Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
Szerintem a legtöbb ember sosem kér, csak elszenvedjük kényszerből időnként. Velem mondjuk megesett már olyan is, hogy tényleg olyat dobott a reklám az arcomba, ami érdekelt volna, de a reklám hatására inkább kerestem egy másik gyártótól hasonlót.
Annyit hánynak ránk, hogy már gyakran ellentétes hatást vált ki. Tolod a képembe b@zmeg?! -veszek mástól, akár úgy, hogy nekem kell keresgélni! Tudatos vásárlóként is eljuthat az ember odáig, hogy még azt se veszi meg a reklám miatt, amit eredetileg akart. Szóval igen, hathat a reklám a tudatos vásárlóra is...
-
macilaci78
nagyúr
Bármikor jöhet, ha én mondhatom meg, melyik eszközre. Egy levetett telefont pont beáldoznék erre egy napelemes powerbankkal valamelyik napsütötte tájon.
Eddig semmit nem vettem képernyőn látott reklám alapján, talán csak budipapírt, de akkor se a reklámozott márkából.
Emellett a közgazdászként tanultuk, hogy a marketingköltségek a legnehezebben igazolhat költségek közé tartoznak, ezzel szemben vásárlóként meg inkább azokat a termékeket részesítem előnyben, amik az alacsonyabb reklámköltség okán kedvezőbb árúak azonos minőség mellett.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!