Új hozzászólás Aktív témák
-
ncc1701
veterán
Ne aggódj, megoldják, nyugodj bele, amint az autók jelentős része vellany lesz, eltörlik az összes kedvezményüket.
A lámpavas az jogos, de sztem ne menjünk bele, mert nagyon sok olyan balhé volt, amiből nem lett semmi, és simán lóghatnának. Magán nyugdíj pénz államosítása, majd ellopása plö.
-
vicze
félisten
Pont úgy fogják csinálni, ahogy a spanyoloknál adóztatják a napelemeket, egyszerűen kivezetik fokozatosan a kedvezményeket(lásd Norvégia), és lassan kivetik rá a növekvő adókat. Ez a legkisebb probléma, csak el kell érni hozzá a kritikus tömeget, de attól nagyon nagyon messze vagyunk.
Burt1793: "villanyossal nem kell sebességet váltani,"
Ég világon semmi köze ehhez. Nézz utána hogy működik a villanymotor és mi a különbség a kettő között, egyszerűen akkora nyomatéka van, hogy a egy tökéletes CVT-t is otthagy a fenébe csinálhatsz akármit.
Ez arról szól, hogy azonnali hatalmas nyomaték áll rendelkezésre 0mp alatt. Egy elektromos autó gyorsulásának a korlátja kb. a gumi tapadása semmi más.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
bocs, de ezek nem katalógusadatok(amiben pont csal a leaf, mert nem 7.9s hanem 8.5s a 0-100), hanem rendes mérések, amik nincsenek kozmetikázva.. Én elismerem hogy jól megy, de azért elröhögtem magam amikor beírta a tag hogy 109 lovas leafhez 190lovas passat kell.. meg mellé pökhendien hogy nézz utána azt még a 170 lovas is ad neki 7 másodpercet 40-140ben
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Milyen tökéletes rajtról beszélsz? Ha azonos talajon versenyez a két autó, akkor ezzel nem lehet gond. A passatban ugyanúgy van kipörgésgátló, 100-ból 100-szor ugyanúgy indul adott talajon, a dsg is ugyanúgy vált. Manuális váltóval is szépen tud menni, kis rutin és érzék kérdése, fordulatot nem kell sehova megemelni, rendes kuplungkezelés kell.
-
Cyber_Bird
senior tag
-
dnelb
veterán
Ezt ugyanúgy írhatod bármelyik autóra, nem? Jelenleg ti úgy érveltek hogy elektromossal kötelező padloval indulni, viszont minden mással tilos mert elkapar, nem bírja, károsodik, váltani kell, gondolkozik meg hasonló f*s kifogasok a cáfolatok meg mért adatokkal nem számítanak, óriási Az elvakult smokeandcharmosok mellé új csoport van kialakuloban
[ Szerkesztve ]
-
-
dnelb
veterán
Az egész onnan indult el hogy az elektromos mindent IS ver lámpánál.. Jah persze, neki szabad padlóval indulni, a többieknek nem? Így nyilván ver mindent.. A leaf2 padlóval annyit tud mint egy 130 lovas 160nm 1.1 tonnás szívó benzin, ettől vagytok leseggelve.
[ Szerkesztve ]
-
"Fogd már fel, hogy az emberek közúton nem úgy indulnak el, mint amikor": tehát az, hogy dr. mura másodnick lerajtolt egy csomó dízelt a lámpánál, akiknek fogalma sem volt arról, hogy Palik vonyítva közvetíti a versenyt, amiben részt vesznek, az akkor már hiteles infó?
illetve: (#143) D1Rect "Olyan dologról vitatkozol, amit soha nem láttál élőben, fogalmad sincs róla": mondod ezt, mikor te pont ugyanezt követed el? neked sincs fogalmad, milyen autóval járok, mégis erőlködsz, hogy de biztos legyorsul a sminkelő leafes.
ez volt az egyik legelső állítás a témában: "Gyakorlatból mondom, hogy 0-50 vagy 0-70 között (ami ugye a városi megengedett) egy TDI sem tartja az ütemet egy lepadlózott villanyautóval.". most a "gyakorlatból mondom" kitétel vagy azt jelenti, hogy csak azokról a tdi-kről nyilatkozik, amikkel ő találkozott, akkor az állítás igaz lehet, ő minden rozsdás olajkályhát lenyomott. ha meg továbbra is forszírozza, hogy az "egy tdi sem" azt jelenti, hogy *minden* tdi, akkor meg továbbra is hülyeséget beszél.
közben azt is látom, hogy a téves állítás bizonyítására történő erőlködésben a leaf titokban kicserélődött teslára. pedig a kettő nem egy kategória. szerintem menjünk vissza a gyökerekhez, beszéljünk arról, hogy a dr. mura régebbi leafjet meg lehet-e előzni lámpánál, és ha igen, mivel. szerintem egy m550d-vel biztosan, de abban is komolyan hiszek, hogy annál szerényebb autókkal is.
még"visszább" térve, (#9) brumi1024-ben ez az észrevétel hangzott el a cikkben szereplő mondattal kapcsolatban: "ami miatt vigyorog a sofőr, a többi autós pedig inkább megdöbben: a 7,9 másodperces 0-100 km/h gyorsulás simán a hothatch kategória" hogy ez gyenge hothatchnek, és ebben teljesen igaza van. az én mostani autóm 7.5-öt megy 0-100-on, pedig egy túlsúlyos túrakocsi, semmi hothatch. úgyhogy már az is kétséges, egy 0-50-en, de pláne egy 0-70-en elém tudna-e állni dr. mura gyengébb leafje egy lámpától, de hogy utána csak a kipufogómat nézné, az biztos. funkcionális analfabéták kedvéért: nem azt írtam, hogy hamarabb végezne-e a 0-50-nel, hanem azt kérdőjelezem meg, hogy nyerne-e annyit, hogy biztonságosan besoroljon elém. szerintem nem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dr.Mura
tag
Ha jobban megnézzük, szépen lassan, "sunnyogva", de ez már most is folyamatban van. 10 éves távlatban nézve (vissza), az akkumlátor költségek töredékére estek, az energiasűrűség pedig többszörösére nőtt.
https://www.researchgate.net/figure/Evolution-of-battery-energy-density-and-cost-Global-EV-outlook-2016_fig3_309313559
Ez nem jelenti azt, hogy "itt van már a Kánaán", hanem annyit, hogy egy forradalmi változás helyett folyamatos, inkrementális javulás van, ami felveti a számítógépeknél és telefonoknál már állandó dilemmát, hogy "most megveszem, vagy várok az egy év múlva kijövő jobbra...".
Ez viszont mindenkinek a saját döntése.
C8H10N4O2
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia