Új hozzászólás Aktív témák
-
INTELligent
senior tag
Hát igen, ez a legnagyobb probléma. Elvileg úgy lehet kicsit csökkenteni a lemerülési rizikót, hogy pl. a lámpáknál is elhelyeznek töltőket.
Nem neked:Mondjuk azt sem lesz egyszerű megoldani, hogy minek megállónál álljon a busz valameddig, mert ugye ha nincs utas, akkor minek álljon meg?
Egyébként én optimista vagyok, elsőre semmi nem lesz rögtön csúcsszuper
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
kekegsm
őstag
Az a kicsi akksi nem egy ceruzaelem. Azaz ha az eddigi elektromos buszok tudtak menni egy töltéssel 150km-t, akkor ez tud menni 30-at. Szóval elér a következő buszmegállóig.
Egyébként ezeket a zsúfolt belvárosokba szánják, ahol 50 méterenként buszmegállók vannak.
Ha baleset van, és áll a busz, akkor szinte csak a légkondi fog fogyasztani, mert a motor csak akkor fogyaszt, ha megy.
Az elektromos készülékek pedig azért nem lesznek veszélyben, mert 20kHz a mágneses mező frekvenciája, míg a mobiltelefon meg müködik pl 1800MHz-n. szóval más szférában mozog.
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
#72042496
törölt tag
A technikai részét biztos kitalálták, engem inkább az érdekelne, hogy ennek az elektromos mezőnek biztosan nincs-e káros élettani hatása. (Sosem fogjuk megtudni.)
Az akku szám szerint mennyivel könnyebb a "teljes" méretűnél? Mert ez egy busz. Ennek önmagában is jelentős a tömege, és ha felszáll rá 50-100 ember, az is megvan jópár tonna... Számomra kérdéses, hogy megéri-e a beruházást, mindenestre sokkal érdekesebb nagyban belegondolni: milyen lenne, ha egy egész várost lefedne a technológia és nemcsak a buszok, hanem az autók is ezen az elven működnének? Bár az a mező engem aggaszt. (Nem, nem kell a rádiótelefonos analógia.)
[ Szerkesztve ]