Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem, menni még nem mentem, de ültem Dízel golfba... kb 230Le-re taksálták...
Hát, a comb lef.sás megvolt, de azért egy dízelmotor nem nevezhető sportmotornak. Azért egy pörgős benyamotor, ha másba nem is, akkusztikában fölényesen nyer. Viszont ezek a benyás gépek alul ( >2500 ) halottak! Mondjuk ez a komolyan húzott TDI-knél is így van, azok is csak 2k felett kelnek életre, viszont míg azok elforognak 5k-ig, eddig egy ilyen öreg cucc is, mint az enyém pl., megfelelő akatrészekkel símán fektetik a mutatót! ( 8k , nincs benne tiltás )
Ebből kiindulva, a használhatósága utcára jobb egy benzines turbónak, mert ha nagy turbolyuk van, akkor utcán kényelmesen, de lomhán vezethető, pályán meg kiadja a maxot. Míg egy Dízelben a hirtelen 2k-nál feltörő erő nehezen irányíthatóvá teszi a gépet...
EZ AZ ÉN SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEM, NEM ÁLTALÁNOSÍTÁS...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Most még annyira nem, mert " majdnem " gyári.
A direktszűrő nem dobott semmit, a veztengely érezhető, kb 10 LE , a lefújószelep csak a lányok nunijára hat, viszont az 1 bar töltőnyomás még a gyári turbóval és injektrorokkal is kellemes érzés. pl 3.-ikban, mikor megjön a nyomás, picit megnyikkannak a 175-ös gumik...
Milyen egyesed van?
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
Új hozzászólás Aktív témák
lo Sziasztok! Gondoltam megosztom veletek szegény kis Autóm újjászületésének első mozzanatait.
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Projektor topic
- Battlefield 2042
- Tetszene, ha ilyen lenne a HMD Skyline?
- Mini-ITX
- EA Sports WRC '23
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...