Új hozzászólás Aktív témák
-
kekegsm
őstag
válasz fordfairlane #51 üzenetére
igaz, jogos, elírtam. Ebből is látszik, hogy az indukciós busz nem életképes megoldás. Lehet hogy elírták, és nem is busz, hanem csónak.
Srácok, most az én szavaimon és gépelési hibáimon lovagoltok, vagy a témánál maradunk?
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
#06658560
törölt tag
Ha már másnál ilyenen lovagoltál, akkor a szálka gerenda elv mentén nézz tükörbe is!
#50 kekegsm: és mennyi egy fix kapcsolatnak a vesztesége? Mennyi nagyságrenddel kisebb?
Dehogynem, békával beemelem a neki kialakított tartóba, kábelt csatlakoztatom- ha nem egyből be is dugja magát a stecker bebékázáskor, s mehet a menet.
[ Szerkesztve ]
-
-
kekegsm
őstag
válasz #06658560 #54 üzenetére
Csakhogy én nem kevertem a a városokat, csak elirtam.
Nagyságrendeken akarsz lovagolni? Akkor milyen nagyságrendekkel büdösebb a dízel busz? Milyen nagyságrendekkel többet szennyez? Milyen nagyságrendel kerül többe az üzemeltetés?
A teáltalad levázolt akkucserés üzemmóddal azért van egy olyan bibi, hogy a meghibásodás, sérülés esélye NAGYSÁGRENDEKKEL nagyobb. Mondjuk naponta cserélsz 100 akksit, kíváncsi vagyok hányszor vered le a kialakított hely szélét a békával, hányszor teszed az akksit a kolléga lábára, hányszor csap meg az áram az elkopott, sérült csatlakozó által, stb...
OFF
Egyébként érdekes, van kb 5 olyan ismerősöm, akinek Kopi a beceneve, és mindegyiknek ugyanaz a keresztneve, mint a tied. :-)
ON[ Szerkesztve ]
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
kekegsm
őstag
Ha állsz a buszon, akkor is véd...
De hogy a gondolatmeneted kiegészítsem: A gyalogátkelők alá nem tesznek drótot, megoldva.
Egyéb: Ez nem adó, hanem indukciós tekercs.
De tapasztalat szerint neked akármit írok, belekötsz. Te mindenbe belekötsz.
[ Szerkesztve ]
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
Baltásgyilko
csendes tag
Ilyen irányú fejlesztések Magyarországon is vannak, bár itt kicsit másabb a koncepció. Akksi helyett szuperkondenzátor. Azért van rajta még mit csiszolni.[link]
-
#06658560
törölt tag
"Nagyságrendeken akarsz lovagolni? Akkor milyen nagyságrendekkel büdösebb a dízel busz? Milyen nagyságrendekkel többet szennyez? Milyen nagyságrendel kerül többe az üzemeltetés?"
Milyen dízel busz? elektromos vs. elektromos vitáról van szó. Miért terelsz akkor? Mert bukott az érvelésed?
Miulyen nagyságrenddel kerül többe az üzemeltetés? Rendesen, teljesen feltöltött akku, vs. szakasosan rátöltött, melyiknek nagyobb az élettartama? Melyiket van idő rendesen feltölteni? Melyiket egyszerűbb ellenőrizni, karbantartani? Melyik töltőt tudod ellenőrizni könnyebben, ha kell javítani? Amelyik hozzáférhető, körbejárható, látható, vagy amit bebetonoztál az úttestbe, amin forgalom is van?"Mondjuk naponta cserélsz 100 akksit, kíváncsi vagyok hányszor vered le a kialakított hely szélét a békával, hányszor teszed az akksit a kolléga lábára, hányszor csap meg az áram az elkopott, sérült csatlakozó által, stb..."
Naponta száz akksi bakfitty. Automatizálható a ki-és beszerelés, ember sem kell hozzá, pontosan rááll a pozícióra, megoldja magától. Ma, bármikor megkapod, ha kell. A BMW tizenéve használja a hidrogénes autói töltésére. Gyártósorok erről szólnak. Áramütés meg egyszer sem lesz.
-
kekegsm
őstag
válasz Baltásgyilko #58 üzenetére
Igen, szerintem valamikor ezek lesznek a jövő, de szerintem a szuperkondenzátor technológiának még kell pár év, hogy lehagyja az akku-technológiát (mégha mást is írnak a cikkben). Értem én ezalatt a kapacitást. De gondolom 10-15 év múlva már ez sem fog problémát jelenteni.
A Pekingi buszok már ilyennel üzemelnek, de ott is megmaradt kiegészítésnek a tartalék akksi.Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
kekegsm
őstag
válasz #06658560 #59 üzenetére
Nézd, nem én terveztem, nem én találtam fel, de magamra vállalom a dolgot. Most öngyilkos leszek, mert neked fér a fejedbe, hogy sokezer mérnök dolgozta ki ezt a technikát, és működik, és jó. De te akkor is csak azt hajtogatod, hogy nem jó. Nem akarok vitatkozni veled, nem vagyok én olyan netes troll, hogy ne legyen más szórakozásom, és magasról teszek rá, hogy elhiszed e vagy sem, de a dolog jól működik.
Lépj ki, lépj be, próbáld meg újra...
-
peter9228
aktív tag
Ez se lenne rossz megoldás, így nincs 15-20% veszteség.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
a mérnök is ember. néha elfelejt nyilvánvaló dolgokat. vagy leszarja. a hubble-t anno felküldték úgy, hogy lespórolták kipróbálni. már fent volt a cucc, amikor kiderült, hogy sikerült a főtükröt kissé túlcsiszolni, olyan 2 mikronnal. az eredménye az lett, hogy a másfél milliárd dodós kütyü homályos képet adott, mert a tükör közepéről vosszavert fény máshol fókuszálódott, mint ami a széléről verődött vissza.
de sorolhatnám még az ilyen gegeket.itt a vita inkább az ominózus 20kHz-n megy.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
hunbi
tag
Nem jó a tükör??? Ráseb*ssz! Holnap hozd be, gariban kicseréljük! LOL
A mérnököket meg ne avassuk szentté. Kivitelezésben dolgozó cégből van tapasztalatom mekkora zöldségeket írnak alá komoly emberek. De gondolkozzunk el: Az építészeket kivitelezési érték*% a statikusokat meg vaskiló*% arányban díjazzák... Most magyarázzam el miért készül minden bonyolultabbra és nagyobbra mint kell, és miért kell vasbánya az építési területre?
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Ennek ellenére kenterbe vert minden addigi hasonló célra használt eszközt- s mérnök volt aki a javítását kitalálta, a folyamatot leírta, majd az űrhajósokkal kiviteleztette.
#61 kekegsm: a lóvontatás is működik, mégsem mondod rá te sem, hogy jobb a belsőégésű motoroknál.
[ Szerkesztve ]
-
Szmeby
tag
Az egészségre gyakorolt hatása engem továbbra is zavar. A márketing-videóban erről persze egy szót sem szóltak, hiszen, amiről nem beszélünk, az nem is létezik. Meg aztán úgy tűnik, errefelé inkább a fülhallgatóban hallható esetleges zaj a legnagyobb probléma.
Megjegyzem, egy magyarországi bevezetést követően biztos jelentősen megugrana a vezetéknélküli mobiltöltő tartozékok forgalma.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W
- Beszámítás! ASRock H510M i7 10700F 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB Rampage Shiva Seasonic 650W