Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #144 üzenetére

    Nem ez a szempont a támogatásnál. Rengeteg játéknál csinál egy komplex driveres implementáció durva képhibákat. Ha ezeket ki tudják szűrni, akkor támogatható a HBAO driverből. Az egyetlen hátrány így a nagyon magas sebességvesztés marad. Ez nyilván a komplex driveres megoldások velejárója. Ezért jobb a játékba építeni ezt, mert motoron belül az AO sokkal gyorsabban működhet. A HBAO-nak sincs három szintje általában játékba építve. Driverben ez azért van, mert a negyedfelbontás melletti szűrés (ez a low) adja azt a sebességet, amit egy játékba épített algoritmus teljes felbontás mellett ad (ez a high). Nyilván ebből kitalálhatod, hogy a driverben a high opció nagyjából tizedeli a teljesítményt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák