Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    Lehet hogy félreértem, de nem úgy lenne a logikus, hogy csak azok a cégek kapják meg ezeket a jogokat, akik már teljesítették a korábbi követelményeket? Arra gondolok, hogy van pár cég, akik már vagy 5 éve róják az utakat és biztonsági sofőrrel már teljesítettek X millió kilométert balesetmentesen?

    Ennek is olyannak kellene lennie, mint pl. a gyógyszergyártásnak, vagyis csak akkor következik a következő fázis, ha már teljesítették a kötelezőt előtte. Ergó hiába jönnek az újabb és újabb startupok, vagy akár multicégek, nekik is a nulláról kell kezdeni és ebben az esetben beletenni sok-sok évet mire kiengedik őket a forgalomba sofőrrel, aztán újabb éveket mire mehetnek sofőr nélkül és persze ha új autótipus jön a képbe, akkor arra szintén külön végig kell játszani egy komolyabb tesztet.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák