- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Fekete123 #148 üzenetére
Nem, az SSAA az egy régi algoritmus, amit az erőforrásigénye miatt leváltott anno az MSAA. Ellenben képminőségben még mindig a legjobb AA, csak sokat zabál. Az MSAA problémái mellett jó, hogy visszatért.
Amit linkeltél az SMAA. Az MLAA 2.0 algoritmusa hasonlít erre.Az MLAA 2.0-t a morfológiai szűrő bepipálásával tudod bekapcsolni. A 12.4-es Catalystban az MLAA 2.0 algoritmus van. Minden minimum DX11-es kártyán aktiválható.
Az SSAA is bekapcsolható, de BF3-ban csak a GCN architektúrára épülő Radeonok támogatottak. A vonalsimítási mód legyen szuper mintavétel. Ez az SSAA. Régebbi Radeonokon csak dX9 alatt működik, szóval BF3-ra nem jó.
Egyébként BF3-ra jó opció a saját Deferred AA-ja, és a belső FXAA kikapcsolása, majd driverből az MLAA 2.0. Én így használom, és így nem mossa el a textúrákat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Tőzsde és gazdaság
- Trollok komolyan
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Alkoholista nevelde
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen