak egy-egy képkockáról miközben mászkálnak akkor is. A hitbox egyáltalán nincs szinkronban, azzal, amit látni, a hang is el-el tünedezik. Cseréltem modemet, alig javított rajta valamit. Úgy néz ki, hogy ez az egész valamilyen hálózati hiba és több internet szolgáltatót is érint. Beszéltem egy spanyol sráccal, akinél szintén ez van, volt már több szolgáltatónál, és azt mondja, hogy a szolgáltatók közötti kommunikációval lehet a gond, mert sokan szívnak vele, akik német szervereken játszank, kivéve a német, belga, holland játékosokat. Érzésre meg azt mondta, hogy olyan, mintha egy mega csomagban menne el az utóbbi 100msec összes kommunikációja, ahelyett, hogy sok apró csomagban. Lehet, hogy egy ponton elakad a hálózaton, és addig bufferelik, amíg elég adat nem jön ahhoz, hogy egyben elküldjék, vagy valami bufferbloat szerű jelenség okozza. Igazából ennél szerintem sosem fogok tovább jutni a témában. Nem érdemes játszani már ezt a játékot, hacsak nem valaki túl tud lépni azon, hogy külföldi szervereken pocsék lesz. Bátyám egy-két héten belül kipróbálja majd UPC helyett Digivel is, hátha, de jó eséllyel azzal sem fog működni. Esetleg az jelentene valami különbséget, ha lenne egy normális magyar szerver, de az se biztos, mert nem tudni, hogy pontosan hol a hiba. Egyesek azt ajánlják, hogy toljak egy traceroute-ot, aztán pingeljem az összes állomást, hátha kiderül, hogy melyik a hibás. Lehet, hogy megpróbálom, és írok erre egy loggert, de az szerintem már csak jövőre lesz. Idén még rengeteg dolgom van, és nem fér bele.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #105 üzenetére

    Ja kipróbálhatod, nem egy nagy élmény, mármint eléggé le van butítva minden grafika vele:

    set cg_draw2D "1"
    set b_mapzoom "5.159"
    set cg_mapzoom "5.159"
    set b_tjg_ghostfx "2"
    set b_logbanners "1"
    set b_demo_pvshint "0"
    set b_demorecord_statusline "470"
    set b_speedunit "0"
    set b_drawspectatoralpha "1.0"
    set b_demo_playersprites "1"
    set b_demo_teamonlymissilecam "0"
    set b_tracers "0"
    set cg_tracers "0"
    set b_demo_nopitch "1"
    set b_predefineddemokeys "1"
    set b_speedinterval "100"
    set b_drawspeed "0"
    set b_tjl_stepsize "0.5"
    set b_tjl_showmaxspeed "0"
    set b_tjl_color "green"
    set b_tjl_stoponnomove "1"
    set b_cmdwarnings "1"
    set b_tjl_draw "1"
    set b_panzerhack "1"
    set b_muzzleflash "0"
    set cg_muzzleFlash "0"
    set b_demo_rollspeed "140"
    set b_demo_pitchturnspeed "140"
    set b_demo_yawturnspeed "140"
    set b_demo_followzDistance "20"
    set b_demo_followyDistance "0"
    set b_demo_followxDistance "50"
    set b_demo_dynamitecounter "0"
    set b_demo_nametags "0"
    set b_shovesounds "1"
    set b_chatsounds "0"
    set b_hitsounds "1"
    set cg_hitsounds "1"
    set b_textcolorfilter ""
    set b_goatsound "1"
    set b_debugfakebmodel "0"
    set ui_browserShowETPro "1"
    set r_smp "0" unsafe
    set r_mode "-1" unsafe
    set r_depthbits "0" unsafe
    set r_stencilbits "0" unsafe
    set r_stereo "0" unsafe
    set r_colorbits "0" unsafe
    set r_texturebits "0" unsafe
    set r_clampToEdge "1" unsafe
    set r_ext_texture_env_add "1" unsafe
    set r_nv_fogdist_mode "GL_EYE_RADIAL_NV" unsafe
    set r_ext_NV_fog_dist "0" unsafe
    set r_ext_texture_filter_anisotropic "0" unsafe
    set r_ati_fsaa_samples "1" unsafe
    set r_ati_truform_pointmode "GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR" unsafe
    set r_ati_truform_normalmode "GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR" unsafe
    set r_ati_truform_tess "0" unsafe
    set r_ext_ATI_pntriangles "0" unsafe
    set r_glIgnoreWicked3D "0" unsafe
    set r_ext_compiled_vertex_array "1" unsafe
    set r_ext_multitexture "1" unsafe
    set r_ext_gamma_control "1" unsafe
    set r_ext_compressed_textures "1" unsafe
    set r_allowExtensions "1" unsafe
    set r_glDriver "opengl32" unsafe
    set com_hunkMegs "512"
    set com_maxfps "125"
    set logfile "1"
    set timescale "51"
    set com_watchdog "60"
    set com_watchdog_cmd ""
    set com_introplayed "1"
    set com_recommendedSet "1"
    set in_midi "0"
    set in_midiport "1"
    set in_midichannel "1"
    set in_mididevice "0"
    set in_mouse "-1"
    set in_joystick "0"
    set in_joyBallScale "0.02"
    set joy_threshold "0.15"
    set vm_cgame "0"
    set vm_game "0"
    set vm_ui "0"
    set dmflags "0"
    set scr_conspeed "999"
    set con_debug "0"
    set con_autoclear "1"
    set cl_nodelta "0"
    set cl_autoupdate "1"
    set cl_timeNudge "0"
    set cl_yawspeed "0"
    set cl_pitchspeed "0"
    set cl_maxpackets "125"
    set cl_packetdup "5"
    set cl_run "1"
    set cl_mouseAccel "0"
    set cl_freelook "1"
    set cl_allowDownload "1"
    set cl_wwwDownload "1"
    set cg_autoswitch "0.0000"
    set cg_wolfparticles "0.0000"
    set r_inGameVideo "1"
    set cg_recoilPitch "0"
    set cl_doubletapdelay "0"
    set m_pitch "0.016"
    set m_yaw "0.022"
    set m_forward "0.2500"
    set m_side "0.2500"
    set m_filter "0"
    set cl_maxPing "999.00"
    set cg_drawCompass "1"
    set cg_drawNotifyText "1"
    set cg_quickMessageAlt "1"
    set cg_popupLimboMenu "0"
    set cg_descriptiveText "1"
    set cg_drawTeamOverlay "2"
    set cg_drawGun "1"
    set cg_cursorHints "4.0000"
    set cg_voiceSpriteTime "6000"
    set cg_drawCrosshair "5"
    set cg_zoomDefaultSniper "55.000"
    set cg_zoomstepsniper "10.0000"
    set rate "25000"
    set snaps "20"
    set cl_anonymous "0"
    set cl_punkbuster "1"
    set cg_predictItems "0.0000"
    set cg_autoactivate "1.0000"
    set cg_viewsize "100.00"
    set cg_autoReload "0"
    set cl_language "0"
    set r_uiFullScreen "0"
    set r_picmip "2"
    set r_roundImagesDown "5"
    set r_rmse "0.0000"
    set r_detailtextures "0"
    set r_overBrightBits "0"
    set r_ignorehwgamma "0"
    set r_oldMode ""
    set r_fullscreen "1"
    set r_customwidth "2560"
    set r_customheight "1440"
    set r_customaspect "1"
    set r_simpleMipMaps "1"
    set r_subdivisions "12"
    set r_ignoreFastPath "0"
    set r_mapOverBrightBits "3"
    set r_intensity "1.5"
    set r_lodCurveError "250"
    set r_lodbias "0"
    set r_flares "0"
    set r_znear "3"
    set r_ignoreGLErrors "1"
    set r_fastsky "1"
    set r_drawSun "0"
    set r_dynamiclight "0"
    set r_dlightBacks "0"
    set r_finish "1"
    set r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
    set r_swapInterval "0"
    set r_gamma "1.7"
    set r_facePlaneCull "1"
    set r_railWidth "32"
    set r_railCoreWidth "16"
    set r_railSegmentLength "64"
    set r_primitives "2"
    set r_ambientScale "0.5"
    set r_directedScale "1"
    set r_nocurves "0"
    set r_lodscale "5"
    set r_nocull "0"
    set r_showtris "0"
    set r_trisColor "1.0 1.0 1.0 1.0"
    set r_showsky "0"
    set r_normallength "0.5"
    set r_clear "0"
    set cg_shadows "0"
    set r_highQualityVideo "0"
    set r_lastValidRenderer
    set r_allowSoftwareGL "0"
    set vid_xpos "0"
    set vid_ypos "0"
    set s_volume "1.0"
    set s_musicvolume "0.000000"
    set s_separation "0.5000"
    set s_doppler "0.0000"
    set s_khz "22"
    set s_mixahead "0.2000"
    set s_mixPreStep "0.0900"
    set s_defaultsound "0.0000"
    set s_wavonly "0.0000"
    set s_initsound "1"
    set com_soundMegs "256"
    set ui_glCustom "4"
    set ui_ffa_fraglimit "20"
    set ui_ffa_timelimit "0"
    set ui_team_fraglimit "0"
    set ui_team_timelimit "20"
    set ui_team_friendly "1"
    set ui_ctf_capturelimit "8"
    set ui_ctf_timelimit "30"
    set ui_ctf_friendly "0"
    set ui_teamArenaFirstRun "1"
    set ui_master "0"
    set cg_brassTime "0"
    set cg_drawCrosshairNames "1001.0"
    set cg_drawCrosshairPickups "0.0000"
    set cg_marktime "0.0000"
    set ui_dedicated "0"
    set cg_selectedPlayer "1"
    set cg_selectedPlayerName ""
    set ui_netSource "1"
    set ui_menuFiles "ui/menus.txt"
    set ui_gametype "3"
    set ui_joinGametype "0"
    set ui_netGametype "3"
    set ui_mapIndex "4"
    set ui_currentMap "6"
    set ui_currentNetMap "6"
    set ui_browserMaster "0"
    set ui_browserGameType "0"
    set ui_browserSortKey "4"
    set ui_browserShowEmptyOrFull "0"
    set ui_browserShowPasswordProtected "0"
    set ui_browserShowFriendlyFire "0"
    set ui_browserShowMaxlives "1"
    set ui_browserShowPunkBuster "0"
    set ui_browserShowAntilag "0"
    set ui_browserShowWeaponsRestricted "0"
    set ui_browserShowTeamBalanced "0"
    set ui_serverStatusTimeOut "7000"
    set cg_drawBuddies "1"
    set cg_drawRoundTimer "1"
    set cg_showblood "1"
    set cg_bloodFlash "0"
    set cg_noAmmoAutoSwitch "1.0000"
    set cg_useWeapsForZoom "1.0000"
    set cg_complaintPopUp "0"
    set cg_announcer "1.0000"
    set cg_printObjectiveInfo "1.0000"
    set cg_useScreenshotJPEG "1.0000"
    set cg_drawReinforcementTime "1.0000"
    set cg_crosshairPulse "0"
    set cg_crosshairAlpha "0.9"
    set cg_coronafardist "0.0000"
    set ui_currentCampaign "0"
    set ui_currentNetCampaign "0"
    set ui_campaignIndex "0"
    set ui_currentCampaignCompleted "0"
    set cg_crosshairAlphaAlt "1.0"
    set ui_r_mode ""
    set ui_r_gamma ""
    set ui_rate ""
    set ui_handedness "0"
    set ui_sensitivity ""
    set ui_profile_mousePitch "0"
    set ui_showtooltips "1"
    set com_recommended "3"
    set net_noudp "0"
    set net_noipx "1"
    set net_socksEnabled "0"
    set net_socksServer ""
    set net_socksPort "1080"
    set net_socksUsername ""
    set net_socksPassword ""
    set cl_heronversion "2.01"
    set cl_heron "0"
    set ui_r_texturemode ""
    set ui_r_detailtextures ""
    set ui_r_dynamiclight ""
    set ui_r_ext_compressed_textures ""
    set ui_r_depthbits ""
    set ui_r_texturebits ""
    set ui_r_picmip "3"
    set ui_r_subdivisions ""
    set ui_r_lodbias ""
    set ui_r_colorbits ""
    set cg_fastSolids "1"
    set cg_atmosphericEffects "0"
    set demo_infoWindow "1"
    set cg_specSwing "0"
    set cg_specHelp "1"
    set cg_bobyaw "0.000"
    set cg_drawping "0"
    set gl_polyblend "0"
    set cg_autoshootcyclicrate "900"
    set cg_cyclicrate "900"
    set r_fullbright "3"
    set r_coronas "0"
    set run_roll "0"
    set run_pitch "0"
    set pb_system "0"
    set pb_sleep "500"
    set cg_smoothplayers "0"
    set cg_marks "0"
    set cg_drawsky "0"
    set bob_up "0"
    set bob_roll "0"
    set bob_pitch "0"
    set cg_textNotify "1"
    set r_mippic "3"
    set s_compression "1.0000"
    set s_loadas8bit "1.0000"
    set r_ext_compress_textures "1"
    set cg_DrawDamage "0"
    set cg_impactvibration "0"
    set cg_damagekick "0"
    set cg_fallkick "0"
    set cg_drawfallkick "0"
    set cg_drawdamagekick "0"
    set cf_wstopshots "1.1000"
    set mv_sensitivity "10.000"
    set ch_font "0"
    set cg_muzzleFlash "1"
    set cg_drawWeaponIconFlash "1.0000"
    set cg_autoAction "0"
    set cf_wtopshots "0.9"
    set cf_wstats "1.2000"
    set cg_deferPlayers "1.0000"
    set cm_playerCurveClip "1"
    set cg_noTaunt "0.0000"
    set cg_bloodTime "0.0000"
    set cg_bloodDamageBlend "0"
    set com_blood "1"
    set cg_drawRewards "0.0000"
    set cg_drawAttacker "0.0000"
    set cg_drawAmmoWarning "1.0000"
    set cg_drawIcons "1.0000"
    set cg_draw3dIcons "0.0000"
    set cg_drawSnapshot "0.0000"
    set cg_drawFPS "1.0000"
    set cg_drawTimer "0.0000"
    set cg_drawStatus "1.0000"
    set cg_drawFrags "1.0000"
    set cg_drawSpreadScale "0.0000"
    set cg_gibs "0.0000"
    set cg_zoomStepFG "10.000"
    set cg_zoomStepSnooper "5.0000"
    set cg_zoomStepBinoc "3.0000"
    set cg_zoomDefaultFG "55.000"
    set cg_zoomDefaultSnooper "40.000"
    set cg_zoomDefaultBinoc "45.000"
    set cg_zoomfov "40.000"
    set cg_fov "110"
    set overlayMode_off "cg_drawTeamOverlay 0; set overlayMode vstr overlayMode_onShort"
    set overlayMode_onShort "cg_drawTeamOverlay 1; set overlayMode vstr overlayMode_onLong"
    set overlayMode_onLong "cg_drawTeamOverlay 2; set overlayMode vstr overlayMode_off"
    set overlayMode "vstr overlayMode_off"
    set cg_uselessNostalgia "0"
    set r_lowMemTextureSize "2048"
    set r_vertexLight "1"
    set cg_railTrailTime "400"
    set cg_drawAllWeaps "1.0000"
    set cg_cycleAllWeaps "0.0000"
    set cg_crosshairY "0.0000"
    set cg_crosshairX "0.0000"
    set cg_crosshairHealth "0.0000"
    set cg_coronas "1.0000"
    set cg_reticleBrightness "0.7000"
    set cg_reticleType "1.0000"
    set cg_simpleItems "1.0000"
    set cg_hudAlpha "1.0000"
    set cg_drawFPGun "1"
    set cg_lagometer "1"
    set r_picmip2 "3"
    set capturelimit "8"
    set sv_screenshake "0"
    set ui_tourney_fraglimit "0"
    set ui_tourney_timelimit "15"
    set cg_stereoSeparation "0.4000"
    set r_displayrefresh "144"
    set r_displayrefreshrate "144"
    set demo_avifpsF1 "0"
    set demo_avifpsF2 "10"
    set demo_avifpsF3 "15"
    set demo_avifpsF4 "20"
    set demo_avifpsF5 "24"
    set demo_drawTimeScale "0.0000"
    set cg_hudFiles "ui_mp/hud.txt"
    set model "multi"
    set head "default"
    set color "4.0000"
    set ui_smallFont "0.25"
    set ui_bigFont "0.4"
    set ui_actualNetGametype "5"
    set ui_browserShowFull "1"
    set ui_browserShowEmpty "1"
    set ui_browserShowTourney "1"
    set chfont "0"
    set cg_bobroll "0.0000"
    set cg_bobpitch "0.0000"
    set cg_bobup "0.0000"
    set cg_runroll "0.0000"
    set cg_runpitch "0.0000"
    set mv_sensivity "20"
    set pmove_fixed "1"
    set cg_cameraOrbitDelay "50.00"
    set cg_blinktime "100.00"
    set cg_weaponCycleDelay "0.0000"
    set cg_teamChatsOnly "0"
    set cg_noVoiceChats "0"
    set cg_noVoiceText "0"
    set cg_teamChatHeight "3.0000"
    set cg_teamChatTime "9999"
    set cg_emptyswitch "1.0000"
    set sex "yes"
    set handicap "100.00"
    set cg_currentSelectedPlayerName ""
    set cg_currentSelectedPlayer "0.0000"
    set pb_sv_enable "1"
    set r_ext_texenv_add "1"
    set r_lightningSegmentLength "32"
    set r_ext_swapinterval "0"
    set snd "visor"
    set cg_instanttapout "0"
    set cg_drawFireteamOverlay "1"
    set cg_drawSmallPopupIcons "0"
    set b_popupTime "0"
    set b_altHud "2"
    set b_altHudFlags "0"
    set b_chatFlags "1"
    set b_chatAlpha "0.33"
    set b_watermarkAlpha "1"
    set b_lagometerAlpha "1.0"
    set b_fireteamAlpha "1.0"
    set b_drawclock "1"
    set b_drawranks "1"
    set b_votetextscale "0.8"
    set b_numPopups "-1"
    set b_descriptiveTextscale "0.8"
    set b_hudYoffset "10.0"
    set b_popupFadeTime "2500"
    set b_popupStayTime "2000"
    set com_zoneMegs "512"
    set pb_security 0;
    set cg_crosshairsize 43;
    set cg_drawcrosshair 5;
    set cg_crosshairalpha 0;
    set cg_crosshairHealth "0"
    set cg_crosshairAlphaAlt "1.0"
    set cg_crosshairColorAlt "black"
    set cg_crosshairAlpha "1.0"
    set cg_crosshairColor "red"
    set cg_crosshairPulse "0"
    set b_optimizeprediction 0
    set sensitivity 1.15

