- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen routert?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Lehet hogy félreértem, de nem úgy lenne a logikus, hogy csak azok a cégek kapják meg ezeket a jogokat, akik már teljesítették a korábbi követelményeket? Arra gondolok, hogy van pár cég, akik már vagy 5 éve róják az utakat és biztonsági sofőrrel már teljesítettek X millió kilométert balesetmentesen?
Ennek is olyannak kellene lennie, mint pl. a gyógyszergyártásnak, vagyis csak akkor következik a következő fázis, ha már teljesítették a kötelezőt előtte. Ergó hiába jönnek az újabb és újabb startupok, vagy akár multicégek, nekik is a nulláról kell kezdeni és ebben az esetben beletenni sok-sok évet mire kiengedik őket a forgalomba sofőrrel, aztán újabb éveket mire mehetnek sofőr nélkül és persze ha új autótipus jön a képbe, akkor arra szintén külön végig kell játszani egy komolyabb tesztet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem a Waymo(Google) az első magasan. Azt viszont nem tudom, hogy a Waymo profitorientált cég-e, illetve ha igen, akkor mikor és milyen módon akarnak majd a tudásukból profitot csinálni. Saját autóban, vagy szolgáltatásban gondolkodnak, vagy licencelni akarják a kifejlesztett technológiát? Az utóbbinak nem biztos hogy sok értelme lenne, tekintve hogy szinte minden autógyártó saját megoldást fejleszt.
A Tesla esetén azt tartom egyedinek, hogy ők autónak és nem ufónak kinéző járművekből akarnak önvezetőt faragni, vagyis nem használhatnak extrém méretű és számú szenzorokat.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az EU gondolkodik kötelező feketedobozon az autókba, ahogy azon is, hogy korlátozza komolyan az autók maximális sebességét, ami jobban illeszkedik a KRESZ- hez. Lehet hogy jön kötelező menetrögzítő kamera is. Van pár ötlet a tarsolyban, de nem is árt, mert az önvezető autók korszaka még erősen a távoli jövő.
Egyébként én sem értem a fikázást. Egy fejlesztés alatt álló hasznos technológiáról van szó. Történnek balesetek nagyon ritkán az önvezető autó hibájából, ráadásul egy jó részük messze áll még az önvezetéstől, csak a buta gazda gondolja, hogy már se vezetnie, se figyelnie nem kell. Gondolom már most sokkal jobb a baleseti statisztikája ezeknek, pedig még nincsenek befejezve.
Az egy másik tészta, hogy lesz-e ezekre fizetőképes nagyobb volumenű kereslet, vagy törvényileg kényszerítik majd ki a váltást. Szerintem az önvezetéssel jórészt véget ér a személyautók korszaka. A gazdagabbaknak lesz, a többiek meg robottaxiznak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Villanyszerelés
- VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5