Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Fekete123 #148 üzenetére
Nem, az SSAA az egy régi algoritmus, amit az erőforrásigénye miatt leváltott anno az MSAA. Ellenben képminőségben még mindig a legjobb AA, csak sokat zabál. Az MSAA problémái mellett jó, hogy visszatért.
Amit linkeltél az SMAA. Az MLAA 2.0 algoritmusa hasonlít erre.Az MLAA 2.0-t a morfológiai szűrő bepipálásával tudod bekapcsolni. A 12.4-es Catalystban az MLAA 2.0 algoritmus van. Minden minimum DX11-es kártyán aktiválható.
Az SSAA is bekapcsolható, de BF3-ban csak a GCN architektúrára épülő Radeonok támogatottak. A vonalsimítási mód legyen szuper mintavétel. Ez az SSAA. Régebbi Radeonokon csak dX9 alatt működik, szóval BF3-ra nem jó.
Egyébként BF3-ra jó opció a saját Deferred AA-ja, és a belső FXAA kikapcsolása, majd driverből az MLAA 2.0. Én így használom, és így nem mossa el a textúrákat.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A Microsoft felvázolta a végleges specifikációt. Az AMD és az NVIDIA új generációs architektúrái hivatalosan is támogatják az új API-t.
- BestBuy topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...