- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI internet
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
McJoker
tag
Csak annyi információ hiányzik, hogy a Vodafone mindezt azért teszi, mert július 29-től (az új rendszerükre való átállás napja) jó sok probléma akad, mind az online ügyintézésben, mind a számhordozásokban. Én pl. augusztus 3-tól várok, hogy elengedjék a számom, azóta sem sikerült, de kikapcsolniuk másfél napra azért igen.
Csak az elszántság számít...a küzdeni akarás!
-
McJoker
tag
Veszett fejsze nyele az egész igazából, mindenki sz**ik a fejedre... A telekomhoz mennék át, tegnap kérdezem őket mi a helyzet, (a múlt héten azt mondták, hogy a voda elhárította a technikai problémát és most már nincs gond a számhordozással), meddig várjak még? Válasz: hát mivel a számhordozás egyszer vissza lett utasítva (a technikai probléma eredménye), ezért "újra kell indítanom a folyamatot". Magyarra fordítva: adjak le egy újabb megrendelést, közöltem, hogy no no mr. ügyintéző hiszen már azokkal a feltételekkel nem tudom (kedvezmények), jaj akkor küld egy emailt ki tudja kinek, várjak még...
Apropó kötbér: a voda miután visszakapcsolta a számom, rárakott egy év hűséget természetesen...pár telefon után biztosítottak róla, hogy nem kötbéreznek meg, ha lelépek, mert a régi szerződés lejárat lesz a mérvadó, kíváncsi leszek rá...Csak az elszántság számít...a küzdeni akarás!