    Ja itthonról játszom. Én Hirntoton, Hirnloson szoktam tolni legtöbbször, azok német etpros szerverek. Egyedül a kés dobálás, ami hiányzik nekem az etpro-ból, az tök vicces más szervereken. Annak idején, viszont a hivatalos clanwarok ezzel a moddal voltak megcsinálva, aztán mindenki, aki kicsit is komolyan vette, az csak ezt használta, azért maradtam én is ennél. Az F|A szerverek vegyesek, hogy mit használnak, van jaymod, noquarter, nitmod, meg még franc tudja mi. Néha ha este támad kedvem játszani, akkor az amcsi szervereikre felmegyek, de ritka, mert nem egy nagy élmény. Nem szerver függő a dolog, kipróbáltam több szerveren, és mindegyiken ugyanolyan. Valamelyiken jobban valamelyiken kevésbé, gondolom attól függően, hogy a világon hol vannak. Eddig a francia volt a legrosszabb, az túltesz az amcsin is. Azért kíváncsi vagyok mennyire jön be neked a konfig.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #107 üzenetére

    Félreérted. A FreeBSD csak azért került szóba, mert meg akartam nézni, hogy oprendszer függő e, és Linux helyett azt szoktam használni szerveren. Ugyanez a jelenség van egy Win7-es gépen is, illetve másnál Win10 alatt is. A displayrefresh azért annyi, mert 144 Hz-es a monitorom. Igazából nagy jelentősége nincsen, mert adaptive sync-et használ, szóval ha ugrál az FPS, akkor annak megfelelően szabályozza a képfrissítést. Kipróbáltam már amúgy 125-el is, nincs különbség. Az r_primitives 2 azért van fent, mert AMD kártyám van az asztali gépen. Ezt a konfigot ahhoz használom.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #110 üzenetére

    Köszi! Megnézem ezeket, nem tudom hogyan lett 125 a maxpackets. A szerver szerintem 100-ra állítja, és nem is lehet eltérő egy etpros szerveren, de azért ellenőrzöm. Jó ideje mindenki 25000 rate-el és 20-as snaps-al játszik. Nem tudom ezek pontosan mik, de lehet listázni a játékosokat, és 95%-nak ennyi. A packetdup 5-re állítása valszeg nem számít semmit, legalábbis úgy rémlik már próbáltam 1-en is, de akkor is rossz volt. Azért ezeknek utánajárok. Most a héten biztosan nem lesz időm játszani, de talán a hétvégén valamelyik nap igen.

    Amikor a FreeBSD-t próbáltam, akkor úgy csináltam, hogy az alap konfigot vettem alapul, és csak néhány dolgot állítottam át, úgy, mint felbontás, maxfps, tracers, stb. Nem változtatott semmin, azért gondolom, hogy ezt nem lehet megoldani valamilyen konfig beállítással.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #112 üzenetére

    Jó, van pár haver, akikkel lehet, hogy felmegyünk lövöldözni egyet jövő héten. Ez éjjel-nappal megy, vagy hogy képzeljem el?

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #115 üzenetére

    Hmm érdekes. Én ilyesmiket tapasztalok, de csak sárgába megy fel. Nem hiszem, hogy cheatelne mindegyik, inkább csak jók. Mármint akik ellen én tolom hirntoton néha. A VPN ott sajna nem engedélyezett. Na majd kipróbálom a tiédet. Holnap elvileg már lesz időm játszani.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #118 üzenetére

    Hát nézd, én mindegyiket be tudom lőni egy az egy ellen, aki oda jár, innentől meg annyira nem számít, mert viszonylag élvezhető a játék. Egyébként a jók nagyját ismerem 10-15 évvel ezelőttről (játszottak clanbase eurocupot meg efterlysten is ott voltak napi szinten), olyanokat is, akiket gyanúsítgatnak, hogy csalnak, és szinte kizártnak tartom, hogy így legyen. Pl bátyámra is mondogatják többek között, azon is jót szoktam röhögni. Azt aláírom, hogy lehetnek köztük, de én ennyire szar nettel nem tudom megmondani, hogy melyik, meg ha így is van, akkor közepesre van állítva a botjuk, mert lőhetőek. Magában a klánban egyébként tényleg nem jók a tagok 1-2 kivétellel. Nem is szívesen járok a szerverükre, de nincs más etpros szerver, amin lenni is szoktak.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz MasterDeeJay #119 üzenetére

    Az van, hogy a szolgáltatók között nem feltétlen direktbe megy a kommunikáció, hanem áttételesen, mert ezek sokszor fizetős szerződéseket kötnek egymással, főleg a kicsiket használják ki a nagyok ilyen téren. Olyan is van állítólag, hogy egy kérés kimegy külföldre aztán úgy jön vissza egy hazai szolgáltatóhoz pont ezek miatt. A UPC nekem sosem volt jó. Előtte olyan 10 éve volt Invitel, azon néha volt látható lag, de egyáltalán nem esett szét ennyire, mint ez a szar. Ezen a ping stabil, de állandóan akadozik mégis. Mióta Vodafone van, azóta ha lehet még rosszabb az egész.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #122 üzenetére

    Nézegettem, de csak FA szervereket meg valami francia szervert látok, hirntotot nem találtam, de nincs kedvem tovább nézni, és ennek a szerencsétlennek a nézettségét növelni vele.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #126 üzenetére

    Ez érdekes. Végülis el tudom képzelni, hogy a szerver erre úgy reagál, hogy megpróbálja teljesíteni, mert csak a cvart nézi, és emiatt kezd el akadni az egész. Viszont nekem volt olyan, hogy amikor az ellen közelébe mentem, akkor felment a ping 999-re, amikor eltávolodtam, akkor meg visszaállt normálra, mindezt ugyanúgy sárga tüskékkel, mint ahogy jellemzően akadni szokott mostanában. És ezt biztosan nem az okozta, hogy valaki haxol az ellenben, mert újraindítottam a játékot és megjavult. Nekem hitelesebbnek tűnik, hogy az útvonal választással van valami gond, de teljes mértékben ez sem magyarázza, mert régen, amikor játszottam a lag a pingen volt egy tüske és zöld volt, most meg sárga tüske van, és a ping alig változik normál esetben, csak az FPS zuhan meg. Egyébként nekem más magyarok ellen is szétesik a játék külföldi szerveren, és róluk tudom, hogy nem botoznak. Na majd ránézek rohambili szerverére, kíváncsi vagyok. Amúgy lehet tudni mennyi upload kell egy ilyen szerverhez? Dyndns-el akár megpróbálkoznék vele én is ideiglenesen, csak a próba kedvéért. Más játékoknál a BF4 és BF1 elment, ott szerintem dedikált szerverek vannak. A Mass Effect-nél viszont a játékosok hostolnak, és ott viszont teljesen szétcsúszik az egész. Ez is arra enged következtetni, hogy a lakossági vonalak a szolgáltatóknál ilyen szarok és játékra alkalmatlanok. Igazán ez úgy dőlne el, ha megpróbálnék másik szolgáltatóra átállni először lakosságira, utána meg üzletire, hogy van e különbség a UPC-hez képest meg a lakossági és az üzleti vonalak között.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    Ez ami neked van ez lakossági digi? Melyik város?

    Amúgy érdekes, itt is van olyan jelenség, hogyha közel jönnek a botok, akkor elkezd akadozni, ha távolabb megyek, akkor meg elmúlik. Meg itt is néha teleportálnak meg elmegy a hang amikor lövök. A hirntothoz képes viszont egész játszható, nem esik annyira szét. Legalább az kiderült, hogy nem nemzetközi hiba.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #130 üzenetére

    Az ESXI miért jó? Mármint egy FreeBSD vagy ilyesmi is tudna virtualizálni, miért kell egy speckó OS?

    Én kipróbálnám saját szerveren is ugyanilyen beállítással, hátha a játékkal van a gond, vagy a géppel. Egyszer direktbe kötve, egyszer a szolgáltatói routeren keresztül. Esetleg tudsz valami csomagot adni, amivel gyorsan fel tudok szórni egy ET szervert?

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #132 üzenetére

    Nem, változó volt, valamikor jobban jöttek, valamikor kevésbé. Ugyanez van egyébként hirntoton meg más szervereken is, csak a piros nem jelenik meg, hanem csak a sárga tüskék meg az FPS leesik. Nálad már írta a connection interrupted-et is. Szerintem csak annyi a különbség, hogy veled elég hosszú ideig elveszik ahhoz a kapcsolat, hogy kiírja a lagometer, más szervereken meg rövidebb ideig szakad meg, és azért nem jelzi.

