Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz Shing #12 üzenetére

    Nem kötekedés, ezt is jó volna megérteni. Egyébként meg nem fancy látványról szól, hanem arról, hogy realisztikus. Elsősorban inkább az árnyékok valódi megjelenése, a tükröződés valamint a fények objektumokról szóródása ami szembe tűnő, de ahogy írod, ez utóbbinak pl már közel hibátlan a mai megoldása. A másik kettőre is találni jó példákat már:
    link
    Lényegében (majdnem) minden megvalósítható a komplett RT implementáció nélkül, de a fejlesztők mára már sokkal inkább támaszkodnak egy egy engine beépített funkcióira, minthogy Ők maguk fejlesszenek bele a játékba ilyeneket, hiszen "minek az?" felkiáltással inkább csinálnak még 2emote-ot helyette.

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák