Új hozzászólás Aktív témák

  • Ghoosty

    őstag

    válasz Gabr #8 üzenetére

    SC-ben szerintem azért viszonylag rövidek az összecsapások, mert a védelmi épületek gyengék és már egy közepes csapat is bármikor szétszed egy statikus védelmet, esetleg kikerüli és már azt csinál a bázison belül amit akar. Tehát, ha elveszíted a sereged és nem tudsz pillanatok alatt újat csinálni, akkor buktad a játszmát. Ráadásul az esetek 90%-ban az egyik fél feladja a játékot és így nem kell leírtani az utolsó kis semmire se jó épületet, ami tovább gyorsítja a játékot, ha nem is sokkal.

    Számomra a haverokkal való játék teljesen más, mint egy véletlenszerű ellenfél ellen. Azok ellen inkább játszom, míg egy ismeretlen esetén pedig a legyőzés vezérel. (Mondjuk évek óta nem játszottam LAN-on haverok ellen, lehet, hogy már ott se az érdekelne.) Itt is volt olyan játszmám ami több mint egy óráig tartott, de nem jellemző. Warcraft 2-vel nem sokat jászottam, csak középsuliban számtek órán és egy órában belefért 2 játszma, ami 22 perces átlagnak felelt meg.

    Az SC sokan azért nem szeretik, mert pörög, mint egy akció játék, nem nagyon van idő gondolkodni. Az alap sebesség multiban a leggyorsabb beállítható. Nekem is nagy hibám, hogy nem tudom egyszerre irányítani a csatát és egyszerre meneddzselni a bázisomon a gyártást és nyersanyag nyűjtést, de azért egy közepes teljesítményre telik tőlem. Legutóbb gold ligába kerültem. (gyémánt, platina, arany, ezüst, bronz) Mondjuk béta alatt nem éreztem azt, hogy ha bronz ellenfelet kapok, azt könnyedén ölném, így az az érzésem volt, hogy nincs igazán jól megolva a rangsorolás.(ladder)

    A játék nagyon élvezetes és változatos, mind a 3 faj tényleg egyedi irányítást igényel egyedi egységekkel. Az egyjátékos módról majd jövőhét kedden nyilatkozom, ha bele nem merülök túlságosan. :)

Új hozzászólás Aktív témák