Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Fekete123 #148 üzenetére

    Nem, az SSAA az egy régi algoritmus, amit az erőforrásigénye miatt leváltott anno az MSAA. Ellenben képminőségben még mindig a legjobb AA, csak sokat zabál. Az MSAA problémái mellett jó, hogy visszatért.
    Amit linkeltél az SMAA. Az MLAA 2.0 algoritmusa hasonlít erre.

    Az MLAA 2.0-t a morfológiai szűrő bepipálásával tudod bekapcsolni. A 12.4-es Catalystban az MLAA 2.0 algoritmus van. Minden minimum DX11-es kártyán aktiválható.
    Az SSAA is bekapcsolható, de BF3-ban csak a GCN architektúrára épülő Radeonok támogatottak. A vonalsimítási mód legyen szuper mintavétel. Ez az SSAA. Régebbi Radeonokon csak dX9 alatt működik, szóval BF3-ra nem jó.
    Egyébként BF3-ra jó opció a saját Deferred AA-ja, és a belső FXAA kikapcsolása, majd driverből az MLAA 2.0. Én így használom, és így nem mossa el a textúrákat.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák