Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabr
tag
Csúnya a hajad, baby. Itt az ideje egy kiadós fürdésnek!
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
jaja1981
addikt
Már megőrülök, úgy várom!
-
Sicilian
addikt
Jövőhéten, akkor elszabadul a pokol
nothing is true everything is permitted..
-
Morden24
nagyúr
Na, várom az első review-ket, kíváncsi leszek, mennyire szedik ízekre a játékot.
A Gamepod stábjához csak annyi kérésem lenne, hogy amikor tesztelik a játékot, elsősorban RTS-ként, és ne Starcraft-ként tegyék azt. Értem ez alatt, hogy ne valami Blizzard-fanatik tesztelje, aki azt is elnézi, ha a 16 színű játék egy darab 10 perces küldetése fél percenként kifagy, és lehetőleg ne is olyan, aki csak azért játszaná, mert SC, nem pedig azért, mert RTS.
Az ideális tesztelő (szerintem) olyan ember lenne, aki szereti és aktívan tolja az RTS műfaj képviselőit, tehát van globális rálátása a stílusra, emelett pedig ismeri annyira a Starcraft-et, hogy meg tudja állapítani, méltó folytatás-e (függetlenül az RTS-ként megállapított eredménytől).
Remélem kiváló, részletes és - amennyire csak lehet - objektív tesztet olvashatok majd. Részemről a játékban annyira bízom (a Blizzarddal együtt), mint a három napja éheztetett kuvaszban, szóval mindenképpen megvárom az olyan emberek véleményét, akikére adok is
Sectumsempra - For Enemies
-
föccer
nagyúr
Ezt már most meg lehet mondani, hogy méltó utód. Igaz a Bétában csak a multiplayert, és a 2. fázisban a mesterséges inteligenciákat és az európai szerverek terhelhetőségét lehetett nyúzni, de szerintem átment a vizsgán. Igaz voltak kissebb-nagyobb fennakadások, de hát pont ezért volt a Béta, hogy ezek a problémák ne az éles bevetésen jöjjenek elő.
A Grafika rendben van, a kezelése pofon egyszerű. A 3 faj viszonylag kiegyenlített, bár itt ott azért vannak "easy win" taktikák.
Korai rush taktikák, ami nagyon nehéz fogni:
zergnél a 6 pool, protossnál a proxy 2 geatway rush, marinnál a 2 reaktoros marin rush.Hosszabb játékoknál (10-12 percre gondolok) már nincsenek ilyen élesen kirajzolódó buildek, de azért elmondható, hogy nagyon erős a Z-nél a Hydra/rócs combó, a P-nél a Mass void/stalker, míg T-nél a MMM taktika.
A kifejezettten hosszú játéknál meg végképp nem lehet iylesmiről beszélni. Lehet hozni nagyon kemény cuccokat (Z: bloodlord, ultralisk P: mothership+carrier, T: mass BC), de a kellő ellenlépéseket meghozva nem döntik el egyértelműen a csatát.
Mindez azt vetíti elő, hogy a noob, korai rush taktikákat leszámítva, mindig élvezetesm és jó csatákat lehet vívni.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Gabr
tag
-
Tikakukac
titán
Ahogy haverom mondta: "Megfogod a dobozt és besz@rsz". Ő mondjuk az elsők között lesz akiket bevisznek a kórházba végkimerültség miatt, de szerinte ez is rendben van, majd visz be laptopot
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
elithun
őstag
Játszottam a bétát, kellemes játék, van hangulata, és élvezetes a játékmenet. Azt nem tudom, hogy az első részéhez mennyi köze van, mert azzal még nem játszottam.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
csaabz
őstag
AZ uborka-szezon kellos kozepen!!!
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
föccer
nagyúr
Mármint korai rush-oknál hosszabb. Nálam 1v1-ben az átlagos játékidő olyan 20-22 perc körül lehetett. A leghosszabb talán 50 perc körüli volt. Egyébként nem annyira rövid az az 20-25 perc sem, mert a játékmenet nagyon gyorsan pörög. Gyakorlatilag az első 1-2 perceben van az, hogy "alig van mit csinálni". gyártod a dronokat, veszed a suplykat, derítesz. Ha nem nagyon noob az ellenfeled sem, akkor beindul az élet. Elkapni az ellen derítő egyégét, esetleg elkapni az első egységeket, elkezdeni techelni. Én nem viszem nagyon túlzásba, de a játékok végére olyan 45-50es APM-re áltam be 1v1-ben, ami bőven leköti a figyelmemet.
Üdv, föcce
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
Ghoosty
őstag
SC-ben szerintem azért viszonylag rövidek az összecsapások, mert a védelmi épületek gyengék és már egy közepes csapat is bármikor szétszed egy statikus védelmet, esetleg kikerüli és már azt csinál a bázison belül amit akar. Tehát, ha elveszíted a sereged és nem tudsz pillanatok alatt újat csinálni, akkor buktad a játszmát. Ráadásul az esetek 90%-ban az egyik fél feladja a játékot és így nem kell leírtani az utolsó kis semmire se jó épületet, ami tovább gyorsítja a játékot, ha nem is sokkal.
Számomra a haverokkal való játék teljesen más, mint egy véletlenszerű ellenfél ellen. Azok ellen inkább játszom, míg egy ismeretlen esetén pedig a legyőzés vezérel. (Mondjuk évek óta nem játszottam LAN-on haverok ellen, lehet, hogy már ott se az érdekelne.) Itt is volt olyan játszmám ami több mint egy óráig tartott, de nem jellemző. Warcraft 2-vel nem sokat jászottam, csak középsuliban számtek órán és egy órában belefért 2 játszma, ami 22 perces átlagnak felelt meg.
Az SC sokan azért nem szeretik, mert pörög, mint egy akció játék, nem nagyon van idő gondolkodni. Az alap sebesség multiban a leggyorsabb beállítható. Nekem is nagy hibám, hogy nem tudom egyszerre irányítani a csatát és egyszerre meneddzselni a bázisomon a gyártást és nyersanyag nyűjtést, de azért egy közepes teljesítményre telik tőlem. Legutóbb gold ligába kerültem. (gyémánt, platina, arany, ezüst, bronz) Mondjuk béta alatt nem éreztem azt, hogy ha bronz ellenfelet kapok, azt könnyedén ölném, így az az érzésem volt, hogy nincs igazán jól megolva a rangsorolás.(ladder)
A játék nagyon élvezetes és változatos, mind a 3 faj tényleg egyedi irányítást igényel egyedi egységekkel. Az egyjátékos módról majd jövőhét kedden nyilatkozom, ha bele nem merülök túlságosan.