- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
Én napi szinten több órát töltök a Samsung TV-men YouTube nézéssel már évek óta, TV adást nem nagyon nézek, PC-n semmi, telefonon csak ha utazok. Nálam már nagyon régóta vannak reklámok, legtöbbször hasznos reklámok jönnek fel. Egyébként szinte semmit nem vettem még így reklám alapján, vagy teljesen más terméket. Ami zavaró, hogy megvettem pl a szárítógépet, de hetekig dobálja a reklámokat, holott 5 évig biztos hogy nem fogok másikat venni. Mesék alatt olyan reklámok mennek, amik gyereknek nem való, inkább erre kéne odafigyelni.
Úgy látom a kommentekben sokakat zavar a reklám, de kérdem én, hogy miért? A mai világban semmi nincs ingyen. Én rendszeresen hagyom végig menni a reklámokat, ugyanis így is támogatom a videó készítőjét. Sokan már itthon is több százezer Ft-okat fektetnek bele ebbe, és látszik a folyamatos fejlődés. És itt nem rbence, u2row és barátaira gondolok akik folyamatos lájkkunyerálását kell hallgatni, illetve külföldről lopott tartalmakkal, TV műsorok feltöltésével keresnek regneteg penzt, hanem Horváth András, St22lacika, Hajner Gyula Draskovics Bence és sorolhatnám még a magyar youtubereket, szerencsére vannak többen is kisebb csatornával. Ők akkor kapnak a reklámok után pénzt, ha nem nyomod el 5 mp utan. Az 1 percnél hosszabb reklámokat én se nézem meg. Nekem megér ennyit, hogy folytassák a munkásságukat. Így is kicseszett a YouTube velük, a nem családbarát tartalmaknál nagyon kevés a reklám, mert a hirdetők is ennyire degeneráltak, hogy csak ezeknél jelenthet meg a hirdetés. Főleg angol nyelvű csatornák akik nem családbarát tartalmat csinálnak, patreonon kérnek támogatást, így maradhat a régi stílus és tartalom, neki megmarad a munkája. Van akinek havi szinten kb 1m Ft jön neki ebből össze, de ennek nagy részét visszaforgatja, kb a fele el is megy a videókra. Na az ő csatornáján nincs reklám. De kérdem én, itthon hányan fizetnének ezért, akár 200 Ft-ot?[ Szerkesztve ]
-
Béééla
őstag
válasz #16820480 #51 üzenetére
Nem mindenkit támogatnak szponzorok. Azokra gondoltam, akiknek nem 70 csilliárd feliratkozójuk van és nem állnak sorba a cégek mindenfélével reklámozni. Attól persze a falnak megyek én is, amikor a videó fele a "szia iratkozz fel, kommentelj, teccölj, harangozz, oszd meg, tvíteld, redditeld, állj ki a sarokra rikkancsnak, hittéríts meg mindenkit azonos irányítószám alatt" szarral megy el. De csomó tartalomgyártót csak szivat a rendszer, hazaiakat meg pláne, nem rájuk van méretezve.
@flegga22:
Jelen, kedvenc lufihajtogatómnak én vagyok az egyetlen Patreonos támogatója. Oké, havi 1 dodó, nem sok. Tényleg. De ez arról szól hogy sok kicsi sokra megy. Tetszik amit csinál? Akkor menj fel az oldalára és támogasd te is! Havi 1 dollár az semmi, főleg mondjuk a kedvenc 5 csatornáért. Feliratkoztál? Rendszeresen nézed? Akkor dobd be az aprót. Nem azért van a legtöbbnek Patreonja mert a harmadik mercit akarja megvenni, hanem mert valószínűleg a felszerelés árát se kapta vissza reklámpénz formájában! (nemhogy a befektetett idővel arányos "fizut")[ Szerkesztve ]
Bélabá
-
hogabesz
aktív tag
válasz Depression #37 üzenetére
Csak amíg az újság esetében el tudom dönteni, hogy felvegyem -e az asztalról vagy sem, a ph oldalán megjelenő reklámra ránézzek vagy sem, addig a yt-on adott esetben kapottakkal sok esetben 5-10 mp-ig semmit nem tudok kezdeni. És ez a nem mindegy számomra.
-
zorrokalap
tag
Vegre, evek ota erre varok!
Ha mar reklam adjanak trailereket annak meg talan haszna is van. -
ufocsalad
tag
X év után már a youtube sem működik a TV-éken nemhogy a reklámok.
-
-
-
somogyib
őstag
-
bagyulajuve
addikt
Nézem a youtube-ot miközben edzek, csak zenét akarok hallgatni, erre minden szám után, vagy második után jön egy idegesítő reklám. Eddig nem volt ez, kb 1 hónapja van ez, dög hangosak ráadásul. Mondjuk 20 perc után jönne 1 reklám, azt elfogadnám, de így nagyon gáz...
Resistencia eterna
-
somogyib
őstag
válasz bagyulajuve #68 üzenetére
Ez attól is függ, hogy mit nézel/hallgatsz.
Én pl. sok olyat hallgatok, aminél nem jön be ilyen "videómegszakító" reklám. Gondolom a nézettebb videóknál jönnek be az ilyenek gyakrabban. -
MomoSinX
aktív tag
Még van aki néz tévét manapság? Adblock/Ublock + Youtube aztán azt nézel amit akarsz békében, csak kösd rá a gépet.... Ha meg valami nagy dolog történik a világban azt úgy is minden hírportál leközli...
-
arnyekxxx
veterán
válasz Krugszvele #46 üzenetére
Csak a kérdés, hogy mire mész vele?
Én arra tippelnék, hogy képi tartalmat szeretne megjeleníteni rajta ahogy előtte sok évtizeden át csinálta az emberiség. Ethernet nélkül.
A kérdes, hogy melyik olcsóbb és egyszerűbb? okostv, beépített plex, vagy butatv, külső hdmi okosítóval, ami egy külön eszköz?
Nemmindenki akarja, hogy a tévéje okos legyen. Tudom, ezt nehéz elképzelni, de pl nekem is annyi a tv dolga, hogy megjelenítse a HDMI-n kapott jelet.
-
Depression
veterán
Te hiszel még bármilyen magyar hírportálnak? Én csak külföldit olvasok már, pedig utálom politikát. És lassan megvan az új lakcímem is, amiben a Hungary nem lesz az alján feltüntetve.
Attól én még hiszek a reklámok erejében, csak itthon már nem, ahol folyton az arcodba nyomják a politikát.
Arról nem is beszélve, hogy ugyanazon reklámmal itthon sokkal silányabb minőséget reklámoznak, mint a nyugaton.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
Béééla
őstag
Beállíthatod, mint feltöltő, hogy mit kérsz. Előtte, utána, közben, helyette. Akinél tele van szórva a videó sárga pöttyökkel, az akarja hogy megszakadjon a videója.
@sheratan
>Jó, mondjuk magyar csatornát/videót nem nézek soha, angol nyelvűnek meg azért nemzete szokott jönni pár ezer, tízezer.
Na és akkor a hazai tartalomgyártó meg haljon éhen, hacsak nem teszi ki az index a címoldalra.[ Szerkesztve ]
Bélabá
-
RegiKacat
csendes tag
-
rednifegnar
senior tag
sosem ertettem ezt a reklamozosdit, szerintem baromi alacsony lehet a hatekonysaga, mondhatnam nulla. magam es ismeroseim peldajabol kiindulva vagy le van blokkolva, vagy ha nem lehet akkor amint letellik a 2-3-4 mp kotelezo resz (amit nem nezek) azonnal nyomja mindenki a skip-et. reklamra plane videosra en meg szant szandekkal soha nem nyomtam ra, max veletlenul. es meg hol van onnan az hogy vegyek is valamit...
