Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
Mindig mosolyt csal az arcomra, amikor egyesek olyan kommentet írnak, amiről kiderül, hogy fogalmuk sincs miről beszélnek.
A RT nem egy effekt. Az a fény (fotonok) fizikai működésének pontos leírása. Ez az alapja mindennek. Ennek elérése a cél évtizedek óta. Csak rettentő nagy az erőforrásigény, mert minden objektum/felület, minden felületére, és azokról a többi objektum/felület-re való szóródását, tükröződését az adott felületek tulajdonságainak megfelelően kell(ene) kiszámolni méghozzá 4k@120Hz-re, ami még évekig lehetetlen. Az is nagy szám, hogy vannak címek, ahol 1080p@~60Hz-et képes tartani. Az egyik legnagyobb gond, hogy itt már nem elég az általunk látható felületet lerenderelni, hanem mindent kéne, hiszen az objektumok meg a nézőpontunk mögött is közlekedik a fény...
Szóval meg kell köszönni Nvidia-nak, hogy tudott nagyot álmodni, de ezzel legalább kap egy kis fókuszt a dolog és talán egy kicsivel nagyobb ütemben fog tudni fejlődni, mint eddig.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
wjbhbdux
veterán
Ez a komment arra emlékeztet, amikor kijöttek az elsô 3D játékokat gyorsító videokártyák (ma geforce és radeon) és voltak akik azt magyarázták hogy erre semmi szükség jó minden ahogy van 2D-ben. Még hogy mi egy karakter seggét lessük hátulról??? Valahogy el kell kezdeni, és az AMD is rákényszerül, hogy tartsa a lépést, ez a RT háború kezdete, idôvel alap feature lesz és jobban megvalósítják meg jobban viszik majd a gépek.
/s
-
ribizly
veterán
Nem kötekedés, ezt is jó volna megérteni. Egyébként meg nem fancy látványról szól, hanem arról, hogy realisztikus. Elsősorban inkább az árnyékok valódi megjelenése, a tükröződés valamint a fények objektumokról szóródása ami szembe tűnő, de ahogy írod, ez utóbbinak pl már közel hibátlan a mai megoldása. A másik kettőre is találni jó példákat már:
link
Lényegében (majdnem) minden megvalósítható a komplett RT implementáció nélkül, de a fejlesztők mára már sokkal inkább támaszkodnak egy egy engine beépített funkcióira, minthogy Ők maguk fejlesszenek bele a játékba ilyeneket, hiszen "minek az?" felkiáltással inkább csinálnak még 2emote-ot helyette.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Ragnar_
addikt
A fény/árnyék hatásoknak a jelenlegi módszerekkel megvannak a limitációi. Persze sok szituációban nem jobb látványosan a RT, csak fizikailag korrektebb. A RT is olyan, mint a PBR. Egy kihagyhatatlan lépcső a fotorealisztikus grafika irányába. Ja és az említett reflection demo. Azért nem olyan rossz az sem egy sima V56-on. (Persze azt nem tudni, hogy egy mozgalmasabb jelenetben hogyan működne. És ugye kb. ez volt a fő feature BFV-ben is RTX on-nál a reflections..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PHP programozás
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Befutottak a The Callisto Protocol első értékelései
- Mini-ITX
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...