    Ma csináltam egy olyan tesztet, hogy pingeltem a hirntotot miközben játszottam, és ugyanúgy szakadozik velük néha:

    Szóval ez van. Bátyám azt mondja, hogy Digivel is ugyanúgy szar a hirntot neki.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #134 üzenetére

    Már teszteltem, de nincs packetloss. Fogalmam sincs mi a hiba, mindig ilyen volt, még a UPC idejében is, de mióta megvette a Voda a UPC-t, azóta atom szar még az előző állapotokhoz képest is. Koax kábelt és UTP-t is cseréltem már, nincs hatása rá. A modem jelszintek is jók. Igazából ez a legnagyobb bajom vele, hogy nincs olyan teszt, ami valami konkrét hibát írna.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz RpPRO #136 üzenetére

    Nem igazán. Mármint laptop van, csak nincs másik hely, ahonnan tudnék netezni most.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #132 üzenetére

    Milyen VPN-t használtál pontosan, amivel nem lagzott? Bátyám kipróbálná, hátha működik neki. Digivel is ugyanolyan lagos fos neki a Hirntot, mint Vodával...

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz doc #142 üzenetére

    Hat en csak FreeBSD-hez tudom a megoldast. Ott Linux compat libek kellenek kernel modulkent es xorgba is. Azzal megy, de azt hiszem 32 bites. [link] Van meg az ET Legacy, lehet, hogy az neked jobb lenne. [link] De igazan egyiknel sem tudom, hogy elmegy e MacOS-en.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz doc #145 üzenetére

    A legacy-nak annyi a hatranya, hogy bizonyos szervereken meg van punkbuster, es nem enged be. Viszont stabilabb egy mai rendszeren.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz doc #142 üzenetére

    Itt van 64 bites legacy Linuxhoz. [link] De ahogy irjak a szerverekkel az meg annyira sem lesz kompatibilis. A 32 bites Legacy kompatibilis a regi 2.60b-s szerverekkel, ha nincs punkbuster rajtuk.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz doc #148 üzenetére

    Es a MacOS nem visszafele kompatibilis 32 bitessel? A Windows pl az, es szerintem a Linux es a BSD is. Nekem ez meglepo.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #141 üzenetére

    Bátyám kipróbáltam nordvpn-el, berlini és frankfurti szerverekről. Azt mondja, hogy ugyanúgy lagos neki. Szerinte a szerver nem bírja a terhelést, ha sokan vannak fent. Én is gyanakodtam erre valamennyire, mert nekem minden spawnnál leesik az FPS egy pillanatra meg üres itthoni szerveren 6-700 FPS van, üres külföldin meg a 125 sincs mindig meg. Persze biztosan sosem fogjuk tudni.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #152 üzenetére

    Jó, de nekem üres szerveren is FPS drop van. Szerintem az már csak a szerver vagy az én netes kapcsolatom hibája lehet.

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz eladohardver #154 üzenetére

    Nekem mutatja. De tökmindegy, mert legtöbbször nem látszódik rajta a lag, csak érezni, hogy ami pinget ír, ahhoz képest 100 msec-el el van tolva, meg szakadozik a kapcsolat. Lehet, hogy mobil nettel jobb lenne, mint ezzel, ki tudja. Nincs most lehetőségem szolgáltatót váltani, a sávszélesség fontosabb, mint ez, és itt még nincs digi vagy t, csak 30 megabites adsl, ami olyan, mint visszamenni a kőkorszakba.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz lemmy71 #159 üzenetére

    Jó lenne egyszer LAN-t szervezni, mint annak idején. Nekem hiányzik néha, de ilyen nettel nagyon frusztráló játszani. Állítólag lesz itt T optikai net néhány éven belül, akkor újra próbálom majd. Meg addigra össze akarok rakni egy egyedi egeret is 3d nyomtatott borítással.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz doc #162 üzenetére

    Hirntot, ami még tűrhető volt. Ha nem lenne ez a lag 10 éve, akkor lehet, hogy játszanék. Így inkább hagyom a francba. Lehet eladom a videokártyát és a monitort is. Leszoktam én már erről, inkább csajozok. :D

    Buliban hasznos! =]

Új hozzászólás Aktív témák