A camera does not make art, the artist makes art.
-
somogyib
őstag
válasz rednifegnar #76 üzenetére
Kb. én is így vagyok vele, ha a videó elején van reklám, akkor a hangot is leveszem és várom a skippet.
De bizonyára van hatékonysága, mert akkor nem csinálnák. -
azbest
félisten
válasz #16820480 #78 üzenetére
mondjuk amit írt, az azokra is igaz, akiket nézel: ha nem akarnak reklám megszakítást a videójukba, mert elegendő a másfajta támogatás, akkor választhatják a reklámmentes módot is a videójukhoz youtube-on.
Engem mostanában az bosszant, hogy dupla reklám van sok videó elején és végén. Mostanában kezdte, először már azt hittem nekem van valami fegyelemzavarom, aztán csak leesett, hogy nem halucinálok, hanem tényleg kétszer kell skippelni a reklámot.
-
MomoSinX
aktív tag
válasz Depression #72 üzenetére
Dehogy, magyar médiát nem is fogyasztok semmilyen formában .
-
hunluki
senior tag
Én személy szerint leálltam a yt nézésről amióta ilyen reklámhegyek vannak rajta. Legalábbis tableten, PC-n ott a reklámblokkoló. Ha véletlen tabon rakom be akkor 5 perc után rájövök hogy ja nem mégse, annyira azért nem érdekel, inkább csinálok mást.
Amúgy ahogy többen is írták, nem lenne baj ha változatos (netán szórakoztató?) reklámok lennének vagy valóban relevánsak. De amikor egy 10 perces videó alatt 3 netpincér reklám jön úgy hogy már egy hónapja folyamatosan nyomom rá a negatívat... Legdurvább az volt amikor ez elkezdődött, este elalvás mellé csillagászatos ismeretterjesztő (szeretek a csillagok között utazva behorkolni) és amikor épp a szaturnusz gyűrűiben császkáltunk egyszer csak NETPINCÉR!! de olyan hangerővel hogy a Titán lefordult a pályályáról...
Viszont azt vettem észre hogy egyre többet költök játékra appstore-ban (nem IAP, teljes játék és utána reklámok nélküli szórakozás) a yt előtt tunyulás helyett. Csak a hónapban kivittem 4-5 játékot tableten, mindezt a yt kárára és még van bőven mit nyomkodni.
Nem azt mondom hogy jajvégejútúbnakéscsődbemegyagógülvégevilágnak, de ha belőlem ezt váltotta ki akkor a nagy számok törvénye alapján mások is oda fogják vágni egy idő után a falhoz az aktuális kütyütjüket mert nekik is elegük lesz a netpincérből...
-
Barret001
addikt
Éppen itt volt az ideje,eleget késtek már vele így is!
-
koko52
veterán
És mikor jön a tv-s youtube adblocker?
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
waccamár
senior tag
Nem olvastam át mindegyik kommentetet - amit elolvastam azokra pedig nem akarok egyesével reagálni.
Marketinggel foglalkozok, azon belül is leginkább online-al.Pár dolog:
- nem CSAK a YouTube hibája, ha számodra abszolút nem releváns hirdetést látsz. Valószínű inkább a hirdetőé.
Két lehetőség van:
- G rosszul profilozott le téged - simán van ilyen is. Mindenhol azt lehet hallani, hogy mennyire lézerpontossággal be tudnak lőni téged... Na ez azért nem ennyire egyértelmű, elég nagy a hibaszázalék a rendszerben. Ez főleg FB-nál szembetűnő. Oké-oké, más cég, tudom, csak mondom.
- Másik, hogy a hirdető béna. Itt is ketté kell szedni. Egyrészről lehet nézni a fő marketinget. Lehet, hogy abszolút nem végezték el a házijukat, nem tudják ki igazából a célközönség, hogyan és mivel lehet megszólítani, mi fáj neki, nincs buyer persona, és még folytathatnám a sort. De az is lehet, hogy egy nagy cég a hirdetésből csinált 30 féle verziót, és a 30 verziót teszteli először, hogy melyik teljesít jobban.
Másrészről lehet a hirdetést feladója is béna: rosszul célozza a közönséget, rossz beállításokkal, stb.Online hirdetést feladni nem csak annyi, hogy dobok egy emailt a google-nek hogy hé, nyomjátok már be a videómat youtube-ra.
Számtalan helyen és számtalan emberen elcsúszhat a folyamat, aminek az lesz az eredménye, hogy teljesen irreleváns emberek látják a hirdetést.
Marketing, reklám és hirdetés viszont kell. Anélkül soha senki nem tudna semmilyen termékről.
Valaki itt írta, hogy 2018-ban felesleges a reklám, mert úgyis mindenki árgépet használ, és megveszi a legolcsóbbat. Nos, ez nem így van. Aki írta ezt a kommentet, arra ez 100%-ban igaz lehet. De rajta kívül van még pár milliárd ember, aki -nem meglepő módon- esetleg máshogy gondolkozik. A magyar piac általánosságban valóban szuper-árérzékeny. Ha tudom, hogy mit akarok venni, akkor én is beírom árgépre, és megveszem egy olyan helyen, ahol az ár és a megbízhatóság jó arányban van. De azért a marketingnek és a hirdetéseknek van több rétege is. Mire eljut valaki oda, hogy az adott terméket beírja árgépre, az azt jelenti, hogy hatott rá az adott termék marketingje: ebbe beletartozik a termék tulajdonsága, a csomagolása, ára, funkciói, kinézete, elérhetősége, és még milliónyi dolog. Csak hát a hozzá nem értők fejében (és ez abszolút no offense, én sem értek millió dologhoz, és egyszerűsítek ezekben a témákban) le van egyszerűsítve annyira, hogy a marketing = reklám, és a reklám célja hogy azonnal vedd meg a terméket.Na hát még esszéket tudnék írni hirtelen, de már így is elég hosszú lett egy hozzászólásnak.
-
hunluki
senior tag
Ez esetben viszont akkor kéretik a marketinges kollégákat kirúgni és helyettük tehetségesebbeket találni, ésvagyper folyamatokat javítani, felülvizsgálni.
Én kimondottan szeretem az ötletes reklámokat, sőt volt már hogy jópofa reklám hatására vásároltam is (szóval potenciális célpontjuk vagyok), ellenben az hogy idegesítő módon mindig ugyanazt a baromira nem releváns dolgot kapom az arcomba (a folyamatos negatív visszajelzésem ellenére) szerintem 2018-ban gáz és elfogadhatatlan, ahogy lentebb is írtam konkrétan engem "elűz" a reklám platformjától.Szóval összeségében engem nem zavar a reklám ha szórakoztat. Mert ha tetszik akkor beragad az agyamba, mesélek róla ismerőseimnek, sőt esélyes hogy vásárolni is fogok. Ellenben amióta (elnézést a kiragadott példáért de konkrétan az agyamra megy) megállás nélkül kapom a netpincér reklámokat, azóta direkt nem netpincérem keresztül rendelek, az appokat is töröltem a kütyüjeimről.
-
koko52
veterán
Adblock mindenhol! Belőlem a reklàmok pont az ellenkezőjét váltják ki mint amit szeretnének, direkt nem veszem meg azt amit reklámoznak, unszimpátiával tölt el.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
dualcore
őstag
Az a probléma,hogy a gyereknek szánt mese is tele van felnőttnek szóló baromságokkal, mert ugye a felnőtt bejelentkezik, a gyerek meg elszenvedi. Egy tíz perces videó is tele van reklámmal. Ezért használom az Adblock-ot, no reklám,no para.