Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A 4x MSAA minőségétől nagyon messze vannak a post-process eljárások. Linkeltem cikket összehasonlításnak [link], bár nincs benne MSAA, de láthatod, hogy nem kevés a para. FXAA-nál a textúrákat nézd az eredeti képhez viszonyítva. Ilyet az MSAA nem csinál (az MLAA esetében is valamivel jobb a helyzet). Ráadásul az MSAA-nak vannak subpixel információi, ami a teljesen post-process AA-król nem mondható el, és ez temporális zavarokban jelentkezik, ez csak mozgóképen látható. Gondolom az FXAA azért van "homályosítósra" tervezve, hogy a temporális zavarok kevésbé legyenek érzékelhetőek. Subpixel információk nélkül ez egy opció.
Miért nem univerzális az MLAA? Oltári hülyeség, hogy nem az. Persze az a CAL-ban írt megoldás, amit az AMD a driverébe épít nem fog futni NV-n, de nem is követelmény, hiszen Catalystet senki sem telepít GeForce-ra (legalábbis remélem ). A játékba építve viszont a Shogun 2-ben hibátlanul fut minden DirectCompute 5.0-t támogató kártyán. Az AVP-ben alkalmazott MLAA+MSAA mix is működött NV-n.
Az is hatalmas baromság, hogy az FXAA-t nem lehet ráereszteni a játékra driverből. Ez az eljárás is post-process. Simán mehet driverből, ha az NV beépíti. Persze ugyanúgy nem lesznek elérhetőek a subpixel adatok, így a teljesen post-process számítás nem ad majd annyira szép eredményt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS!Bontatlan RTX 4060Ti 16GB / 4070 12GB / 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Zotac Twin Edge OC RTX 3060 Ti
- ASUS DUAL RTX 2080 SUPER
- XFX Speedster Merc 319 AMD Radeon RX 6950 XT Black 16GB GDDR6 (BESZÁMÍTÁS)
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen