Új hozzászólás Aktív témák
-
hokuszpk
nagyúr
kezenfekvonek tunik, hogy az AMD tol a Navi melle egy RT chipet a fabriccal osszedrotozva, ha epp nem kell, teljesen le lehet kapcsolni ; ha meg arravagyik a t. user, akkor uccu neki +100W fogyi, mindenki boldog.
[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Duck663
őstag
Igen pl a 9700-as is tele volt okos megoldásokkal, bár nekem 9600-as és 9800-asom volt. A 9600-as egy különösen jó GPU volt.
Rossz oldalról közelíted meg, nem az RT magok felől kellene, hanem a memória sávszélesség felől. Ugyanis a fő limitáció ott keletkezik. Attól válik valami okossá, hogy a fő limitációt okozó tényezőt "iktatja ki", vagy legalábbis csökkenti. Az nv megoldása azért erőből való megoldás, mert nem törődik ezzel hardver szinten, csak szoftveresen, ott is igazából csak csalással, elcsalja a RT felbontását 75%-ra.
Mint írtam, én nem írtam teljesítmény veszteség nélküli RT-ről, csak arról, hogy esetleg megoldhatják valahogy másképp, ami KISEBB!!! teljesítményvesztést okoz, ugyanúgy, ahogy az AA-nál is, ahogy láthatod az általand linkelt tesztnél is, 4xAA itt is ott is, de más teljesítményveszteséggel jár itt is és ott is. Úgyhogy más hozzászólását ne keverd az enyémmel, címezd annak aki írta. Egy példa a kisebb teljesítményveszteségű RT-re: [link]
(#153) Chaser: Én is ezt csináltam volna. Így kell ellenszélben h....ozni...
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
nuke7
veterán
az 5700XT a 2070 ellenfele, nem..? (teljesítményben...)
https://youtube.com/user/nuke7
-
félisten
Itt is leírom mint már sokszor megtettem...ez DX raytracing. Nem nvidia. Ez ennyit tud ezek a követelmények ekkora erőforrásba kerül. Akkor lehet ezen változtatni, ha a Microsoft változtat a Dx12 RT-n és kiszélesíti a támogatást, mert akkor Nvidia is tud hozni más megoldást, lehet használni hibrid RT-t mint a köv gen konzolokban is lesz. EZ a pure RT ennyibe kerül teljesítményben, és ráadásul amit itt RT-nek nevezünk kb csak a felszíne annak amit a raytracing eljárás valóban tud és takar. Tehát az AMD hiába hoz megoldást amíg a Microsoft nem ad lehetőséget másfajta Raytracing eljárásra esetleg nem kezdi el támogatni a subgroupokat.. EZ egy szabvány amit a Windosban így lehet támogatni és gyorsítani...
jelenleg amit értelmes megoldásnak el tudnék képzelni, egy RT gyorsító kártya NVLINK kel, amit nem kellene cserélned a VGA val ha nem akarod.
Ráadásul a következő hozzászólásodban kevered az RT-t a DLSS sel.. ez két különböző dolog nem függ össze a felbontás csökkentés az RT vel, egymástól független eljárások...
A sávszéligényt meg nem kell feltétlenül benyelni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A dedikált gyorsító külön az nem valami nagy ötlet, mert ugyan egy ideális hétszintű BVH ~80 bájt, de azt sugaranként betölteni igényel egy bő 5-6 TB/s-os sávszélt a GPU és a gyorsító között.
Az erőforrásigény csökkentését másképp kell megoldani. Én ugyan nem láttam még az új specifikációkat, de két lehetőség van. Egyrészt egy olyan egység, amely megpróbálja csoportosítani a sugarakat a jobb koherencia érdekében, másrészt pedig egy olyan specifikáció, ami nem csak háromszögeket kezel. Ez akár együtt is jöhetne, és akkor sokat lehetne nyerni, mindkettő sokkal kevesebb sávszél melletti optimális működést tenne lehetővé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Vulkan mellé jöhet bármi. Egyébként a DXR kompatibilisnek kell lennie, honnan tudod, hogy nem találhattak rá más módot, hogy gyorsítsák a feldolgozást, úgy, hogy kompatibilis is marad.
Nem keverek én semmit sem, több helyen is írtak erről, BF V alatt biztosan ezzel játszanak, hogy a RT nem natív felbontáson futkorászik. Az első javítás után ez még szembetűnőbb volt, volt erről teszt is. A sok panaszkodó miatt (akik a nagy teljesítményvesztésre panaszkodtak) piszkálták meg még jobban a dolgot. Lehet nem pont 75%, de ez az érték rémlik.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
félisten
gondolom ezzel kukázni kellene a jelenlegi Dx 12 RT-t.
Duck663:
Az a DLSS. 75 % ról skáláz fel.Van ahol úgy tesztelték az RT-t hogy mellé aktiválták a DLSS-t is. EZ két független eljárás a DLSS mehet RT nélkül is és fordítva is.Egyéni döntés és beállítás kérdése.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Magát az implementációt meg lehet tartani, de új alapok jönnek, amihez új implementáció kell. A Microsoft valószínűleg ezért nem épít rá semmit, mert ők már a készülő verzióra koncentrálnak, ami majd az igazán végleges lesz. A Khronos is ehhez akar majd igazodni. A Vulkan API-ba ezért nem építik be a mostani verziót, mert számolnak vele, hogy a kompatibilitás el lesz vágva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
green dude
tag
válasz andy19770128 #121 üzenetére
A Wildlands-ben a saját szemmel lattam egy 2080 Ti-t letérdelni 4k-ban, ultrán. 55 körül volt az átlag. Neked nem tudom hogyan jött ki 60.
A Breakpoint closed beta ha jól emlékszem szeptemberben indul. Tévedek?
-
Carlos Padre
veterán
Vagy csak megneszelte mi lesz a következő gen egyik fő fícsöre és szokás szerint piacra dobta a saját megoldását idő előtt, hátha be tud húzni elég felhasználót és fejlesztőt a saját megoldásába, és sikerül elérnie azt a kritikus tömeget, amivel el tudja lehetetleniteni a konkurenciát, ahogy az elmúlt években újra és újra.
[ Szerkesztve ]
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Ragnar_
addikt
válasz Carlos Padre #170 üzenetére
Ez is lehetséges, bár az Nvidia a RT-et szerintem nem fogja tudni a saját termékeihez kötni, mint pl. a Physx-et, 3DVision-t.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Kansas
addikt
Parancsolj, megjött a 19.7.1-es AMD VGA driver.
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
A DXR-t nem is, de nem lenne NVidia az NVidia, ha nem adna ki hozzá gyártófüggő kiterjesztést/feature-t...
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kansas
addikt
Nem, ott is 19.7.1 van.
Az RX5700/XT kommentekben már 16:11-kor az volt: (#56) Duck663
Nem lehet, hogy neked csak a cache-ből adta a weblapot?[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
andy19770128
aktív tag
válasz green dude #169 üzenetére
mondjuk ugy hogy nem 2080 ti vel teszteltem hanem radeon VII ttel 16 gb hbm rammal.... A kedvedért leirom hogy eza vga fhd ben ritka szarul teljesit. ahogy tolod fel a felbontást ugy lesz egyre hatékonyabb
-
andy19770128
aktív tag
válasz green dude #169 üzenetére
kivéve ha hivatalos fizetett teszter vagy..... és mint egykori játékfejlesztő elég sok ilyet elvállalok ha időm engedi
Elárulhatom hogyaz Engine jól fut.... de az ai még szar
[ Szerkesztve ]
-
green dude
tag
válasz andy19770128 #179 üzenetére
Azért írtam a 2080 Ti-t, mert az jelentősen erősebb kártya játékok alatt és mégsem tudott 60-at. Amúgy a játéknak tuti nem kell 16 GB vram. Az lehet, hogy betölt az engine amit csak tud, de a 2080 Ti emiatt nincs hátrányban. Amúgy vágom a Radeon VII-et, ha itthon is dolgoznék (Autodesk-es programok) elgondolkoznék a beszerzésén. Amúgy "jár" hozzá a pro driver is, amit Autodesk-ék validáltak?
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz andy19770128 #179 üzenetére
Urban mese...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
green dude
tag
válasz andy19770128 #180 üzenetére
Értem!
Azonos grafikai színvonalon jobban fut (előző résszel összehasonlítva)? Az AI-on remélem sokat faragnak, mert sokszor nagyon buták voltak az ellenségek az előző részben. Ezt úgy kompenzáltam, hogy feltoltam max.-ra a nehézséget, úgy voltak benne kihívások. Azt el szabad árulni hogy a járművek irányításán mennyit reszeltek (az elsőben ugye túl árkádos volt)?
[ Szerkesztve ]
-
andy19770128
aktív tag
válasz green dude #182 üzenetére
van hozzá az is keress rá: https://prohardver.hu/hir/radeon_vii_professzionalis_driver_telepitheto.html
-
andy19770128
aktív tag
válasz green dude #184 üzenetére
Hát talán nem veszik a fejemet de az ai szerintem minimálisan jobban lett szkriptelve a járművek irányitása viszont még nem végleges. de szerintem eddig nem számottevően jobb. van mit faragni
-
andy19770128
aktív tag
válasz green dude #182 üzenetére
A 11 gb nagyon határeset 4 k mellett. folyamatosan figyelem minden alkalmazással hogy mennyi vram fogy. hát volt már 1-2 alkalommal hogy 11 gb fölé ,emt. De csak ott ahol valós 4k textúra csomagok vannak és nem szimplán fel van skálázva.... Pl 4k Fallout 4. (100GB)
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...