Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
A teljes vonalat feltúrni, bepakolni az elektronikát, minden útépítésnél, a használat időjárás okozta tönkremenetel javításai során kivenni, vissza tenni, azért, hogy legyen egy olyan busz, ami kötött pályás- hisz más vonalra nem tudod átvinni, ha nincs kiépítve neki ott is a megfelelő út, vs. végállomásra lerakott töltőállomás, akkucserével.
"És hogyan oldanád meg az akksicserét? hátlap lepattint, kivesz-betesz? mert mondjuk egy mázsás/többmázsás akksival ezt könnyen lehet..."
Targoncával, békával, robotkarral simán, bármikor két perc alatt megoldom neked.
"Mik azok a jelentős veszteségek? 15-20%, nem? Az jelentős?"
A nullához képest bizony jelentős.
#48 kekegsm: Mondd, Ultrecht merre van?
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Ha már másnál ilyenen lovagoltál, akkor a szálka gerenda elv mentén nézz tükörbe is!
#50 kekegsm: és mennyi egy fix kapcsolatnak a vesztesége? Mennyi nagyságrenddel kisebb?
Dehogynem, békával beemelem a neki kialakított tartóba, kábelt csatlakoztatom- ha nem egyből be is dugja magát a stecker bebékázáskor, s mehet a menet.
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Nagyságrendeken akarsz lovagolni? Akkor milyen nagyságrendekkel büdösebb a dízel busz? Milyen nagyságrendekkel többet szennyez? Milyen nagyságrendel kerül többe az üzemeltetés?"
Milyen dízel busz? elektromos vs. elektromos vitáról van szó. Miért terelsz akkor? Mert bukott az érvelésed?
Miulyen nagyságrenddel kerül többe az üzemeltetés? Rendesen, teljesen feltöltött akku, vs. szakasosan rátöltött, melyiknek nagyobb az élettartama? Melyiket van idő rendesen feltölteni? Melyiket egyszerűbb ellenőrizni, karbantartani? Melyik töltőt tudod ellenőrizni könnyebben, ha kell javítani? Amelyik hozzáférhető, körbejárható, látható, vagy amit bebetonoztál az úttestbe, amin forgalom is van?"Mondjuk naponta cserélsz 100 akksit, kíváncsi vagyok hányszor vered le a kialakított hely szélét a békával, hányszor teszed az akksit a kolléga lábára, hányszor csap meg az áram az elkopott, sérült csatlakozó által, stb..."
Naponta száz akksi bakfitty. Automatizálható a ki-és beszerelés, ember sem kell hozzá, pontosan rááll a pozícióra, megoldja magától. Ma, bármikor megkapod, ha kell. A BMW tizenéve használja a hidrogénes autói töltésére. Gyártósorok erről szólnak. Áramütés meg egyszer sem lesz.
-
#06658560
törölt tag
Ennek ellenére kenterbe vert minden addigi hasonló célra használt eszközt- s mérnök volt aki a javítását kitalálta, a folyamatot leírta, majd az űrhajósokkal kiviteleztette.
#61 kekegsm: a lóvontatás is működik, mégsem mondod rá te sem, hogy jobb a belsőégésű motoroknál.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hálózati / IP kamera
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Tippmix
- Sorozatok
- PlayStation 5
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek