Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz bambano #1 üzenetére

    "Élmény minden pillanat - amikor működik!"

    :) Ironikus vagy, de jogos...

    Én azt gondolom, hogy nincsen probléma - soha nem is volt - a UPC internet sebességével, a tévé csomag kínálatával. A minőségével, hosszú távú megbízhatóságával annál inkább.

    Én örülök, ha fejlesztenek, de megköszönöm, ha ebbe az irányba! A kezdetek óta vagyunk UPC előfizetők tévére, és az internetre is már nagyon-nagyon rég óta.

    A két kezemet összetenném hálából, ha csak egyetlen olyan évet megtapasztalhatnék, amikor nincsen legalább egyszer valami komolyabb gond a szolgáltatással. A "komolyabb" alatt itt azt értem, hogy nem kell személyesen befáradnom az ügyfélszolgálati irodába elintézni a probléma megoldását.

    Az elmúlt években még a hűségidő meghosszabbításával járó csomagmódosítás is mindig "félresiklott" elsőre, de előfordult, hogy kétszer kellett személyesen intézkednem, mire azt és abban a formában kaptam, amit és ahogyan ígértem, illetve amire előfizettem.

    Ha viharos időszak van kis hazánkban, szinte biztos, hogy elmegy a net és a tévé adás, amit egyébként a mai napig nem értek... Anno, a '80-as években az elavult technika, kis szoba antenna mellett még érthető volt, de manapság az optikai üvegszálas kábelek, modern átjátszó berendezések korában...

    Egyébként, amikor van jel, akkor a net hasít, és a jobb Full HD csatornákon a kép pazar.

    Nekem már a 120 mbit/s-es internet is bőven "fénysebesség" volt... elegendő mindenre. Most az újabb szerződés hosszabbítással már Connect Box-os modemet, 500-as internetet kaptam, ráadásul még 1 évig ingyen Filmbox csomagot is.
    És ami a legfontosabb, hogy minden újabb szerződés módosítással csökkent a havidíjam az elmúlt ~3-4 évben.

    Ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy ehhez elég határozottnak kellett lennem mindig, amikor a "hűségemért" járó kedvezményekről kérdeztem az ügyintézőket. Ez, és az udvariasságom eddig "megnyitott minden kaput".

    Azt is fontos megjegyezni, hogy csak az utóbbi ~2-3 évben indult el a "hűség jutalmazása" irányába a UPC. Előtte az új belépők szignifikánsan kevesebbet fizettek (akár a felét) egy gyorsabb, jobb csomagért, mint bárki, aki a kezdetek óta az ügyfelük volt.

    Hangsúlyozom: a mostani a jó irány! Fontos a szolgáltatások területén is a jól működő jutalmazás, a fejlett "törzsvásárlói program". :K

    Ha ehhez a szolgáltatás technikai oldalának is kimagasló minősége járul, akkor beszélhetünk igazán minőségi szolgáltató tevékenységről. Jó volna, ha a UPC maximum 1-2 éven belül eljutna erre a stabil, magas szintre!

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák