Új hozzászólás Aktív témák

  • obligat

    senior tag

    válasz Khan13 #243 üzenetére

    Igen, pontosan, akkor lehülyéztem.
    Aki MS alapon csinál hálózatot az készüljön fel a totális szívásra.
    Csak logikusan belegondolva, ott a linux, van hozzá jó szakember is, az időközben felmerülő hibákat meg saját hatáskörben javíthatja, a felmerülő új fícsöröket meg lekódolja ha valóban jó szakember, majd tesztüzem és éles használat.
    Persze amíg a cégek éhbéren tartják a technikusaikat, addig jó nekik az MS, meg a diktatúra is.
    Engem nagyon nem zavar, ha elém kerül használom a windowst is, mert annak idején ezt tanították, de otthon és saját eszközökön (igen, céges eszközökön, vállalkozásban is) csakis opensource, mert ezt meg tanultam. A magam dolgaival elégedett vagyok, más meg úgy szívathatja magát, ahogyan nem szégyelli. Nincsen ebben semmi, csak épp tapasztalat, amíg xp volt a cégben is és otthon is, addig sosem lehetett ki- és bekapcsolni egy gépet sem holmi frissítés, befejezi a frissítést, előkészíti a frissítést stb. baromságok nélkül, állandóan lehalt valami, olyan misztikus hisztiket rendezett a hálózat, aminek sosem akadtunk a nyomára. Most legalább tisztességes logok vannak, amelyekből legtöbbször megtudjuk mi a hiba, de ha mégsem, elégséges alapot nyújtanak a további reszeléshez. Mert ez sem tökéletes, hibák itt is adódnak, csak épp utolérhetetlen könnyebbség, ha kidől egy alaplap, egy proci, akkor alkatrészcsere után is talpra tud állni a rendszer, pillanatok alatt gyógyítható és nem kell biztonsági másolatokkal szöszölni (amelyek folyamatosan vannak így is azért) egy újrahúzott rendszeren, vagy rendszerképből visszaállított mentéseket rábarkácsolni az új hardverre (mert az sosem volt sima ügy, amilyen egyszerűnek hangzik, akkora szívás lehet).

    Jó nem ez a google, és tényleg egy pár gépes kis "garázscég", sokmindent nem úgy csinálunk, ahogy illene, de működik és ha nem kell tökölni a gépekkel az csak öröm, úgyhogy nálunk opensource.

    A másik

    "A Support nem arra lett kitalálva, hogy r=1 felhasználónak segítsük megnyitni a böngészőt."

    Amikor Te megveszed a nem olcsó OS-t a gépedre, feltelepíted, mert mondjuk az még megy. Vagy azzal együtt vetted meg a gépedet, tehát benne van a szoftver ára a hardver árában.
    És az OS-ek manapság nem feltétlenül egyértelmű holmik, kell valamennyi előképzettség a használatukhoz.
    Jogosan várod-e el, hogy a support, már ha van, akkor neked is legalább olyan készségesen válaszoljon a felmerülő kérdéseidre, mint a Texaconak.
    Nyilván nem fog Neked hotfixet csinálni (ami amúgy blama), feature-öket sem fog Neked fejleszteni (ami érthető), de a support igenis arra való, hogy a juzer, aki felhívja a telefonszámot igenis kapjon eligazítást. Nem csak erre való, de erre is. Mert ez a dolga.

    [ Szerkesztve ]

    --==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--

Új hozzászólás Aktív témák