Új hozzászólás Aktív témák
-
Redneck
veterán
válasz Malibutomi #2 üzenetére
Az nem lenne túl jó. Jó ha több motor közül lehet választani a piacon. Azt meg kell hagyni hogy koránt sem tűnik olyan innovatívnak a Cryengine mint 10 éve. Ez a Hunt: Showdown is full statikusnak néz ki.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Fred23
nagyúr
válasz Malibutomi #2 üzenetére
Amit a Star Citizen ellen művelnek, az tényleg g.ciség, viszont a motoruk az nagyon ott van a szeren! A fő kérdés az, hogy tényleg fogják -e még érdemben fejleszteni, vagy csak egy olyan haldoklásban érdekeltek, amivel a lehető legjobban járnak anyagilag.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #2 üzenetére
És miért kapták meg olyan olcsón? Mert voltak a szerződésnek más feltételei is, például csak a CryEngine-t használhatják videojáték-motorként, és erre kötelező utalniuk a programban megjelenő logókkal, illetve jognyilatkozatokkal, valamint éves szinten biztosítaniuk kellett volna hibajavításokat és optimalizálásokat a CryEngine-höz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #16 üzenetére
Mindenkinek más. Szerződést kötnek rá, amiben pénzt és egyéb igényeket támasztanak.
A szerződésben azért van rögzítve, hogy a CryEngine-t használhatják, mert ez garantálja, hogy a CIG folyamatosan visszaírja a Crytek számára a bugokra vonatkozó javításait, illetve az egyes alkalmazott technológiáit.
Persze, hogy egyszerre perelik őket ezért. Mindkettő egy kikötés volt, amit a CIG megszegett. Sok szerencsét nekik, hogy bebizonyítsák az ellenkezőjét.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz Malibutomi #16 üzenetére
Az a probléma, hogy akárhogy is nézzük, azért a Crytek és a CIG közötti szerződésnak akad egy-két pontja, ahol teljesen jogos a szerződésszegés (pl. 2.4-es pont, amely arra kötelezi a CIG-et, hogy a licencszelés időtartama és az az utáni 2 évben nem fog a CryEngine-el konkurens játékmotort licencszelni vagy promotálni).
Ahogy ilyenkor "szokás" az amerikai jogrendben, a bírósági beadványba minden létező egyébb pontot beleírnak, amely esetleg releváns lehet. Még akkor is, ha marhaság. Igen, a CryTek beadványában vannak marhaságok, de ettől még a helyzet az, hogy elég esélytelen, hogy ez az ügy ne jusson el a tárgyalóterembe. Arra már nem mernék fogadni, hogy mi lesz a kimenetele az ügynek, de én nem számítok arra, hogy a CIG ebből tisztán jön ki...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Malibutomi #32 üzenetére
A 2.4-es pont:
During the Term of License, or any renewal thereof, and for a period of two years thereafter, Licensee, its principals, and Affiliates shall not directly or indirectly engage in the business of designing, developing, creating, supporting, maintaining, promoting, selling or licensing (directly or indirectly) any game engine or middleware compete with CryEngine.
Kiemelések tőlem. A Star Citizen pedig ott volt a GDC2017 Amazon Lumeryard promóciós standon, és ugye a CIG licenceli a Lumberyardot.
Ez simán megáll egy jogi véleményezésen (ie.: nem lehet simán félresöpörni), és eljuthat a tárgyalóterembe...
Szerk.: Látom utólag leírtad mi a te olvasatod. A fő gond az indirectly szó....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.