- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- Windows 11
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- PHP programozás
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem ez a szempont a támogatásnál. Rengeteg játéknál csinál egy komplex driveres implementáció durva képhibákat. Ha ezeket ki tudják szűrni, akkor támogatható a HBAO driverből. Az egyetlen hátrány így a nagyon magas sebességvesztés marad. Ez nyilván a komplex driveres megoldások velejárója. Ezért jobb a játékba építeni ezt, mert motoron belül az AO sokkal gyorsabban működhet. A HBAO-nak sincs három szintje általában játékba építve. Driverben ez azért van, mert a negyedfelbontás melletti szűrés (ez a low) adja azt a sebességet, amit egy játékba épített algoritmus teljes felbontás mellett ad (ez a high). Nyilván ebből kitalálhatod, hogy a driverben a high opció nagyjából tizedeli a teljesítményt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos cigaretta 🔞
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sweet.tv - internetes TV
- Autós topik
- További aktív témák...